Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СТАРОВІРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04398092 |
Вебсайт: | https://starovirivska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 63251, Україна , Харківська обл., Красноградський р-н, село Старовірівка, вул. Центральна, будинок 60 |
Контактна особа: |
Оксана Чернова +380505868209 zakupkistaroverovka@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 квітня 2023 11:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 20 квітня 2023 09:01 |
Очікувана вартість: | 3 424 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2023 11:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2023 11:13 |
додаток 3 (технічне завдання).docx | |
12 квітня 2023 11:13 |
додаток 5 (проект договору).docx | |
12 квітня 2023 11:13 |
додаток 6 (лист згода).docx | |
12 квітня 2023 11:13 |
тендерна документація.doc | |
12 квітня 2023 11:13 |
додаток 4 (тендерна пропозиція).docx | |
12 квітня 2023 11:13 |
додаток 2 (стаття 17).docx | |
12 квітня 2023 11:13 |
додаток 1 (кваліфікаційні критерії).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено умови тендерної документації та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог.
Причому в Додатку №3 тендерній документації зазначено орієнтовний обсяг надання послуг, ціна тендерної пропозиції повинна відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативним документам у галузі житлово-комунального господарства. Невідповідність цінової пропозиції учасника призведе до відхилення його пропозиції, та встановлено перелік документів, які обов’язково повинен подати учасник процедури закупівлі як частину своєї тендерної пропозиції для підтвердження Інформації про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічному завданню, а саме:
-дефектним актом;
-договірною ціною(твердою);
-локальним кошторисом;
-підсумковою відомістю ресурсів.
Якщо тендерна пропозиція учасника містить неповний перелік, неповні обсяги послуг та матеріальні ресурси, то така тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. А тому, для вірного складання учасником ціни тендерної пропозиції та складання учасниками дефектного акту та як наслідок належного оформлення документації, та уникнення неузгодженостей, задля зазначення повного обсягу послуг, Учаснику доцільно оглянути об’єкти Замовника та обсяг послуг по процедурі закупівлі Поточний ремонт дороги вулиці Апалькова с.Старовірівка, Красноградського району, Харківської області, код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електроперередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь,, ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-12-000358-a та відповідно отримати акт обстеження, довільної форми, що має бути підтверджено підписом посадової особи замовника на такому акті (згідно п.9 частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), яка фактично дає Замовнику гарантію, що учасник усвідомлює весь обсяг та складність послуг та визначить вірно ціну тендерної пропозиції та врахує в неї усі необхідні супровідні послуги.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, та відповідно доводить, що вимоги Скаржника є нікчемними, тобто такими, що не мають під собою правового підґрунтя.
Вимоги тендерної документації про акт обстеження, довільної форми, що має бути підтверджено підписом посадової особи замовника на такому акті (згідно п.9 частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), встановлюються для всіх учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а акт, який вимагається, може бути будь-якої форми та підписаним будь яким представником учасника, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників -необмежено.
А отже, вимоги щодо надання учасниками акту обстеження, довільної форми, що має бути підтверджено підписом посадової особи замовника на такому акті (згідно п.9 частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерна документація не містить будь-яких дискримінаційних вимог, і з точки зору доступності, акт обстеження, може бути підписаним для будь-якого учасника процедури закупівлі та відповідний документ може бути поданий на участь у даній процедурі закупівлі.
Окрім цього, слід зауважити, що практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник. Причому, слід зауважити, що аналогічні роз'яснення містяться у листі Мінекономрозвитку України № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017.
По-друге, усі умови тендерної документації процедури закупівлі визначено Замовником з чітким дотриманням вимог Закону та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 , а в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог у тендерній документації з дотриманням методичних рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за вих. №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 16:03:06 “Щодо розробки тендерної документації”, зурахуванням Закону України «Про публічні закупівлі», Постанові Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Наказу Міістерства розвитку економіки, торговлі та сільського господарства України № 1572 від 17.08.2020 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства».
А отже, тендерна документації відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та не містить жодних дискримінаційних вимог.»
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-25-000024 ● 991613326ad7437080a43463e35dcc50
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2023 21:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.07.2023 № 169
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 25.07.2023 року.
В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 25.07.2023 № 169
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2023-04-12-000358-a 12.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-28 15:33:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт дороги вулиці Апалькова с. Старовірівка, Красноградського району, Харківської області» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-04-12-000358-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до вимоги про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ "ЛЕГІОНБУД" учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен був надати: оригінал чи засвідчену копією свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або оригінал чи засвідчену копією витягу з реєстру платників податку – для учасника, який є платником податку на додану вартість. Оригінал чи засвідчену копією свідоцтва про право сплати єдиного податку або оригінал чи засвідчену копією витягу з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку. На виконання зазначеної вимоги ТОВ "ЛЕГІОНБУД" 25.04.2023 року надано витяг з реєстру платників єдиного податку. Проте, згідно протоколу рішення уповноваженої особи № 295 від 25.04.2023 року пропозицію учасника відхилено у зв'язку з не виправлення невідповідностей.
4. Додатковою угодою №1 від 29.05.2023 року до договору № 157 від 01.05.2023 року змінено ціни на щебінь. Проте, у відомості ресурсів поточні ціни на матеріальні ресурси станом на 18.04.2023 року.
5. Статтею 884 Цивільного кодексу України передбачено наступне: "Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом". Проте, "Технічне завдання" Додаток 3 до тендерної документації передбачає гарантійний строк експлуатації об’єкта 3 роки від дня його введення в експлуатацію.
6. Відповідно до вимог пункту 17 Постанови №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Проте, пункт 2.4 укладеного за результатом проведення закупівлі договору не відповідає вимогам ст. 884 ЦКУ та вимогам технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації).
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-01 13:36:04
Відповідь на звернення
Пояснення з приводу вищевикладеного замовник, Старовірівська сільська рада, надає наступне:
1) Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі послуг Поточний ремонт дороги вулиці Апалькова с. Старовірівка, Красноградського району, Харківської області, код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі номером UA-2023-04-12-000358-a, формувалися на підставі обстеження експлуатаційного стану існуючої автомобільної дороги. Під час такого визначено потребу у відновленні технічних параметрів та нормативних навантажень відповідно до ДБН В.2.3.4:2015 «Автомобільні дороги. Частина 1. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» та інших нормативних вимог. Окрім того, на виконання «Програми по утриманню та ремонту автомобільних доріг Старовірівської сільської територіальної громади на 2023 рік» затвердженою рішенням XXXVII сесії Старовірівської сільської ради VIII скликання від 22.12.2022р. №3440 (зі змінами) визначені технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідно до дефектного акта по вулиці Апалькова с. Старовірівка, Красноградського району, Харківської області. Очікувана вартість предмета закупівлі послуг Поточний ремонт дороги вулиці Апалькова с. Старовірівка, Красноградського району, Харківської області, код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі номером UA-2023-04-12-000358-a, розрахована виходячи із визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) (далі — Методика) та визначений відповідно до дефектного акту, з урахуванням до вимог ДСТУ, ГБН та нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, кошторисним нормам України в будівництві. Оскільки оптимальне визначення очікуваної вартості закупівлі є передумовою ефективного планування, успішного проведення процедур закупівель та досягнення максимальної економії, визначення потреби в послугах здійснювалась на підставі аналізу фактичного використання послуг для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Для розрахунку очікуваної вартості використовувались як ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів), аналогічних/ідентичних, так і ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют, які приведені до єдиних умов. Як інформаційні джерела використовувались: для індексу інфляції – офіційний вебсайт Державної служби статистики України, для курсів валют – офіційний вебсайт Національного банку України. Замовником вивчалась загальнодоступна інформація щодо цін послуг, яка міститься у відкритих джерелах, в електронній системі закупівель "Prozorro» в Харківському регіоні. Розмір бюджетного призначення послуг визначений на підставі планування бюджету Старовірівської сільської ради на 2023 рік, рішення XXXVII сесії VIII скликання Старовірівської сільської ради від 22 грудня 2022 року №3436 «Про бюджет Старовірівської сільської територіальної громади на 2023 рік» зі змінами та додатками, з врахуванням розподілу вільного залишку, що утворився на 01.01.2023 року, рішення XLI сесії VIII скликання від 14 березня 2023 року №3485. При визначенні технічних, якісних характеристик предмету закупівлі, очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення, щодо визначення предмету закупівлі послуг Поточний ремонт дороги вулиці Апалькова с. Старовірівка, Красноградського району, Харківської області, код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі номером UA-2023-04-12-000358-a, також були враховано пропозиції та побажання від депутатів сільської ради с.Старовірівк.. Таким чином, очікувана вартість була розроблена виходячи з реального фінансування та відповідає поточним цінам на аналогічні види послуг у Харківській області.
2)Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено відповідно до постанови Кабміну №710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному сайті Старовірівської територіальної громади протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі за посиланням: https://starovirivska-gromada.gov.ua/; https://starovirivska-gromada.gov.ua/news/1681468160/.
3)Відповідно до вимоги про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ "ЛЕГІОНБУД" учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен був надати: оригінал чи засвідчену копією свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або оригінал чи засвідчену копією витягу з реєстру платників податку – для учасника, який є платником податку на додану вартість. Оригінал чи засвідчену копією свідоцтва про право сплати єдиного податку або оригінал чи засвідчену копією витягу з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку. На виконання зазначеної вимоги ТОВ "ЛЕГІОНБУД" 25.04.2023 року надано витяг з реєстру платників єдиного податку. Проте, згідно протоколу рішення уповноваженої особи № 295 від 25.04.2023 року пропозицію учасника відхилено у зв'язку з не виправлення невідповідностей.
Протокольним рішенням уповноваженої особи №295 від 25.04.2023р. було відхилено тендерну пропозицію другого учасника ТОВ "ЛЕГІОНБУД" тендерна пропозиція, якого визначена найбільш економічно вигідншшою, щодо закупівлі послуг Поточний ремонт дороги вулиці Апалькова с.Старовірівка, Красноградського району, Харківської області, код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електроперередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-12-000358-a, відповідно до абзацу 3 підпункту 1 пункту 41 Особливостей, у зв'язку з не виправленням невідповідностей, тому що, на наданий учасником документ на виправлення невідповідностей, а саме витяг з реєстру платників єдиного податку, не було накладено учасником КЕП/УЕП, що вимагалось замовников в частині 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», а саме: «У разі відсутності даної інформації або у разі ненакладення учасником КЕП\УЕП відповідно до умов тендерної документації, така тендерна пропозиція учасника вважається як така, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 41 Особливостей».
4)Додатковою угодою №1 від 29.05.2023 року до договору № 157 від 01.05.2023 року змінено ціни на щебінь. Проте, у відомості ресурсів поточні ціни на матеріальні ресурси станом на 18.04.2023 року.
Учасником ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ у додатковій угоді №1 від 29.05.2023року не були змінені відпускні ціни на матеріальні ресурси а тільки транспортна складова. На що учасником було надано лист вхідний №1364/02-34 від 29.05.2023року (додається).У зв’язку з цим поточні ціни на матеріальні ресурси прораховані станом на 18.04.2023року, тоб то на момент подання тендерної пропозиції.
5)Статтею 884 Цивільного кодексу України передбачено наступне: "Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом". Проте, "Технічне завдання" Додаток 3 до тендерної документації передбачає гарантійний строк експлуатації об’єкта 3 роки від дня його введення в експлуатацію.
Відповідно до пунктів 4.13 та 4.14 СОУ 42.1-37641918-128_2019 Настанова щодо приймання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування: «4.13 Після приймання робіт з поточного ремонту генеральний підрядник надає замовнику гарантійний паспорт на прийняті роботи з вказаним мінімально допустимим строком експлуатаційної придатності елементів дороги», «4.14 Мінімально допустимі строки експлуатаційної придатності елементів дороги визначаються для основних конструктивних елементів об'єкта відповідно до дотатку Е та відліковуються з дати підписання Акту приймання робіт». Згідно додатку Е зазначеного нормативного документа Мінімально допустимі строки експлуатаційної придатності покриття з асфальтобетону складають 3 роки.
6)Відповідно до вимог пункту 17 Постанови №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Проте, пункт 2.4 укладеного за результатом проведення закупівлі договору не відповідає вимогам ст. 884 ЦКУ та вимогам технічного завдання (Додаток 3 до тендерної документації).
Договором №157 від 01 травня 2023 року укладеного між Замовником, Старовірівською сільською радою та ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ пунктом 2.4. Розділу ІІ. Якость послуг (робіт) вказано «Підрядник відповідає за дефекти, виявлені у межах гарантійного строку, який складає 1 рік з моменту підписання сторонами акту(ів) форми (№КБ-2в) якщо він не доведе, що вони сталися внаслідок: природного зносу об’єкта (або його частин), неправильної його експлуатації.» тоді як в Додатку 3 до тендерної документації вказано: «Гарантійний строк експлуатації об’єкта становить 3 ріки від дня його введення в експлуатацію.» Замовник дану помилку розцінює як орфографічну помилку. Окрім того, Учасник під час подання тендерної пропозиції гарантував надання послуг відповідно до технічних, якісних і кількісних характеристик предмета закупівлі та в складі своєї тендерної пропозиції надавав відповідні листи-гарантії, тому він автоматично погодився на гарантійний строк експлуатації, визначений технічним завданням.
Виходячи з вищевказаного, враховуючи дату подання пропозиції учасника, всі ціни визначені на момент подання пропозиції учасником, замовник не бачить порушень зі своїї сторони щодо не правомірності прийняття рішень по закупівлі послуг Поточний ремонт дороги вулиці Апалькова с. Старовірівка, Красноградського району, Харківської області, код ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі номером UA-2023-04-12-000358-a.»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-08 14:03:23
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт дороги вулиці Апалькова с. Старовірівка, Красноградського району, Харківської області» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-04-12-000358-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Відповідно до вимог частини третьої статті 11 Закону Замовник має право призначити декілька уповноважених осіб, за умови що кожна з таких осіб буде відповідальною за організацію та проведення конкретних процедур закупівель/спрощених закупівель.
Так, відповідно до інформації розміщеній в електронній системі закупівель уповноваженою особою за організацію процедури закупівлі є Оксана Чернова. Разом з цим, тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи Оксани Чернової від 12.04.2023 № 198.
Проте, протоколи рішень уповноваженої особи від 25.04.2023 № 295, №296 підписані уповноваженою особою Аліною Корсіковою.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-09 08:51:57
Відповідь на звернення
«Відповідно до Розпорядження сільського голови Миколи Біндуса №247 від 31.12.2021року «Про призначення Уповноваженої особи відповідальною за проведення закупівель в Старовірівській сільській раді та затвердження Положення про Уповноважену особу», Уповноваженою особою призначена Оксана Чернова. Відповідно до цього ж самого розпорядження у разі тимчасової відсутності, виконання обов’язків Уповноваженої особи покласти на Аліну Корсікову. Дана закупівля була оприлюднена 12.04.2023р. Уповноважена особа Оксана Чернова була присутня на своєму робочому місці і виконувала свої посадові обов’язки. Відповідно до Розпорядження Старовірівського сільського голови Миколи Біндуса №58-к/ти від 07.04.2023р «Про надання частини щорічної відпустки Оксані Чернової» , Уповноважена особа Оксана Чернова знаходилась у відпустці з 25.04.2023 по 09.05.2023рр.. ЇЇ обов’язки як уповноваженої особи виконувала Аліна Корсікова, відповідно до Розпорядження №247 від 31.12.2021року. Тому процедуру закупівлі розпочала Уповноважена особа Оксана Чернова а протокольні рішення від 25.04.2023р. №295, №296 вже були підписані Уповноваженою особою Аліною Корсіковою.»
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розяснення до висновку: 1) Договір №157 від 01.05.2023року буде приведений у відповідність до вимог законодавства додатковою угодою, щодо виправлення гарантійного строку експлуатації об’єкту. Виконання висновку: 1) Договір №157 від 01.05.2023року приведений у відповідність до вимог законодавства додатковою угодою №2 від 16 серпня 2023року, яка оприлюднена на сайті PROZORRO відповідно до даної закупівлі. 2) Щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення: -Так як Замовником було притягнуто до відповідальності Уповноважену особу Оксану Чернову у вигляді дисциплінарного стягнення, була проведена бесіда щодо відповідальності, уважності та недопустимості в подальшому подібних помилок при проведені закупівль, Замовник зобов’язав Уповноважену осібу підвищити рівень кваліфікації протягом 2023 року, методом самостійного удосконаленого навчання Закону України «Про публічні закупівлі» та затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами), що підтверджується розпорядженням сільського голови №223-к/тм від 14 серпня 2023року (додається), замовник бачить достатнім саме таке притягнення до матеріальної відповідальності, а саме: до Уповноваженої особи Оксани Чернової, яка оприлюднювала дану закупівлю, застосовано зменшення премії за серпень місяць 2023рік на 5% розміру (Розпорядження №225-к/тм від 16.08.2023р. додається). В подальшому зобов’язуємося уникати подібних помилок при оформлені тендерної документації та проведення тендерних закупівель.
2023-08-16 11:24:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 квітня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
2 112 913,49
UAH з ПДВ
|
2 112 913,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" |
2 207 407,34
UAH з ПДВ
|
2 207 407,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЛЕГІОНБУД" |
2 396 765,31
UAH з ПДВ
|
2 396 765,31
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ |
2 412 000,00
UAH з ПДВ
|
2 412 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Відхилено |
2 112 913,49
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2023 07:50
|
|
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" #34011607 |
Відхилено |
2 207 407,34
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2023 07:55
|
|
ТОВ "ЛЕГІОНБУД" #42901715 |
Відхилено |
2 396 765,31
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2023 14:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 квітня 2023 11:35
|
ФОП ЧАПЛИНСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ #2826704939 |
Переможець |
2 412 000,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2023 14:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2023 08:58
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2023 08:55
|
договор 157.pdf | укладений |
04 вересня 2023 08:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2023 10:58
|
додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2023 10:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2023 14:30
|
додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
29 травня 2023 14:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна цього Договору становить - 2 273 092,00 грн. (два мільйони двісті сімдесят три тисячі дев’яносто дві грн. 00 копійок) без ПДВ. Додаток до договору - договірна ціна з додатками до неї викладена в новій редакції. Інші умови договору № 157 від 01 травня 2023 року та додатки до договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | договір №157 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | П.2.4. розділу ІІ (Якість послуг (робіт) викладений в новій редакції: «Підрядник відповідає ча дефекти, виявлені у межах гарантійного строку, який складає 3 року з моменту підписання сторонами акту(їв) форми (№К.Б-2в) якщо він не доведе, що вони сталися внаслідок: природного зносу об'єкта (або його частин) неправильної його експлуатації» |
Номер договору про закупівлю: | договір №157 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |