Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул. Шевченка в м. Боярка Київської області; 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015, ГБН Г.1-218-182:2011
Очікувана вартість
1 660 500,00 UAH
UA-2023-04-11-007366-a ● aa2dfef21510435b9ae3f6300bda5318
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БОЯРСЬКЕ ГОЛОВНЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" БОЯРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34702930 |
Місцезнаходження: | 08154, Україна , Київська обл., м. Боярка, вул. Петра Сагайдачного, 30 |
Контактна особа: |
Аліна Слободянюк +380635748782 alina_yarg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2023 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 1 660 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 605,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул. Шевченка в м. Боярка Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08150, Україна, Київська область, м.Боярка, вул.Шевченка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2023 11:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2023 11:09 |
тендерна документація_шевченка_нова редакція.doc | |
14 квітня 2023 11:09 |
зміни_шевченка.docx |
14 квітня 2023 11:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 квітня 2023 11:09 |
тендерна документація_шевченка_нова редакція.doc
|
|||
14 квітня 2023 11:09 |
зміни_шевченка.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДСТУ
Дата подання: 12 квітня 2023 09:44
Дата відповіді: 14 квітня 2023 10:54
Шановний Замовнику! Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що у складі своєї пропозиції учасник надає, зокрема договірну ціну та всі розрахунки до неї (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва з врахуванням суми на проведення технічного нагляду в розмірі 1,5% за підсумками розділів 1-9, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, об’єктний кошторис, дефектний акт), розроблені в програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та складені у відповідності до чинних ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та завантажені в форматі imd та pdf форматі.
Наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року затверджено Кошторисні норми України у будівництві та визнано таким, що втратив чинність ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293.
Таким чином учасник не може виконати вимогу про надання в складі пропозиції розрахунків відповідно до чинних ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, оскільки дане ДСТУ втратило чинність ще з 01.11.2021 року.
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність із діючим законодавством встановивши вимогу про надання в складі пропозиції розрахунків, які складені відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякую за запитання. Відповідні зміни буде внесено до тендерної документації
Щодо вимоги у ТД електронного підпису лише КЕП, що є дискримінаційною вимогою
Дата подання: 12 квітня 2023 23:15
Дата відповіді: 14 квітня 2023 09:20
Просимо також внести зміни до тендерної документації в частині електронного підпису адже перважна більшість учасників перейшли на УЕП, а також переважна більшість замовників у своїх тендерних документаціях формулює вимогу для учасників підписувати пропозиції як КЕП так і УЕП, наприклад : "тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП)" і тд
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закону) під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Пунктом 23 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» передбачено, що кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Відповідно до частини 5 статті 22 Закону замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Отже, Законом встановлено вимогу щодо накладення учасником на тендерну пропозицію виключно кваліфікованого електронного підпису. Згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, вважаю, що вимога стосовно накладення учасниками закупівлі КЕП не обмежує конкуренцію та не призводять до дискримінації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-11-007366-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЄВРОДОР2", Код ЄДРПОУ:38241796
Дата подання: 25 квітня 2023 12:22
Неправомірне визнання переможцем
Неправомірне визнання переможцем
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2023 11:40
Шановний учаснику! Відповідно до пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Таким чином, поточний ремонт, в тому числі поточний ремонт асфальтобетонного покриття дороги, що є предметом закупівлі, відноситься до послуг.
Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708, і під час закупівлі робіт, і під час закупівлі послуг поточного ремонту, пов’язаних із дорогами, замовникам необхідно застосовувати термінологію галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301 (далі — ГБН Г.1-218-182:2011). Водночас є чинним ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання» (далі — ДСТУ 8747:2017), який установлює види та переліки робіт з капітального та поточного ремонтів.
Згідно додатку 2 до тендерної документації замовник вимагав надання наступних документів: договірну ціну та всі розрахунки до неї (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва з врахуванням суми на проведення технічного нагляду в розмірі 1,5% за підсумками розділів 1-9, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, об’єктний кошторис, дефектний акт), розроблені в програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та складені у відповідності до чинного законодавства та завантажені в форматі imd та pdf форматі. Під відповідністю нормам чинного законодавства замовник мав на увазі дотримання норм ГБН Г.1-218-182:2011 та ДСТУ 8747:2017. Вимоги щодо дотримання Настанови з визначення вартості будівництва, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року (надалі Настанова) у тендерній документації немає. Також немає вимоги щодо включення учасниками до договірної ціни коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами згідно пунктів 5.31 та 5.33 Настанови.
Крім того, відповідно до пункту 1.1. Настанови передбачено, що Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Дана Настанова жодним чином не визначає кошторисні норми з ціноутворення для визначення вартості поточного ремонту.
Водночас, згідно листа Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 «Щодо визначення предмета закупівлі робіт у зв’язку із прийняттям та затвердженням кошторисних норм України» надано роз’яснення, що Настанова стосується кошторисних норм при закупівлі робіт.
Отже, поточний ремонт не відноситься до будівництва і на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що стосуються будівництва.
Таким чином, вважаємо вимогу неправомірною, а тендерну пропозицію ТОВ «МІІШЕМ» такою, що відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації замовника.
Згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708, і під час закупівлі робіт, і під час закупівлі послуг поточного ремонту, пов’язаних із дорогами, замовникам необхідно застосовувати термінологію галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301 (далі — ГБН Г.1-218-182:2011). Водночас є чинним ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання» (далі — ДСТУ 8747:2017), який установлює види та переліки робіт з капітального та поточного ремонтів.
Згідно додатку 2 до тендерної документації замовник вимагав надання наступних документів: договірну ціну та всі розрахунки до неї (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва з врахуванням суми на проведення технічного нагляду в розмірі 1,5% за підсумками розділів 1-9, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, об’єктний кошторис, дефектний акт), розроблені в програмному комплексі АВК або іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та складені у відповідності до чинного законодавства та завантажені в форматі imd та pdf форматі. Під відповідністю нормам чинного законодавства замовник мав на увазі дотримання норм ГБН Г.1-218-182:2011 та ДСТУ 8747:2017. Вимоги щодо дотримання Настанови з визначення вартості будівництва, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року (надалі Настанова) у тендерній документації немає. Також немає вимоги щодо включення учасниками до договірної ціни коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт та кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами згідно пунктів 5.31 та 5.33 Настанови.
Крім того, відповідно до пункту 1.1. Настанови передбачено, що Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Дана Настанова жодним чином не визначає кошторисні норми з ціноутворення для визначення вартості поточного ремонту.
Водночас, згідно листа Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 № 7/15.2/17444-21 «Щодо визначення предмета закупівлі робіт у зв’язку із прийняттям та затвердженням кошторисних норм України» надано роз’яснення, що Настанова стосується кошторисних норм при закупівлі робіт.
Отже, поточний ремонт не відноситься до будівництва і на нього не поширюються законодавчі та нормативні документи, що стосуються будівництва.
Таким чином, вважаємо вимогу неправомірною, а тендерну пропозицію ТОВ «МІІШЕМ» такою, що відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації замовника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-04-11-007366-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЄВРОДОР2", Код ЄДРПОУ:38241796
Дата подання: 26 квітня 2023 18:19
Дата подання: 26 квітня 2023 18:19
Скарга на неправомірні дії Замовника під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул. Шевченка в м. Боярка Київської області; 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015, ГБН Г.1-218-182:2011»
Скарга на неправомірні дії Замовника під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Поточний ремонт асфальтобетонного покриття дороги по вул. Шевченка в м. Боярка Київської області; 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015, ГБН Г.1-218-182:2011»
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 квітня 2023 14:08
рішення від 28.04.2023 № 5593.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2023 14:08
інформація про резолютивну частину рішення від 08.05.2023 № 6092.pdf
Дата публікації: 09 травня 2023 13:19
рішення від 08.05.2023 № 6092.pdf
Дата публікації: 11 травня 2023 14:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: Згідно рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6092-р/пк-пз від 08 травня 2023 року замовником КП "БГВУЖКГ" відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «МІШЕМ» - учасника процедури закупівлі поточного ремонту асфальтобетонного покриття дороги по вул. Шевченка в м. Боярка Київської області; 45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015, ГБН Г.1-218-182:2011 згідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 41 Особливостей
Дата виконання рішення замовником: 12 травня 2023 14:32
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІШЕМ" |
1 206 883,10
UAH з ПДВ
|
1 206 883,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФРАСТРУКТУРА ІНВЕСТ" |
1 272 551,45
UAH з ПДВ
|
1 272 551,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС" |
1 291 500,00
UAH з ПДВ
|
1 291 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ДБК "РАФ-1" |
1 292 098,56
UAH з ПДВ
|
1 292 098,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ВЕЛАРМ |
1 314 570,77
UAH з ПДВ
|
1 314 570,77
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КИЇВБУДКОМ" |
1 334 456,40
UAH з ПДВ
|
1 334 456,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АИР-17" |
1 361 610,10
UAH з ПДВ
|
1 361 610,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГВАН БУД" |
1 370 168,23
UAH з ПДВ
|
1 370 168,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РЕГШЛЯХБУД" |
1 380 043,37
UAH з ПДВ
|
1 380 043,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
1 396 885,94
UAH з ПДВ
|
1 396 885,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР" |
1 405 334,00
UAH з ПДВ
|
1 405 334,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Строительная Компания Масштаб" |
1 414 000,00
UAH з ПДВ
|
1 414 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЄВРОДОР2" |
1 460 102,08
UAH з ПДВ
|
1 460 102,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІШЕМ" #40121960 |
Рішення скасоване |
1 206 883,10
UAH з ПДВ
|
11 травня 2023 15:51
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІШЕМ" #40121960 |
Відхилено |
1 206 883,10
UAH з ПДВ
|
11 травня 2023 15:57
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФРАСТРУКТУРА ІНВЕСТ" #42829880 |
Переможець |
1 272 551,45
UAH з ПДВ
|
15 травня 2023 20:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 травня 2023 15:58
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 15 травня 2023 20:44
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФРАСТРУКТУРА ІНВЕСТ" #42829880 |
1 272 551,45
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 16:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 травня 2023 15:17
|
Scan_20230529_151330.jpg | зміни до договору |
29 травня 2023 15:16
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2023 15:53
|
дог_шевченка.pdf | укладений |
23 травня 2023 15:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов'язань щодо надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 213/23-Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |