Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА "ШЛЯХРЕМБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 03359182 |
Вебсайт: | http://drs.kh.ua |
Місцезнаходження: | 61004, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Москалівська, 20 |
Контактна особа: |
Олег Олександрович Дьомочкін +380933778912 demochkin.dor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2023 19:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 367 469 670,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 674 696,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Післяоплата за отриманий товар здійснюється Покупцем на підставі видаткової (видаткових) накладної (накладних) протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару (партії Товару). | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2023 17:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2023 17:02 |
23_ПЕРЕЛІК ЗМІН_12.04.23_АСФ СУМІШІ ЕКШ.doc | |
12 квітня 2023 17:02 |
12.04.23_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_НОВА РЕД._АСФ СУМІШІ ЕКШ.docx | |
12 квітня 2023 17:02 |
12.04.2023_ТД_НОВА РЕД._АСФ СУМІШІ ЕКШ.doc | |
11 квітня 2023 19:35 |
23_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_АСФ ЕКШ.docx | |
11 квітня 2023 19:35 |
23_ТД_АСФ СУМІШІ екш.doc |
12 квітня 2023 17:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 квітня 2023 17:02 |
23_ПЕРЕЛІК ЗМІН_12.04.23_АСФ СУМІШІ ЕКШ.doc
|
|||
12 квітня 2023 17:02 |
12.04.23_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_НОВА РЕД._АСФ СУМІШІ ЕКШ.docx
|
|||
12 квітня 2023 17:02 |
12.04.2023_ТД_НОВА РЕД._АСФ СУМІШІ ЕКШ.doc
|
|||
11 квітня 2023 19:35 |
23_ПРОЄКТ ДОГОВОРУ_АСФ ЕКШ.docx
|
|||
11 квітня 2023 19:35 |
23_ТД_АСФ СУМІШІ екш.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) на виконання вимог Закону.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі – Замовник/Підприємство) виконує роботи та надає послуги, пов’язані з ремонтом, відновленням та утриманням вулично-дорожньої мережі і штучних споруд міста Харків, внутрішньоквартальних доріг та тротуарів, пішохідних зон. На виконання завдань, поставлених громадою міста перед Підприємством та зобов’язань Замовника за укладеними договорами, для задоволення нагальних потреб функціонування територіальної громади міста Харкова в умовах воєнного стану, у Замовника існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі конструкційних матеріалів, які використовуються Підприємством при виконанні таких робіт чи наданні послуг.
Для забезпечення виробничих потреб у 2023 році Замовником запланована та проводиться закупівля матеріалів для влаштування дорожнього покриття: суміш гаряча, дрібнозерниста, асфальтобетон щільний, типу А, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44113330-7 Матеріали для дорожнього покриття; суміш гаряча, дрібнозерниста, асфальтобетон щільний, типу Б, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44113330-7 Матеріали для дорожнього покриття; Суміш гаряча, піщана, асфальтобетон щільний, типу Г, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44113330-7 Матеріали для дорожнього покриття; суміш гаряча, крупнозерниста, асфальтобетон пористий, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44113330-7 Матеріали для дорожнього покриття; емульсія бітумна дорожня, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44113300-8 Бітумні матеріали (ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали), (далі – Закупівля/предмет закупівлі).
Згідно з пунктом 14 Особливостей Закупівля включена Замовником до річного плану закупівель відповідно до статті 4 Закону, який оприлюднено в електронній системі закупівель на виконання вимог частини першої статті 4 Закону. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 4 Закону, у пункті 8 форми річного плану закупівель на 2023 рік в електронній системі закупівель міститься наступна інформація: «Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 367 469 670 грн.».
Разом з тим, згідно з пунктом 24 Особливостей Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів містить інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону. Так, відповідно до пункту 4 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель також зазначено: «Очікувана вартість предмета закупівлі: 367 469 670,00 грн.»
Крім того, необхідно зауважити, що відповідно до пункту 7 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель вказано умови оплати, якими передбачено: «Післяоплата за отриманий товар здійснюється Покупцем на підставі видаткової (видаткових) накладної (накладних) протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару (партії Товару)». Порядок здійснення оплати встановлено в умовах розділу 4 проєкту договору про закупівлю, який викладено в додатку 3 до тендерної документації, де зокрема зазначено: «4.2. Оплата Товару за цим Договором здійснюється Покупцем на підставі видаткової (видаткових) накладної (накладних) протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару (партії Товару). 4.3. Платіжні зобов’язання Покупця за Договором виникають, у разі наявності фінансування».
Тобто за умовами даних відкритих торгів, учасник (Постачальник за договором про закупівлю) повинен бути спроможним, у тому числі фінансово, в умовах воєнного стану, здійснити поставку товару, що є предметом закупівлі, очікуваною вартістю предмета закупівлі: 367 469 670,00 грн., на визначених умовах післяоплати за поставлений товар.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно з абзацами шостим та сьомим пункту 28 Особливостей у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Умовами підпункту 1.1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з:
1) інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, у відповідності до підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації.
Згідно з вимогами абзаців шостого та сьомого пункту 28 Особливостей умовами підпунктів 5.1 та 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації визначено:
«5.1. Відповідно до статті 16 Закону Замовник установлює наступні кваліфікаційні критерії:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
5.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, у порядку відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 цього розділу тендерної документації, всі документи згідно з переліком документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, викладеним у додатку 1 до тендерної документації.
Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям».
Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Згідно з частиною другою статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 16 Закону у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
У відповідності до норм статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди.
Порядок подання фінансової звітності затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419, в якому у тому числі, встановлені терміни подання підприємствами фінансової звітності, що також враховано в умовах додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 1 пункту 1 Закону України «Про захист інтересів суб'єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнного стану або стану війни» фізичні особи, фізичні особи - підприємці, юридичні особи, крім тих, які наділені бюджетними повноваженнями згідно із законодавством, подають облікові, фінансові, бухгалтерські, розрахункові, аудиторські звіти та будь-які інші документи, подання яких вимагається відповідно до норм чинного законодавства в документальній та/або в електронній формі, протягом трьох місяців після припинення чи скасування воєнного стану або стану війни за весь період неподання звітності чи обов'язку подати документи. Підпунктами 2 та 3 пункту 1 Закону України «Про захист інтересів суб'єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнного стану або стану війни» також визначено:
2) у період дії воєнного стану або стану війни, а також протягом трьох місяців після його завершення до фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців, юридичних осіб не застосовується адміністративна та/або кримінальна відповідальність за неподання чи несвоєчасне подання звітності та/або документів, визначених підпунктом 1 цього пункту;
3) особи, які не мають фізичної можливості протягом строку, визначеного цим Законом, подати звітність чи документи, зазначені у підпункті 1 цього пункту, у зв'язку з безпосередніми наслідками їх участі у бойових діях, звільняються від адміністративної та/або кримінальної відповідальності та подають звітність чи документи протягом одного місяця з дня закінчення наслідків, які унеможливлювали їх подання.
Виходячи з вищевикладеного, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, з дотриманням вимог частини четвертої статті 22 Закону, та норм чинного законодавства, Замовником у пункті 3 розділу І додатку 1 до тендерної документації зазначено:
«3. Для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, учасник – юридична особа у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію фінансової звітності у складі балансу та звіту про фінансові результати.
3.1. Фізична особа, фізична особа - підприємець документи для підтвердження наявності фінансової спроможності не подає.
3.2. Фінансова звітність повинна бути подана за останній звітний період, тобто за 2022 рік. Новоутворені підприємства подають фінансову звітність за період, що обліковується з дня їх реєстрації відповідно до вимог законодавства.
3.3. Учасник повинен підтвердити прийняття фінансової звітності відміткою контролюючого органу або квитанцією про її прийняття (квитанція № 2).
Документи фінансової звітності, передбачені цим пунктом 3, повинні свідчити, що обсяг річного доходу (виручки) за 2022 рік є не меншим, ніж 300 000 000,00 гривень.
Разом з тим, замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.».
При цьому, як уже було наведено вище, згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, вказаною Замовником у річному плані закупівель та в оголошенні про проведення відкритих торгів, очікувана вартість предмета закупівлі становить: 367 469 670,00 грн.
Водночас вважаємо за необхідне ще раз вказати, що Підприємство Замовника розташоване (перебуває) та веде свою господарську діяльність на території Харківської міської територіальної громади в умовах воєнного стану.
Відповідно до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року № 309 (зі змінами), Харківська міська територіальна громада, на якій перебуває Замовник та здійснює свою виробничу діяльність з використанням предмета закупівлі, віднесена до територій можливих бойових дій, для яких не визначена дата припинення.
Слід підкреслити, що Замовник запланував та здійснює Закупівлю для задоволення нагальних потреб функціонування територіальної громади міста Харкова в умовах воєнного стану, у тому числі для ліквідації наслідків бойових дій та відновлення інфраструктури міста Харків, що потребує оперативного реагування та швидкого виконання робіт або послуг по відновленню вулично-дорожньої мережі та/або штучних споруд міста, та/або внутрішньоквартальних доріг і тротуарів, пішохідних зон міста Харків, працівниками Підприємства в умовах воєнного стану на території можливих бойових дій, з використанням конструкційних матеріалів, що є предметом закупівлі.
Враховуючи викладене, встановивши наведені умови тендерної документації, а саме, – передбачивши можливість надати фінансову звітність з наявністю обсягу річного доходу (виручки) за 2022 рік, що є не меншим, ніж 300 000 000,00 гривень, - тобто менше очікуваної вартості предмета закупівлі: 367 469 670,00 гривень, Замовник дотримався вимог Закону та Особливостей. У чіткій відповідності до вимог Закону, Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Таким чином, умови цих відкритих торгів – умови тендерної документації встановлені Замовником відповідно до Закону, у тому числі у відповідності до норм статті 22 Закону, зокрема, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, з дотриманням вимог частини четвертої статті 22 Закону, та норм чинного законодавства, з урахуванням Особливостей, для забезпечення здійснення ефективної Закупівлі в умовах воєнного стану.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-19-000023 ● ddf883d821bf45108341b6ebd3d7847d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 13:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.05.2023 № 137
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2023-04-11-011497-a 11.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 16:52:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі матеріалів для влаштування дорожнього покриття: суміш гаряча, дрібнозерниста, асфальтобетон щільний, типу А, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44113330-7 Матеріали для дорожнього покриття; суміш гаряча, дрібнозерниста, асфальтобетон щільний, типу Б, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44113330-7 Матеріали для дорожнього покриття; Суміш гаряча, піщана, асфальтобетон щільний, типу Г, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44113330-7 Матеріали для дорожнього покриття; суміш гаряча, крупнозерниста, асфальтобетон пористий, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44113330-7 Матеріали для дорожнього покриття; емульсія бітумна дорожня, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44113300-8 Бітумні матеріали (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-04-11-011497-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-26 19:37:37
Про надання пояснень
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке.
Відповідно до положень пункту 1.5 Статуту КОМУНАЛЬНОГО ПІДРЯДНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ПІДПРИЄМСТВА ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі – Статут), КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі за змістом Статуту, -Підприємство) у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Харківської міської ради, розпорядженнями Харківського міського голови, іншими нормативними актами і цим Статутом. КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» діє у відповідності до Господарського кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» й інших законодавчих актів України та належить до комунальної власності територіальної громади м. Харкова (пункт 1.2 Статуту). Згідно зі Статутом метою діяльності Підприємства є надання територіальній громаді міста Харкова послуг з утримання, ремонту та будівництву доріг, вулиць, інженерних споруд /мостів, шляхопроводів, підземних та надземних пішохідних переходів тощо/ та інших засобів міського благоустрою, що знаходяться на балансі підприємства (передані підприємству на праві господарського відання). Відповідно до положень пункту 1.3 Статуту Засновником Підприємства є Харківська міська рада, власником майна Підприємства є територіальна громада м. Харкова в особі Харківської міської ради.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО РЕМОНТУ І БУДІВНИЦТВУ АВТОШЛЯХІВ М. ХАРКОВА «ШЛЯХРЕМБУД» (далі – КП «Шляхрембуд»/Замовник) згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) належить до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону (пункт 3 частини першої статті 2 Закону).
Замовник проводить дану закупівлю, яка є предметом дослідження в рамках моніторингу, відповідно до Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), (пункт 3 Особливостей в редакції від 25.02.2023, що була чинною станом на 11 квітня 2023, - на дату коли було розпочато цю процедуру відкритих торгів, - на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення цих відкритих торгів (UA-2023-04-11-011497-a)). Дана запланована закупівля здійснюється Замовником шляхом застосування процедури закупівлі відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями на виконання вимог Закону (пункт 10 Особливостей). Відповідна інформація міститься у річному плані закупівель, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель згідно зі статтею 4 Закону. Замовником відповідно до Закону, згідно з Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893) (далі – Порядок), під час оприлюднення на веб-порталі річного плану закупівель щодо даної запланованої закупівлі було розміщено необхідну інформацію шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, зокрема шляхом заповнення визначених адміністратором таких електронних полів: «Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі», в якому зазначено: «367 469 670,00 UAH», та «Джерело фінансування закупівлі», в якому вказано: «Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)» (пункт 8 оприлюдненого згідно з Порядком річного плану закупівель (UA-P-2023-04-11-003740-c)). Тобто дану заплановану закупівлю Замовник здійснює для задоволення власних виробничих потреб за рахунок коштів від господарської діяльності підприємства (власного бюджету), не за бюджетні кошти. До того ж КП «Шляхрембуд» приймає участь у закупівлях, що проводяться, у тому числі замовниками – розпорядниками бюджетних коштів, та за їх результатами укладає договори про закупівлю із такими замовниками.
При цьому КП «Шляхрембуд» відповідно до Бюджетного кодексу України не є ані головним розпорядникам бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (пункт 18, пункт 47 частини першої статті 2 та стаття 22 Бюджетного кодексу України), та згідно з пунктом 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України є одержувачем бюджетних коштів: суб'єкт господарювання, який не має статусу бюджетної установи, уповноважений головним розпорядником бюджетних коштів (Департаментом будівництва та шляхового господарства Харківської міської Ради) на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти місцевого бюджету, у випадках розподілу бюджетних асигнувань за відповідними рішеннями Харківської міської ради. Інформація про КП «Шляхрембуд», як одержувача бюджетних коштів, міститься в Єдиному реєстрі розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, розміщеному на офіційному вебсайті Державної казначейської служби України.
Щодо визначення Замовником розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, пояснюємо та обґрунтовуємо наступним. У відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», із змінами, Замовником - КП «ШЛЯХРЕМБУД» на першому етапі було визначено потребу у товарі: матеріали для влаштування дорожнього покриття: суміш гаряча, дрібнозерниста, асфальтобетон щільний, типу А, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44113330-7 Матеріали для дорожнього покриття; суміш гаряча, дрібнозерниста, асфальтобетон щільний, типу Б, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44113330-7 Матеріали для дорожнього покриття; Суміш гаряча, піщана, асфальтобетон щільний, типу Г, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44113330-7 Матеріали для дорожнього покриття; суміш гаряча, крупнозерниста, асфальтобетон пористий, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44113330-7 Матеріали для дорожнього покриття; емульсія бітумна дорожня, відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 44113300-8 Бітумні матеріали; що здійснювалося на підставі аналізу фактичного використання асфальтобетонних сумішей та емульсії бітумної дорожньої для забезпечення діяльності Замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих виробничих завдань Замовника, проведеного за інформацією, наданою ініціатором закупівлі - заступником головного інженера КП «ШЛЯХРЕМБУД» Одарченко А.А. (службова записка ініціатора закупівлі – заступника головного інженера КП «ШЛЯХРЕМБУД» Одарченко А.А. для формування річного плану закупівель на 2023 р.), (додаток № 1).
На другому етапі було сформовано та визначено опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, для чого було залучено відповідного фахівця Замовника, який є ініціатором закупівлі та відповідатиме за подальше використання товару, який буде закуплений.
Було встановлено, що відповідно до пункту 1 НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТА УКРАЇНИ ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови, саме цей стандарт поширюється на асфальтобетонні суміші й асфальтобетон для автомобільних доріг і площ міських та сільських поселень, доріг і майданчиків промислових та сільськогосподарських підприємств тощо. Сфера застосування асфальтобетонних сумішей визначається з урахуванням районування території України за кліматичними умовами роботи асфальтобетонного покриття і категорії дороги.
Крім того, згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 НАЦІОНАЛЬНОГО СТАНДАРТА УКРАЇНИ ДСТУ Б В.2.7-129:2013 Емульсії бітумні дорожні Технічні умови, цей стандарт поширюється на емульсії бітумні дорожні, що використовуються як в’яжучий та плівкоутворюючий матеріал при будівництві і ремонті автомобільних доріг, вулиць, мостів згідно ДБН В. 2.3-4, ДБН В. 2.3-5, ДБН В. 2.3-14, ДБН В. 2.3-22 та іншими чинними в Україні нормативними документами. Сфера застосування емульсії визначено для застосування в усіх дорожньо-кліматичних районах України згідно ДБН В. 2.3-4.
Виходячи з вищенаведеного, для здійснення закупівлі товару - матеріалів для влаштування дорожнього покриття:
1. Суміш гаряча, дрібнозерниста, асфальтобетон щільний, типу А, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 10500 т;
2. Суміш гаряча, дрібнозерниста, асфальтобетон щільний, типу Б, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 24000 т;
3. Суміш гаряча, піщана, асфальтобетон щільний, типу Г, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 15000 т ;
4. Суміш гаряча, крупнозерниста, асфальтобетон пористий, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 2000 т;
5. Емульсія бітумна дорожня – 800 т,
було узгоджено визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі згідно з вимогами вищезазначених стандартів та встановлення відповідних технічних вимог до предмета закупівлі в умовах відкритих торгів згідно із Законом, з урахуванням Особливостей.
«Таблиця: «Технічні вимоги до асфальтобетонних сумішей»
№ з/п Назва найменування предмета закупівлі (товару): асфальтобетонна суміш Технічні вимоги
1. Суміш гаряча, дрібнозерниста, асфальтобетон щільний, типу А, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Умови виробництва асфальтобетонної гарячої суміші, склад цієї суміші, матеріали, що використовуються для її виробництва, повинні відповідати вимогам діючих нормативних актів та нормативних документів (ДСТУ, ДБН тощо).
Асфальтобетонна суміш (за показниками якості) повинна відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови
2. Суміш гаряча, дрібнозерниста, асфальтобетон щільний, типу Б, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Умови виробництва асфальтобетонної гарячої суміші, склад цієї суміші, матеріали, що використовуються для її виробництва, повинні відповідати вимогам діючих нормативних актів та нормативних документів (ДСТУ, ДБН тощо).
Асфальтобетонна суміш (за показниками якості) повинна відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови
3. Суміш гаряча, піщана, асфальтобетон щільний, типу Г, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Умови виробництва асфальтобетонної гарячої суміші, склад цієї суміші, матеріали, що використовуються для її виробництва, повинні відповідати вимогам діючих нормативних актів та нормативних документів (ДСТУ, ДБН тощо).
Асфальтобетонна суміш (за показниками якості) повинна відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови
4. Суміш гаряча, крупнозерниста, асфальтобетон пористий, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Умови виробництва асфальтобетонної гарячої суміші, склад цієї суміші, матеріали, що використовуються для її виробництва, повинні відповідати вимогам діючих нормативних актів та нормативних документів (ДСТУ, ДБН тощо).
Асфальтобетонна суміш (за показниками якості) повинна відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови
5. Емульсія бітумна дорожня Емульсія бітумна дорожня повинна відповідати вимогам до фізико-технічних показників катіонних емульсій немодифікованих, швидкорозпадних, із вмістом в’яжучого від 58 % до 62 %, згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 Емульсії бітумні дорожні Технічні умови
(службова записка заступника головного інженера КП «ШЛЯХРЕМБУД» Одарченко А.А., додаток № 2).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18 лютого 2020 року № 275, зі змінами. З цієї метою КП «ШЛЯХРЕМБУД» направив письмові запити цінових пропозицій (електронною поштою) виробникам (постачальникам) товару, що є предметом закупівлі: матеріали для влаштування дорожнього покриття, щодо ціни п’яти найменувань товару: суміш гаряча, дрібнозерниста, асфальтобетон щільний, типу А, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 10500 т; суміш гаряча, дрібнозерниста, асфальтобетон щільний, типу Б, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 24000 т; суміш гаряча, піщана, асфальтобетон щільний, типу Г, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011 – 15000 т; суміш гаряча, крупнозерниста, асфальтобетон пористий, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 2000 т; емульсія бітумна дорожня – 800 т. У вказаних запитах цінових пропозицій було, зокрема зазначено, що ціна на товар повинна враховувати усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованого товару, та усіх інших витрат.
Умови поставки: приймання товару буде здійснюватися замовником, за адресою бази відвантаження постачальника, що знаходиться в межах м. Харкова або приміській зоні (на відстані не більш ніж 30 км від межі
м. Харкова) (Харківська обдасть, Харківській район м. Харків) шляхом завантаження у транспортні засоби замовника, таким чином, щоб температура асфальтобетонної гарячої суміші (пункти 1 - 4 таблиці «ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ») перед початком укладання та ущільнення відповідала вимогам таблиці 12 ДСТУ Б В.2.7-119:2011, а температура емульсії бітумної дорожньої (пункт 5 таблиці «ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ») при відвантаженні та при влаштуванні покриття на початку ущільнення відповідала вимогам таблиці А.1 ДОДАТКУ А ДСТУ Б В.2.7-129:2013.
Учасник повинен мати можливість забезпечувати відвантажування асфальтобетонної гарячої суміші (пункти 1 - 4 таблиці «ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» цього додатку) замовнику, - не менше ніж 300 тон /год та відвантажування емульсії бітумної дорожньої (пункт 5 таблиці «ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ») замовнику, - від 1000 тони до 10000 тон, за добу. Постачання (відвантажування) товару постачальником замовнику здійснюється у робочий час, у тому числі у вихідні та у святкові дні, партіями протягом 1 (однієї) доби з дня подання заявки замовником постачальнику за допомогою телефонного зв’язку та/або заявки, направленої замовником постачальнику факсимільним зв’язком чи електронною поштою. Строк поставки товару: до 31 грудня 2023 року, на умовах після оплати. Валюта оплати: гривня.
Листи до виробників:
- лист до ТОВ «АСФАЛЬТПРОМ» № 211 від 06 квітня 2023 р.;
- лист до ПП «КОНТУР» № 211/1 від 06 квітня 2023 р;
- лист до ТОВ «ПАРКІНГ+» № 211/4 від 06 квітня 2023 р;
- лист до ТОВ «ХАРКІВДОРБУД» № 211/2 від 06 квітня 2023 р;
- лист до ТОВ «ТЕХНОБУД-ДОР» № 211/3 від 06 квітня 2023 р , (листи додаються: додаток № 3, додаток № 4, додаток № 5, додаток № 6, додаток № 7).
Замовником було отримано відповіді на вищезазначені запити цінових пропозицій від трьох виробників (постачальників) матеріалів для влаштування дорожнього покриття:
- письмову відповідь від ТОВ «АСФАЛЬТПРОМ» (№ 06/04-1 від 06 04.2023 р.), - (вх. № 260/1 від 06 04.2023 р.), сума пропозиції за предметом закупівлі -367 986 000,00 грн. з ПДВ;
- письмову відповідь від ТОВ «ПАРКІНГ+» (№ 64/3 від 10.04.2023 р.), - (вх. № 275/1 від 10.04.2023 р.), сума пропозиції за предметом закупівлі –
366 900 000,00 грн. з ПДВ;
- та письмову відповідь від ПП «КОНТУР» (№ 1 від 10.04.2023 р.), - (вх. № 279/1 від 10.04.2023 р.), сума пропозиції за предметом закупівлі – 367 523 000,00 грн. з ПДВ, (відповіді додаються додаток № 8, додаток № 9, додаток № 10).
Замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних - 367 469 670,00 грн. з ПДВ.
Саме ці розрахунки та листи стали підставою для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру витрат щодо планування та проведення Замовником даної закупівлі, та встановлення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі в умовах тендеру: UA-2023-04-11-011497-a.
Додатки до пояснень: додаток № 1, додаток № 2, додаток № 3, додаток № 4, додаток № 5, додаток № 6, додаток № 7, додаток № 8, додаток № 9, додаток № 10 на 25 (двадцяти п’яти) аркушах.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПАРКІНГ+" |
341 217 000,00
UAH з ПДВ
|
341 217 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПАРКІНГ+" #32868719 |
Переможець |
341 217 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2023 09:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2024 16:29
|
Додаткова угода № 2 ДО ДОГ № 124 від 29.12.23_АСФ ЕКШ_ПАРКІНГ.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 16:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2023 09:00
|
ДОДАТ УГОДА № 1 ДО ДОГ 124 ВІД 01.05.23_АСФ ЕКШ_ПАРКІНГ.pdf | зміни до договору |
13 червня 2023 08:57
|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2023 11:07
|
23_договор № 124 від 01.05.23_АСФ ЕКШ_ПАРКІНГ.pdf | укладений |
01 травня 2023 11:05
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Суміш гаряча, дрібнозерниста, асфальтобетон щільний, типу А, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011 | 10500 | тонни |
5 580,00
UAH з ПДВ
|
Суміш гаряча, дрібнозерниста, асфальтобетон щільний, типу Б, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011 | 24000 | тонни |
5 970,00
UAH з ПДВ
|
Суміш гаряча, піщана, асфальтобетон щільний, типу Г, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011 | 15000 | тонни |
6 863,00
UAH з ПДВ
|
Суміш гаряча, крупнозерниста, асфальтобетон пористий, непереривчастої гранулометрії, марки I, бітум в'язкий БНД 50/70: ДСТУ Б В.2.7-119:2011 | 2000 | тонни |
5 580,00
UAH з ПДВ
|
Емульсія бітумна дорожня | 800 | тонни |
31 527,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова) |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 124 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |