Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія (код ДК 021:2015 - 09310000-5 – Електрична енергія)
Очікувана вартість
5 580 000,00 UAH
UA-2023-04-11-007857-a ● 9ad8e4d2241a4443910c20a0e1765c9d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька міська клінічна лікарня №1" |
Код ЄДРПОУ: | 05484126 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, 96 |
Контактна особа: |
Ільчук Оксана Анатоліївна +380983395355 tender_vmkl1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2023 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2023 00:02 |
Очікувана вартість: | 5 580 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200000 Кіловат-година
Електрична енергія (без розподілу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21029, Україна, Вінницька область, м Вінниця, вул Хмельницьке шосе, 96
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за фактично передану електричну енергію здійснюється на підставі рахунків та актів приймання-передачі електричної енергії протягом 10 робочих днів з дня їх отримання, але не пізніше останнього робочого дня місяця, в якому було видано рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2023 14:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2023 12:16 |
Перелік внесених змін.docx | |
14 квітня 2023 12:16 |
Додаток 2 _ ЗМІНИ.doc | |
11 квітня 2023 14:49 |
Тендерня документація.docx | |
11 квітня 2023 14:49 |
Додаток 4.docx | |
11 квітня 2023 14:49 |
Додаток 3.docx | |
11 квітня 2023 14:49 |
Додаток 1.docx |
14 квітня 2023 14:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 квітня 2023 12:16 |
Перелік внесених змін.docx
|
|||
14 квітня 2023 12:16 |
Додаток 2 _ ЗМІНИ.doc
|
|||
11 квітня 2023 14:49 |
Тендерня документація.docx
|
|||
11 квітня 2023 14:49 |
Додаток 4.docx
|
|||
11 квітня 2023 14:49 |
Додаток 3.docx
|
|||
11 квітня 2023 14:49 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-11-007857-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛЕКСАР ТЕХНОЛОДЖИС", Код ЄДРПОУ:35558975
Дата подання: 12 квітня 2023 13:40
Протокол перевірки
Добрий день. Шановний Замовнику!
Відповідно до вимог тендерної документації, На підтвердження відповідності та дотримання національного стандарту учасники повинні у складі своїх тендерних пропозицій надати протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014. Дослідження повинні бути проведені на території оператора системи розподілу, який обслуговує Замовника. Відповідний протокол повинен бути виданий на ім’я учасника процедури закупівлі спеціалізованою метрологічною лабораторією уповноваженого на це органу або підприємства. Для підтвердження повноважень метрологічної лабораторії учасники у складі тендерної пропозиції подають копію чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої лабораторії, що виданий уповноваженим органом.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Слід зазначити, що відповідно до Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 "Про затвердження Кодексу систем розподілу", п. 11.4.1, Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ), та інформації, яка розміщена на офіційному веб-сайті НКРЕКП, відповідальним за якість електричної енергії – є Оператор системи розподілу. Зокрема, відповідно до пункту 5.1.2 глави 5.1 розділу V ПРРЕЕ оператор системи зобов'язаний, зокрема, дотримуватись показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії, а також якості електричної енергії, перелік та величини яких затверджено Регулятором; здійснювати компенсацію та/або відшкодування збитків користувачу системи передачі та користувачу системи розподілу та/або споживачу у разі недотримання оператором системи показників якості послуг, визначених Регулятором та відповідним договором про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії. Таким чином, отримання протоколу перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014 здійснюється ОСР, так як він є відповідальним за якість електричної енергії, але ніяк не постачальник. Таким чином не зрозуміла природа походження цієї вимоги, оскільки, враховуючи вищенаведене, як підставу її включення до вимог тендерної документації не можна застосувати навіть ч.3 ст.22 Закону. Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до постачальників електроенергії, оскільки не знаходиться у компетенції останніх.
Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи зазначене вище, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо надання "протоколу перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014".
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог тендерної документації, На підтвердження відповідності та дотримання національного стандарту учасники повинні у складі своїх тендерних пропозицій надати протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014. Дослідження повинні бути проведені на території оператора системи розподілу, який обслуговує Замовника. Відповідний протокол повинен бути виданий на ім’я учасника процедури закупівлі спеціалізованою метрологічною лабораторією уповноваженого на це органу або підприємства. Для підтвердження повноважень метрологічної лабораторії учасники у складі тендерної пропозиції подають копію чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої лабораторії, що виданий уповноваженим органом.
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Слід зазначити, що відповідно до Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 "Про затвердження Кодексу систем розподілу", п. 11.4.1, Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ), та інформації, яка розміщена на офіційному веб-сайті НКРЕКП, відповідальним за якість електричної енергії – є Оператор системи розподілу. Зокрема, відповідно до пункту 5.1.2 глави 5.1 розділу V ПРРЕЕ оператор системи зобов'язаний, зокрема, дотримуватись показників якості електропостачання, які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії, а також якості електричної енергії, перелік та величини яких затверджено Регулятором; здійснювати компенсацію та/або відшкодування збитків користувачу системи передачі та користувачу системи розподілу та/або споживачу у разі недотримання оператором системи показників якості послуг, визначених Регулятором та відповідним договором про надання послуг з розподілу (передачі) електричної енергії. Таким чином, отримання протоколу перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014 здійснюється ОСР, так як він є відповідальним за якість електричної енергії, але ніяк не постачальник. Таким чином не зрозуміла природа походження цієї вимоги, оскільки, враховуючи вищенаведене, як підставу її включення до вимог тендерної документації не можна застосувати навіть ч.3 ст.22 Закону. Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до постачальників електроенергії, оскільки не знаходиться у компетенції останніх.
Слід зазначити, що відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч.1 ст.5 Закону, закупівлі здійснюються з дотриманням принципів відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників. Згідно з ч.4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи зазначене вище, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо надання "протоколу перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014".
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 квітня 2023 15:43
Добрий день!
На Вашу Вимогу (Скаргу) повідомляємо наступне.
Замовником додатково вивчено питання, що міститься у Вашому зверненні та прийнято рішення про задоволення викладених Вами вимог.
Замовником будуть внесені зміни в Тендерну документацію та видалено вимогу до Учасників зазначених в п.6.1 Додатку 2 до Тендерної документації.
На Вашу Вимогу (Скаргу) повідомляємо наступне.
Замовником додатково вивчено питання, що міститься у Вашому зверненні та прийнято рішення про задоволення викладених Вами вимог.
Замовником будуть внесені зміни в Тендерну документацію та видалено вимогу до Учасників зазначених в п.6.1 Додатку 2 до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2023-04-11-007857-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЛЕКСАР ТЕХНОЛОДЖИС", Код ЄДРПОУ:35558975
Дата подання: 12 квітня 2023 13:44
Сертифікати ISO
Добрий день. Шановний Замовнику!
Відповідно до вимог Тендерної документації, . На підтвердження учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікат виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції: сертифікати ISO 9001:2015 (або еквівалент), відповідність вимогам стандартів системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, відповідність вимогам стандартів системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019, Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDТ) "Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги", Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) " Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" Зазначаємо, що діяльність постачальників електроенергії регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Зазначені вимоги є незаконними, оскільки електрична енергія не обирається постачальником, а за її якість відповідає Оператор системи розподілу. Отримання вище описаних сертифікатів не є обов'язковим. Це добровільний вибір будь-якого постачальника. Вимога щодо наявності даних сертифікату є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії. Враховуючи вишезазначене ,просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом перегляду та виключення (видалення) з Тендерної документації дискримінаційних вимог та внести зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до вимог Тендерної документації, . На підтвердження учасник у складі пропозиції повинен надати сертифікат виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції: сертифікати ISO 9001:2015 (або еквівалент), відповідність вимогам стандартів системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015, відповідність вимогам стандартів системи управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019, Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 (ISO/IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDТ) "Інформаційні технології. Методи захисту. Системи управління інформаційною безпекою. Вимоги", Оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) " Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" Зазначаємо, що діяльність постачальників електроенергії регулюють низка законів та підзаконних нормативно-правових актів, зокрема, Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, прийняті на виконання Закону України «Про ринок електричної енергії», які не встановлюють обов'язкову наявність ЖОДНОГО сертифікату ISO у постачальників електричної енергії. Зазначені вимоги є незаконними, оскільки електрична енергія не обирається постачальником, а за її якість відповідає Оператор системи розподілу. Отримання вище описаних сертифікатів не є обов'язковим. Це добровільний вибір будь-якого постачальника. Вимога щодо наявності даних сертифікату є дискримінаційною, оскільки суттєво зменшує коло можливих учасників аукціону, а наявність такого чи подібного сертифікату в того чи іншого учасника жодним чином не впливає на якість, своєчасність та ефективність при здійсненні постачання електроенергії. Враховуючи вишезазначене ,просимо Вас усунути порушення норм законодавства в сфері публічних закупівель шляхом перегляду та виключення (видалення) з Тендерної документації дискримінаційних вимог та внести зміни до ТД.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 квітня 2023 14:20
Добрий день!
На Вашу Вимогу (Скаргу) повідомляємо наступне.
Уважно вивчивши зміст звернення та враховуючи зазначене в абзаці другому п. 29 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) вважаємо справедливим Ваше прохання про внесення змін в Тендерну документацію щодо видалення вимог до Учасників в частині надання останніми сертифікатів ISO.
Замовником будуть внесені зміни в Тендерну документацію та видалено п.6.4 Додатку 2 до Тендерної документації.
На Вашу Вимогу (Скаргу) повідомляємо наступне.
Уважно вивчивши зміст звернення та враховуючи зазначене в абзаці другому п. 29 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) вважаємо справедливим Ваше прохання про внесення змін в Тендерну документацію щодо видалення вимог до Учасників в частині надання останніми сертифікатів ISO.
Замовником будуть внесені зміни в Тендерну документацію та видалено п.6.4 Додатку 2 до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕКСАР ТЕХНОЛОДЖИС" |
4 728 000,00
UAH з ПДВ
|
4 728 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
4 910 760,00
UAH з ПДВ
|
4 910 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОПРОД СЕРВІС" |
4 956 000,00
UAH з ПДВ
|
4 956 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОІНВЕСТПРОЕКТ" |
5 059 428,07
UAH з ПДВ
|
5 059 428,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ" |
5 088 000,00
UAH з ПДВ
|
5 088 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕКСАР ТЕХНОЛОДЖИС" #35558975 |
Переможець |
4 728 000,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2023 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 13:47
|
ДУ 11 до договору 4-1-Т від 01.05.2023 - електроенергія.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 15:09
|
Додаткова угода 10.PDF | зміни до договору |
04 грудня 2023 15:08
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2023 16:03
|
додаткова угода 9.PDF | зміни до договору |
02 листопада 2023 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2023 16:52
|
Додаткова угода 8.PDF | зміни до договору |
25 жовтня 2023 16:49
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2023 10:20
|
Додаткова угода 7.PDF | зміни до договору |
04 жовтня 2023 10:18
|
Додаткова угода 6.PDF | зміни до договору |
04 жовтня 2023 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2023 10:52
|
ДУ 5 до договору 4-1-Т від 01.05.2023 - збільшення ціни.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2023 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2023 13:19
|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2023 11:34
|
Додаткова угода 4.PDF | зміни до договору |
11 липня 2023 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2023 12:42
|
Додаткова угода 3.PDF | зміни до договору |
04 липня 2023 12:39
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2023 12:12
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
23 червня 2023 12:11
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2023 15:33
|
ДУ 1 до договору 4-1-Т від 01.05.2023 - зміна реквізитів Постачальника.pdf | зміни до договору |
29 травня 2023 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2023 17:43
|
Договір.PDF | зміни до договору |
01 травня 2023 17:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 4/1-Т |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Деталізовано інформацію щодо обрахунку ціни у разі її зміни та додано можливість у разі необхідності застосовувати ч.3 статті 631 ЦКУ |
Номер договору про закупівлю: | 4/1-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.п.5.5, 5.6 Договору та пп.2 п.19 Особливостей, враховуючи динаміку коливання ціни на ринку електричної енергії в бік збільшення |
Номер договору про закупівлю: | 4/1-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару в зв'язку зі зміною регульованого тарифу на послугу з передачі електроенергії з 01.07.2023 згідно з Постановою НКРЕКП від 21.12.2022 без збільшення суми Договору |
Номер договору про закупівлю: | 4/1-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.п.5.5, 5.6 Договору та пп.2 п.19 Особливостей, враховуючи динаміку коливання ціни на ринку електричної енергії в бік збільшення |
Номер договору про закупівлю: | 4/1-Т |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.п.5.5, 5.6 Договору та пп.2 п.19 Особливостей, враховуючи динаміку коливання ціни на ринку електричної енергії в бік збільшення |
Номер договору про закупівлю: | 4/1-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.п.5.5, 5.6 Договору та пп.2 п.19 Особливостей, враховуючи динаміку коливання ціни на ринку електричної енергії в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 4/1-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку з реорганізацією КНП «Вінницький міський клінічний пологовий будинок №1» шляхом приєднання до КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №1» на виконання рішення Вінницької міської ради від 07.07.2023 №1725 «Про подальше формування мережі закладів охорони здоров’я Вінницької міської територіальної громади Договір доповнено Переліком точок комерційного обліку за об’єктами Споживача додатковими точками комерційного обліку, розташованими за адресою 21029 м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 98 |
Номер договору про закупівлю: | 4/1-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.п.5.5, 5.6 Договору та пп.2 п.19 Особливостей, враховуючи динаміку коливання ціни на ринку електричної енергії в бік збільшення |
Номер договору про закупівлю: | 4/1-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.п.5.5, 5.6 Договору та пп.2 п.19 Особливостей, враховуючи динаміку коливання ціни на ринку електричної енергії в бік збільшення |
Номер договору про закупівлю: | 4/1-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 4/1-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |