Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення C140407 Зимівки-Уличне Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
233 675 436,00 UAH
UA-2023-04-11-009270-a f1c682054a444f03aa9ab5efd2186118
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паук Христина Михайлівна

+380322999141 tenderdorogy.p@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Контактна особа: Паук Христина Михайлівна
+380322999141
tenderdorogy.p@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2023 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2023 09:00
Початок аукціону: 19 квітня 2023 09:01
Очікувана вартість: 233 675 436,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 168 377,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (із змінами) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (із змінами). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 1 150 000,00 (один мільйон сто п’ятдесят тисяч) гривень 00 копійок. Реквізити Замовника: р/р UA 41 820172 0355159015088057620 у ДКСУ у м.Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ 43493483. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником.Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1150000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення C140407 Зимівки-Уличне Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)(Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82177, Україна, Львівська область, Зимівки-Уличне, Автомобільна дорога загального користування місцевого значення C140407 Зимівки-Уличне Львівської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Зарахування авансу здійснюється відповідно до Звіту про виконання робіт за контрактом (Договором) на об’єкті будівництва за період (місяць/рік), підсумкового звіту про вартість виконаних робіт за контрактом(договором) на об’єкті будівництва за період та акту завдання-приймання виконаних будівельних робіт. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за виконанні роботи в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі Звіту про виконання робіт за контрактом (Договором) на об’єкті будівництва за період (місяць/рік), підсумкового звіту про вартість виконаних робіт за контрактом(договором) на об’єкті будівництва за період та акту завдання-приймання виконаних будівельних робіт, підписаних Сторонами та особою відповідальною за здійснення технічного нагляду на об’єкті. Здача до оплати виконаних робіт може проводитись подекадно. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:51
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:51
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:51
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:51
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:51
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:51
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:51
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:51
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:51
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:51
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:51
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:51
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:51
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:51
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:51
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:51

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (із змінами) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) (із змінами). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 – URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 – ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 1 150 000,00 (один мільйон сто п’ятдесят тисяч) гривень 00 копійок. Реквізити Замовника: р/р UA 41 820172 0355159015088057620 у ДКСУ у м.Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ 43493483. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником.Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.

Сума забезпечення: 1150000 UAH
11 квітня 2023 16:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2023 15:51
ТД КР Зимівки-Уличне.pdf
11 квітня 2023 15:51
ПД КР Зимівки-Уличне.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний Замовник
Дата подання: 14 квітня 2023 18:55
Дата відповіді: 18 квітня 2023 14:21
Просимо Вас розширити можливість підтвердження наявності АБЗ гарантійним листом щодо надання Дозволу на викиди протягом 3-х місяців, адже наша фірма має атестований завод, проте через бюрократичні процеси, які ще й до того ускладнені військовим станом, ми вже другий рік не можемо отримати Дозвіл, за отримання якого нами вже сплачені кошти та пройдені усі дозвільні процедури. Дуже сподіваємось на позитивне вирішення цього питання. Крім того, звертаємо Вашу увагу на помилку в таблиці по досвіду за позицією "улаштування дорожнього одягу товщиною 6см із асфальтобетонної суміші" Замість "6"см має бути "5" см. Для більшої конкуренції просимо вид робіт "Встановлення габіонних ящиків", який притаманний виконанню вузкоспеціальзованими компаніями-підрядниками, пропонуєм розширити збірними блоками тощо. До підтвердження виду робіт "Улаштування дренуючого шару з ЩПС" додати "...або улаштування (шару) ЩПС"; "Зрізування середнього чагарника і дрібнолісся у грунтах природного залягання" взагалі не є основним (ключовим) видом робіт за титулом об'єкту і просимо Вас його видалити. До того ж, враховуючи призупинення зобов'язань за контрактами через військовий стан, з періоду укладених договорів "2020 - 2023" учасники можуть надати як підтвердження контракти лише 2020 та 2021 року. Просимо Вас збільшити період до 5-ти років.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Порядку проведення робіт, пов’язаних з видачею дозволів на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, обліку суб’єктів господарювання, які отримали такі дозволи, затвердженого постановою КМУ №302 від 13.03.2002 Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (далі - дозвіл на викиди) - це документ дозвільного характеру у сфері охорони атмосферного повітря, який надає право суб’єктам господарювання експлуатувати об’єкти, з яких надходять в атмосферне повітря забруднюючі речовини або їх суміші.
Приписами ст.11 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» визначено, що Викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами можуть здійснюватися на підставі дозволу на викиди, виданого суб’єкту господарювання.
Положеннями ч.3 ст.23 Закону встановлено, що будівництво та введення в експлуатацію нових і реконструйованих підприємств та інших об’єктів, які не відповідають встановленим законодавством вимогам про охорону атмосферного повітря, забороняються.
Отже, за відсутності дозволу Учасник не зможе експлуатувати АБЗ, а відтак не матиме можливості залучити такий АБЗ для виготовлення асфальтобетонних сумішей необхідних для надання послуг за укладеним договором про закупівлю, що несе ризики невиконання/неналежного виконання зобов`язань за договором.
Публічні закупівлі в Україні здійснюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі-Особливості).
Приписами статті 16 Закону визначено право Замовника вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, в тому числі, такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Абзацом 2 пункту 45 Особливостей визначено, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Враховуючи наведені положення та технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі Замовником у тендерній документації встановлено вимоги щодо підтвердження учасниками відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Водночас, в таблиці 5, в останньому рядку, в частині підтвердження кількості виконаних робіт з влаштування шару дорожнього одягу в обсязі 55210м.кв. допущена технічна описка щодо товщини шару, а саме зазначено «6 см.» замість «5см.». Проте, така описка виправлена в примітці до таблиці де зазначено що учасники, серед іншого повинні підтвердити виконання робіт з улаштування шару дорожнього одягу товщиною 5см. із асфальтобетонної суміші в обсязі 55210м.кв.
Замовник вважає, що належне підтвердження відповідності учасників такому кваліфікаційному критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) можливе саме договорами, роботи за якими виконувались протягом 2020-2023 років.
З огляду на викладене, не вбачається підстав для внесення змін до тендерної документації.
ГЗУ/АБЗ
Дата подання: 15 квітня 2023 16:08
Дата відповіді: 18 квітня 2023 11:04
Шановний Замовник, наша компанія має АБЗ, атестований на виготовлення ЩПС у відповідності до державних стандартів так само як і ГЗУ. Чи відповідатимемо ми вимозі пункту 1.4. Додатку 1 в такому випадку? Якщо ні - надайте, будь ласка, грунтовну відповідь.
Відповідь: Доброго дня!
У разі підтвердження атестації АБЗ на виготовлення щебенево-піщаних сумішей, оброблених неорганічними (мінеральними) в`яжучими відповідно до діючих державних стандартів і норм таке підтвердження відповідатиме вимогам тендерної документації.
Вимога щодо Сертифікату внутрішнього аудитора
Дата подання: 15 квітня 2023 16:17
Дата відповіді: 18 квітня 2023 11:00
Шановний Замовник, велике прохання надати грунтовну вдповідь щодо передбаченої норми діючого законодавства, зокрема, ЗУ "Про публічні закупівлі", Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 про необхідність підтвердження сертифікованого внутрішнього аудитора, з зазначенням номера статті чи пункту. Яким чином цей сертифікат впливає на вартість, якість робіт та дотримання потенційним учасником строків виконання. Дивно, що Ви не вимагаєте ISO 37001.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Зміст тендерної документації визначається ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Приписами ч.3 ст.22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Національними стандартами України: ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» передбачено впровадження у діяльності підприємств, організацій відповідних систем управління.
Впровадження підприємством системи управління якістю, системи екологічного управління, системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, зокрема, забезпечують здатність підприємства постійно постачати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовників, а також застосовані законодавчі та регламентувальні вимоги; сприяють збереженню стану довкілля запобіганням або послабленням несприятливих впливів на нього; дають змогу організації створити безпечні та здорові умови праці на робочому місці, запобігаючи травмам.
Впровадження наведених систем управління, поза всяким розумним сумнівом, впливає на спроможність учасника надати послуги відповідно до умов процедури закупівлі, в тому числі, в частині технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.
Положеннями п.9.2. ДСТУ ISO 9001:2015, п.9.2. ДСТУ ISO 14001:2015, п.9.2. ДСТУ ISO 45001:2019 визначена необхідність проведення систематичних та об’єктивних перевірок систем управління якістю внутрішніми аудиторами, зокрема, щодо відповідності впроваджених систем управління відповідним національним стандартам.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-05-19-000057 ● 85ba33c4ffc94c6ba0b643340680bba8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 травня 2023 13:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.05.2023 № 137

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
37 UA-2023-04-11-009270-a 11.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до висновку моніторингу процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення C140407 Зимівки-Уличне Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення в подальшому установлених порушень при складанні тендерної документації, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими вони допущені та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Зазначаємо, що уповноважену особу Васьо Анну Орестівну було притягнуто до відповідальності, зокрема висунуто зауваження та скеровано на навчання з метою недопущення помилок в подальшому при складанні тендерної документації. Отже, департаментом дорожнього господарства було виконано висновок Державної аудиторської служби України.

2023-06-19 16:59:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 червня 2023
Кінцевий строк оскарження: 28 червня 2023

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2023 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" 195 072 510,00
UAH з ПДВ
195 072 510,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 198 204 456,00
UAH з ПДВ
198 204 456,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 225 496 795,00
UAH з ПДВ
225 496 795,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 травня 2023 09:02
Електронний підпис
12 травня 2023 11:40
Довідка ст.17 Закону.pdf
08 травня 2023 15:33
Електронний підпис
08 травня 2023 15:31
Транспортна схема.pdf
19 квітня 2023 08:39
Електронний підпис
19 квітня 2023 08:36
Інв.картка Hofman H5-1.pdf
19 квітня 2023 08:36
Лист ТЗ-Аветісян С.А..pdf
19 квітня 2023 08:36
Виписка ЄДР.pdf
19 квітня 2023 08:36
Дипломи ІТП.rar
19 квітня 2023 08:36
Директор повноваження.pdf
19 квітня 2023 08:36
ISO.rar
19 квітня 2023 08:36
Лист ТЗ-ТДВ ШРБУ №88.pdf
19 квітня 2023 08:36
Технічне завдання.pdf
19 квітня 2023 08:36
Свідоцтва ТЗ-Зимівки....pdf
19 квітня 2023 08:36
ЦПУ-тракторист.pdf
19 квітня 2023 08:36
Інв картка-Мульчер.pdf
19 квітня 2023 08:36
32173 ТОВ ШЛЯХОВИК-Т p7s.7z
19 квітня 2023 08:36
Лист ТЗ-МПП НАРА.pdf
19 квітня 2023 08:36
ЦПУ-майстер.pdf
19 квітня 2023 08:36
Статут 07.11.2022.pdf
19 квітня 2023 08:36
Витяг ПДВ.pdf
19 квітня 2023 08:36
Лист віддгук ОДА 14.04.23.pdf
19 квітня 2023 08:36
Дозвіл Держпраці.pdf
19 квітня 2023 08:36
ЦПУ-виконавець робіт.pdf

Публічні документи

19 квітня 2023 08:59
Електронний підпис
19 квітня 2023 08:38
Електронний підпис
19 квітня 2023 08:35
18 dod1.pdf
19 квітня 2023 08:05
Електронний підпис
19 квітня 2023 07:59
Електронний підпис
19 квітня 2023 07:59
18_повноваження_ін.pdf
19 квітня 2023 07:59
18 dod1.pdf
18 квітня 2023 21:49
Електронний підпис
18 квітня 2023 21:40
18_дод6.pdf
18 квітня 2023 21:40
18_дод4.pdf
18 квітня 2023 21:40
18_п44.pdf
18 квітня 2023 21:40
18_БГ.rar
18 квітня 2023 21:40
18_повноваження_ін.pdf
18 квітня 2023 21:40
18_дод7.pdf
18 квітня 2023 21:40
18_дод1_працівники.rar
18 квітня 2023 21:40
18_дод3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
#42844920
Переможець 195 072 510,00
UAH з ПДВ
11 травня 2023 12:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 травня 2023 11:09

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей, затверджене рішенням уповноваженої особи від 08.05.2023 року протокол № 52 1. Перелік виявлених невідповідностей: - учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності матеріально-технічної бази вимогам чинного законодавства не подано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам чинного законодавства на механізми, зазначені в довідці про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) згідно предмету закупівлі вих. № 636 від 18.04.2023 року; - учасником подано транспортну схему вих. № 641 від 18.04.2023 року, що не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до п. 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: 1.1 Довідкою за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 1. Учасник включає в Довідку машини, механізми та техніку, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі відповідно до технології виконання робіт (надання послуг), вимог Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил. Окрім вищезазначеного обладнання, учасник може включати до довідки й інші машини, механізми та техніку. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник надає: - наявність в учасника власних машин, механізмів та техніки, які відображені ним в Довідці, документально підтверджується оригіналом бухгалтерської довідки/інвентарної картки обліку про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які вказані учасником в довідці), на балансі підприємства та оригіналами свідоцтв про реєстрацію авто (технічні паспорти) на вищевказані дорожньо-будівельні машини та механізми; - у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасник в складі тендерної пропозиції надає оригінал чинного договору оренди/лізингу/надання послуг тощо (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю або містить умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (надання послуг) та оригінали свідоцтв про реєстрацію авто на кожну одиницю, вказану учасником в довідці. Якщо, кінцевим власником машин, механізмів та техніки зазначених учасником в Довідці не являється орендодавець/лізингодавець/надавач послуг, у такому випадку учасник в складі тендерної пропозиції надають лист-пояснення, щодо кінцевого власника транспортних засобів (машин, механізмів та техніки). Також учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт (надання послуг) учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. На підтвердження відповідності матеріально-технічної бази вимогам чинного законодавства учасник в складі тендерної пропозиції подає декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам чинного законодавства. - відповідно до п.1.2.4 Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок відстані транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до Таблиці 3. *Перелік автомобільних доріг (вулиць) маршруту транспортування вказувати із зазначенням довжини відрізку маршруту в км, що проходить по них (з точністю до 1км). Нижче під Транспортною схемою Учасник зазначає: “Маршрут транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС проходить по автомобільних дорогах з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) поза межами населеного пункту -_____________ км, з перехідним типом дорожнього одягу поза межами населеного пункту - км, та в межах населеного пункту – _______________ км, то згідно розрахунку час транспортування асфальтобетонної суміші до місця виконання робіт становить: S куптдо ( км) = год. хв.Vпнп (49 км/год) S птдо ( км) = год. хв.V тп (37 км/год) S птдо ( км) = год. хв.V і (28 км/год) S мнп ( км) = год. хв.V нп (25 км/год) S мнп ( км) = год. хв.V нпб (24 км/год) РАЗОМ: год хв. де: Sкуптдо – відстань перевезення по капітальному та удосконаленому полегшеному типу дорожнього одягу, км; Sптдо – відстань перевезення по перехідному типу дорожнього одягу, км;Sмнп – відстань перевезення в межах населеного пункту, км; Vпнп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з удосконаленим покриттям, км/год. Vтп – технічна швидкість поза межами населеного пункту на дорогах з твердим покриттям, км/год Vі – технічна швидкість поза межами населеного пункту на інших дорогах, км/год. V нп – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності до 10 т, км/год; V нпб – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності більше 10 т, км/год. Відстань перевезення асфальтобетонної суміші до середини об’єкту становить км”. *Учасник при розрахунку маршруту перевезення асфальтобетонної суміші зазначає відстань транспортування до середини об’єкту. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей; - надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам чинного законодавства; - надати скориговану транспортну схему відповідно до вимог тендерної документації.

Документи

11 травня 2023 12:01
Електронний підпис
11 травня 2023 12:00
Протокол 57
25 квітня 2023 11:49
Протокол 45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2023 12:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
#42844920
195 072 510,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2023 12:01
Електронний підпис
11 травня 2023 12:00
Протокол 57
25 квітня 2023 11:49
Протокол 45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 вересня 2024 09:00
ДУ6 34-05.23.pdf зміни до договору
05 вересня 2024 08:58
Електронний підпис укладений
29 березня 2024 11:10
ДУ 5 34-05.23.pdf зміни до договору
29 березня 2024 11:03
Електронний підпис укладений
18 грудня 2023 12:54
ДУ4 34-05.23.pdf зміни до договору
18 грудня 2023 12:51
Електронний підпис укладений
04 вересня 2023 14:37
ДУ3 34-05.23.pdf зміни до договору
04 вересня 2023 14:35
Електронний підпис укладений
06 липня 2023 12:04
ДУ 2 34-05.23.pdf зміни до договору
06 липня 2023 12:02
Електронний підпис укладений
26 травня 2023 08:44
ДУ 1 34-05.23.pdf зміни до договору
26 травня 2023 08:43
Електронний підпис укладений
25 травня 2023 15:38
Договір 34-05/23 укладений
25 травня 2023 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2023 році
Номер договору про закупівлю: 34-05/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 34-05/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування в 2023 році.
Номер договору про закупівлю: 34-05/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування в 2023 році.
Номер договору про закупівлю: 34-05/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2024 році та продовження строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 34-05/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2024 році
Номер договору про закупівлю: 34-05/23
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML