Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: вул. Семашка (Ігоря Зінича), 9 м. Біла Церква (Коригування) (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)
Очікувана вартість
35 917 666,00 UAH
UA-2023-04-11-008955-a 3b791172affc4d5d9335ce30cad5feaa
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ТКАЧЕНКО Олена

380456365151 bsclinica2_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2"
Код ЄДРПОУ: 01994586
Місцезнаходження: 09119, Україна , Київська обл., Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9
Контактна особа: ТКАЧЕНКО Олена
380456365151
bsclinica2_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 квітня 2023 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 квітня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 квітня 2023 10:00
Очікувана вартість: 35 917 666,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 179 588,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Крок аукціону зазначається на вимогу пункту 11 частини 2 статті 21 Закону, але з 03.01.2023, згідно з пунктом 35 Особливостей, відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону.
Орієнтовна вартість закупівлі може змінюватися відповідно до фактичного фінансування видатків Замовника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: вул. Семашка (Ігоря Зінича), 9 м. Біла Церква (Коригування)
(код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09119, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2023
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати виконаних робіт протягом 10 банківських днів після підписання актів приймання-передачі виконаних робіт форми КБ-2в, за умови виконання робіт в обсязі не менше 20% від запланованого об’єму робіт та при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:34
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:34
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:34
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:34
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:34
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:34
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:34
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:34
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:34
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:34
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:34
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:34
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:34
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:34
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:34
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:34
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:34
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 11 квітня 2023 15:34

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 15 квітня 2023 19:21
Дата відповіді: 18 квітня 2023 15:48
1. Замовник вимагає наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та звертає увагу, що аналогічними вважаються договора предметом яких є виконання робіт з будівництва та/або капітального ремонту та/або реконструкції будівель для розміщення та/або встановлення медичного радіологічного обладнання. Звертаємо увагу Замовнику, що був зроблений моніторінг аналогічних закупівель, та виявлено, що для аналогічного виду закупівель достатньо надати договори, предметом яких є виконання робіт з будівництва та/або капітального ремонту та/або реконструкції будівель. Згідно цього вимагаємо внести зміни до тендерної документації, та видалити дискрімінаційну вимогу щодо надання договорів, які було вказано Замовником. 2. На якій підставі повинні виконуватись роботи згідно даної закупівлі? Уважно вивчивши тендерну документацію, проект договору, ми, як учасник закупівлі в жодному із наданих Вами документів не знайшли посилання, щодо надання переможцю торгів для виконання робіт згідно технічного завдання затверджену проектно-кошторисну документацію з отриманим експертним звітом (позитивним). Просимо надати роз'яснення, щодо її наявності у Замовника, та внести зміни в тендерну документацію та проект договору. 3. У розділі 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) додатку № 1 до тендерної документації в п.2 є вимога щодо надання достовірної інформації у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Але у п.8 цього розділу вказана вимога щодо надання сканованої копії з оригіналу дозволу Держпраці, щодо виконання робіт з монтажу, демонтажу та капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. Просимо надати роз'яснення, якщо буде надана ліцензія на дані види робіт, та не надан дозвіл, ще буде причиною для дискваліфікації учасника чи ні? Та просимо внести зміни до тендерної документації. 4. У п. 10 розділу 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) додатку № 1 до тендерної документації Замовник вимагає довідку про відкритий рахунок, на який буде здійснюватися оплата за договором; про відсутність заборгованості за кредитами; про наявність на рахунку грошових коштів у розмірі не менше 15% від вартості закупівлі. Зазначені довідки мають бути видані банківською установою (кредитно-фінансовою установою), в якій відкрито рахунок учасника із зазначенням такого рахунку, датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Довідки з обслуговуючого банку про відкриті рахунки, про відсутність заборгованості за кредитами, про наявність на рахунку грошових коштів у розмірі не менше 15% від вартості закупівлі можуть бути отримані учасником, шляхом роздруківки електронних форм довідок. Такі довідки засвідчується посадовою особою банківської установи, в якій відкрито рахунок учасника. Просимо надати роз'яснення, на який Закон чи вимогу якого Закону Замовник посилається, та вимагає наявність на рахунку Учасника грошових коштів у розмірі не менше 15% від вартості закупівлі. Просимо видалити дану вимогу, та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Відповідно до п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі документально підтвердженої інформації про відповідність учасників такому кваліфікаційному критерію як наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). В даному випадку предметом закупівлі з «Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» за адресою: вул. Семашка (Ігоря Зінича), 9 м. Біла Церква (Коригування)» (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція). Виконання робіт по даному об’єкту закупівлі передбачає використання спеціальних рентгенозахисних матеріалів та конструкцій, тобто роботи з такими матеріалами та конструкціями потребують наявність в учасника досвіду з їх використання в роботі. Також зазначеним пунктом передбачена наявність аналогічних договорів (в множинному числі), тобто замовник має право встановлювати як наявність одного так і декількох договорів. В даному випадку для підтвердження досвіду (кваліфікації) учасників встановлено вимогу в наявності 3-х таких договорів, що підтверджує і кваліфікацію учасників, так і їх надійність щодо якісного виконання таких специфічних робіт.
2. Замовником в Додатку 2 до ТД (технічні вимоги за предметом закупівлі) в Технічному завдання визначено всі об’єми робіт по розділах відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації, яка наявна у замовника. З проектною документацією учасник може ознайомитися особисто у замовника, без права ознайомлення з його кошторисною частиною. Зазначена проектна документація буде надана замовником в роботу виключно учаснику-переможцю після укладання договору підряду за відсутності умов його оскарження. А також представником проектної організації буде проводитися авторський нагляд за дотриманням умов ПКД підрядником по ходу виконання робіт.
3. Так, замовником визначено надання учасником закупівлі як ліцензії на проведення певного виду діяльності, так і дозволу Держпраці. В Додатку 2 до ТД «Вимоги виконання розрахунку договірної ціни пропозиції» визначено клас наслідків (відповідальності) по даному об’єкту будівництва – СС2. Відповідно учасники для підтвердження своєї надійності як виконавця робіт та дотримання при цьому вимог щодо провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів такого класу наслідків та при цьому додержання вимог законодавства з охорони праці та промислової безпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зазначених у дозволі, мають його надати також. Тобто наявність зазначених документів в тендерній пропозиції учасників є обов’язковою.
4. Згідно вимог п. 4.1. Проєкту договору (Додаток 3 до ТД) визначено, що замовником проводиться оплата за виконані роботи при умов виконання підрядником обсягів не менше 20% від запланованого об’єму робіт. Також п. 11 розділу 4 Додатку 1 до ТД визначено, що учасниками надається гарантійний лист про його згоду з п. 4.1. Проєкту договору (Додаток 3 до ТД), тобто учасники повинні підтвердити свою фінансову спроможність щодо виконання 20 % від об’ємів робіт від загальної їх вартості за власні кошти (авансового платежу Проєктом договору не передбачено), відповідно учасники повинні підтвердити свою фінансову спроможність щодо виконання такого об’єму робіт за власні кошти шляхом надання довідки банківської установи про наявність на рахунку коштів у розмірі не менше 15% від вартості закупівлі. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Дискримінаційні та непрозорі вимоги тендерної документації
Дата подання: 15 квітня 2023 21:40
Дата відповіді: 18 квітня 2023 15:58
Шановний Замовнику! Наша компанія має намір взяти участь у цій закупівлі. Однак, за результатами ознайомлення з Тендерною документацією щодо цієї закупівлі, нами було встановлено, що вона містить низку непрозорих та дискримінаційних вимог, які у обмежують можливості низки компаній, в тому числі, нашої, взяти участь у закупівлі: 1. Відповідно до підпункту 3.1.1. Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати, зокрема, інформацію про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше трьох договорів). При цьому, Тендерна документація не містить жодних обґрунтувань, чому мають бути надані саме 3 аналогічні договори. Таким чином, участь у тендері не можлива для компаній, які мають досвід виконання аналогічних робіт, але за одним або за двома договорами. Такий підхід Замовника видається не об’єктивним, адже здійснити об’єктивне порівняння досвіду, набутого учасником під час виконання одного договору, з досвідом учасника, який виконав 3 або 10 аналогічних договорів – не можливо. Враховуючи наведене, просимо знизити необхідну кількість аналогічних договорів до 1 (одного). 2. Відповідно до підпункту 3.1.3. Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, у якості документів, які мають підтвердити виконання аналогічних договорів, Замовник вимагає надати акти приймання-передачі виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3. З цього приводу слід зауважити, що застосування форм КБ-2в та КБ-3 регламентовано Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». При цьому, відповідно до підпункту 1.1 Розділу І зазначеної Настанови, ця Настанова є обов’язковою лише для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Таким чином, форми КБ-2в та КБ-3 є обов’язковими лише для будівництва, яке здійснюється за державні кошти. Як наслідок, вказана вище вимога Тендерної документації обмежує можливість участі у процедурі закупівлі учасника, який має досвід виконання відповідних робіт, які фінансувалися за рахунок інших джерел. Адже у такому випадку, форми КБ-2в та КБ-3 не складаються. Враховуючи наведене, просимо надати можливість надання альтернативних документів для підтвердження факту виконання аналогічного договору. 3. Пунктом 10 Розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено вимогу, відповідно до якої учасник, серед іншого, має надати Довідку про наявність на рахунку грошових коштів у розмірі не менше 15% від вартості закупівлі. Зазначена вимога, хоч і включена Замовником до розділу «Інша інформація», але фактично спрямована на встановлення наявності наявність фінансової спроможності учасників, тобто, є прихованим кваліфікаційним критерієм, порядок застосування якого визначений у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому вимога щодо наявності на рахунку грошових коштів у розмірі не менше саме 15% від вартості закупівлі, є нічим не обґрунтованою, та жодним чином не пов’язана з предметом закупівлі та його якістю. Застосування зазначеної вимоги призводить до штучного обмеження кола ймовірних учасників цієї закупівлі. Враховуючи наведене, просимо виключити зазначену вимогу. 4. Пунктом 5 Розділу 4 Додатку 1 до Тендерної документації встановлено вимогу, відповідно до якої учасник має надати чинну ліцензію на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу. При цьому, вимога сформульована таким чином, що недобросовісний учасник, не маючи чинної ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 (який використовується саме для підготовки кошторисної документації та розрахунків договірних цін), зможе надати ліцензію на використання будь-якого іншого програмного комплексу (наприклад, AutoCad, Adobe тощо), які не призначені для зазначених цілей, і таким чином, зможе «обійти» зазначену вимогу тендерної документації. Просимо внести зміни до зазначеної вимоги, які унеможливлять маніпуляції з боку недобросовісних учасників. Враховуючи наведене, з метою уникнення порушення принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
1. Відповідно до п. 3 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі документально підтвердженої інформації про відповідність учасників такому кваліфікаційному критерію як наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). В даному випадку предметом закупівлі з «Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» за адресою: вул. Семашка (Ігоря Зінича), 9 м. Біла Церква (Коригування)» (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція). Виконання робіт по даному об’єкту закупівлі передбачає використання спеціальних рентгенозахисних матеріалів та конструкцій, тобто роботи з такими матеріалами та конструкціями потребують наявність в учасника досвіду з їх використання в роботі. Також зазначеним пунктом передбачена наявність аналогічних договорів (в множинному числі), тобто замовник має право встановлювати як наявність одного так і декількох договорів. В даному випадку для підтвердження досвіду (кваліфікації) учасників встановлено вимогу в наявності 3-х таких договорів, що підтверджує і кваліфікацію учасників, так і їх надійність щодо якісного виконання таких специфічних робіт.
2. По ТД всі розрахунки мають подаватися в програмному комплексі АВК 5. Перевірити перелік аналогічних робіт з повною набіркою робіт можливо тільки в розшифрованому вигляді з використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Вимога щодо наявності форм КБ-2в та КБ-3 підтверджує факти виконання учасниками своїх договірних зобов’язань за раніше укладеними аналогічними договорами із іншими замовниками, а також дозволяє Замовнику переглянути розшифровку виконаних робіт.
3. Згідно вимог п. 4.1. Проєкту договору (Додаток 3 до ТД) визначено, що замовником проводиться оплата за виконані роботи при умов виконання підрядником обсягів не менше 20% від запланованого об’єму робіт. Також п. 11 розділу 4 Додатку 1 до ТД визначено, що учасниками надається гарантійний лист про його згоду з п. 4.1. Проєкту договору (Додаток 3 до ТД), тобто учасники повинні підтвердити свою фінансову спроможність щодо виконання 20 % від об’ємів робіт від загальної їх вартості за власні кошти (авансового платежу Проєктом договору не передбачено), відповідно учасники повинні підтвердити свою фінансову спроможність щодо виконання такого об’єму робіт за власні кошти шляхом надання довідки банківської установи про наявність на рахунку коштів у розмірі не менше 15% від вартості закупівлі. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
4. З метою підтвердження надійності учасників, які добросовісно працюють у сфері будівництва, замовником торгів згідно п. 5 розділу 1 Додатку 1 до ТД встановлено вимогу щодо наявності в учасників чинної ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу для формування документів щодо розрахунку договірної ціни пропозиції. Тобто учасники, які постійно працюють в сфері будівництва, користуються ліцензійними продуктами розробників програмних комплексів щодо виготовлення проектно-кошторисної документації в АВК-5 (ІВК та ін.). При цьому розробниками програмного комплексу за певну плату надається користувачу ліцензія терміном на 1 рік, яка надає йому право користування його програмним комплексом для формування документів для розрахунків договірної ціни. Тобто без ліцензійного використання таких програмних комплексів учасники не мають можливості щодо формування такої документації, яка додається до пропозиції як її технічна частина (кошторис). Крім того, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Додатку 2 до ТД цiна тендерної пропозицiї (договiрна цiна) учасника повинна були розрахована вiдповiдно до діючих кошторисних норм України у будівництві та виконана у програмному комплексi АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (надається замовнику у форматі .imd або .bdcu, або .bdcr) та .pdf.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-07-14-000016 ● f5c0d3d688a84e348c08e687efc6e175
  • Статус: завершено ● Дата: 18 вересня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 липня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 липня 2023 11:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.07.2023 № 219

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА





Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2023-04-11-008955-a 11.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-07-18 09:16:18

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції
приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із
забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР
«Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: вул. Семашка (Ігоря Зінича), 9
м. Біла Церква (Коригування) (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2023-04-11-008955-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону
України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в
Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу
України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого
2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та
документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами
здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та
якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану
вартість.
2. Також, надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення
документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової
угоди від 01.05.2023 №1 до договору про закупівлю від 01.05.2023 №20112/182.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в
поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их)
питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом
трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-07-19 15:07:27

Відповідь на запит

У відповідь на Ваш запит, що надійшов у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі реконструкції приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» за адресою: вул. Семашка (Ігоря Зінича), 9
м. Біла Церква (Коригування) (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-04-11-008955-a), надаємо наступну інформацію:

1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі або розміру бюджетного призначення:
Очікувану вартість предмета закупівлі розраховано на підставі проектної документації на об’єкт будівництва: «Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква (Коригування)». Проектна документація пройшла експертизу, за результатами якої отримано позитивний експертний звіт №04-07-0240 від 18.11.2022р, затверджений ВОКУ «Служба технічного нагляду за об’єктами житлово-комунального господарства».

Обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації на об’єкт будівництва: «Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква (Коригування)».

2. Інформація та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 01.05.2023 №1 до договору про закупівлю від 01.05.2023 №20112/182:
Відповідно до Цільової програми матеріально технічного забезпечення комунальних некомерційних підприємств Білоцерківської міської ради на 2022-2024 роки, затвердженої рішенням Білоцерківської міської ради від 02 вересня 2021 року (із змінами) за рахунок коштів місцевого бюджету на 2023 рік на об'єкт будівництва: «Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» за адресою: вул. Ігоря Зінича, 9 м. Біла Церква» заплановано кошти в сумі 19 444 855,00 грн.
Рішенням Білоцерківської міської ради від 28.12.2022 №3391-36-VIII (у редакції рішення Білоцерківської міської ради від 30.03.2023 №3658-38-VIII) на об'єкт будівництва: «Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» за адресою: вул. Семашка (Ігоря Зінича), 9 м. Біла Церква» Замовнику було виділено кошти в сумі 15 000 000,00 грн.
Оскільки виділених місцевим бюджетом коштів в сумі 15 000 000,00 грн. було недостатньо для фінансування видатків по договору про закупівлю від 01.05.2023 №20112/182 в повному обсязі, Замовником було прийнято рішення залучити власні вільні кошти (кошти підприємства отримані від НСЗУ) в сумі 1 998 310,80 грн.
У зв’язку з вищевикладеним, 01 травня 2023 року Замовником було направлено лист Підряднику з проханням зменшити обсяги закупівлі на 9 982 853,10 грн., зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.

Додатки:
1. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва: Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква (Коригування) – на 2 аркушах
2. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом: Реконструкція приміщення під розміщення стаціонарної системи ангіографічної із забезпеченням медичними газами клінічних приміщень КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня № 2» за адресою: вул. Семашка, 9 м. Біла Церква (Коригування) – на 4 аркушах
3. Копія Рішення Білоцерківської міської ради від 30.03.23 року №3656-38-VIII – на 2 аркушах
4. Копія Рішення Білоцерківської міської ради від 30.03.2023 №3658-38-VIII – на 1 аркуші
5. Копія Додатку №6 до рішення Білоцерківської міської ради від 28.12.2022 №3391-36-VIII (у редакції рішення Білоцерківської міської ради від 30.03.2023 №3658-38-VIII) – на 2 аркушах.
6. Довідка про зміни до кошторису на 2023 рік – на 1 аркуші.
7. Довідка про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік – на 2 аркушах
8. Лист КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» від 01.05.2023р №03-04/717.1 – на 1 аркуші


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 02 серпня 2023
Кінцевий строк оскарження: 08 серпня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 квітня 2023 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ" 26 981 163,90
UAH з ПДВ
26 981 163,90
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ"
#19426256
Переможець 26 981 163,90
UAH з ПДВ
24 квітня 2023 12:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 квітня 2023 11:50

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, він мав надати: 2.4. Скановані копії з оригіналів витягів з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці інженерно-технічних працівників та працівників робочих професій. 2.5. Скановані копії з оригіналів посвідчень інженерно-технічних працівників та працівників робочих професій щодо перевірки знань законодавчих та нормативно-правових актів з охорони праці, пожежної безпеки та електробезпеки. Відповідно до пп.2 п.2 Розділу 5 Тендерної документації: У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Учасником ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ" у складі тендерної пропозиції надано Лист-роз'яснення про ненадання певних документів (Вих. №12/7 від 18.04.2023р.), у якому міститься пояснення про ненадання витягу з протоколу перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення на інженера-кошторисника Островську Людмилу Миколаївну. Однак лист не містить законодавчих підстав щодо ненадання вищезазначених документів. Учаснику пропонується протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі повідомлення, усунути вищезазначені невідповідності шляхом приєднання до тендерної пропозиції: - оновленого Листа-роз'яснення про ненадання певних документів з зазначенням законодавчих підстав щодо ненадання витягу з протоколу перевірки знань з питань охорони праці та посвідчення на інженера-кошторисника Островську Людмилу Миколаївну.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2023 12:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІЛОЦЕРКІВРОЗОПТТОРГ"
#19426256
26 981 163,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2023 15:36
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2023 13:18
Додаткова угода №1 від 01.05.23р (до Договору №20112 182 від 01.05.23р).pdf зміни до договору
03 травня 2023 13:15
Електронний підпис укладений
03 травня 2023 11:50
Договір №20112 182 від 01.05.2023 року (з додатками).pdf укладений
03 травня 2023 11:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. ст. 651-654 Цивільного кодексу України та відповідно до пункту 6.2.3., пункту 11.2. та підпункту 1) пункту 11.9. Договору № 20112/182 від 01.05.2023 р., уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 3.1. Договору, виклавши його в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 16 998 310,80 грн. (шістнадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч триста десять гривень вісімдесят копійок) в тому числі ПДВ 2 833 051,80 грн. (два мільйона вісімсот тридцять три тисячі п’ятдесят одна гривна вісімдесят копійок), у тому числі: - за рахунок місцевого бюджету – 15 000 000,00 грн. (п'ятнадцять мільйонів гривень нуль копійок), з ПДВ; - за рахунок власних надходжень – 1 998 310,80 грн. (один мільйон дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч триста десять гривень вісімдесят копійок), з ПДВ». 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до Додатків № 1-1/14 «Специфікації» і викласти їх у новій редакції (Додатки № 1/1-1-1/1-10), Додатку № 3 «Зведений кошторис» і викласти його у новій редакції (Додаток № 3/1) та Додатку № 4 «Договірна ціна» і викласти його у новій редакції (Додаток № 4/1). У зв’язку з чим вважати Додатки № 1-1/14, Додаток № 3 та Додаток № 4 до Договору № 20112/182 від 01.05.2023р. такими, що втратили чинність.
Номер договору про закупівлю: 20112/182
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 травня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 16 998 310,80
UAH (в тому числі ПДВ 2 833 051,80 UAH)