Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт даху та покрівлі хірургічного корпусу КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"СТАВИЩЕНСЬКА ЛІКАРНЯ"СТАВИЩЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ,що знаходиться за адресою:Київська область,Білоцерківський район,смт.Ставище, вул. Цимбала Сергія,15/4
Очікувана вартість
6 799 849,20 UAH
UA-2023-04-11-005445-a ● da7ebe64801749c58e205398335dfaad
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАВИЩЕНСЬКА ЛІКАРНЯ" СТАВИЩЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01994209 |
Місцезнаходження: | 09401, Україна , Київська обл., Білоцерківський район, селище міського типу Ставище, вулиця Цимбала Сергія, будинок 15/4 |
Контактна особа: |
Старчеус Надія Олексіївна +380456422640 buxcrl@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2023 12:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 6 799 849,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 67 998,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт даху та покрівлі хірургічного корпусу КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"СТАВИЩЕНСЬКА ЛІКАРНЯ"СТАВИЩЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ,що знаходиться за адресою:Київська область,Білоцерківський район,смт.Ставище, вул. Цимбала Сергія,15/4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09401, Україна, Київська область, смт.Ставище, вул.Цимбала Сергія ,15/4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 150 | Календарні | 70 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 130 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2023 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2023 16:10 |
Перелік змін до Т Д .doc | |
21 квітня 2023 16:10 |
Протокол від 21.04.2023р.pdf | |
21 квітня 2023 16:10 |
НоваДодаток2 Перелік документів 2.docx | |
21 квітня 2023 16:10 |
Нова редакціяТД Тендерна документація.doc | |
17 квітня 2023 17:11 |
Перелік змін до Т Д .doc | |
17 квітня 2023 17:11 |
Протокол про зміни в ТД.pdf | |
11 квітня 2023 12:46 |
Наказ капітальний ремонт даху.pdf | |
11 квітня 2023 12:46 |
Кошторисна документація.pdf | |
11 квітня 2023 12:46 |
Додаток 4 Договір .docx | |
11 квітня 2023 12:46 |
Додаток 3 до ТД Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx | |
11 квітня 2023 12:46 |
Додаток1 Тендерна пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог
Дата подання: 14 квітня 2023 17:24
Дата відповіді: 17 квітня 2023 17:22
Замовником встановлено:" скан-копія виконаного (них) аналогічного(них) договору(ів), акт(и) виконаних робіт та лист-відгук(и) від Замовника про виконання даного(них) договору(ів)". Якщо в мене є аналогічний договір, однак акти виконання втрачені (м. Маріуполь) та відгук навряд чи зможе надати чи буде відхилена моя пропозиція якщо буде лист-розяснення та буде наданий звіт про виконання з системи прозорро?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», частини 2 статті 16 Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв ,а саме :наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору,тому для підтвердження
саме факту «виконання»договору,Учасник повинен обов’язково надати копію відповідного акту наданих послуг\виконаних робіт.
саме факту «виконання»договору,Учасник повинен обов’язково надати копію відповідного акту наданих послуг\виконаних робіт.
Порушення статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 14 квітня 2023 19:11
Дата відповіді: 17 квітня 2023 17:24
Шановний Замовник, встановлюючи таку вимогу як: "Аналогічним договором вважається договір повністю виконаний, дата укладання договору має бути не раніше 2021року." порушуєте статтю 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" Видалить з цеї вимоги слово "2021 рік" або ми будемо скаржитись в АМКУ
Відповідь: Внесені зміни в ТД протоколом № 14 від 17.04.2023р.
Порущшення
Дата подання: 14 квітня 2023 19:15
Дата відповіді: 17 квітня 2023 17:24
Шановний Замовник, встанолючи вимогу: "Дана звітність повинна підтверджувати беззбитковість господарської діяльності Учасника станом на 01.01.2022р.або 01.01.2023р. та отримання учасником прибутку за2021рік або за 2022 рік." Ви порущуєте Закон України "Про публічні закупівлі" (дискримінація учасників). Оскільки учасник, який тільки створений та має інші фінансові можливості не може прийняти участь в закупівлі. Видаліть цю вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесені зміни в ТД протоколом № 14 від 17.04.2023р.
Кошторисна документація
Дата подання: 18 квітня 2023 12:50
Дата відповіді: 18 квітня 2023 17:36
Доброго дня, уточніть будь ласка, чи подавати Учаснику, в складі своєї тендерної пропозиції, кошторисну документацію (договірну ціну, локальний кошторис і т.д.)? Чи її надає тільки переможець? Дякуємо!
Відповідь: Згідно п.4. Додатку 2 Тендерної документації Переможець під час укладання договору повинен надати Замовнику в складі інших документів оригінали проектно-кошторисної документації ,договірну ціну і т.д.
Аналогічний договір з кодом ДК
Дата подання: 18 квітня 2023 13:34
Дата відповіді: 18 квітня 2023 17:38
Доброго дня, уточніть будь ласка, чи не буде порушенням надати в складі пропозиції аналогічний договір, який не містить кода ДК, оскільки заключався з комерційною структурою, але містить роботи з ремонту покрівлі? Дякуємо!
Відповідь: Якщо в складі пропозиції в аналогічному договорі , а саме в предметі договору, буде зазначено,що були здійснені роботи з Капітального ремонту покрівлі/даху, то це не буде вважатися порушенням , також згідно Закону України «Про публічні закупівлі», частини 2 статті 16 Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв ,а саме:наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору,тому для підтвердження саме факту «виконання»договору, Учасник повинен обов’язково надати копію відповідного акту наданих послуг\виконаних робіт.
Аналогічний договір
Дата подання: 18 квітня 2023 14:31
Дата відповіді: 18 квітня 2023 17:40
Шановний замовник, прошу Вас врахувати позиції АМКУ по аналогічним договорам. А саме, брати до уваги аналогічні роботи. Зважаючи на те, що "Капітильний ремонт даху та покрівлі" може бути і за ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
Відповідь: Замовником було визначено предмет закупівлі згідно вимог чинного законодавства України та з урахуванням специфіки проведення робіт, а саме : ( ДК 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані роботи) Капітальний ремонт даху та покрівлі хірургічного корпусу КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"СТАВИЩЕНСЬКА ЛІКАРНЯ"СТАВИЩЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ,що знаходиться за адресою:Київська область,Білоцерківський район,смт.Ставище, вул. Цимбала Сергія,15/4. Враховуючи Закон України «Про публічні закупівлі», частину 2 статті 16 Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв ,а саме:наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору,тому Замовником будуть братись до уваги аналогічні договори , де предметом закупівлі Договору буде зазначено - виконання робіт з Капітального ремонту покрівлі/даху.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-11-005445-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП", Код ЄДРПОУ:33107701
Дата подання: 14 квітня 2023 16:21
Зміна тендерної документації в бік розширення ДК 021:2015
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. В той же час, стаття 7 Закону передбачає, що Антимонопольний комітет України здійснює контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Для здійснення передбачених завдань оскарження, відповідно до Закону, АМКУ створив постійно діючу адміністративну колегію з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Показовим в цьому аспекті є одне з рішень АМКУ (№ 929-Р/ПК-СК) щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі шляхом включення до документації необґрунтованих вимог щодо підтвердження виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі - «вугілля кам’яне», а саме: - підтвердження досвіду шляхом надання аналогічних договорів на постачання вугілля конкретних марок (а не вугілля кам’яного взагалі); - обмеження суми аналогічних договорів; - надання договорів на постачання вугілля бюджетним установам. АМКУ визнав такі вимоги дискримінаційними. Таким чином Закон встановлює право замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні, а враховуючи практику розгляду скарг АМКУ вважає аналогічним договором договір на закупівлю відповідно до показників певної цифри згідно ДК 021:2015в. Недискримінація учасників є одним з закріплених принципів проведення закупівель відповідно до ст. 3 Закону. Для врахування принципів проведення закупівель та запобігання можливого оскарження нами, як учасником, просимо врахувати практику розгляду скарг АМКУ У зв`язку з цим, просимо не обмежувати щодо наявності аналогічного досвіду на поставку конкретного товару/надання певного виду послуг та внести відповідні правки до тендерної документації:
Просимо внести правки в тендерну документації в наступній редакції: "Довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зареєстрована, завірена підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням посади. Аналогічним договором вважається договір повністю виконаний, дата укладання договору має бути не раніше 2021року за кодом ДК45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація або 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, .
Розгорнути
Згорнути
Просимо внести правки в тендерну документації в наступній редакції: "Довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), зареєстрована, завірена підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням посади. Аналогічним договором вважається договір повністю виконаний, дата укладання договору має бути не раніше 2021року за кодом ДК45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація або 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, .
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 квітня 2023 17:53
Порядок визначення предмета закупівлі, затверджено наказом Мінекономіки України від 15.04.2020 р. № 708. Він передбачає, що предмет закупівлі визначається спочатку за категорією – товари, роботи чи послуги, а потім відповідно до додаткових умов класифікації предмета, що передбачені цим порядком. Також предмет закупівлі для робіт визначається за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 , а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011. Замовником було визначено предмет закупівлі згідно вищезазначених вимог чинного законодавства України та з урахуванням специфіки проведення робіт, а саме Капітальний ремонт даху та покрівлі хірургічного корпусу КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"СТАВИЩЕНСЬКА ЛІКАРНЯ"СТАВИЩЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ,що знаходиться за адресою:Київська область,Білоцерківський район,смт.Ставище, вул. Цимбала Сергія,15/4.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», частини 2 статті 16 ,згідно п.1.3 Додатку 2 Тендерної документації Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв ,а саме:наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору ( договорів).
В тендерній документації до закупівлі за кодом ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані роботи відсутні обмеження, щодо наявності аналогічного досвіду на поставку конкретного товару/надання певного виду робіт та послуг. Копію аналогічного договору необхідно надати згідно вищезазначеного коду ДК 021:2015-45260000-7.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», частини 2 статті 16 ,згідно п.1.3 Додатку 2 Тендерної документації Замовник установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв ,а саме:наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору ( договорів).
В тендерній документації до закупівлі за кодом ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані роботи відсутні обмеження, щодо наявності аналогічного досвіду на поставку конкретного товару/надання певного виду робіт та послуг. Копію аналогічного договору необхідно надати згідно вищезазначеного коду ДК 021:2015-45260000-7.
Номер вимоги: UA-2023-04-11-005445-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 29 травня 2023 22:57
Скарга на незаконне рішення Замовника щодо визначення переможця та встановлення порушення щодо не оприлюднення інформації
карга на незаконне рішення Замовника щодо визначення переможця та встановлення порушення щодо не оприлюднення інформації
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 червня 2023 12:59
пояснення на вимогу,щодо визначення переможця процедури закупівлі по капітальному ремонту даху
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-04-11-005445-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 02 травня 2023 22:48
Дата подання: 02 травня 2023 22:48
Скарга на незаконне рішення Замовника щодо визначення переможця
Скарга на незаконне рішення Замовника щодо визначення переможця
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 травня 2023 14:26
рішення від 04.05.2023 № 5908.pdf
Дата публікації: 04 травня 2023 14:26
інформація про резолютивну частину рішення від 15.05.2023 № 6498.pdf
Дата публікації: 16 травня 2023 12:11
рішення від 15.05.2023 № 6498.pdf
Дата публікації: 18 травня 2023 11:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: З рішенням № 6498-р/пк - пз від 15.05.2023року Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг згодні, рішення про визначення переможця скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 23 травня 2023 14:46
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-05-29-000009 • 9a66cf6ed0294dcd98c31f5791ac0d2a
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-05-29
•
23:07
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Замовником прийнято ряд рішень, які суперечать діючого законодавству сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю "БУД-ІННОВАЦІЯ" та визначення його переможцем даної закупівлі та відповідно ВДРУГЕ ПОРУШЕНО законні права та інтереси Скаржника та норми Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі принципи здійснення публічних закупівель та норми Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 щодо порушення порядку оприлюднення/розміщення інформації в електронній системі закупівель, що призвело до неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Отже, протиправні дії Замовника полягають як у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників, що призвело до спотворення результатів розгляду тендерних пропозицій та грубим порушенням принципів здійснення публічних закупівель, а саме: порушено рівне ставлення до учасників, оскільки інші тендерні пропозиції учасників, в тому числі Скаржника ні за яких умов не матимуть можливості на кваліфікацію тендерної пропозиції, якщо Замовник буде розглядати лише першого учасника в списку, при скасуванні рішення про визначення переможця закупівлі, повертаючись знову до одного й того ж учасника, не розглядаючи наступної пропозиції учасників. Замовник повинен був виконуючи рішення Постійно діючої адміністративної колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.05.2023 № 6498, скасувати рішення про визначення переможця та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції за списком реєстру розкриття, що визначені електронною системою закупівель, так і норм діючого законодавства в частині розгляду тендерної пропозиції, строк якої не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Та у зв’язку з продовженням строку Замовник ПОВИНЕН БУВ оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Дане повідомлення в системі відсутнє, що підтверджує той факт, що Замовником порушено порядок оприлюднення/розміщення інформації в електронній системі закупівель, що призвело до неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до абзацу третього пункту 40 Особливостей Замовник зобов’язаний ВІДМІНИТИ відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Слід також зазначити, що Закон та Особливості не встановлюють порядку здійснення повторної кваліфікації одного і того ж учасника, після розгляду Скарги в АМКУ, при цьому що Закон, що Постанова КМУ №1178 містить норму для Замовника продовжити розгляд тендерної пропозиції до 20 робочих днів та у зв’язку з продовженням строку Замовник ПОВИНЕН оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель ПРОТЯГОМ ОДНОГО ДНЯ з дня прийняття відповідного рішення.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-05-29-000008 • 757b2210d7c946bfbd61b36df65fc7fb
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-05-29
•
23:02
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАВИЩЕНСЬКА ЛІКАРНЯ" СТАВИЩЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) було оголошено про проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-11-005445-a) щодо предмету закупівлі робіт: «Капітальний ремонт даху та покрівлі хірургічного корпусу КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАВИЩЕНСЬКА ЛІКАРНЯ"СТАВИЩЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, що знаходиться за адресою:Київська область,Білоцерківський район,смт.Ставище, вул. Цимбала Сергія,15/4» на очікувану вартість 6 799 849 гривень 20 клпійок з ПДВ із кінцевим строком подання тендерних пропозицій до 26 квітня 2023 року до 00:00.
26 квітня 2023 о 00:01 відбулося розкриття тендерних пропозицій всіх учасників по даній закупівлі, участь у якій взяли наступні учасники: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ІННОВАЦІЯ", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", ТОВ "АРХ-БУД", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП".
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником 27 квітня 2023 року прийнято рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ІННОВАЦІЯ", що зафіксовано в протоколі уповноваженої особи від 27 квітня 2023 року за № 16.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником 27 квітня 2023 року прийнято рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ІННОВАЦІЯ", що зафіксовано в протоколі уповноваженої особи від 27 квітня 2023 року за № 16. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" (далі - Скаржник) не погодилось з прийнятим рішенням, оскільки тендерна пропозиція учасника, якого визначили переможцем даної закупівлі, містила як не відповідності, так і недостовірну інформацію та відповідно Скаржник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" оскаржив рішення Замовника прийняте уповноваженою особою від 27 квітня 2023 року за № 16, подавши скаргу за вих.№ 001/02/05/23 від 02.05.2023 р. (Номер скарги в електронній системі закупівель: UA-2023-04-11-005445-a.b2 від 02.05.2023 р.) до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження).
15 травня 2023 року Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняла рішення від 15.05.2023 № 6498 з резулятивною частиною щодо необхідності Замовником скасувати рішення від 27 квітня 2023 року за № 16 про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "БУД-ІННОВАЦІЯ" переможцем процедури закупівлі - " Капітальний ремонт даху та покрівлі хірургічного корпусу КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАВИЩЕНСЬКА ЛІКАРНЯ"СТАВИЩЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, що знаходиться за адресою:Київська область,Білоцерківський район,смт.Ставище, вул. Цимбала Сергія,15/4", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-04-11-005445-a.
Виходячи із прийнятого рішення Органу оскарження від 15.05.2023 № 6498 Замовник повинен був скасувати рішення від 27 квітня 2023 року за № 16 про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "БУД-ІННОВАЦІЯ" переможцем процедури закупівлі та відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "БУД-ІННОВАЦІЯ", після чого перейти до розгляду тендерної пропозиції Скаржника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН".
Частиною 55 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178 встановлено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Всупереч рішенню Органу оскарження від 15.05.2023 № 6498 Замовник розпочав повторну оцінку тендерних пропозиції, при цьому інші пропозиції учасників – не було розглянуто.
До відома!!!
Частинами 18 та 19 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне:
«18. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
19. Орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає обґрунтоване рішення, в якому зазначаються:
1) висновок органу оскарження про наявність або відсутність порушення процедури закупівлі;
2) висновок органу оскарження про задоволення скарги повністю чи частково або про відмову в її задоволенні;
3) підстави та обґрунтування прийняття рішення;
4) у разі якщо скаргу задоволено повністю або частково - зобов’язання усунення замовником порушення процедури закупівлі та/або відновлення процедури закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії замовника.»
Прийняте рішення Постійно діючої адміністративної колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняла рішення від 15.05.2023 № 6498 не містило заходів про надання Замовником оприлюднення повідомлення з вимогою до Учасника-переможця Товариства з обмеженою відповідальністю "БУД-ІННОВАЦІЯ" про необхідність ЗАВАНТАЖИТИ документи, які були встановлені, як відсутні у тендерній пропозиції, під час розгляду Скарги ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" за вих.№001/02/05/23 від 02.05.2023 р. (Номер скарги в електронній системі закупівель: UA-2023-04-11-005445-a.b2 від 02.05.2023 р.). Також, рішення Органу оскарження від 15.05.2023 № 6498 не містило інформації про необхідність Замовником здійснювати повторну кваліфікацію - Товариства з обмеженою відповідальністю "БУД-ІННОВАЦІЯ", для усунення порушення, яке було встановлено, під час розгляду скарги.
Слід також зазначити, Орган оскарження рішенням від 15.05.2023 № 6498 постановив виключно скасувати рішення про відхилення рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БУД-ІННОВАЦІЯ" переможцем процедури закупівлі - Капітальний ремонт даху та покрівлі хірургічного корпусу КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАВИЩЕНСЬКА ЛІКАРНЯ" СТАВИЩЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, що знаходиться за адресою:Київська область,Білоцерківський район,смт.Ставище, вул. Цимбала Сергія,15/4", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-04-11-005445-a. Застосувавши Замовником метод ПОВЕРНЕННЯ на ПОВТОРНУ КВАЛІФІКАЦІЮ учасників, при цьому інші тендерні пропозиції учасників не розглядались, в тому числі Скаржника, Замовник порушує всі принципи здійснення публічних закупівель, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки в природі будь-який учасник не зможе відстояти свої права на законний розгляд наступної тендерної пропозиції, якщо Замовник буде постійно повертатись на повторну кваліфікацію та надання одному і тому ж учаснику повідомлення про усунення невідповідностей. Такими діями Замовника, порушено законне право наступних учасників НА РІВНЕ СТАВЛЕННЯ, ДОБРОСОВІСНУ КОНКУРЕНЦІЮ, ОБ’ЄКТИВНЕ ТА НЕУПЕРЕДЖЕНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ.
Крім того, слід зазначити, при скасуванні Замовником рішення від 27 квітня 2023 року за № 16 про визначення переможцем - Товариство з обмеженою відповідальністю "БУД-ІННОВАЦІЯ" та поверненням на кваліфікацію тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "БУД-ІННОВАЦІЯ", в Замовника закінчився час на таку кваліфікацію даного учасника, продовжив строк розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "БУД-ІННОВАЦІЯ" з 23 травня по 24 травня 2023 року, та відповідно Замовник НЕ ОПРИЛЮДНИВ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОДОВЖЕННЯ СТРОКУ РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасника-переможця до 20 робочих днів, ЧИМ ПОРУШИВ наступні вимоги діючого законодавства:
- Частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
- Абзацу 2 частини 38 Особливостей, строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Виходячи із вищезазначеного встановлено, що Замовником прийнято ряд рішень, які суперечать діючого законодавству сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю "БУД-ІННОВАЦІЯ" та визначення його переможцем даної закупівлі та відповідно ВДРУГЕ ПОРУШЕНО законні права та інтереси Скаржника та норми Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі принципи здійснення публічних закупівель та норми Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 щодо порушення порядку оприлюднення/розміщення інформації в електронній системі закупівель, що призвело до неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Отже, протиправні дії Замовника полягають як у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників, що призвело до спотворення результатів розгляду тендерних пропозицій та грубим порушенням принципів здійснення публічних закупівель, а саме: порушено рівне ставлення до учасників, оскільки інші тендерні пропозиції учасників, в тому числі Скаржника ні за яких умов не матимуть можливості на кваліфікацію тендерної пропозиції, якщо Замовник буде розглядати лише першого учасника в списку, при скасуванні рішення про визначення переможця закупівлі, повертаючись знову до одного й того ж учасника, не розглядаючи наступної пропозиції учасників. Замовник повинен був виконуючи рішення Постійно діючої адміністративної колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.05.2023 № 6498, скасувати рішення про визначення переможця та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції за списком реєстру розкриття, що визначені електронною системою закупівель, так і норм діючого законодавства в частині розгляду тендерної пропозиції, строк якої не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Та у зв’язку з продовженням строку Замовник ПОВИНЕН БУВ оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Дане повідомлення в системі відсутнє, що підтверджує той факт, що Замовником порушено порядок оприлюднення/розміщення інформації в електронній системі закупівель, що призвело до неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до абзацу третього пункту 40 Особливостей Замовник зобов’язаний ВІДМІНИТИ відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Слід також зазначити, що Закон та Особливості не встановлюють порядку здійснення повторної кваліфікації одного і того ж учасника, після розгляду Скарги в АМКУ, при цьому що Закон, що Постанова КМУ №1178 містить норму для Замовника продовжити розгляд тендерної пропозиції до 20 робочих днів та у зв’язку з продовженням строку Замовник ПОВИНЕН оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель ПРОТЯГОМ ОДНОГО ДНЯ з дня прийняття відповідного рішення.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" (далі – Скаржник) не погоджується з прийнятим Замовником рішенням про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ІННОВАЦІЯ", що було прийнято уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СТАВИЩЕНСЬКА ЛІКАРНЯ" СТАВИЩЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ з грубим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та вимог Тендерної документації на закупівлю: код ДК 021:2015 – 45260000-7 покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи Капітальний ремонт даху та покрівлі хірургічного корпусу КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"СТАВИЩЕНСЬКА ЛІКАРНЯ" СТАВИЩЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, що знаходиться за адресою: Київська область, Білоцерківський район, смт. Ставище, вул. Цимбала Сергія, 15/4, затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол №12 від 11 квітня 2023 року) в новій редакції (далі – Тендерна документація Замовника).
Вважаємо, що Замовник не мав права та не повинен був приймати рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ІННОВАЦІЯ" оскільки учасник зазначив в складі тендерної пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, тому числі тендерна пропозиції учасника-переможця має невідповідності та не відповідає встановленим вимогам в Тендерній документації Замовника, у зв’язку з цим вважаємо дане рішення незаконним, неправомірним та таким, що порушує права та інтереси Скаржника та положення Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету міністрів України за №1178 від 12 жовтня 2022 року (далі - Постанова КМУ №1178) ТАКОЖ З НАСТУПНИХ ПІДСТАВ.
1. Тендерною документацією Замовника встановлено наступне:
1.1. Пунктом 1.7. частини 1 розділу 3 Тендерної документації встановлено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. При цьому учасник надає лист-обгрунтування причин неподання певного документу з посиланням на чинну нормативну базу України.
1.2. Восьмим абзацом частини 4 Додатка 2 до Тендерної документації встановлено, що учасники надають витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
При цьому учасником- переможцем не надано листа-обгрунтування причин неподання певного документу з посиланням на чинну нормативну базу України, а саме: не надано пояснення про ненадання Витягу з реєстру платників єдиного податку. Оскільки Витяг про реєстрацію платника податку на додану вартість не дає можливості встановити на якій системі оподаткування перебуває учасник-переможець – чи зареєстрований платником єдиного податку чи ні. Платники єдиного податку 3 групи мають право бути також платниками податку на додану вартість. Виходячи із вищезазначеного, учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ІННОВАЦІЯ" порушив вимоги встановлені пунктом 1.7. частини 1 розділу 3 Тендерної документації та восьмого абзацу частини 4 Додатка 2 до Тендерної документації, що є підставою для відхилення.
2. 1.2.Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Довідка у вигляді таблиці, поданої нижче, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідній сфері, зареєстрована, завірена підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням посади;
№ п/п Посада ПІБ Працює на підприємстві Стаж роботи (років)
По договору (номер та дата договору) На постійній основі (дата прийняття на роботу згідно запису у трудовій книжці) На даному підприємстві На посаді
При цьому, учасником-переможцем надано довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідній сфері, зареєстрована, оформлену не за вимогами встановленими Замовником, оскільки, колонка №3 таблиці передбачає зазначення інформації про ПІБ – прізвище, ім’я та по-батькові, що визначено абревіатурою, а не встановлено зазначати Прізвище та ініціали, як зазначено учасником-переможцем, що є порушення вимоги встановленої в пункті 1.2. частини 1 Додатка № 2 до Тендерної документації та є підставою для відхилення.
Слід також зазначити, що Замовник несе адміністративну відповідальність за порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції згідно статті 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Вважаємо, що Замовник не мав права та не повинен був приймати рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ІННОВАЦІЯ" та не повинен був надавати 24 години на виправлення не відповідностей, у зв’язку з цим вважаємо дане рішення незаконним, неправомірним та таким, що порушує права та інтереси Скаржника та положення Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету міністрів України за №1178 від 12 жовтня 2022 року.
Не відхиливши тендерну пропозицію учасника-переможця та прийнявши рішення про визначення переможцем ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ІННОВАЦІЯ", не розглянувши наступні тендерні пропозиції та грубо порушивши положення Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості, затверджені Постановою КМУ №1178, уповноважена особа Замовника порушила право ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУД ПРОМ ЛАЙН» на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників (стаття 3 Закону).
На підставі наведеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов'язати уповноважену особу КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СТАВИЩЕНСЬКА ЛІКАРНЯ" СТАВИЩЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення про визначення переможцем та намір укласти договір з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ІННОВАЦІЯ";
3. Зобов’язати уповноважену особу КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СТАВИЩЕНСЬКА ЛІКАРНЯ" СТАВИЩЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції учасника, в даному випадку тендерної пропозиції Скаржника;
4. Зобов’язати уповноважену особу КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "СТАВИЩЕНСЬКА ЛІКАРНЯ" СТАВИЩЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ ВІДМІНИТИ процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-11-005445-a) щодо предмету закупівлі робіт: «Капітальний ремонт даху та покрівлі хірургічного корпусу КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАВИЩЕНСЬКА ЛІКАРНЯ"СТАВИЩЕНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, що знаходиться за адресою:Київська область,Білоцерківський район,смт.Ставище, вул. Цимбала Сергія,15/4» на підставі того, що порушено порядок оприлюднення/розміщення інформації в електронній системі закупівель, що призвело до неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
У разі не реагування Замовника на дану Вимогу, буде подана скарга до правоохоронних органів, які компетентні у застосуванні заходів впливу щодо порушень в сфері публічних закупівель та встановлення порушення під час проведення закупівлі.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ІННОВАЦІЯ" |
5 171 811,79
UAH з ПДВ
|
5 171 811,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" |
5 244 042,98
UAH з ПДВ
|
5 244 042,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРХ-БУД" |
5 568 841,51
UAH з ПДВ
|
5 568 841,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" |
6 043 152,97
UAH з ПДВ
|
6 043 152,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" |
6 528 759,48
UAH з ПДВ
|
6 528 759,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ІННОВАЦІЯ" #41202888 |
Рішення скасоване |
5 171 811,79
UAH з ПДВ
|
23 травня 2023 14:46
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ІННОВАЦІЯ" #41202888 |
Переможець |
5 171 811,79
UAH з ПДВ
|
24 травня 2023 15:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 травня 2023 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 08:55
|
Дод.угода 1 Буд-Інновація.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 08:50
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2023 17:44
|
Підписаний контракт | укладений |
06 червня 2023 17:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 98-3132 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |