Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Новояричівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43907236 |
Місцезнаходження: | 80465, Україна , Львівська обл., Новий Яричів, пл. Єдності,22 |
Контактна особа: |
Чернишенко Наталія Андріївна +380976704739 ny_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2023 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 16 969 795,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 84 848,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Вид надання забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 1 пункту 3.4 цього ж Розділу, відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Перерахування коштів здійснюється на р/р UA768201720355129076088019653 В ДКС України м. Київ. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 40 000,00 грн. (сорок тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – протягом дії тендерної пропозиції, 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути видана банком, довгостроковий кредитний рейтинг якого не менший uaAAA, а розмір статутного капіталу якого внесено не менше 200000000 грн., що повинно бути підтверджено відповідними документами. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі копія ліцензії виданої банку або лист про відсутність ліцензії, та витяг з Державного реєстру банків, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту, та повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку, що повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. У разі наявності посилання у тексті банківської гарантії на умови договору між банком-гарантом та учасником процедури закупівлі, надання у складі тендерної пропозиції відповідного договору є обов’язковим. Уповноважена особа банку в розумінні цього пункту це керівник банка-гаранта, або його представник, що зазначені в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції та у відсутності документу підтверджуючого наявність грошового покриття або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами цієї тендерної документації відхиляються Замовником. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 і Наказу Міністерства развитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі – Наказ). Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме коштів Принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим оголошенням (або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок з обліку коштів у розрахунках або на рахунок для обліку залучених вкладів (депозитів),або на умовах іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства, а саме надання гарантії за рахунок банківського кредиту, або під заставу відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і Принципалом про надання кредиту під гарантію або договору застави, та з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених цим оголошенням. Забезпечення тендерної пропозиції Грошове або інше визначене цією тендерною документацією забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються учасником у складі тендерної пропозиції): довідкою, виданою банком-гарантом, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим або іншим покриттям відповідно до Наказу, дату видачі такої довідки, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям у розмірі, не меншому ніж це передбачено тендерною документацією (або грошовий еквівалент якого не менший суми, яка визначена в цьому пункті оголошення, якщо гарантія видана на умовах інших видів забезпечення (покриття) гарантії, та які передбачені цією тендерною документацією, та із зазначенням у такому випадку інформації про реквізити відповідного договору про надання принципалу кредиту під гарантію або договору застави, під яку надається гарантія), та у спосіб, що визначений цим оголошенням; Карта підписів, уповноважених осіб банку; Статут банку; Витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (завірений уповноваженою особою банку); довідка підписана уповноваженою особою банку, яка містить інформацію щодо платоспроможності банку, не перебування в статусі ліквідації банку, не включення до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції та про дотримання рішень РНБО України; документом, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою з рахунку з обліку коштів у розрахунках або за рахунком для обліку залучених вкладів (депозитів), що повинен свідчити про зарахування учасником відповідної суми коштів для покриття гарантії згідно з вимогами цього пункту оголошення (або списання таких коштів банком-гарантом для їх резервування на відповідному рахунку) гаранту. - Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №6 тендерної документації). - Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. - Тендерна пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до абз. 3 пп. 1 п. 41 Особливостей. Документи забезпечення тендерної пропозиції підписуються шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться за кошти ______________ бюджетів тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 квітня 2023 14:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2023 13:38 |
Тендерна документацiя_нова редакція від 18.04.2023.doc | |
18 квітня 2023 13:38 |
Перелік змін_від 18.04.2023.docx | |
18 квітня 2023 13:38 |
Додаток _2 Технічна специфікація_нова редакція від 18.04.2023.docx | |
14 квітня 2023 13:48 |
Тендерна документацiя_нова редакція від 14.04.2023.doc | |
14 квітня 2023 13:48 |
Перелік змін_від 14.04.2023.docx | |
11 квітня 2023 17:19 |
Тендерна документацiя.doc | |
11 квітня 2023 17:19 |
Додаток _6 Форма банківської гарантії.docx | |
11 квітня 2023 17:19 |
Додаток _5 Проєкт договору.docx | |
11 квітня 2023 17:19 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx |
18 квітня 2023 14:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 квітня 2023 13:38 |
Тендерна документацiя_нова редакція від 18.04.2023.doc
|
||||||
18 квітня 2023 13:38 |
Перелік змін_від 18.04.2023.docx
|
||||||
18 квітня 2023 13:38 |
Додаток _2 Технічна специфікація_нова редакція від 18.04.2023.docx
|
||||||
14 квітня 2023 13:48 |
Тендерна документацiя_нова редакція від 14.04.2023.doc
|
||||||
14 квітня 2023 13:48 |
Перелік змін_від 14.04.2023.docx
|
||||||
11 квітня 2023 17:19 |
Тендерна документацiя.doc
|
||||||
11 квітня 2023 17:19 |
Додаток _6 Форма банківської гарантії.docx
|
||||||
11 квітня 2023 17:19 |
Додаток _5 Проєкт договору.docx
|
||||||
11 квітня 2023 17:19 |
Додаток _2 Технічна специфікація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо акту обстеження об’єкту:
Відповідно до п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак, чинним законодавством України не встановлено заборони щодо зазначення в тендерній документації даної вимоги. Таким чином, при формування вимог до тендерної документації Замовник торгів прописує те, що вважає за потрібне, якщо таке прямо не заборонено Законом, а тому, вважаємо, що додатково окрім самих обсягів та видів робіт, є доцільно потенційним учасникам з’явитися на відповідний об’єкт, щоб оцінити в реальному часі майбутні роботи, які необхідно буде виконати.
В чинному законодавстві України не міститься заборони щодо встановлення вимоги в тендерній документації про здійснення попереднього обстеження об’єкта, на якому будуть здійснюватися відповідні роботи, а навпаки, відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Обстеження об’єкта є елементами нагляду, які визначають технічний стан об’єкта. Згідно вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту попереднє обстеження є одним із елементів нагляду, за результатами якого формується, зокрема, акт обстеження. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з самим об’єктом. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення, зокрема, капітального ремонту, а також дозволяє Учаснику на місці визначитись з порядком застосування наявної матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог тендерної документації.
Отже, вважаємо, що ніяким чином не порушили норми ні Закону України «Про публічні закупівлі», ні будь-якого іншого нормативно-правового акту, а навпаки чинним законодавством передбачена необхідність перед виконанням робіт здійснення, зокрема, попереднього обстеження об’єкта.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-10-000037 ● 049b6350767b43348dc598a0af750dd0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 січня 2024 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.01.2024 № 3
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.01.2024 № 3.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-04-11-011024-a, 11.04.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 17:25:35
Запит про надання пояснень
Дата: 15.01.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-04-11-011024-a, яка проводилась Відділом освіти, культури, туризму, молоді та спорту Новояричівської селищної ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-18 11:29:41
У відповідь на запит про надання пояснення від 15.01.2024 року в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі Замовник торгів повідомляє наступне:
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначення його очікуваної вартості:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади та затверджений рішенням Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області № 3478 від 15 грудня 2022 р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Капітальний ремонт споруди подвійного призначення (найпростішого укриття) та системи опалення Комунального закладу «Народний дім смт Новий Яричів» Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області», який виконаний відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій.
Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом №0454Є-04/23 від 05 квітня 2023 р. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проектній документації на «Капітальний ремонт споруди подвійного призначення (найпростішого укриття) та системи опалення Комунального закладу «Народний дім смт Новий Яричів» Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області» та підтверджені в Експертному звіті (позитивному) від №0454Є-04/23 від 05 квітня 2023 р.
Обґрунтування очікуваної вартості:
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на «Капітальний ремонт споруди подвійного призначення (найпростішого укриття) та системи опалення Комунального закладу «Народний дім смт Новий Яричів» Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, з урахуванням ПДВ.
2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті Новояричівської селищної ради за посиланням: https://novoyarychiv.gromada.org.ua/news/1683138446/
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі від 31 січня 2024 р. повідомляємо наступне: З метою усунення виявлених порушень, замовником торгів прийнято рішення про припинення зобов’язання за договором №05/05-23 від 05.05.2023 р. На даний час Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Новояричівської селищної ради вживає всіх необхідних заходів щодо розірвання вищезазначеного договору, зокрема, шляхом надсилання до підрядника письмового повідомлення щодо розірвання договору за взаємною згодою. Інформація про припинення зобов’язань за договором №05/05 від 05.05.2023 р. буде оприлюднено на веб – порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства.
2024-02-07 16:20:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону внаслідок укладання договору про закупівлю з недотриманням норм Господарського та Цивільного кодексів України)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 квітня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІД-РЕМБУД" |
12 999 505,00
UAH з ПДВ
|
12 999 505,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗАХІД-РЕМБУД" #42970946 |
Переможець |
12 999 505,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2023 17:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2023 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2024 11:59
|
Додаткова угода №7 | зміни до договору |
16 квітня 2024 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2024 17:20
|
Додаткова угода №6 | зміни до договору |
12 лютого 2024 17:20
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2023 12:48
|
Додаткова угода №5 | зміни до договору |
14 грудня 2023 12:48
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2023 17:49
|
Додаткова угода №4 | зміни до договору |
29 листопада 2023 17:48
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2023 10:06
|
Додаткова угода №3 | зміни до договору |
24 листопада 2023 10:06
|
Додаткова угода №2 | зміни до договору |
24 листопада 2023 10:06
|
Додаткова угода №1 | зміни до договору |
24 листопада 2023 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2023 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2023 10:41
|
Додаткова угода №2 | зміни до договору |
19 вересня 2023 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2023 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2023 18:06
|
Договір | укладений |
08 травня 2023 18:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі.Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів |
Номер договору про закупівлю: | 05/05-23 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 05/05-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 05/05-23 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 05/05-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 05/05-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 05/05-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 05/05-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 05/05-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |