Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Демонтаж пошкодженого майна багатоквартирного двохсекційного житлового будинку за адресою: вул. Центральна, 17 Є с.Бузова Бучанського району Київської області
Очікувана вартість
7 998 456,00 UAH
UA-2023-04-11-009962-a ● 3c1da21c93a04129afb32af1b9a022ce
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДМИТРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04362125 |
Місцезнаходження: | 08112, Україна , Київська обл., Дмитрівка, Київська область, Києво-Святошинський район, село Дмитрівка, вулиця Садова 2 |
Контактна особа: |
Здоренко Вікторія Григорівна +380459879131 zakupivli@dtg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2023 16:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2023 16:21 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2023 16:21 |
Очікувана вартість: | 7 998 456,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 992,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45110000-1: Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Демонтаж пошкодженого майна багатоквартирного двохсекційного житлового будинку за адресою: вул. Центральна, 17 Є с.Бузова Бучанського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08112, Україна, Київська область, с.Дмитрівка,, вул. Садова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2023 22:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2023 21:51 |
перелік змін 2.docx | |
21 квітня 2023 21:51 |
ТД_оновлена 2.docx | |
19 квітня 2023 11:57 |
Перелік змін до тендерної документації у рамках закупівлі.rtf | |
19 квітня 2023 11:57 |
ТД_оновлена.docx | |
11 квітня 2023 16:16 |
ТД.docx |
21 квітня 2023 22:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 квітня 2023 21:51 |
перелік змін 2.docx
|
||||||
21 квітня 2023 21:51 |
ТД_оновлена 2.docx
|
||||||
19 квітня 2023 11:57 |
Перелік змін до тендерної документації у рамках закупівлі.rtf
|
||||||
19 квітня 2023 11:57 |
ТД_оновлена.docx
|
||||||
11 квітня 2023 16:16 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Демонтаж пошкодженого майна багатоквартирного двохсекційного житлового будинку за адресою: вул. Центральна, 17Є с.Бузова Бучанського району Київської області
Дата подання: 13 квітня 2023 18:35
Дата відповіді: 18 квітня 2023 15:31
1.Просимо дати роз’яснення щодо п.7 №п.п.26-30 Відомості обсягів робіт. Мається на увазі демонтаж? 2. Що повинен містити «дефектний акт» у складі комплекта документів тендерної пропозиції учасника?
Відповідь: Викладені у п.п.26-30 Розділу 7 «Відомості обсягів робіт» види робіт є демонтажем. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дефектний акт на визначений предмет закупівлі у складі комплекту документів тендерної пропозиції учасника має містити перелік робіт, які необхідно виконати.
Дефектний акт на визначений предмет закупівлі у складі комплекту документів тендерної пропозиції учасника має містити перелік робіт, які необхідно виконати.
Демонтаж пошкодженого майна багатоквартирного двохсекційного житлового будинку за адресою: вул. Центральна, 17 Є с.Бузова Бучанського району Київської області
Дата подання: 19 квітня 2023 13:34
Дата відповіді: 20 квітня 2023 17:12
Одна з вимог Додатку2 потребує "максимального збереження придатних для подальшого застосування конструкцій та матеріалів."
Враховуючи аварійний стан об'єкта, на збереження яких конструкцій та матеріалів , та в якій їх кількості (хоча-б орієнтовно) розраховує Замовник? Для проводження демонтажу з метою максимального збереження, потрібна технологія розбирання прямо зворотня технології будівництва об'єкта, яка є небезпечною у цьому випадку. Невизначеність у цьому питанні може потенційно вплинути на упередженість ставлення до Учасника (Переможця) тендеру, враховуючи різну вартість технологій, та велику різницю безпеки виконання демонтажних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Замовник розраховує на збереження максимально можливої кількості наступних конструкцій та матеріалів: металеві балки на покрівлі, блоки, плити перекриття, маршові сходи та різні металеві конструкції. Кількість можливо визначити безпосередньо тільки під час проведення демонтажних робіт.
Замовник при складанні тендерної документації врахував вимоги Порядку виконання робіт з демонтажу об’єктів, пошкоджених або зруйнованих внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19.04.2022 року №474 (далі – Порядок №474), який визначає механізм виконання робіт з демонтажу будівель і споруд або їх частин, пошкоджених або зруйнованих внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів. Так, пунктом 16 Порядку №474 визначено, що документація з демонтажу розробляється з урахуванням… «максимального збереження придатних для подальшого застосування конструкцій та матеріалів», а тому підстави щодо упередженого ставлення до Учасника /Переможця тендеру відсутні.
Замовник при складанні тендерної документації врахував вимоги Порядку виконання робіт з демонтажу об’єктів, пошкоджених або зруйнованих внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19.04.2022 року №474 (далі – Порядок №474), який визначає механізм виконання робіт з демонтажу будівель і споруд або їх частин, пошкоджених або зруйнованих внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів. Так, пунктом 16 Порядку №474 визначено, що документація з демонтажу розробляється з урахуванням… «максимального збереження придатних для подальшого застосування конструкцій та матеріалів», а тому підстави щодо упередженого ставлення до Учасника /Переможця тендеру відсутні.
Розрахунок вартості матеріальних ресурсів
Дата подання: 20 квітня 2023 19:14
Дата відповіді: 24 квітня 2023 21:55
Шановний Замовнику, в програмі АВК немає "Розрахунку вартості матеріальних ресурсів" - який саме розрахунок потрібно надати? Відомість ресурсів?
Відповідь: Вартість матеріальних ресурсів при формуванні договірної ціни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-11-009962-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖБУДЮГ", Код ЄДРПОУ:40400087
Дата подання: 20 квітня 2023 18:47
Розрахунок вартості матеріальних ресурсів
Шановний Замовнику, в програмі АВК немає "Розрахунку вартості матеріальних ресурсів" - який саме розрахунок потрібно надати? Відомість ресурсів?
Скасована
Дата: 20 квітня 2023 18:53
Причина: помилково завантажений
Номер вимоги: UA-2023-04-11-009962-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖБУДЮГ", Код ЄДРПОУ:40400087
Дата подання: 20 квітня 2023 18:47
дискриминаційна вимога
Згідно з вимогами тендерної документації, затвердженої Рішенням Уповноваженої особи Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області (надалі – Замовник) від «11» квітня 2023р. Протокол №110423/1, у Додатку 6 до тендерної документації в п. 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник встановлює: Серед документів необхідно завантажити копію документа, належним чином засвідчену, що підтверджує трудові відносини за основним місцем роботи (копія наказу про прийом на роботу, або копія трудової книжки).
Замовником висунуті вимоги щодо надання копії наказу про прийом на роботу, або копії трудової книжки, як документів, що підтверджують відповідність Учасника зазначеній кваліфікаційній вимозі. Тобто документами, що підтверджують відповідність Учасника даній кваліфікаційній вимозі є наказ або трудова книжка працівника, що підтверджують його перебування на постійному місці роботи з учасником
- лише за основним місцем роботи.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть тільки ці суб’єкти господарювання, які мають працівників у штаті (за основним місцем роботи).
Проте, зазначені вимоги є дискримінаційними та такими, що порушують права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Монтажбудюг» й ускладнюють можливість взяти участь у цій публічній закупівлі.
Так, питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 "Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників".
Згідно з пунктом 1.1 цієї Інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи, а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю.
Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж Інструкції передбачається три види працівників:
- штатні працівники;
- зовнішніх сумісники;
- працюючі за цивільно-правовими договорами.
Отже, встановлюючи вимогу щодо наявності лише штатних працівників є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до Товариства з обмеженою відповідальністю «Монтажбудюг» і тих суб'єктів господарювання, які відповідно до норм діючого законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та/або за сумісництвом.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимагаємо внести відповідні зміни та привести оголошення та Тендерну документацію у відповідності до вимог діючого законодавства та умов трудової діяльності, а саме:
Серед документів необхідно завантажити копію документа, належним чином засвідчену, що підтверджує трудові відносини (копія наказу/витягу з наказу про прийом на роботу, або копія трудової книжки, або копія цивільно-правового договору/трудової угоди.
Розгорнути
Згорнути
Замовником висунуті вимоги щодо надання копії наказу про прийом на роботу, або копії трудової книжки, як документів, що підтверджують відповідність Учасника зазначеній кваліфікаційній вимозі. Тобто документами, що підтверджують відповідність Учасника даній кваліфікаційній вимозі є наказ або трудова книжка працівника, що підтверджують його перебування на постійному місці роботи з учасником
- лише за основним місцем роботи.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть тільки ці суб’єкти господарювання, які мають працівників у штаті (за основним місцем роботи).
Проте, зазначені вимоги є дискримінаційними та такими, що порушують права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Монтажбудюг» й ускладнюють можливість взяти участь у цій публічній закупівлі.
Так, питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 "Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників".
Згідно з пунктом 1.1 цієї Інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи, а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю.
Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж Інструкції передбачається три види працівників:
- штатні працівники;
- зовнішніх сумісники;
- працюючі за цивільно-правовими договорами.
Отже, встановлюючи вимогу щодо наявності лише штатних працівників є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до Товариства з обмеженою відповідальністю «Монтажбудюг» і тих суб'єктів господарювання, які відповідно до норм діючого законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та/або за сумісництвом.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимагаємо внести відповідні зміни та привести оголошення та Тендерну документацію у відповідності до вимог діючого законодавства та умов трудової діяльності, а саме:
Серед документів необхідно завантажити копію документа, належним чином засвідчену, що підтверджує трудові відносини (копія наказу/витягу з наказу про прийом на роботу, або копія трудової книжки, або копія цивільно-правового договору/трудової угоди.
Скасована
Дата: 20 квітня 2023 18:50
Причина: помилково завантажений
Номер вимоги: UA-2023-04-11-009962-a.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖБУДЮГ", Код ЄДРПОУ:40400087
Дата подання: 20 квітня 2023 19:12
дискримінаційна вимога
гідно з вимогами тендерної документації, затвердженої Рішенням Уповноваженої особи Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області (надалі – Замовник) від «11» квітня 2023р. Протокол №110423/1, у Додатку 6 до тендерної документації в п. 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник встановлює: Серед документів необхідно завантажити копію документа, належним чином засвідчену, що підтверджує трудові відносини за основним місцем роботи (копія наказу про прийом на роботу, або копія трудової книжки). Замовником висунуті вимоги щодо надання копії наказу про прийом на роботу, або копії трудової книжки, як документів, що підтверджують відповідність Учасника зазначеній кваліфікаційній вимозі. Тобто документами, що підтверджують відповідність Учасника даній кваліфікаційній вимозі є наказ або трудова книжка працівника, що підтверджують його перебування на постійному місці роботи з учасником - лише за основним місцем роботи. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть тільки ці суб’єкти господарювання, які мають працівників у штаті (за основним місцем роботи). Проте, зазначені вимоги є дискримінаційними та такими, що порушують права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Монтажбудюг» й ускладнюють можливість взяти участь у цій публічній закупівлі. Так, питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 "Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників". Згідно з пунктом 1.1 цієї Інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи, а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю. Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж Інструкції передбачається три види працівників: - штатні працівники; - зовнішніх сумісники; - працюючі за цивільно-правовими договорами. Отже, встановлюючи вимогу щодо наявності лише штатних працівників є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до Товариства з обмеженою відповідальністю «Монтажбудюг» і тих суб'єктів господарювання, які відповідно до норм діючого законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та/або за сумісництвом. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, вимагаємо внести відповідні зміни та привести оголошення та Тендерну документацію у відповідності до вимог діючого законодавства та умов трудової діяльності, а саме: Серед документів необхідно завантажити копію документа, належним чином засвідчену, що підтверджує трудові відносини (копія наказу/витягу з наказу про прийом на роботу, або копія трудової книжки, або копія цивільно-правового договору/трудової угоди).
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2023 21:58
Шановний учаснику, до тендерної документації внесено зміни в п.2 Додатку 6 до тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-04-11-009962-a.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖБУДЮГ", Код ЄДРПОУ:40400087
дискриминаційна вимога
Згідно з вимогами тендерної документації, затвердженої Рішенням Уповноваженої особи Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області (надалі – Замовник) від «11» квітня 2023р. Протокол №110423/1, у Додатку 6 до тендерної документації в п. 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник встановлює: Серед документів необхідно завантажити копію документа, належним чином засвідчену, що підтверджує трудові відносини за основним місцем роботи (копія наказу про прийом на роботу, або копія трудової книжки). Замовником висунуті вимоги щодо надання копії наказу про прийом на роботу, або копії трудової книжки, як документів, що підтверджують відповідність Учасника зазначеній кваліфікаційній вимозі. Тобто документами, що підтверджують відповідність Учасника даній кваліфікаційній вимозі є наказ або трудова книжка працівника, що підтверджують його перебування на постійному місці роботи з учасником - лише за основним місцем роботи. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть тільки ці суб’єкти господарювання, які мають працівників у штаті (за основним місцем роботи). Проте, зазначені вимоги є дискримінаційними та такими, що порушують права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Монтажбудюг» й ускладнюють можливість взяти участь у цій публічній закупівлі. Так, питання, пов’язані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 №286, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за №1442/11722 "Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників". Згідно з пунктом 1.1 цієї Інструкції, дія інструкції поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи, а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю. Абзацом четвертим пункту 1.8 цієї ж Інструкції передбачається три види працівників: - штатні працівники; - зовнішніх сумісники; - працюючі за цивільно-правовими договорами. Отже, встановлюючи вимогу щодо наявності лише штатних працівників є необґрунтованою та дискримінаційною по відношенню до Товариства з обмеженою відповідальністю «Монтажбудюг» і тих суб'єктів господарювання, які відповідно до норм діючого законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та/або за сумісництвом. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, вимагаємо внести відповідні зміни та привести оголошення та Тендерну документацію у відповідності до вимог діючого законодавства та умов трудової діяльності, а саме: Серед документів необхідно завантажити копію документа, належним чином засвідчену, що підтверджує трудові відносини (копія наказу/витягу з наказу про прийом на роботу, або копія трудової книжки, або копія цивільно-правового договору/трудової угоди).
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2023 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕВЕРЕСТ БМ" |
4 196 933,14
UAH з ПДВ
|
4 196 933,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Даймонтхім |
4 798 013,00
UAH з ПДВ
|
4 798 013,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "ДЕМОНТАЖНИК" |
5 200 465,22
UAH з ПДВ
|
5 200 465,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІМІЯ-СПЕЦТЕХНІКА" |
5 555 555,00
UAH з ПДВ
|
5 555 555,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Смерека+ |
5 599 999,91
UAH з ПДВ
|
5 599 999,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МИКОЛАЇВБУДМЕХАНІЗАЦІЯ" |
5 700 077,14
UAH з ПДВ
|
5 700 077,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ФОРЕСТ-УКРАЇНА" |
5 912 785,93
UAH з ПДВ
|
5 912 785,93
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АУРУМ" |
5 917 169,88
UAH з ПДВ
|
5 917 169,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНТАЖБУДЮГ" |
5 980 000,00
UAH з ПДВ
|
5 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС" |
6 806 517,38
UAH з ПДВ
|
6 806 517,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" |
6 902 638,14
UAH з ПДВ
|
6 902 638,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЕВКЛІД |
7 738 396,87
UAH з ПДВ
|
7 738 396,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕВЕРЕСТ БМ" #41842151 |
Очікує рішення |
4 196 933,14
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2023 16:21
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 02 травня 2023 17:28 |
Кінець періоду оскарження: | 13 травня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 13 травня 2023 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | виявлені помилки при формуванні кваліфікаційних вимог, технічних характеристик та проєкту договору |
Документи:
02 травня 2023 17:28
|
Електронний підпис |
02 травня 2023 17:28
|
Протокол.PDF |