Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2" |
Код ЄДРПОУ: | 01994586 |
Місцезнаходження: | 09119, Україна , Київська обл., Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9 |
Контактна особа: |
ТКАЧЕНКО Олена 380456365151 bsclinica2_buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2023 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 35 917 666,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 179 588,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Орієнтовна вартість закупівлі може змінюватися відповідно до фактичного фінансування видатків Замовника.
(код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати виконаних робіт протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт форми КБ-2в, за умови виконання робіт в обсязі не менше 20% від запланованого об’єму робіт та при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2023 15:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2023 15:34 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx | |
11 квітня 2023 15:34 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні та інші вимоги).docx | |
11 квітня 2023 15:34 |
Тендерна документація РЕКОНСТРУКЦІЯ АНГІОГРАФ з урахуванням змін до Особлив від 25.02.2023.docx | |
11 квітня 2023 15:34 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Відповідно до п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі документально підтвердженої інформації про відповідність учасників такому кваліфікаційному критерію як наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). В даному випадку предметом закупівлі з «Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» за адресою: вул. Семашка (Ігоря Зінича), 9 м. Біла Церква (Коригування)» (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція). Виконання робіт по даному об’єкту закупівлі передбачає використання спеціальних рентгенозахисних матеріалів та конструкцій, тобто роботи з такими матеріалами та конструкціями потребують наявність в учасника досвіду з їх використання в роботі. Також зазначеним пунктом передбачена наявність аналогічних договорів (в множинному числі), тобто замовник має право встановлювати як наявність одного так і декількох договорів. В даному випадку для підтвердження досвіду (кваліфікації) учасників встановлено вимогу в наявності 3-х таких договорів, що підтверджує і кваліфікацію учасників, так і їх надійність щодо якісного виконання таких специфічних робіт.
2. Замовником в Додатку 2 до ТД (технічні вимоги за предметом закупівлі) в Технічному завдання визначено всі об’єми робіт по розділах відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації, яка наявна у замовника. З проектною документацією учасник може ознайомитися особисто у замовника, без права ознайомлення з його кошторисною частиною. Зазначена проектна документація буде надана замовником в роботу виключно учаснику-переможцю після укладання договору підряду за відсутності умов його оскарження. А також представником проектної організації буде проводитися авторський нагляд за дотриманням умов ПКД підрядником по ходу виконання робіт.
3. Так, замовником визначено надання учасником закупівлі як ліцензії на проведення певного виду діяльності, так і дозволу Держпраці. В Додатку 2 до ТД «Вимоги виконання розрахунку договірної ціни пропозиції» визначено клас наслідків (відповідальності) по даному об’єкту будівництва – СС2. Відповідно учасники для підтвердження своєї надійності як виконавця робіт та дотримання при цьому вимог щодо провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів такого класу наслідків та при цьому додержання вимог законодавства з охорони праці та промислової безпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зазначених у дозволі, мають його надати також. Тобто наявність зазначених документів в тендерній пропозиції учасників є обов’язковою.
4. Згідно вимог п. 4.1. Проєкту договору (Додаток 3 до ТД) визначено, що замовником проводиться оплата за виконані роботи при умов виконання підрядником обсягів не менше 20% від запланованого об’єму робіт. Також п. 11 розділу 4 Додатку 1 до ТД визначено, що учасниками надається гарантійний лист про його згоду з п. 4.1. Проєкту договору (Додаток 3 до ТД), тобто учасники повинні підтвердити свою фінансову спроможність щодо виконання 20 % від об’ємів робіт від загальної їх вартості за власні кошти (авансового платежу Проєктом договору не передбачено), відповідно учасники повинні підтвердити свою фінансову спроможність щодо виконання такого об’єму робіт за власні кошти шляхом надання довідки банківської установи про наявність на рахунку коштів у розмірі не менше 15% від вартості закупівлі. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
1. Відповідно до п. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі документально підтвердженої інформації про відповідність учасників такому кваліфікаційному критерію як наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). В даному випадку предметом закупівлі з «Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» за адресою: вул. Семашка (Ігоря Зінича), 9 м. Біла Церква (Коригування)» (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція). Виконання робіт по даному об’єкту закупівлі передбачає використання спеціальних рентгенозахисних матеріалів та конструкцій, тобто роботи з такими матеріалами та конструкціями потребують наявність в учасника досвіду з їх використання в роботі. Також зазначеним пунктом передбачена наявність аналогічних договорів (в множинному числі), тобто замовник має право встановлювати як наявність одного так і декількох договорів. В даному випадку для підтвердження досвіду (кваліфікації) учасників встановлено вимогу в наявності 3-х таких договорів, що підтверджує і кваліфікацію учасників, так і їх надійність щодо якісного виконання таких специфічних робіт.
2. По ТД всі розрахунки мають подаватися в програмному комплексі АВК 5. Перевірити перелік аналогічних робіт з повною набіркою робіт можливо тільки в розшифрованому вигляді з використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Вимога щодо наявності форм КБ-2в та КБ-3 підтверджує факти виконання учасниками своїх договірних зобов’язань за раніше укладеними аналогічними договорами із іншими замовниками, а також дозволяє Замовнику переглянути розшифровку виконаних робіт.
3. Згідно вимог п. 4.1. Проєкту договору (Додаток 3 до ТД) визначено, що замовником проводиться оплата за виконані роботи при умов виконання підрядником обсягів не менше 20% від запланованого об’єму робіт. Також п. 11 розділу 4 Додатку 1 до ТД визначено, що учасниками надається гарантійний лист про його згоду з п. 4.1. Проєкту договору (Додаток 3 до ТД), тобто учасники повинні підтвердити свою фінансову спроможність щодо виконання 20 % від об’ємів робіт від загальної їх вартості за власні кошти (авансового платежу Проєктом договору не передбачено), відповідно учасники повинні підтвердити свою фінансову спроможність щодо виконання такого об’єму робіт за власні кошти шляхом надання довідки банківської установи про наявність на рахунку коштів у розмірі не менше 15% від вартості закупівлі. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
4. З метою підтвердження надійності учасників, які добросовісно працюють у сфері будівництва, замовником торгів згідно п. 5 розділу 1 Додатку 1 до ТД встановлено вимогу щодо наявності в учасників чинної ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу для формування документів щодо розрахунку договірної ціни пропозиції. Тобто учасники, які постійно працюють в сфері будівництва, користуються ліцензійними продуктами розробників програмних комплексів щодо виготовлення проектно-кошторисної документації в АВК-5 (ІВК та ін.). При цьому розробниками програмного комплексу за певну плату надається користувачу ліцензія терміном на 1 рік, яка надає йому право користування його програмним комплексом для формування документів для розрахунків договірної ціни. Тобто без ліцензійного використання таких програмних комплексів учасники не мають можливості щодо формування такої документації, яка додається до пропозиції як її технічна частина (кошторис). Крім того, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Додатку 2 до ТД цiна тендерної пропозицiї (договiрна цiна) учасника повинна були розрахована вiдповiдно до діючих кошторисних норм України у будівництві та виконана у програмному комплексi АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (надається замовнику у форматі .imd або .bdcu, або .bdcr) та .pdf.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-14-000016 ● f5c0d3d688a84e348c08e687efc6e175
- Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2023 11:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.07.2023 № 219
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2023-04-11-008955-a 11.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-18 09:16:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції
приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із
забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР
«Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: вул. Семашка (Ігоря Зінича), 9
м. Біла Церква (Коригування) (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2023-04-11-008955-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону
України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в
Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу
України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого
2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та
документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами
здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та
якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану
вартість.
2. Також, надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення
документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової
угоди від 01.05.2023 №1 до договору про закупівлю від 01.05.2023 №20112/182.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-19 15:07:27
Відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит, що надійшов у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі реконструкції приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: вул. Семашка (Ігоря Зінича), 9
м. Біла Церква (Коригування) (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-04-11-008955-a), надаємо наступну інформацію:
1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі або розміру бюджетного призначення:
Очікувану вартість предмета закупівлі розраховано на підставі проектної документації на об’єкт будівництва: «Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква (Коригування)». Проектна документація пройшла експертизу, за результатами якої отримано позитивний експертний звіт №04-07-0240 від 18.11.2022р, затверджений ВОКУ «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства».
Обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації на об’єкт будівництва: «Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква (Коригування)».
2. Інформація та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 01.05.2023 №1 до договору про закупівлю від 01.05.2023 №20112/182:
Відповідно до Цільової програми матеріально технічного забезпечення комунальних некомерційних підприємств Білоцерківської міської ради на 2022-2024 роки, затвердженої рішенням Білоцерківської міської ради від 02 вересня 2021 року (із змінами) за рахунок коштів місцевого бюджету на 2023 рік на об'єкт будівництва: «Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» за адресою: вул. Ігоря Зінича, 9 м. Біла Церква» заплановано кошти в сумі 19 444 855,00 грн.
Рішенням Білоцерківської міської ради від 28.12.2022 №3391-36-VIII (у редакції рішення Білоцерківської міської ради від 30.03.2023 №3658-38-VIII) на об'єкт будівництва: «Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» за адресою: вул. Семашка (Ігоря Зінича), 9 м. Біла Церква» Замовнику було виділено кошти в сумі 15 000 000,00 грн.
Оскільки виділених місцевим бюджетом коштів в сумі 15 000 000,00 грн. було недостатньо для фінансування видатків по договору про закупівлю від 01.05.2023 №20112/182 в повному обсязі, Замовником було прийнято рішення залучити власні вільні кошти (кошти підприємства отримані від НСЗУ) в сумі 1 998 310,80 грн.
У зв’язку з вищевикладеним, 01 травня 2023 року Замовником було направлено лист Підряднику з проханням зменшити обсяги закупівлі на 9 982 853,10 грн., зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва: Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква (Коригування) – на 2 аркушах
2. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом: Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква (Коригування) – на 4 аркушах
3. Копія Рішення Білоцерківської міської ради від 30.03.23 року №3656-38-VIII – на 2 аркушах
4. Копія Рішення Білоцерківської міської ради від 30.03.2023 №3658-38-VIII – на 1 аркуші
5. Копія Додатку №6 до рішення Білоцерківської міської ради від 28.12.2022 №3391-36-VIII (у редакції рішення Білоцерківської міської ради від 30.03.2023 №3658-38-VIII) – на 2 аркушах.
6. Довідка про зміни до кошторису на 2023 рік – на 1 аркуші.
7. Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік – на 2 аркушах
8. Лист КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» від 01.05.2023р №03-04/717.1 – на 1 аркуші
- 3. Копія рішення БМР від 30.03.23р №3656-38-VIII.pdf
- 7. Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік.pdf
- 2. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво.pdf
- 5. Копія Додатку №6 до ріш БМР від 28.12.22р №3391-36-VIII (у редакції ріш БМР від 30.03.23р).pdf
- 6. Довідка про зміни до кошторису на 2023 рік.pdf
- 4. Копія рішення БМР від 30.03.23р №3658-38-VIII.pdf
- 8. Лист від 01.05.23р №03-04 717.1.pdf
- 1. Зведений кошторисний розрахунок вартості обєкта будівництва.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ" |
26 981 163,90
UAH з ПДВ
|
26 981 163,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ" #19426256 |
Переможець |
26 981 163,90
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2023 12:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 квітня 2023 11:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2023 13:18
|
Додаткова угода №1 від 01.05.23р (до Договору №20112 182 від 01.05.23р).pdf | зміни до договору |
03 травня 2023 13:15
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2023 11:50
|
Договір №20112 182 від 01.05.2023 року (з додатками).pdf | укладений |
03 травня 2023 11:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись ст. ст. 651-654 Цивільного кодексу України та відповідно до пункту 6.2.3., пункту 11.2. та підпункту 1) пункту 11.9. Договору № 20112/182 від 01.05.2023 р., уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 3.1. Договору, виклавши його в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 16 998 310,80 грн. (шістнадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч триста десять гривень вісімдесят копійок) в тому числі ПДВ 2 833 051,80 грн. (два мільйона вісімсот тридцять три тисячі п’ятдесят одна гривна вісімдесят копійок), у тому числі: - за рахунок місцевого бюджету – 15 000 000,00 грн. (п'ятнадцять мільйонів гривень нуль копійок), з ПДВ; - за рахунок власних надходжень – 1 998 310,80 грн. (один мільйон дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч триста десять гривень вісімдесят копійок), з ПДВ». 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатків № 1-1/14 «Специфікації» і викласти їх у новій редакції (Додатки № 1/1-1-1/1-10), Додатку № 3 «Зведений кошторис» і викласти його у новій редакції (Додаток № 3/1) та Додатку № 4 «Договірна ціна» і викласти його у новій редакції (Додаток № 4/1). У зв’язку з чим вважати Додатки № 1-1/14, Додаток № 3 та Додаток № 4 до Договору № 20112/182 від 01.05.2023р. такими, що втратили чинність. |
Номер договору про закупівлю: | 20112/182 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |