Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт дороги під’їзд до кладовища вулиці Шкільна с.Старовірівка, Красноградського району, Харківської області
Очікувана вартість
3 311 000,00 UAH
UA-2023-04-12-000566-a ● 7202de0095b8430287ec87e4d99a55e6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СТАРОВІРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04398092 |
Вебсайт: | https://starovirivska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 63251, Україна , Харківська обл., Красноградський р-н, село Старовірівка, вул. Центральна, будинок 60 |
Контактна особа: |
Оксана Чернова +380505868209 zakupkistaroverovka@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2023 09:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 20 квітня 2023 09:01 |
Очікувана вартість: | 3 311 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 555,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дороги під’їзд до кладовища вулиці Шкільна с.Старовірівка, Красноградського району, Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63251, Україна, Харківська область, Красноградський район, с. Старовірівка, вулиці Шкільна, під’їзд до кладовища.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2023 09:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2023 09:10 |
додаток 5 (проект договору).docx | |
12 квітня 2023 09:10 |
тендерна документація.doc | |
12 квітня 2023 09:10 |
додаток 1 (кваліфікаційні критерії).docx | |
12 квітня 2023 09:10 |
додаток 3 (технічне завдання).docx | |
12 квітня 2023 09:10 |
додаток 4 (тендерна пропозиція).docx | |
12 квітня 2023 09:10 |
додаток 2 (стаття 17).docx | |
12 квітня 2023 09:10 |
додаток 6 (лист згода).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
усунення невідповідності
Дата подання: 14 квітня 2023 14:51
Дата відповіді: 17 квітня 2023 09:08
Доброго дня, шановний Замовник. у Додаток 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
у абзаці "Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню повинна бути підтверджена:" -дефектним актом;-договірною ціною(твердою); -локальним кошторисом; -підсумковою відомістю ресурсів.
До ціни цінової пропозиції не включаються витрати, пов’язані з укладанням договору.
В ціну послуг враховується використання виконавцем власних матеріалів, транспортних засобів, усі податки, збори та інші витрати учасника пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, та перевезення матеріалів, для виконання даної послуги.
Просимо пояснити наступне: що Ви маєте на увазі і як Учасник повинен врахувати не порушуючи Закон у договірній ціні - інші витрати учасника пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції? Та що означає термін ціна цінової пропозиції, що це за документ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше запитання. На Ваше прохання пояснити наступне, відповідаємо:
1)Питання: що Ви маєте на увазі і як Учасник повинен врахувати не порушуючи Закон у договірній ціні - інші витрати учасника пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції?
Відповідь: Інші витрати є складовою частиною вартості об'єкта дорожніх робіт та послуг, вносяться до графи "Інші витрати" кошторисної документації і належать як до об'єкта дорожніх робіт та послуг в цілому, так і до його окремих об'єктів. Вартість інших робіт та кошти на покриття інших витрат, які плануються на об'єкті дорожніх робіт та послуг, визначаються на підставі положень чинного законодавства або даних проєктної документації або вихідних даних замовника, умов виконання дорожніх робіт / надання послуг, розташування місця виконання робіт / надання послуг.
2)Питання: що означає термін ціна цінової пропозиції, що це за документ?
Відповідь: Цінова пропозиція-це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини, яку учасник подає замовнику відповідно до запиту цінових пропозицій. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідним включити до тендерної документації. Користуючись саме цією умовою, замовники встановлюють вимогу у тендерній документації надати учасниками цінову пропозицію. Як правило, це документ, що повинен містити інформацію про ціну предмета закупівлі, що пропонує учасник. У Законі не міститься поняття «цінова пропозиція». Такий термін зустрічається лише в Законі України «Про оборонні закупівлі» та за своєю суттю є аналогічним поняттю «тендерна пропозиція», визначеному Законом. У нашому випадку замовник самостійно визначає зміст та форму документа «цінова пропозиція». Замовники по-різному називають цей документ: цінова пропозиція, пропозиція, тендерна пропозиція тощо. Та традиційно він містить погодження учасника з вимогами тендерної документації, інформацію про ціну за одиницю товару / послуг / робіт, кількість товару / послуг / робіт у розрізі номенклатури. Весь закупівельний процес відбувається з прив’язкою саме до загальної ціни пропозиції. А що ж у разі, якщо документа з тендерною/ціновою пропозицією не надано або він містить помилки, або інформація в ньому не відповідає вимогам замовника, на жаль, це є приводом для відхилення учасника. Тендерна пропозиція або цінова пропозиція, подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.»
1)Питання: що Ви маєте на увазі і як Учасник повинен врахувати не порушуючи Закон у договірній ціні - інші витрати учасника пов’язані з підготовкою та поданням тендерної пропозиції?
Відповідь: Інші витрати є складовою частиною вартості об'єкта дорожніх робіт та послуг, вносяться до графи "Інші витрати" кошторисної документації і належать як до об'єкта дорожніх робіт та послуг в цілому, так і до його окремих об'єктів. Вартість інших робіт та кошти на покриття інших витрат, які плануються на об'єкті дорожніх робіт та послуг, визначаються на підставі положень чинного законодавства або даних проєктної документації або вихідних даних замовника, умов виконання дорожніх робіт / надання послуг, розташування місця виконання робіт / надання послуг.
2)Питання: що означає термін ціна цінової пропозиції, що це за документ?
Відповідь: Цінова пропозиція-це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини, яку учасник подає замовнику відповідно до запиту цінових пропозицій. Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідним включити до тендерної документації. Користуючись саме цією умовою, замовники встановлюють вимогу у тендерній документації надати учасниками цінову пропозицію. Як правило, це документ, що повинен містити інформацію про ціну предмета закупівлі, що пропонує учасник. У Законі не міститься поняття «цінова пропозиція». Такий термін зустрічається лише в Законі України «Про оборонні закупівлі» та за своєю суттю є аналогічним поняттю «тендерна пропозиція», визначеному Законом. У нашому випадку замовник самостійно визначає зміст та форму документа «цінова пропозиція». Замовники по-різному називають цей документ: цінова пропозиція, пропозиція, тендерна пропозиція тощо. Та традиційно він містить погодження учасника з вимогами тендерної документації, інформацію про ціну за одиницю товару / послуг / робіт, кількість товару / послуг / робіт у розрізі номенклатури. Весь закупівельний процес відбувається з прив’язкою саме до загальної ціни пропозиції. А що ж у разі, якщо документа з тендерною/ціновою пропозицією не надано або він містить помилки, або інформація в ньому не відповідає вимогам замовника, на жаль, це є приводом для відхилення учасника. Тендерна пропозиція або цінова пропозиція, подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.»
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-12-000566-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40090765
Дата подання: 14 квітня 2023 14:00
Вимога щодо усунення порушень Замовником
Ознайомившись зі змістом документації Закупівлі, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», Постанові Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Наказу Міістерства розвитку економіки, торговлі та сільського господарства України № 1572 від 17.08.2020 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства», чим порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2023 09:30
«Шановний Учаснику, по-перше, слід зауважити, що при розгляді даних вимог, Замовником було враховано те, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено умови тендерної документації та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог.
Причому в Додатку №3 тендерній документації зазначено орієнтовний обсяг надання послуг, ціна тендерної пропозиції повинна відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативним документам у галузі житлово-комунального господарства. Невідповідність цінової пропозиції учасника призведе до відхилення його пропозиції, та встановлено перелік документів, які обов’язково повинен подати учасник процедури закупівлі як частину своєї тендерної пропозиції для підтвердження Інформації про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічному завданню, а саме:
-дефектним актом;
-договірною ціною(твердою);
-локальним кошторисом;
-підсумковою відомістю ресурсів.
Якщо тендерна пропозиція учасника містить неповний перелік, неповні обсяги послуг та матеріальні ресурси, то така тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. А тому, для вірного складання учасником ціни тендерної пропозиції та складання учасниками дефектного акту та як наслідок належного оформлення документації, та уникнення неузгодженостей, задля зазначення повного обсягу послуг, Учаснику доцільно оглянути об’єкти Замовника та обсяг послуг по процедурі закупівлі Поточний ремонт дороги під’їзд до кладовища вулиці Шкільна с.Старовірівка, Красноградського району, Харківської області, код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електроперередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь,, ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-12-000566-a та відповідно отримати акт обстеження, довільної форми, що має бути підтверджено підписом посадової особи замовника на такому акті (згідно п.9 частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), яка фактично дає Замовнику гарантію, що учасник усвідомлює весь обсяг та складність послуг та визначить вірно ціну тендерної пропозиції та врахує в неї усі необхідні супровідні послуги.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, та відповідно доводить, що вимоги Скаржника є нікчемними, тобто такими, що не мають під собою правового підґрунтя.
Вимоги тендерної документації про акт обстеження, довільної форми, що має бути підтверджено підписом посадової особи замовника на такому акті (згідно п.9 частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), встановлюються для всіх учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а акт, який вимагається, може бути будь-якої форми та підписаним будь яким представником учасника, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників -необмежено.
А отже, вимоги щодо надання учасниками акту обстеження, довільної форми, що має бути підтверджено підписом посадової особи замовника на такому акті (згідно п.9 частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерна документація не містить будь-яких дискримінаційних вимог, і з точки зору доступності, акт обстеження, може бути підписаним для будь-якого учасника процедури закупівлі та відповідний документ може бути поданий на участь у даній процедурі закупівлі.
Окрім цього, слід зауважити, що практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник. Причому, слід зауважити, що аналогічні роз'яснення містяться у листі Мінекономрозвитку України № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017.
По-друге, усі умови тендерної документації процедури закупівлі визначено Замовником з чітким дотриманням вимог Закону та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 , а в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог у тендерній документації з дотриманням методичних рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за вих. №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 16:03:06 “Щодо розробки тендерної документації”, зурахуванням Закону України «Про публічні закупівлі», Постанові Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Наказу Міістерства розвитку економіки, торговлі та сільського господарства України № 1572 від 17.08.2020 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства».
А отже, тендерна документації відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та не містить жодних дискримінаційних вимог.»
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено умови тендерної документації та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог.
Причому в Додатку №3 тендерній документації зазначено орієнтовний обсяг надання послуг, ціна тендерної пропозиції повинна відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативним документам у галузі житлово-комунального господарства. Невідповідність цінової пропозиції учасника призведе до відхилення його пропозиції, та встановлено перелік документів, які обов’язково повинен подати учасник процедури закупівлі як частину своєї тендерної пропозиції для підтвердження Інформації про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічному завданню, а саме:
-дефектним актом;
-договірною ціною(твердою);
-локальним кошторисом;
-підсумковою відомістю ресурсів.
Якщо тендерна пропозиція учасника містить неповний перелік, неповні обсяги послуг та матеріальні ресурси, то така тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. А тому, для вірного складання учасником ціни тендерної пропозиції та складання учасниками дефектного акту та як наслідок належного оформлення документації, та уникнення неузгодженостей, задля зазначення повного обсягу послуг, Учаснику доцільно оглянути об’єкти Замовника та обсяг послуг по процедурі закупівлі Поточний ремонт дороги під’їзд до кладовища вулиці Шкільна с.Старовірівка, Красноградського району, Харківської області, код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електроперередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь,, ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-12-000566-a та відповідно отримати акт обстеження, довільної форми, що має бути підтверджено підписом посадової особи замовника на такому акті (згідно п.9 частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), яка фактично дає Замовнику гарантію, що учасник усвідомлює весь обсяг та складність послуг та визначить вірно ціну тендерної пропозиції та врахує в неї усі необхідні супровідні послуги.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, та відповідно доводить, що вимоги Скаржника є нікчемними, тобто такими, що не мають під собою правового підґрунтя.
Вимоги тендерної документації про акт обстеження, довільної форми, що має бути підтверджено підписом посадової особи замовника на такому акті (згідно п.9 частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), встановлюються для всіх учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а акт, який вимагається, може бути будь-якої форми та підписаним будь яким представником учасника, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників -необмежено.
А отже, вимоги щодо надання учасниками акту обстеження, довільної форми, що має бути підтверджено підписом посадової особи замовника на такому акті (згідно п.9 частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерна документація не містить будь-яких дискримінаційних вимог, і з точки зору доступності, акт обстеження, може бути підписаним для будь-якого учасника процедури закупівлі та відповідний документ може бути поданий на участь у даній процедурі закупівлі.
Окрім цього, слід зауважити, що практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник. Причому, слід зауважити, що аналогічні роз'яснення містяться у листі Мінекономрозвитку України № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017.
По-друге, усі умови тендерної документації процедури закупівлі визначено Замовником з чітким дотриманням вимог Закону та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 , а в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог у тендерній документації з дотриманням методичних рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за вих. №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 16:03:06 “Щодо розробки тендерної документації”, зурахуванням Закону України «Про публічні закупівлі», Постанові Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Наказу Міістерства розвитку економіки, торговлі та сільського господарства України № 1572 від 17.08.2020 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства».
А отже, тендерна документації відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та не містить жодних дискримінаційних вимог.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 квітня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
1 646 198,44
UAH з ПДВ
|
1 646 198,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" |
1 832 091,07
UAH з ПДВ
|
1 832 091,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ |
2 094 500,00
UAH з ПДВ
|
2 094 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕГІОНБУД" |
2 262 839,80
UAH з ПДВ
|
2 262 839,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Відхилено |
1 646 198,44
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2023 08:04
|
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" #34011607 |
Відхилено |
1 832 091,07
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2023 09:09
|
ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ #2826704939 |
Переможець |
2 094 500,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2023 11:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2023 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2023 14:42
|
додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
29 травня 2023 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2023 15:09
|
договор 158.pdf | укладений |
01 травня 2023 15:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна цього Договору становить - 1 740 631,00 грн. (Один мільйон сімсот сорок тисяч шістсот тридцять одна грн. 00 копійок) без ПДВ. Додаток до договору - договірна ціна з додатками до неї викладена в новій редакції. Інші умови договору № 158 від 01 травня 2023 року та додатки до договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | договір №158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |