Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Оболонської сільської ради Кременчуцького району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 41853196 |
Місцезнаходження: | 38230, Україна , Полтавська обл., Оболонь, вул.Позена, 1/2 |
Контактна особа: |
Третяк Вадим Володимирович +380534195152 srada_obolon@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2023 09:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2023 12:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2023 12:02 |
Тендерна документація 2023.doc | |
13 квітня 2023 12:02 |
Додаток 4 проєкт договір.doc | |
13 квітня 2023 12:02 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
13 квітня 2023 12:02 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
13 квітня 2023 12:02 |
Додаток 1 до ТД.docx |
13 квітня 2023 12:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 квітня 2023 12:02 |
Тендерна документація 2023.doc
|
|||
13 квітня 2023 12:02 |
Додаток 4 проєкт договір.doc
|
|||
13 квітня 2023 12:02 |
Додаток 3 до ТД.docx
|
|||
13 квітня 2023 12:02 |
Додаток 2 до ТД.docx
|
|||
13 квітня 2023 12:02 |
Додаток 1 до ТД.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-11-000095 ● 7f42bed64a8540e297192e68c9b24354
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 липня 2023 16:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.07.2023 № 66-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
11.07.2023 № 66-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10. UA-2023-04-12-000968-a, 12.04.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-17 09:49:46
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 200000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-04-12-000968-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником були внесені зміни до тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.04.2023 № 14, яку оприлюднено в новій редакції на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13.04.2023 об 12:02.
При цьому, перелік змін окремим документом, так як це передбачено абзацом четвертим пункту 51 Постанови № 1178, не було оприлюднено.
Надайте пояснення, щодо викладеного.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-18 16:02:23
Про надання пояснень на запит від 17.07.2023 р.
1. Щодо забезпечення виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті.
На виконання постанови було розміщено оголошення на офіційному веб-сайті за посиланням: https://obolonska-gromada.gov.ua/news/1689663156/ (скриншот №1 додається).
2. Щодо внесених змін до тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 11.04.2023 № 14, яку оприлюднено в новій редакції на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13.04.2023 об 12:02.
Абзацом четвертим пункту 51 Постанови № 1178 зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Уповноваженою особою опубліковано зміни до тендерної документації, дані зміни стосувалися виключно Додатку №2 до тендерної документації, що є окремим документом, який доданий до початкової тендерної документації. При публікації змін до тендерної документації, опубліковано новий Додаток №2 до тендерної документації та помилково завантажено не той файловий документ, який мав ідентичну назву. Крім того, як вбачається з публікації закупівлі https://www.dzo.com.ua/tenders/18861107 (скриншот №2 додається), електронна система закупівель зберігає початкову тендерну документацію, та нову тендерну документацію, відтак особи, які бажали взяти участь в закупівлі мали змогу ознайомитися як з початковою тендерною документацію так із новою тендерною документацією, Також слід зауважити, що уповноваженою особою продовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, що свідчить про правомірність поведінки уповноваженої особи та бажання дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, про що свідчить відсутність скарг при проведенні закупівлі , ознайомитися можливо за посиланням : https://www.dzo.com.ua/tenders/18861107/complaints (скриншот №3 додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником одним з таких способів: шляхом покладення на працівника (працівників) із штатної чисельності функцій уповноваженої особи як додаткової роботи з відповідною доплатою згідно із законодавством. Відповідно до розпорядження сільського голови функції уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі покладено на мене, начальника юридичного відділу виконавчого комітету сільської ради Третяка В.В. Згідно ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», прийняття на службу в органи місцевого самоврядування здійснюється: на посади керівника секретаріату (керуючого справами) районної, обласної ради, керуючого справами виконавчого апарату обласних і районних рад, керівників відділів, управлінь та інших працівників органів місцевого самоврядування шляхом призначення відповідно сільським, селищним, міським головою, головою районної, районної у місті, обласної ради на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України. Статтею 147-¹ Кодексу законів про працю України передбачено, що дисциплінарні стягнення застосовуються органом, якому надано право прийняття на роботу (обрання, затвердження і призначення на посаду) даного працівника. На підставі вищезазначеного, з метою усунення порушення щодо проведення закупівлі UA-2023-04-12-000968-a, сільським головою, у зв’язку з неналежним виконанням покладених посадових обов’язків з питань проведення публічних закупівель, прийнято розпорядження «Про оголошення догани Третяку В.В.» від 26.07.2023 р. №58.
2023-07-26 11:21:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" |
199 950,00
UAH з ПДВ
|
199 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕКС ІНВЕСТ" #39821153 |
Переможець |
199 950,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2023 11:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2023 10:44
|
1 | зміни до договору |
16 жовтня 2023 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2023 10:46
|
61-СК | укладений |
27 квітня 2023 10:42
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-92 | 4650 | літр |
43,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підвищення цін на ринку паливно-мастильних матеріалів |
Номер договору про закупівлю: | 61-СК |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бензин А-92 | 3920.58 |
51,00
UAH з ПДВ
|