Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт дороги вулиці Миру с. Палатки, Красноградського району, Харківської області (ділянка від будинку №1 до будинку №21)
Очікувана вартість
1 156 000,00 UAH
UA-2023-04-12-000698-a ● bcf94c209c214d15b1502f7e1cfca6de
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СТАРОВІРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04398092 |
Вебсайт: | https://starovirivska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 63251, Україна , Харківська обл., Красноградський р-н, село Старовірівка, вул. Центральна, будинок 60 |
Контактна особа: |
Оксана Чернова +380505868209 zakupkistaroverovka@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2023 09:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 20 квітня 2023 09:01 |
Очікувана вартість: | 1 156 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 780,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дороги вулиці Миру с. Палатки, Красноградського району, Харківської області (ділянка від будинку №1 до будинку №21)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63251, Україна, Харківська область, Красноградський район, с. Палатки, вулиця Миру, ділянка від будинку №1 до будинку №21.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2023 09:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2023 09:40 |
додаток 1 (кваліфікаційні критерії).docx | |
12 квітня 2023 09:40 |
додаток 5 (проект договору).docx | |
12 квітня 2023 09:40 |
додаток 3 (технічне завдання).docx | |
12 квітня 2023 09:40 |
додаток 2 (стаття 17).docx | |
12 квітня 2023 09:40 |
тендерна документація.doc | |
12 квітня 2023 09:40 |
додаток 4 (тендерна пропозиція).docx | |
12 квітня 2023 09:40 |
додаток 6 (лист згода).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-12-000698-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40090765
Дата подання: 14 квітня 2023 13:50
Вимога щодо усунення порушень Замовником
Ознайомившись зі змістом документації Закупівлі, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», Постанові Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Наказу Міістерства розвитку економіки, торговлі та сільського господарства України № 1572 від 17.08.2020 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства», чим порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 14 квітня 2023 13:50
Причина: не додані документи
Номер вимоги: UA-2023-04-12-000698-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40090765
Дата подання: 14 квітня 2023 13:52
Вимога щодо усунення порушень Замовником
Ознайомившись зі змістом документації Закупівлі, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», Постанові Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Наказу Міістерства розвитку економіки, торговлі та сільського господарства України № 1572 від 17.08.2020 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства», чим порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2023 09:24
«Шановний Учаснику, по-перше, слід зауважити, що при розгляді даних вимог, Замовником було враховано те, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено умови тендерної документації та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог.
Причому в Додатку №3 тендерній документації зазначено орієнтовний обсяг надання послуг, ціна тендерної пропозиції повинна відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативним документам у галузі житлово-комунального господарства. Невідповідність цінової пропозиції учасника призведе до відхилення його пропозиції, та встановлено перелік документів, які обов’язково повинен подати учасник процедури закупівлі як частину своєї тендерної пропозиції для підтвердження Інформації про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічному завданню, а саме:
-дефектним актом;
-договірною ціною(твердою);
-локальним кошторисом;
-підсумковою відомістю ресурсів.
Якщо тендерна пропозиція учасника містить неповний перелік, неповні обсяги послуг та матеріальні ресурси, то така тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. А тому, для вірного складання учасником ціни тендерної пропозиції та складання учасниками дефектного акту та як наслідок належного оформлення документації, та уникнення неузгодженостей, задля зазначення повного обсягу послуг, Учаснику доцільно оглянути об’єкти Замовника та обсяг послуг по процедурі закупівлі Поточний ремонт дороги вулиці Миру с. Палатки, Красноградського району, Харківської області (ділянка від будинку №1 до будинку №21), код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електроперередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь,, ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-12-000698-a та відповідно отримати акт обстеження, довільної форми, що має бути підтверджено підписом посадової особи замовника на такому акті (згідно п.9 частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), яка фактично дає Замовнику гарантію, що учасник усвідомлює весь обсяг та складність послуг та визначить вірно ціну тендерної пропозиції та врахує в неї усі необхідні супровідні послуги.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, та відповідно доводить, що вимоги Скаржника є нікчемними, тобто такими, що не мають під собою правового підґрунтя.
Вимоги тендерної документації про акт обстеження, довільної форми, що має бути підтверджено підписом посадової особи замовника на такому акті (згідно п.9 частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), встановлюються для всіх учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а акт, який вимагається, може бути будь-якої форми та підписаним будь яким представником учасника, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників -необмежено.
А отже, вимоги щодо надання учасниками акту обстеження, довільної форми, що має бути підтверджено підписом посадової особи замовника на такому акті (згідно п.9 частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерна документація не містить будь-яких дискримінаційних вимог, і з точки зору доступності, акт обстеження, може бути підписаним для будь-якого учасника процедури закупівлі та відповідний документ може бути поданий на участь у даній процедурі закупівлі.
Окрім цього, слід зауважити, що практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник. Причому, слід зауважити, що аналогічні роз'яснення містяться у листі Мінекономрозвитку України № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017.
По-друге, усі умови тендерної документації процедури закупівлі визначено Замовником з чітким дотриманням вимог Закону та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 , а в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог у тендерній документації з дотриманням методичних рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за вих. №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 16:03:06 “Щодо розробки тендерної документації”, зурахуванням Закону України «Про публічні закупівлі», Постанові Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Наказу Міістерства розвитку економіки, торговлі та сільського господарства України № 1572 від 17.08.2020 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства».
А отже, тендерна документації відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та не містить жодних дискримінаційних вимог.»
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено умови тендерної документації та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог.
Причому в Додатку №3 тендерній документації зазначено орієнтовний обсяг надання послуг, ціна тендерної пропозиції повинна відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативним документам у галузі житлово-комунального господарства. Невідповідність цінової пропозиції учасника призведе до відхилення його пропозиції, та встановлено перелік документів, які обов’язково повинен подати учасник процедури закупівлі як частину своєї тендерної пропозиції для підтвердження Інформації про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічному завданню, а саме:
-дефектним актом;
-договірною ціною(твердою);
-локальним кошторисом;
-підсумковою відомістю ресурсів.
Якщо тендерна пропозиція учасника містить неповний перелік, неповні обсяги послуг та матеріальні ресурси, то така тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. А тому, для вірного складання учасником ціни тендерної пропозиції та складання учасниками дефектного акту та як наслідок належного оформлення документації, та уникнення неузгодженостей, задля зазначення повного обсягу послуг, Учаснику доцільно оглянути об’єкти Замовника та обсяг послуг по процедурі закупівлі Поточний ремонт дороги вулиці Миру с. Палатки, Красноградського району, Харківської області (ділянка від будинку №1 до будинку №21), код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електроперередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь,, ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-12-000698-a та відповідно отримати акт обстеження, довільної форми, що має бути підтверджено підписом посадової особи замовника на такому акті (згідно п.9 частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), яка фактично дає Замовнику гарантію, що учасник усвідомлює весь обсяг та складність послуг та визначить вірно ціну тендерної пропозиції та врахує в неї усі необхідні супровідні послуги.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, та відповідно доводить, що вимоги Скаржника є нікчемними, тобто такими, що не мають під собою правового підґрунтя.
Вимоги тендерної документації про акт обстеження, довільної форми, що має бути підтверджено підписом посадової особи замовника на такому акті (згідно п.9 частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), встановлюються для всіх учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а акт, який вимагається, може бути будь-якої форми та підписаним будь яким представником учасника, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників -необмежено.
А отже, вимоги щодо надання учасниками акту обстеження, довільної форми, що має бути підтверджено підписом посадової особи замовника на такому акті (згідно п.9 частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерна документація не містить будь-яких дискримінаційних вимог, і з точки зору доступності, акт обстеження, може бути підписаним для будь-якого учасника процедури закупівлі та відповідний документ може бути поданий на участь у даній процедурі закупівлі.
Окрім цього, слід зауважити, що практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник. Причому, слід зауважити, що аналогічні роз'яснення містяться у листі Мінекономрозвитку України № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017.
По-друге, усі умови тендерної документації процедури закупівлі визначено Замовником з чітким дотриманням вимог Закону та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 , а в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог у тендерній документації з дотриманням методичних рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за вих. №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 16:03:06 “Щодо розробки тендерної документації”, зурахуванням Закону України «Про публічні закупівлі», Постанові Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Наказу Міістерства розвитку економіки, торговлі та сільського господарства України № 1572 від 17.08.2020 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства».
А отже, тендерна документації відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та не містить жодних дискримінаційних вимог.»
Номер вимоги: UA-2023-04-12-000698-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БК ЄВРОДОР", Код ЄДРПОУ:36256287
Дата подання: 26 квітня 2023 10:21
Неправомірне визначення учасника переможцем торгів
Додатком 3 «Технічне завдання» передбачено: «Послуги …… повинні відповідати …… кошторисним нормам України в будівництві….»
На час подання тендерної пропозиції чинними є Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2. Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї.
Пунктом 2.3. До кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі – КНУ РЕКН):
1) на будівельні роботи (далі ― КНУ РЕКНб);
2) на монтаж устаткування (далі ― КНУ РЕКНму);
3) на ремонтно-будівельні роботи (далі ― КНУ РЕКНр);
4) на реставраційно-відновлювальні роботи (далі ― КНУ РЕКНрв);
5) на пусконалагоджувальні роботи (далі ― КНУ РЕКНпн);
6) експлуатації будівельних машин та механізмів (далі ― КНУ РКНЕМ).
Локальним кошторисом наданим учасником ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ передбачено норми РН18-12-1 та РН18-26-5, що не відповідає Кошторисним нормам України в будівництві та відповідно додатку 3 тендерної документації
Відповідно до Кошторисних норм України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2 чиним є КНУ РЕКНр Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій (Збірник 18) . Відповідно до листа Міністерства розвитку громад та територій України №7/15.1/13568-22 від 12.12.2022 р даному збірнику присвоєно шифр КР.
Тобто з дати наказу 12.12.2022 року при визначенні вартості тендерної пропозиції шифр повинен відповідати чинному законодавству.
Так тендерною пропозицією не приведено у відповідність до КНУ збірники на ремонтно-будівельні роботи (КНУ РЕКНр). Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 15 червня 2021 року № 156 затверджено Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій (Збірник 18) (шифр КР) та скасовано «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій (Збірник 18)» (шифр РН) самі збірники оприлюднені на офіційному сайті Мінрегіону.
С чим неодноразово погоджується Антимонопольний комітет України.
2) Окрім цього технічним завданням не предбачено особливих умов виконання договору, а саме: При проваджені робіт на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй. Що враховано в Дефектному акті та Локальному кошторисі тендерної пропозиції ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, як коефіцієнт К16=1,2.
Застосування коефіцієнтів передбачено нормами збірника «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій (Збірник 18)» розділ 1.2.3 Коефіцієнти до ресурсних елементних кошторисних норм, Таблиця 3 – Коефіцієнти до ресурсних елементних кошторисних норм, Примітка. Застосування коефіцієнтів повинно бути обґрунтовано даними проекту.
Так як даних, якими передбачено застосування коефіцієнту К16=1,2 не вказано, то врахування його свідчить про завищення вартості ціни тендерної пропозиції, що збільшує вартість робіт робітників та механізмів. Тобто ціна тендерної пропозиції повинна бути меншою, або в тендерній документації передбачено застосування коефіцієнту.
На підставі викладеного вимагаємо пояснити причини не відхилення тендерної пропозиції ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
На час подання тендерної пропозиції чинними є Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2. Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї.
Пунктом 2.3. До кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми (далі – КНУ РЕКН):
1) на будівельні роботи (далі ― КНУ РЕКНб);
2) на монтаж устаткування (далі ― КНУ РЕКНму);
3) на ремонтно-будівельні роботи (далі ― КНУ РЕКНр);
4) на реставраційно-відновлювальні роботи (далі ― КНУ РЕКНрв);
5) на пусконалагоджувальні роботи (далі ― КНУ РЕКНпн);
6) експлуатації будівельних машин та механізмів (далі ― КНУ РКНЕМ).
Локальним кошторисом наданим учасником ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ передбачено норми РН18-12-1 та РН18-26-5, що не відповідає Кошторисним нормам України в будівництві та відповідно додатку 3 тендерної документації
Відповідно до Кошторисних норм України. Настанова з визначення вартості будівництва. З урахуванням Змін № 1, № 2 чиним є КНУ РЕКНр Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій (Збірник 18) . Відповідно до листа Міністерства розвитку громад та територій України №7/15.1/13568-22 від 12.12.2022 р даному збірнику присвоєно шифр КР.
Тобто з дати наказу 12.12.2022 року при визначенні вартості тендерної пропозиції шифр повинен відповідати чинному законодавству.
Так тендерною пропозицією не приведено у відповідність до КНУ збірники на ремонтно-будівельні роботи (КНУ РЕКНр). Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 15 червня 2021 року № 156 затверджено Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій (Збірник 18) (шифр КР) та скасовано «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій (Збірник 18)» (шифр РН) самі збірники оприлюднені на офіційному сайті Мінрегіону.
С чим неодноразово погоджується Антимонопольний комітет України.
2) Окрім цього технічним завданням не предбачено особливих умов виконання договору, а саме: При проваджені робіт на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй. Що враховано в Дефектному акті та Локальному кошторисі тендерної пропозиції ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, як коефіцієнт К16=1,2.
Застосування коефіцієнтів передбачено нормами збірника «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій (Збірник 18)» розділ 1.2.3 Коефіцієнти до ресурсних елементних кошторисних норм, Таблиця 3 – Коефіцієнти до ресурсних елементних кошторисних норм, Примітка. Застосування коефіцієнтів повинно бути обґрунтовано даними проекту.
Так як даних, якими передбачено застосування коефіцієнту К16=1,2 не вказано, то врахування його свідчить про завищення вартості ціни тендерної пропозиції, що збільшує вартість робіт робітників та механізмів. Тобто ціна тендерної пропозиції повинна бути меншою, або в тендерній документації передбачено застосування коефіцієнту.
На підставі викладеного вимагаємо пояснити причини не відхилення тендерної пропозиції ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2023 15:28
«Шановний учасник ТОВ "БК ЄВРОДОР", на вашу вимогу замовник відповідає наступне:
1) Відповідно до додатку 3 (технічне завдання) до тендерної документації передбачено: «Послуги …… повинні відповідати …… кошторисним нормам України в будівництві….», про що учасник ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ гарантував в своїй тендерній пропозиції. Зазначаємо, що послуги фактично ще не були надані та договір не підписано, тому не можна стверджувати що були порушення.
В додатку 3 (технічне завдання) передбачено Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена: дефектним актом; договірною ціною(твердою); локальним кошторисом; підсумковою відомістю ресурсів.
Учасник ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ надав у своїй пропозиції зазначені документи, допустивши в них формальну (несуттєву) помилку, а саме: заміна та переставлення літер шифру норми в локальному кошторисі.
Відповідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020року №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій у наступній редакції:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Опис формальних помилок: Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Зважаючи на зазначене Замовник не бачить підстав щодо відхилення пропозиції учасника ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ.
2) Згідно з нормами збірника «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій (Збірник 18)» передбачено застосування коефіцієнтів до ресурсних елементних кошторисних норм.
Відповідно Таблиці 3 зазначеного Збірника – Коефіцієнти до ресурсних елементних кошторисних норм, Примітка. Застосування коефіцієнтів повинно бути обґрунтовано даними проекту. Звертаємо вашу увагу що в тендерній документація відсутній проект, в наявності тільки Технічне завдання, що не являється проектом.
Відповідно до додатку 3 (технічне завдання) до тендерної документації не зазначено щодо невикористання коефіцієнтів до ресурсних елементних кошторисних норм.
Звертаємо увагу що в додатку 3 (технічне завдання) зазначено: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: Гарантійний лист про те, що виконавець послуг впровадить у повному обсязі заходи щодо безпеки дорожнього руху при здійсненні ремонту доріг, вулиць, інших споруд; позначить місця виконання робі відповідними дорожніми знаками, огороджувальними і направляючими засобами, а в темний час доби і при тумані-сигнальними вогнями, передбаченими діючими нормами; по закінченні робіт на дорозі, вулиці негайно привести їх у стан, що забезпечує безперешкодний і безпечний рух транспортних засобів і пішоходів, та впорядкувати зони відчуження.
Зміст зазначеного листа й передбачує провадження робіт на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй, так як відповідно листа необхідно у повному обсязі виконати заходи щодо безпеки дорожнього руху при здійсненні ремонту доріг. Що враховано в Дефектному акті та Локальному кошторисі тендерної пропозиції учасника ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ як коефіцієнт К16=1,2 відповідно до норм збірника «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій (Збірник 18)».
Враховуючи вищевикладене Замовник вважає свої дії такими, що відповідають вимогам чинного законодавства, а пропозицію Учасника ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ такою, що відповідає технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі , кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації по закупівлі.
Замовник при розгляді пропозиції Учасника ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ керувався принципами об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них.»
1) Відповідно до додатку 3 (технічне завдання) до тендерної документації передбачено: «Послуги …… повинні відповідати …… кошторисним нормам України в будівництві….», про що учасник ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ гарантував в своїй тендерній пропозиції. Зазначаємо, що послуги фактично ще не були надані та договір не підписано, тому не можна стверджувати що були порушення.
В додатку 3 (технічне завдання) передбачено Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена: дефектним актом; договірною ціною(твердою); локальним кошторисом; підсумковою відомістю ресурсів.
Учасник ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ надав у своїй пропозиції зазначені документи, допустивши в них формальну (несуттєву) помилку, а саме: заміна та переставлення літер шифру норми в локальному кошторисі.
Відповідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020року №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій у наступній редакції:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Опис формальних помилок: Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Зважаючи на зазначене Замовник не бачить підстав щодо відхилення пропозиції учасника ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ.
2) Згідно з нормами збірника «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій (Збірник 18)» передбачено застосування коефіцієнтів до ресурсних елементних кошторисних норм.
Відповідно Таблиці 3 зазначеного Збірника – Коефіцієнти до ресурсних елементних кошторисних норм, Примітка. Застосування коефіцієнтів повинно бути обґрунтовано даними проекту. Звертаємо вашу увагу що в тендерній документація відсутній проект, в наявності тільки Технічне завдання, що не являється проектом.
Відповідно до додатку 3 (технічне завдання) до тендерної документації не зазначено щодо невикористання коефіцієнтів до ресурсних елементних кошторисних норм.
Звертаємо увагу що в додатку 3 (технічне завдання) зазначено: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: Гарантійний лист про те, що виконавець послуг впровадить у повному обсязі заходи щодо безпеки дорожнього руху при здійсненні ремонту доріг, вулиць, інших споруд; позначить місця виконання робі відповідними дорожніми знаками, огороджувальними і направляючими засобами, а в темний час доби і при тумані-сигнальними вогнями, передбаченими діючими нормами; по закінченні робіт на дорозі, вулиці негайно привести їх у стан, що забезпечує безперешкодний і безпечний рух транспортних засобів і пішоходів, та впорядкувати зони відчуження.
Зміст зазначеного листа й передбачує провадження робіт на однiй половинi проїжджої частини при систематичному русi транспорту на другiй, так як відповідно листа необхідно у повному обсязі виконати заходи щодо безпеки дорожнього руху при здійсненні ремонту доріг. Що враховано в Дефектному акті та Локальному кошторисі тендерної пропозиції учасника ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ як коефіцієнт К16=1,2 відповідно до норм збірника «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій (Збірник 18)».
Враховуючи вищевикладене Замовник вважає свої дії такими, що відповідають вимогам чинного законодавства, а пропозицію Учасника ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ такою, що відповідає технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі , кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації по закупівлі.
Замовник при розгляді пропозиції Учасника ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ керувався принципами об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 квітня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК ЄВРОДОР" |
682 093,20
UAH з ПДВ
|
682 093,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
705 129,40
UAH з ПДВ
|
705 129,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ |
705 160,00
UAH з ПДВ
|
705 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СК ГРИНБУД" |
748 816,76
UAH з ПДВ
|
748 816,76
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" |
882 186,96
UAH з ПДВ
|
882 186,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК ЄВРОДОР" #36256287 |
Відхилено |
682 093,20
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2023 08:07
|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Відхилено |
705 129,40
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2023 09:12
|
ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ #2826704939 |
Переможець |
705 160,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2023 12:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2023 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2023 15:02
|
договор 156.pdf | укладений |
01 травня 2023 14:48
|