Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01993150 |
Місцезнаходження: | 76008, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Федьковича, будинок 91 |
Контактна особа: |
Лабич Наталія Степанівна +380661030345 v.zakupivli0@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2023 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 291 878,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 459,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Згідно п. 35 Постанови №1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилася вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому, технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 0.5 %, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар проводяться на підставі рахунку та/або видаткових накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника упродовж 30 календарних днів з моменту поставки товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2023 14:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2023 13:49 |
Перелік змін до ТД.docx | |
20 квітня 2023 13:49 |
ТД 20.04.2023 нова редакція.docx |
20 квітня 2023 14:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 квітня 2023 13:49 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
20 квітня 2023 13:49 |
ТД 20.04.2023 нова редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
У Додатку 1 до Тендерної документації «Технічній специфікації» в пункті 15 загальних вимогах до предмету закупівлі вказано наступне: «Поставка товару здійснюється в продовж 3 днів з моменту подання заявки Замовником в усній або електронній формі, в робочі дні, частинами на підставі вимогз амовлень від Замовника (надати гарантійний лист)».
Хочемо наголосити, що у разі подання Замовником заявки одразу після підписання договору жоден з учасників (особливо іноземних учасників) не буде в змозі виконати цю вимогу, крім учасника, у якого зазначені медичні вироби є в наявності, та якому ще до завершення процедури закупівлі було відомо, що з ним буде підписано договір про закупівлю.
Також, беручи до уваги введений військовий стан по всій території Україні, часті повітряні тривоги, комендантські години, що суттєво погіршує логістику та доставку товару з віддалених областей України, а тим більше з-за кордону, де може знаходитися потенційний учасник, виконати вказану вимогу Замовника та здійснити поставку товару протягом 3 днів неможливо!
Також, вважаємо формування заявки замовником в усній формі не може в майбутньому жодним чином слугувати доказом виконання постачальником умов договору та поставку саме тієї частини/партії товару, яку замовив Замовник.
Можна зробити висновок, що коло учасників було обмежено тими, хто тримає напоготові дану продукцію на відстані «3 днів » від місця постачання.
Тому,дана дискримінаційна вимога призводять до штучного звуження кола потенційних учасників процедури закупівлі та недобросовісної конкуренції серед учасників, порушуючи Закон України «Про захист економічної конкуренції».
Також, щоб мати змогу поставити Замовнику необхідні медичні вироби, їх потрібно замовляти окремо, під кожну партію товару, враховуючи, що наперед невідомо скільки саме буде замовляти Замовник. При цьому варто врахувати, що від моменту замовлення до моменту поставки, виробнику та учаснику-переможцю, потрібно буде зробити наступні дії:
- Обробка замовлення лікувального закладу Учасником
- Оплатити виробнику за замовлення по зовнішньоекономічному контракту
- Обробка замовлення виробником
- Маркування згідно вимог Техрегламенту
- Пакування продукції виробником
- Митне оформлення виробником
- Доставка в Україну
- Митне очищення
- Доставка до лікувального закладу
Кожен з цих кроків буде займати від 2 до 10 робочих днів. При цьому учасник-переможець не може впливати на швидкість операцій.
Враховуючи зазначене та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі під час визначення медико-технічних вимог та термінів поставки необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального звуження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Такі дії з Вашої сторони, можуть бути розцінені як неправомірне сприяння та надання переваги певним суб’єктам господарювання при закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти та дискримінація учасників.
Також, слід відмітити, що вищевказана вимога в Тендерній документації суперечить умовам Договору, а саме Розділу 5 , пункту 5.1. Строк поставки товару – до 31.12.2023 року. Товар повинен бути поставлений Замовнику протягом не більше 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання письмової заявки, алев будь-якому випадку до 31.12.2023 року.
Враховуючи все вищеописане, поставка повинна здійснюватись «протягом 10 (десяти) робочих днів», як вказано в умовах Договору, а не "впродовж 3 днів", як вказано в Тендерній документації.
Відповідно, просимо внести наступні зміни:
1. В п.15 Додатку 1 Тендерної документації:, а саме:
«Поставка товару здійснюється в продовж 10 (десяти) робочих днів з моменту подання заявки Замовником в письмовій або електронній формі, в робочі дні, частинами».
2. В пункт 5.1. Договору:
«Товар повинен бути поставлений протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання заявки від Замовника в письмовій або електронній формі, в робочі дні, частинами».
«Окремо наголошуємо, що встановлення будь-якого терміну поставки товару може трактуватись Учасниками ринку як таке, що призводить до штучного звуження кола потенційних учасників процедури закупівлі та недобросовісної конкуренції серед учасників: встановлення вимоги про поставку товару до 10 або 15 робочих днів може являтись дискримінацією для учасників, які не можуть поставити товар у такий строк. Встановлений в тендерній документації строк в 5 (п’ять) календарних днів повністю відповідає вимога Закону та таким, що відповідає вимогам Замовника в частині своєчасності поставки товару.
Так, на виконання вищенаведеної норми Уповноваженим органом Наказом № 708 від 15.04.2020 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі — Порядок визначення), якийвстановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Визначення предмета закупівлі - одне з найважливіших питань при плануванні публічних закупівель.
Замовник встановив у тендерній документації необґрунтовані вимоги до предмету закупівлі, а саме чітко не вказує характеристики, а описує предмет закупівлі незрозуміло, що не дає змогу учаснику торгів сформувати пропозицію. Наприклад:
- 1/3 Трубчатаблокуюча пластина, 6 або 7 або 8 або 9 або10 або 11 отворів (Титан)(Надати будь-якийрозмір, згідно потреби замовника)
- 2.0мм Блокуюча Y-подібна пластина, 3 або 5 або 7 отворів (Титан)(Надати будь-який розмір, згідно потреби замовника)
- 2.0мм Блокуюча Т-подібна пластина3 або 5 або 7 отворів (Титан) (Надати будь-який розмір, згідно потреби замовника)
-Φ5.0мм Блокуючий гвинт, самонарізний, зірка (Титан), від 18мм або 20 мм або 22 мм або 24 мм або 26 мм або 28 мм або 30 мм або 32 мм або 34 мм або 36 мм або 38 мм або 40 мм або 42 мм або 44 мм або 46 мм або 48 мм або 50 мм або 55 мм або 60 мм або 65 мм або 70 мм або 75 мм або 80 мм або 85 мм або 90 мм або 95 мм(Надати будь-який розмір, згідно потреби замовника)
- Φ6.5мм Губчастий гвинт, шестикутник, з половина різьбовий(Титан), від 20 мм або 25 мм або 30 мм або 35 мм або 40 мм або 45 мм або 50 мм або 55 мм або 60 мм або 65 мм або 70 мм або 75 мм або 80 мм або 85 мм або 90 мм або 95 мм або 100 мм або 105 мм або 110 мм.(Надати будь-який розмір, згідно потреби замовника)
і т.д.
Слід відмітити, що медичні вироби (імплантати) імпортуються поштучно, кожен вид чи типорозмір медичного виробу має своє маркування, штрих код, код за каталогом. Комплектування медичних виробів є частиною виробничого процесу і належить тільки до компетенції виробника.Згідно з українським законодавством дистриб'ютори на місцях не мають права втручатись в комплектування, пакування,стерилізацію тощо.Відповідно,виконати вимогу Замовника та продати витребуванні комплекти медичних виробів, не порушивши стандартів бухгалтерського обліку та систем управління якістю виробника неможливо.
Хочемо також зазначити, що обмін і повернення товару регламентується Законом України «Про захист прав споживачів».Покупець має право повернути товар належної якості (чи обміняти його на інший) протягом 14 днів з дня покупки, якщо дотримані наступні умови повернення товару:
- товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;
- товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду);
- збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
- пройшло менш як 14 днів з моменту отримання товару;
- є в наявності розрахунковий документ і гарантійний талон.
Отже, імпортовані в Україну медичні вироби іноземного виробництва без поважних причин (поломка, брак тощо) не підлягають поверненню та обміну на законодавчому рівні. Отже, вимога Замовника «Надати будь-який розмір, згідно потреби замовника» з метою в майбутньому можливого обміну цього типорозміру на інший є незрозумілим та таким, що порушує чинне законодавство.
Відповідно дана вимога штовхає вітчизняних фірм-учасників на порушення чинного законодавства та дискримінує можливих іноземних учасників даної закупівлі, що заборонено Законом України «Про публічні закупівлі».
Отже, для уникнення порушення чинного законодавства, до предмету закупівлі слід чіткосформувати вимоги та вказати технічні характеристики, а саме розмір (довжина, діаметр чи ширина), кількість отворів тощо.
Так, в Тендерній документації Замовника є типові порушення, а саме об'єднання різних медичних виробів, які використовуються при лікуванні різних нозологій, переломів різних частин опорно-рухового апарату людини, в різних відділеннях лікарні, різними профільними лікарями, в один лот, що призводить до порушення принципів здійснення закупівель та обмеження конкуренції. Також, Замовником включено до предмету закупівлі без поділу на лоти «ексклюзивні» позиції. А саме,різні імплантати для фіксації переломів різних кісток з використанням різних методик остеосинтезу, штучні зв’язки (використовуються при заміні пошкоджених зв’язок опорно рухового апарату, а не при переломі кісток), кістковий цемент, який взагалі не зрозуміло з якими із перелічених в списку імплантатів Тендерної документації використовується (в основному використовується при цементному ендопротезуванні суглобів)!..
Звертаємо Вашу увагу на те, щозгідно пункту 1 статті 4 Закону Замовник зобовʼязаний визначити предмет закупівлі так, щоб забезпечити його дійсну потребу. Якщо предмет закупівлі складається з різних товарів, які мають різне функціональне призначення, то необхідно обґрунтувати, чому сааме ці товари обʼєднують в сукупність. Якщо немає достатніх аргументів для обʼєднання, то можна зробити висновок про неправомірність такої закупівлі, а можливо і корупційну складову такої закупівлі, оскільки вона не забезпечує дійсну потребу Замовника.
В результаті аналізу Тендерної документації Замовника було виявлено, що технічні характеристики 47 з 50 позицій предмету закупівлі, які містяться в Додатку № 2 до Тендерної документації, були скопійовані з Декларацій про відповідність медичних виробів ТОВ «ОРБІС ГРУП» та ТОВ «ТАЙМ СЕРВІС ПЛЮС». Зазначені компанії до того ж ще й зареєстровані за однією юридичною адресою в м. Одеса, вул. Балківська, будинок 120/1, офіс 518)
Дане копіювання виглядає очевидним і беззаперечним, оскільки навіть орфографічні помилки з Декларацій про відповідність медичних виробівдивним чином з’явилися в Тендерній документації Замовника, а саме:
- Позиція 17 – слово «резьбовий». Дана граматична помилка є і в декларації відповідності №04 від 24.02.23 і в Тендерній документації.
- Позиція 21 – стилістично неправильно написано «половина». Дана помилка є в декларації відповідності №04 від 24.02.23 і в Тендерній документації.
Напрошується висновок, що Додаток 2 Тендерної документації Замовника був сформований шляхом копіювання найменувань товарів (предмету закупівлі) з файлів (Декларацій про відповідність медичних виробів) ТОВ "ОРБІС ГРУП" та ТОВ "ТАЙМ СЕРВІС ПЛЮС", які належать цим товариствам.
Об'єднання Замовником товарів різного призначення в один лот, продаж яких здійснюються вказаними суб'єктами, разом з іншими фактами порушень законодавства, можна розцінити як змову між Замовником та вказаними суб'єктами з метою створення антиконкурентного середовища, встановлення неконкурентних, а можливо й завищених цін на товари.
Таким чином, Замовник, проводячи однолотову закупівлю, не зможе в повній мірі дотриматися головного принципу здійснення публічних закупівель – максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників.
Враховуючи викладене, першочергово просимо дати нам, як потенційному учаснику торгів, чіткі відповіді (роз’яснення) на наступні запитання:
1. Яким чином документи суб’єктів підприємницької діяльностіТОВ «ОРБІС ГРУП» та ТОВ «ТАЙМ СЕРВІС ПЛЮС» з’явилися уЗамовника?
2. Що слугувало (ім’я особи, хто рекомендував чи наполіг) об’єднанню різних видів медичних виробів, які використовуються при лікуванні різних нозологій, в різних відділеннях лікарні, різними профільними лікарями в один лот?
3. Чому Замовником Тендерна документація розроблена так, що участь у тендері, а відповідно і перемогти в ньому, зможе прийняти лишень той учасник, який запропонує тільки ті медичні вироби, які вказані в Деклараціях про відповідність медичних виробів ТОВ «ОРБІС ГРУП» та ТОВ «ТАЙМ СЕРВІС ПЛЮС».
Також, виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням усунути викладені вище порушення чинного законодавства.
Для усунення дискримінаційних вимог, збільшення кола потенційних учасників торгів просимо:
1. Розбити на лоти різні види медичних виробів,які використовуються при лікуванні різних нозологій, переломів різних частин опорно-рухового апарату людини, за принципом один медичний виріб – один лот.
2. До кожного виду медичного виробу чітко вказати його технічні характеристики, а саме розмір (довжина, діаметр, ширина тощо), кількість отворів тощо.
3. Змінити всі технічні характеристики медичних виробів в предметі закупівлі, які співпадають з технічними характеристиками в Деклараціях про відповідність медичних виробів ТОВ «ОРБІС ГРУП» та ТОВ «ТАЙМ СЕРВІС ПЛЮС».
4. Не встановлювати у тендерній документації занадто деталізовані, додаткові, необґрунтовані, непередбачені законодавством вимоги, що призводить до дискримінації та обмеження кола потенційних учасників процедури закупівлі.
У випадку відмови та не приведення тендерної документації у відповідність до норм чинного законодавства України,ігнорування усунути антиконкурентні та корупційні вимоги в цій закупівлі, та продовження порушень наших прав як учасника торгів, ми залишаємо за собою право висвітлити Ваші порушення законодавства України щодо здійснення публічних закупівель у засобах масової інформації та звернутися до відповідних державних органів.
1. Відповідно до п.39 ч.1 статті 1 Закону «частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі».
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону п.3«У тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону» та п.9 «опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота). Замовник може передбачити можливість укладення одного договору про закупівлю з одним і тим самим учасником у разі визначення його переможцем за кількома лотами».
При складанні тендерної документації Замовник користувався діючими нормативно-правовими актами, в тому числі і наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 р. за № 500/34783.
Предмет закупівлі та технічні характеристики чітко визначені і прописані у Додатку 2 до Тендерної документації у відповідності із вказаними нормативним актом, і не суперечить їм.
Слід відмітити, що медичні вироби імпортуються на підставі укладених Договорів (постачання, купівлі-продажу тощо), у тій кількості та розмірах, які необхідні покупцю, не порушуючи умов маркування, пакування та зберігання таких виробів. Майже усі виробники – нерезиденти мають Уповноважених представників на території України, через яких здійснюється зв'язок із виробниками у тому числі і з питань повернення/обміну товару неналежної якості.
Зважаючи на наведене вище, Замовник, під час планування закупівлі, самостійно визначає перелік товарів, в яких є необхідність для придбання. Окрім цього, поділ предмета закупівлі на лоти є виключним правом, а не обов’язком Замовника. Замовник вправі самостійно визначати доцільність поділу предмета закупівлі на лоти. Наведені у Вашій вимозі арґументи в частині необхідності поділу предмета закупівлі на лоти вважаємо недоведеними.
2. Щодо необґрунтованих вимог до предмету закупівлі. Згідно з частиною першою п.33 статті 1 Закону: «Технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги».
Оприлюднений в тендерній документації Додаток 2 «Технічна специфікація» в достатній мірі описує технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі. Замовник, провівши попередні консультації з медичним персоналом, розробив технічні вимоги з врахуванням їхніх побажань та зауважень. Вимога Замовника в частині надання будь-якого розміру або кількості отворів, згідно потреби Замовника, обумовлена неможливістю Замовника чітко сформувати розміри такого товару або кількості отворів.
Медичному персоналу Замовника, для фіксації перелому кістки потрібно буде враховувати довжину металоконструкції та кількість отворів для фіксації кісткової структури, здійснити це в повному обсязі, можливо тільки інтраопераційно (тобто вказані довжини 6 або 8 або 10 отворів є однією одиницею, яка може бути використана індивідуально в одного пацієнта).
Кістковий цемент використовується для цементування та проміжної фіксації кісткових структур в ортопедії та травматології.
3. Щодо можливих збігів із найменуванням медичних виробів – це співпадіння. Замовник під час розроблення тендерної документації, використовував інформацію з мережі інтернет та здійснював моніторинг інших закупівель в системі Prozorro. Звертаємо увагу, що Декларація про відповідність на медичні вироби не є документом, якій підтверджує право власності на такі медичні вироби. Тобто, твердження, що у зазначених Товариств є в наявності медичні вироби, які є предметом даної закупівлі, не мають ніякого підґрунтя».
Підсумовуючи наведене вище, встановленні в тендерній документації вимоги повністю відповідають принципах здійснення публічних закупівель, в тому числі максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників, а технічні вимоги до предмета закупівлі сформовані з врахуванням реальних потреб Замовника.
Скарги до процедури
Дата подання: 21 квітня 2023 16:58
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-19-000033 ● 72c8c885031746b9abe5ccf0b324bb61
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 13:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.05.2023 № 137
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-04-10-010394-a 10.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-25 09:00:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33180000-5 – «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» Метал – Титан НК 024:2019 - 61574 Набір медичних виробів для фіксації перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний; 32854 Стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується; 47030 Штучні зв’язки, 46059 Кістковий цемент, що містить лікувальні засоби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2023-04-10-010394-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання, а саме:
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-30 11:20:06
Відповідь на моніторинг
відповідь на запит органу державного фінансового контролю
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено у відповідності до потреб КНП «ОКЛІ ІФ ОР» та з урахуванням вимог законодавства ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33180000-5 – «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» Метал – Титан НК 024:2019 - 61574 Набір медичних виробів для фіксації перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний; 32854 Стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується; 47030 Штучні зв’язки, 46059 Кістковий цемент, що містить лікувальні засоби.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення сформований з урахуванням наявної потреби в закупівлі даного виду продукції.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено у відповідності до потреб КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради» та з урахуванням вимог законодавства. ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33180000-5 – «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» Метал – Титан НК 024:2019 - 61574 Набір медичних виробів для фіксації перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний; 32854 Стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується; 47030 Штучні зв’язки, 46059 Кістковий цемент, використовується при оперативному втручанні пацієнтам КНП «Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради», які перебувають на лікуванні.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. При визначенні очікуваної вартості застосовується метод порівняння ринкових цін, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі отриманих комерційних пропозицій, та моніторингу ринкових цін, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «PROZORRO» та на основі комерційних пропозицій від потенційних постачальників. Відповідно до Методики для визначення очікуваної вартості була розрахована очікувана ціна як середньоарифметичне значення отриманих даних. Проаналізовано інформацію про ціни в таких відкритих джерелах: у відкритих інформаційних джерелах мережі Інтернет та на основі комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару. Таким чином очікувана вартість закупівлі ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33180000-5 – «Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму» Метал – Титан НК 024:2019 - 61574 Набір медичних виробів для фіксації перелому кістки пластиною, що не розсмоктується, нестерильний; 32854 Стрижень кістковий ортопедичний, що не розсмоктується; 47030 Штучні зв’язки, 46059 Кістковий цемент, що містить лікувальні засоби становить – 3 291 878,00 грн. з ПДВ.
Потреба для проведення закупівлі від 03.04.2023 року, подана завідувачем фармацевтичного відділу, головою комісії з розробки вихідних даних в потребах закладу КНП «ОКЛ ІФ ОР».
Якісні та технічні характеристики заявленої кількості товару визначені з урахуванням реальних потреб підприємства та оптимального співвідношення ціни та якості.
Ураховуючи вимоги п. 31 частини першої ст. 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), розміщено за посиланням www.okl.if.ua/index.php/обґрунтування-закупівель.
Офіційний сайт КНП «ОКЛ ІФ ОР» https://okl.if.ua/.
Додатки:
1) потреба для проведення закупівлі на 11 арк.
2) комерційні пропозиції для проведення закупівлі на 9 арк.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до пункту 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922-VIII) установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. У свою чергу, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та зобов’язано замовників проводити публічні закупівлі відповідно до Закону № 922-VIII з урахуванням цих Особливостей (далі - Особливості). Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 проведено моніторинг процедури закупівлі UA-2023-04-10-010394-a державною аудиторською службою України. Державна аудиторська служба України в ході проведення моніторингу встановила порушення та зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, однак Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-10-010394-a та даний висновок буде оскаржено у судовому порядку відповідно до строків передбачених чинним законодавством.
2023-06-15 13:53:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 40 та підпункту 9 пункту 44 Особливостей.)
Оскарження в суді
Опис: | Висновок моніторингу у закупівлі № UA-2023-04-10-010394-a (ID моніторингу UA-M-2023-05-19-000033) оскаржено до Івано-Франківського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 22 червня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 300/3958/23 |
Дата відкриття провадження: | 26 червня 2023 |
Документи:
27 червня 2023 11:05
|
Електронний підпис |
22 червня 2023 19:50
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕДІКАЛ ІМПЛАНТС" |
3 184 634,00
UAH з ПДВ
|
3 184 634,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "МЕДІКАЛ ІМПЛАНТС" #41816529 |
Переможець |
3 184 634,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2023 10:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 квітня 2023 09:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 14:24
|
ДУ _ 4 до дог _279 від 26.12.2023.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2023 12:58
|
ДУ _3 до дог _ 279 від 11.12.2023.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2023 13:49
|
ДУ2.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2023 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2023 13:42
|
Дод угода _1 до дог _279.pdf | зміни до договору |
18 травня 2023 13:39
|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2023 09:45
|
Підписаний контракт | укладений |
04 травня 2023 09:40
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
1/3 Трубчата блокуюча пластина | 6 | штуки |
3 861,00
UAH
|
Φ12 Шайба | 5 | штуки |
171,00
UAH
|
2.0мм Блокуюча Y-подібна пластина | 1 | штуки |
4 862,00
UAH
|
2.0мм Блокуюча Т-подібна пластина | 5 | штуки |
4 862,00
UAH
|
Φ2.0мм Блокуючий гвинт, самонарізний, зірка | 70 | штуки |
429,00
UAH
|
Φ2.0мм Кортикальний гвинт, самонарізний, зірка | 40 | штуки |
243,00
UAH
|
2.0мм Пряма БКП | 2 | штуки |
3 861,00
UAH
|
2.0мм Пряма реконструктивна БКП | 2 | штуки |
3 861,00
UAH
|
Φ2.4мм Блокуючий гвинт, самонарізний, зірка | 60 | штуки |
429,00
UAH
|
ЗК 2.4 мм дистальний радіус БКП, стандарт, ліва або права | 4 | штуки |
6 006,00
UAH
|
ЗК 2.4 мм дистальний радіус БКП, широка, ліва або права | 4 | штуки |
6 006,00
UAH
|
Φ2.4мм Кортикальний гвинт, самонарізний, зірка | 20 | штуки |
243,00
UAH
|
Φ2.7мм Блокуючий гвинт, самонарізний, зірка | 20 | штуки |
429,00
UAH
|
Φ3.5мм Блокуючий гвинт, самонарізний, зірка | 870 | штуки |
429,00
UAH
|
Φ3.5мм Кортикальний гвинт, самонарізний | 370 | штуки |
243,00
UAH
|
3.5мм Проксимальна латеральна гомілкова L-подібна блокуюча пластина, БКП ліва або права | 10 | штуки |
5 863,00
UAH
|
Φ4.0мм Губчастий гвинт, шестикутник, половина резьбовий | 50 | штуки |
357,00
UAH
|
Φ4.5мм Кортикальний гвинт, самонарізний, шестикутник | 76 | штуки |
243,00
UAH
|
Φ5.0мм Блокуючий гвинт, самонарізний, зірка | 152 | штуки |
429,00
UAH
|
5.0мм Проксимальна латеральна гомілкова БКП, права або ліва | 8 | штуки |
5 863,00
UAH
|
Φ6.5мм Губчастий гвинт, шестикутник, з половина різьбовий | 12 | штуки |
357,00
UAH
|
Φ7.3мм Канюльований шестикутний гвинт з різьбою | 10 | штуки |
1 287,00
UAH
|
PFNA/GAMMA Цвях | 13 | комплект |
11 440,00
UAH
|
3.5мм Акроміальна LCP пластина, 15мм | 8 | штуки |
5 291,00
UAH
|
Гомілковий цвях | 15 | комплект |
10 725,00
UAH
|
5.0мм Дистальна латеральна гомілкова з блокуючим стисненням L–подібна пластина, ліва або права | 6 | штуки |
5 863,00
UAH
|
3.5мм Дистальна латеральна малогомілкова БКП, ліва або права | 8 | штуки |
5 148,00
UAH
|
Дистальна латеральна плечова БКП, 3.5мм, ліва або права | 8 | штуки |
5 577,00
UAH
|
3.5мм Дистальна малогомілкова пластина БКП, комбіновані отвори | 9 | штуки |
5 148,00
UAH
|
5.0мм Дистальна медіальна гомілкова БКП, ліва або права | 6 | штуки |
5 863,00
UAH
|
3.5мм Дистальна медіальна плечова БКП | 3 | штуки |
5 577,00
UAH
|
3.5 мм дистальна плечова субкондилярна БКП, ліва або права | 4 | штуки |
5 577,00
UAH
|
5.0мм Дистальна стегнова БКП, ліва або права | 8 | штуки |
5 863,00
UAH
|
Довгий PFNA/GAMMA Цвях, (Титан) лівий або правий | 10 | комплект |
12 870,00
UAH
|
3.5мм Ліктьова БКП, ліва або права | 8 | штуки |
5 291,00
UAH
|
3.5мм Обмежена контактна БКП, вузька | 12 | штуки |
3 861,00
UAH
|
5.0мм Обмежена контактна пряма БКП, вузька | 3 | штуки |
3 861,00
UAH
|
3.5мм П’яткова LCP пластина, велика або середня або мала | 6 | штуки |
4 862,00
UAH
|
Плечовий цвях, G-I | 8 | комплект |
9 724,00
UAH
|
3.5мм Проксимальна медіальна гомілкова Т-подібна блокуюча пластина, ліва або права | 8 | штуки |
5 863,00
UAH
|
3.5мм Проксимальна плечова БКП | 8 | штуки |
5 577,00
UAH
|
3.5мм Пряма реконструктивна БКП | 6 | штуки |
3 861,00
UAH
|
3.5мм Реконструктивна ключична БКП, ліва або права | 8 | штуки |
5 291,00
UAH
|
Ретроградний стегновий цвях | 5 | комплект |
11 440,00
UAH
|
Стегновий цвях, лівий а бо правий | 12 | комплект |
10 725,00
UAH
|
Кабель з затискачем | 30 | штуки |
4 433,00
UAH
|
ЛУП ЛОК - Регульована дуга | 50 | штуки |
6 600,00
UAH
|
Інтерферентні гвинти, канюльовані PEEK | 50 | штуки |
5 500,00
UAH
|
Малогомілковий цвях | 1 | штуки |
7 000,00
UAH
|
Акриловий кістковий цемент з гентаміцином | 100 | штуки |
2 375,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (Зміна реквізитів) |
Номер договору про закупівлю: | 279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (перерозподіл коштів) |
Номер договору про закупівлю: | 279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (перерозподіл коштів) |
Номер договору про закупівлю: | 279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 279 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі (Зменшення обсягів закупівлі) |
Номер договору про закупівлю: | 279 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
1/3 Трубчата блокуюча пластина | 3 |
3 861,00
UAH
|
|
Φ12Шайба | 4 |
171,00
UAH
|
|
Φ3.5мм Блокуючий гвинт, самонарізний, зірка | 187 |
429,00
UAH
|
|
Φ3.5мм Кортикальний гвинт, самонарізний | 74 |
243,00
UAH
|
|
3.5мм Проксимальна латеральна гомілкова L-подібна блокуюча пластина, БКП ліва або права | 3 |
5 863,00
UAH
|
|
Φ4.0мм Губчастий гвинт, шестикутник, половина резьбовий | 12 |
357,00
UAH
|
|
Φ4.5мм Кортикальний гвинт, самонарізний, шестикутник | 33 |
243,00
UAH
|
|
Φ5.0мм Блокуючий гвинт, самонарізний,зірка | 90 |
429,00
UAH
|
|
5.0мм Проксимальна латеральна гомілкова БКП, права або ліва | 3 |
5 863,00
UAH
|
|
Φ6.5мм Губчастий гвинт, шестикутник, з половина різьбовий | 2 |
357,00
UAH
|
|
Φ7.3мм Канюльований шестикутний гвинт з різьбою | 8 |
1 287,00
UAH
|
|
PFNA/GAMMA Цвях | 1 |
11 440,00
UAH
|
|
3.5мм Акроміальна LCP пластина, 15мм | 3 |
5 291,00
UAH
|
|
Гомілковий цвях | 5 |
10 725,00
UAH
|
|
5.0мм Дистальна латеральна гомілкова з блокуючим стисненням L–подібна пластина, ліва або права | 2 |
5 863,00
UAH
|
|
3.5мм Дистальна латеральна малогомілкова БКП, ліва або права | 2 |
5 148,00
UAH
|
|
Дистальна латеральна плечова БКП, 3.5мм, ліва або права | 3 |
5 577,00
UAH
|
|
5.0мм Дистальна медіальна гомілкова БКП, ліва або права | 2 |
5 863,00
UAH
|
|
3.5мм Дистальна медіальна плечова БКП | 3 |
5 577,00
UAH
|
|
5.0мм Дистальна стегнова БКП, ліва або права | 3 |
5 863,00
UAH
|
|
Довгий PFNA/GAMMA Цвях, (Титан) лівий або правий | 2 |
12 870,00
UAH
|
|
3.5мм Ліктьова БКП, ліва або права | 2 |
5 291,00
UAH
|
|
3.5мм Обмежена контактна БКП, вузька | 2 |
3 861,00
UAH
|
|
5.0мм Обмежена контактна пряма БКП, вузька | 1 |
3 861,00
UAH
|
|
Плечовий цвях, G-I | 3 |
9 724,00
UAH
|
|
3.5мм Проксимальна плечова БКП | 1 |
5 577,00
UAH
|
|
3.5мм Реконструктивна ключична БКП, ліва або права | 3 |
5 291,00
UAH
|
|
Ретроградний стегновий цвях | 1 |
11 440,00
UAH
|
|
Стегновий цвях, лівий а бо правий | 3 |
10 725,00
UAH
|
|
Кабель з затискачем | 3 |
4 433,00
UAH
|
|
ЛУП ЛОК - Регульована дуга | 35 |
6 600,00
UAH
|
|
Інтерферентні гвинти, канюльовані PEEK | 32 |
5 500,00
UAH
|
|
Акриловий кістковий цемент з гентаміцином | 44 |
2 375,00
UAH
|