Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт дороги вулиці Незалежності с. Білоусівка, Красноградського району, Харківської області (ділянка від будинку №4 до будинку №10)
Очікувана вартість
492 000,00 UAH
UA-2023-04-11-006413-a ● 6b327d7a96484f8cbc34aeaa9b5a0879
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СТАРОВІРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04398092 |
Вебсайт: | https://starovirivska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 63251, Україна , Харківська обл., Красноградський р-н, село Старовірівка, вул. Центральна, будинок 60 |
Контактна особа: |
Оксана Чернова +380505868209 zakupkistaroverovka@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2023 13:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2023 09:02 |
Очікувана вартість: | 492 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 460,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дороги вулиці Незалежності с. Білоусівка, Красноградського району, Харківської області (ділянка від будинку №4 до будинку №10)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63232, Україна, Харківська область, Красноградський район,с.Білоусівка, вулиця Незалежності, ділянка від будинку №4 до будинку №10.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2023
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2023 13:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2023 13:43 |
тендерна документація.doc | |
11 квітня 2023 13:43 |
додаток 5 (проект договору).docx | |
11 квітня 2023 13:43 |
додаток 2 (стаття 17).docx | |
11 квітня 2023 13:43 |
додаток 3 (технічне завдання).docx | |
11 квітня 2023 13:43 |
додаток 1 (кваліфікаційні критерії).docx | |
11 квітня 2023 13:43 |
додаток 4 (тендерна пропозиція).docx | |
11 квітня 2023 13:43 |
додаток 6 (лист згода).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-11-006413-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:40090765
Дата подання: 14 квітня 2023 13:53
Вимога щодо усунення порушень Замовником
Ознайомившись зі змістом документації Закупівлі, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», Постанові Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Наказу Міістерства розвитку економіки, торговлі та сільського господарства України № 1572 від 17.08.2020 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства», чим порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2023 09:37
«Шановний Учаснику, по-перше, слід зауважити, що при розгляді даних вимог, Замовником було враховано те, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено умови тендерної документації та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог.
Причому в Додатку №3 тендерній документації зазначено орієнтовний обсяг надання послуг, ціна тендерної пропозиції повинна відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативним документам у галузі житлово-комунального господарства. Невідповідність цінової пропозиції учасника призведе до відхилення його пропозиції, та встановлено перелік документів, які обов’язково повинен подати учасник процедури закупівлі як частину своєї тендерної пропозиції для підтвердження Інформації про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічному завданню, а саме:
-дефектним актом;
-договірною ціною(твердою);
-локальним кошторисом;
-підсумковою відомістю ресурсів.
Якщо тендерна пропозиція учасника містить неповний перелік, неповні обсяги послуг та матеріальні ресурси, то така тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. А тому, для вірного складання учасником ціни тендерної пропозиції та складання учасниками дефектного акту та як наслідок належного оформлення документації, та уникнення неузгодженостей, задля зазначення повного обсягу послуг, Учаснику доцільно оглянути об’єкти Замовника та обсяг послуг по процедурі закупівлі Поточний ремонт дороги вулиці Незалежності с. Білоусівка, Красноградського району, Харківської області (ділянка від будинку №4 до будинку №10), код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електроперередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-11-006413-a підписом посадової особи замовника на такому акті (згідно п.9 частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), яка фактично дає Замовнику гарантію, що учасник усвідомлює весь обсяг та складність послуг та визначить вірно ціну тендерної пропозиції та врахує в неї усі необхідні супровідні послуги.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, та відповідно доводить, що вимоги Скаржника є нікчемними, тобто такими, що не мають під собою правового підґрунтя.
Вимоги тендерної документації про акт обстеження, довільної форми, що має бути підтверджено підписом посадової особи замовника на такому акті (згідно п.9 частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), встановлюються для всіх учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а акт, який вимагається, може бути будь-якої форми та підписаним будь яким представником учасника, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників -необмежено.
А отже, вимоги щодо надання учасниками акту обстеження, довільної форми, що має бути підтверджено підписом посадової особи замовника на такому акті (згідно п.9 частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерна документація не містить будь-яких дискримінаційних вимог, і з точки зору доступності, акт обстеження, може бути підписаним для будь-якого учасника процедури закупівлі та відповідний документ може бути поданий на участь у даній процедурі закупівлі.
Окрім цього, слід зауважити, що практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник. Причому, слід зауважити, що аналогічні роз'яснення містяться у листі Мінекономрозвитку України № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017.
По-друге, усі умови тендерної документації процедури закупівлі визначено Замовником з чітким дотриманням вимог Закону та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 , а в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог у тендерній документації з дотриманням методичних рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за вих. №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 16:03:06 “Щодо розробки тендерної документації”, зурахуванням Закону України «Про публічні закупівлі», Постанові Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Наказу Міістерства розвитку економіки, торговлі та сільського господарства України № 1572 від 17.08.2020 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства».
А отже, тендерна документації відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та не містить жодних дискримінаційних вимог.»
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовником встановлено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі визначено умови тендерної документації та встановлено перелік документів для підтвердження учасником таких вимог.
Причому в Додатку №3 тендерній документації зазначено орієнтовний обсяг надання послуг, ціна тендерної пропозиції повинна відповідати вимогам нормативно-правових актів і нормативним документам у галузі житлово-комунального господарства. Невідповідність цінової пропозиції учасника призведе до відхилення його пропозиції, та встановлено перелік документів, які обов’язково повинен подати учасник процедури закупівлі як частину своєї тендерної пропозиції для підтвердження Інформації про відповідність запропонованого предмету закупівлі технічному завданню, а саме:
-дефектним актом;
-договірною ціною(твердою);
-локальним кошторисом;
-підсумковою відомістю ресурсів.
Якщо тендерна пропозиція учасника містить неповний перелік, неповні обсяги послуг та матеріальні ресурси, то така тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється замовником. А тому, для вірного складання учасником ціни тендерної пропозиції та складання учасниками дефектного акту та як наслідок належного оформлення документації, та уникнення неузгодженостей, задля зазначення повного обсягу послуг, Учаснику доцільно оглянути об’єкти Замовника та обсяг послуг по процедурі закупівлі Поточний ремонт дороги вулиці Незалежності с. Білоусівка, Красноградського району, Харківської області (ділянка від будинку №4 до будинку №10), код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електроперередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, ідентифікатор закупівлі UA-2023-04-11-006413-a підписом посадової особи замовника на такому акті (згідно п.9 частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), яка фактично дає Замовнику гарантію, що учасник усвідомлює весь обсяг та складність послуг та визначить вірно ціну тендерної пропозиції та врахує в неї усі необхідні супровідні послуги.
Враховуючи вищевикладене, тендерна документація відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, та відповідно доводить, що вимоги Скаржника є нікчемними, тобто такими, що не мають під собою правового підґрунтя.
Вимоги тендерної документації про акт обстеження, довільної форми, що має бути підтверджено підписом посадової особи замовника на такому акті (згідно п.9 частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), встановлюються для всіх учасників і є однаковими та ставлять їх у рівні умови, а акт, який вимагається, може бути будь-якої форми та підписаним будь яким представником учасника, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників -необмежено.
А отже, вимоги щодо надання учасниками акту обстеження, довільної форми, що має бути підтверджено підписом посадової особи замовника на такому акті (згідно п.9 частини 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) не суперечать Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерна документація не містить будь-яких дискримінаційних вимог, і з точки зору доступності, акт обстеження, може бути підписаним для будь-якого учасника процедури закупівлі та відповідний документ може бути поданий на участь у даній процедурі закупівлі.
Окрім цього, слід зауважити, що практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та т. п. стосовно документів, які повинен надати Учасник. Причому, слід зауважити, що аналогічні роз'яснення містяться у листі Мінекономрозвитку України № 3302-06_3812-06 від 07.02.2017.
По-друге, усі умови тендерної документації процедури закупівлі визначено Замовником з чітким дотриманням вимог Закону та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 , а в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог у тендерній документації з дотриманням методичних рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за вих. №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 16:03:06 “Щодо розробки тендерної документації”, зурахуванням Закону України «Про публічні закупівлі», Постанові Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Наказу Міістерства розвитку економіки, торговлі та сільського господарства України № 1572 від 17.08.2020 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства».
А отже, тендерна документації відповідає усім вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та не містить жодних дискримінаційних вимог.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОГАНЕСЯН БОРИС СЛАВИКОВИЧ |
314 290,13
UAH з ПДВ
|
314 290,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
314 365,04
UAH з ПДВ
|
314 365,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК ЄВРОДОР" |
341 914,80
UAH з ПДВ
|
341 914,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОГАНЕСЯН БОРИС СЛАВИКОВИЧ #3047600873 |
Переможець |
314 290,13
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2023 10:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2023 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2023 10:47
|
договор 149.pdf | укладений |
27 квітня 2023 10:47
|