Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі збирання з подальшою утилізацією відходів
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2023-04-10-006586-a ● b8716ffbf4934002866b23aea246e78d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 01999388 |
Вебсайт: | http://lubny-cml.pl.ua/ |
Місцезнаходження: | 37500, Україна , Полтавська обл., місто Лубни, вулиця П'ятикопа, 26 |
Контактна особа: |
Шостак Максим Юрійович +380536162245 shostakm57@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2023 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2023 15:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2023 10:31 |
Очікувана вартість: | 320 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 штуки
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,організації утилізації та видалення відпрацьованих люмінесцентних ламп,бактерицидних ламп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. П'ятикопа, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
100 штуки
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,організації утилізації та видалення відпрацьованих енергозберігаючих ламп (світлодіодні лампи відпрацьовані)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. П'ятикопа, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
10 штуки
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,організації утилізації термометрів ртутних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. П'ятикопа, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
5000 кілограм
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,видалення клінічних та подібних їм відходів категорії В(голки, шприці, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, системи та ін.), (засоби індивідуального захисту, інфіковані та потенційно інфіковані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. П'ятикопа, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
1000 кілограм
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,видалення клінічних та подібних їм відходів категорії В (органічні медичні відходи )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. П'ятикопа, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
10 штуки
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,організації утилізації відпрацьованих промаслених фільтрів автотранспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. П'ятикопа, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
0.03 тонни
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,організації утилізації відпрацьованих індустріальних ,моторних та трансмісій масел
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. П'ятикопа, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
0.025 тонни
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,організації утилізації відходів,забруднених нафтопродуктами (ганчір’я)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. П'ятикопа, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
0.1 тонни
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,організації утилізації відпрацьованих,зіпсованих автопокришок(шини)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. П'ятикопа, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
0.03 тонни
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження відходів ,які містять або складаються з хімічних речовин ,які не відповідають специфікації або мають прострочений термін придатності (фотохімікати)рентген
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. П'ятикопа, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
6 штуки
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження відпрацьованих вогнегасників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. П'ятикопа, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
1000 кілограм
Послуги зі збирання, перевезення, оброблення, знешкодження. організації утилізації лікарських засобів, не придатних до використання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37500, Україна, Полтавська область, м. Лубни, вул. П'ятикопа, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2023 14:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2023 14:04 |
ТД_за_Особливостями_1178.docx | |
10 квітня 2023 14:04 |
9052.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання про Сертифікат відповідності на паковання
Дата подання: 11 квітня 2023 14:09
Дата відповіді: 11 квітня 2023 15:26
У вимозі Сертифікат відповідності на паковання для збирання медичних відходів категорії «В» ви маєте на увазі відповідність ДСТУ 7275:2012 (наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №1354 від 28.11.2012 № 1354 Про затвердження національних стандартів України, прийняття національних стандартів України, гармонізованих з міжнародними і європейськими стандартами, та скасування національних стандартів України і нормативних документів в Україні паковання (пакети з полімерних та комбінованих матеріалів) чи інший стандарт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, стандарт ДСТУ 7275:2012 - сертифікат видається державним органом із стандартизації, метрології та сертифікації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-10-006586-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 12 квітня 2023 13:47
вимога
Замовник суперечить сам собі. По-перше, у Тендерній Документації, пише, что Інформація про субпідрядника / співвиконавця Не передбачено.
По-друге, у Додатку 2 зазначається наступне: "У разі коли Учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених цим пунктом.".
Вимагаємо Замовника визначитися з двома питаннями:
1. Чи дозволяється залучення субпідрядника.
2. Чи потрібно надавати відповдіну інформацію про субпідрядника.
Та внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути
Згорнути
По-друге, у Додатку 2 зазначається наступне: "У разі коли Учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених цим пунктом.".
Вимагаємо Замовника визначитися з двома питаннями:
1. Чи дозволяється залучення субпідрядника.
2. Чи потрібно надавати відповдіну інформацію про субпідрядника.
Та внести відповідні зміни до ТД.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2023 07:50
Додаток №3 до тендерної документації: Залучення третіх осіб до виконання послуг з утилізації небезпечних медичних відходів забороняється.
Також присутня вимога: договір про організацію перевезень (у разі залучення субпідрядника).
Отже, субпідряд з перевезення небезпечних відходів можливий.
Інформацію про залучення субпідрядників надавати потрібно, про що вказано у Додатку №3.
Як бачите, шановний Учаснику, Замовник надав необхідну інформацію щодо надання послуг згідно предмету закупівлі та можливого залучення субпідрядника Учасником.
Також присутня вимога: договір про організацію перевезень (у разі залучення субпідрядника).
Отже, субпідряд з перевезення небезпечних відходів можливий.
Інформацію про залучення субпідрядників надавати потрібно, про що вказано у Додатку №3.
Як бачите, шановний Учаснику, Замовник надав необхідну інформацію щодо надання послуг згідно предмету закупівлі та можливого залучення субпідрядника Учасником.
Номер вимоги: UA-2023-04-10-006586-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 12 квітня 2023 13:52
Вимога
Виконавець надає тару, а саме: сертифіковані поліетиленові пакети/мішки, призначені для збирання, транспортування та подальшої утилізації медичних відходів категорії «В», стійкі до пошкоджень, одноразового використання, які мають маркування «Особливо небезпечні медичні відходи категорії «В», виготовлені зі щільного поліетилену:
Розмір поліетиленових пакетів/мішків має бути не менше розміру: 60*100 см.
Поліетиленові пакети/мішки мають бути товщиною не менше: 100 мкм.
Поліетиленові пакети/мішки не повинні мати тріщин, складок, розривів, мають бути з рівними зварними швами.
Поліетиленові пакети/мішки мають бути стійкими до ненавмисних пошкоджень.
На поліетиленовому пакеті/мішку має бути пояснювальний застережний напис стійкою фарбою щодо його вмісту, а саме: «Особливо небезпечні медичні відходи категорії «В».
Поліетиленові пакети/мішки для збирання медичних відходів категорії «В» мають бути сертифіковані.
Умови надання послуг:
Виконавець зобов’язаний з моменту отримання заявки забезпечити Замовника необхідною кількістю транспортувальної тари та у повному обсязі надати Замовнику послуги з завантаження, перевезення відходів для подальшого їх знешкодження.
Відповідно до Наказу МОЗ 1602 пакування відходів - це є обов'язок Замовника, тобто лікувального Закладу, а не надавача послуг зі знешкодження небезпечних відходів. Вимагаємо видалити вимогу щодо надання тари Виконавцем із ТД.
Розгорнути
Згорнути
Розмір поліетиленових пакетів/мішків має бути не менше розміру: 60*100 см.
Поліетиленові пакети/мішки мають бути товщиною не менше: 100 мкм.
Поліетиленові пакети/мішки не повинні мати тріщин, складок, розривів, мають бути з рівними зварними швами.
Поліетиленові пакети/мішки мають бути стійкими до ненавмисних пошкоджень.
На поліетиленовому пакеті/мішку має бути пояснювальний застережний напис стійкою фарбою щодо його вмісту, а саме: «Особливо небезпечні медичні відходи категорії «В».
Поліетиленові пакети/мішки для збирання медичних відходів категорії «В» мають бути сертифіковані.
Умови надання послуг:
Виконавець зобов’язаний з моменту отримання заявки забезпечити Замовника необхідною кількістю транспортувальної тари та у повному обсязі надати Замовнику послуги з завантаження, перевезення відходів для подальшого їх знешкодження.
Відповідно до Наказу МОЗ 1602 пакування відходів - це є обов'язок Замовника, тобто лікувального Закладу, а не надавача послуг зі знешкодження небезпечних відходів. Вимагаємо видалити вимогу щодо надання тари Виконавцем із ТД.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2023 07:55
Відповідно до Наказу МОЗ 1602 пакування відходів - це є обов'язок Замовника, з чим Замовник абсолютно згоден. Замовник жодним чином не змушує Учасника (майбутнього Виконавця) пакувати відходи.
Номер вимоги: UA-2023-04-10-006586-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 12 квітня 2023 14:13
У зв'язку з важкодоступністю під'їзду до об’єкта/місця тимчасового зберігання медичних відходів з метою їх збирання необхідно надавати вантажний спеціалізований автомобіль, дозволена максимальна маса якого не більше 3500 кг.
Яким нпа передбачена наявність транспортного засобу із вагою не більше саме 3500кг? Можливо, Замвоник прописує ті вимоги, які йому заманеться за власним бажанням, при цьому вказує дискримінаційні вимоги та ті, які не передбачені чинним законодавством? Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу із Тексту Оголошення, яка жодного сенсу немає по відношенню до цієї Закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2023 08:01
Насамперед, Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Законодавець не зобов’язує Замовника надавати посилання на конкретний нормативно-правовий акт при процедурі наданні роз'яснень щодо тендерної документації, але зобов’язує Замовника надавати роз’яснення.
Замовник у вимозі до Учасників надав пояснення: У зв'язку з важкодоступністю під'їзду до об’єкта/місця тимчасового зберігання медичних відходів з метою їх збирання...
Окрім того, на території медичного закладу присутні підземні каналізаційні магістралі, які при тиску великої ваги (в тому числі важкого автотранспорту) можуть бути зруйнованими.
Вимога є обгрунтованою, не дискримінує жодного Учасника.
Законодавець не зобов’язує Замовника надавати посилання на конкретний нормативно-правовий акт при процедурі наданні роз'яснень щодо тендерної документації, але зобов’язує Замовника надавати роз’яснення.
Замовник у вимозі до Учасників надав пояснення: У зв'язку з важкодоступністю під'їзду до об’єкта/місця тимчасового зберігання медичних відходів з метою їх збирання...
Окрім того, на території медичного закладу присутні підземні каналізаційні магістралі, які при тиску великої ваги (в тому числі важкого автотранспорту) можуть бути зруйнованими.
Вимога є обгрунтованою, не дискримінує жодного Учасника.
Номер вимоги: UA-2023-04-10-006586-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 12 квітня 2023 14:19
вимога
Ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація або знешкодження, або видалення), видану Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії та наказу про видачу ліцензії)..
Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов Документації як дискримінаційна з наступних підстав. Законом України "Про відходи" визначає правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов'язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, сортуванням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини на території України. Зокрема, статтею 1 вказаного Закону наведено визначення "утилізація відходів" - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів" . Водночас, згідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022) суб’єкт господарювання, що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції: Інсенірації та Кремації. За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами вказано, що: Інсенірація – контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі. 3 Кремація – контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорії).
Відповідно до Закону України "Про відходи" наведено визначення, зокрема: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; Тобто "утилізація" та "видалення" відходів це дві операції поводження з відходами, які виключають одна одну.
Додатково, Міністерством охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 не встановлено ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ наявності утилізації відходів, а лише перелік операції поводження з небезпечними відходами, тож обґрунтованою є наявність Ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення знешкодження, видалення АБО утилізація. Отже, із аналізу наведених норм, вбачається, що до операцій у сфері поводження з небезпечними відходами така операція як "Утилізація та видалення" до категорії медичних відходів не застосовується, а тому, враховуючи, що предмет даної закупівлі "Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В; Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії С", визначена Замовника вимога щодо наявності в учасника ліцензії з серед інших видів послуг з видалення та утилізації є необґрунтованою та безпідставною, що штучно обмежує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна.
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо Наявності Ліцензії на утилізацію.
Оскільки по даному питанню вже є рішення АМКУ, в якому зазначено що ці вимоги є дискримінаційними та такими, що обмежують коло Учасників.
У випадку відсутності реакції на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до АМКУ із захистом своїх порушених прав.
Рішення по АМКУ, Шановний Замовнику, ви можете подивитися за закупівлею UA-2023-02-22-001854-a, найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради. Предмет Закупівлі Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В; Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії С.
Розгорнути
Згорнути
Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов Документації як дискримінаційна з наступних підстав. Законом України "Про відходи" визначає правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов'язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, сортуванням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини на території України. Зокрема, статтею 1 вказаного Закону наведено визначення "утилізація відходів" - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів" . Водночас, згідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022) суб’єкт господарювання, що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції: Інсенірації та Кремації. За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами вказано, що: Інсенірація – контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі. 3 Кремація – контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорії).
Відповідно до Закону України "Про відходи" наведено визначення, зокрема: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; Тобто "утилізація" та "видалення" відходів це дві операції поводження з відходами, які виключають одна одну.
Додатково, Міністерством охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 не встановлено ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ наявності утилізації відходів, а лише перелік операції поводження з небезпечними відходами, тож обґрунтованою є наявність Ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення знешкодження, видалення АБО утилізація. Отже, із аналізу наведених норм, вбачається, що до операцій у сфері поводження з небезпечними відходами така операція як "Утилізація та видалення" до категорії медичних відходів не застосовується, а тому, враховуючи, що предмет даної закупівлі "Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В; Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії С", визначена Замовника вимога щодо наявності в учасника ліцензії з серед інших видів послуг з видалення та утилізації є необґрунтованою та безпідставною, що штучно обмежує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна.
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо Наявності Ліцензії на утилізацію.
Оскільки по даному питанню вже є рішення АМКУ, в якому зазначено що ці вимоги є дискримінаційними та такими, що обмежують коло Учасників.
У випадку відсутності реакції на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до АМКУ із захистом своїх порушених прав.
Рішення по АМКУ, Шановний Замовнику, ви можете подивитися за закупівлею UA-2023-02-22-001854-a, найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради. Предмет Закупівлі Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В; Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії С.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2023 08:09
Шановний Учаснику!
Замовник справді вимагає від Учасників ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація або знешкодження, або видалення), видану Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії та наказу про видачу ліцензії).
Зверніть увагу!
Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області є медичним закладом, а це автоматично означає, що наш заклад зобов’язаний відповідати наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2023 року, де в п. 6 розділ І присутня термінологія:
інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі);
кремація медичних відходів - контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорі).
Отже, процес "знищення" ("утилізація або знешкодження, або видалення") медичних відходів категорії В - це процес спалювання.
Надаємо роз"яснення: у вимозі до всіх Учасників в частинах "утилізація або знешкодження, або видалення" Замовник має на увазі "процес спалювання" як того вимагає наказ МОЗ України №1602 від 06.09.2023 року та не має на меті дискримінацію будь-якого Учасника закупівлі. Іншими словами - "процес спалювання" для Замовника є аналогічним поняттям під словами "утилізація або знешкодження, або видалення".
Для розуміння Учасником, що мається на увазі саме "процес спалювання", а не інший - Замовник поряд із обговорюваною вимогою також вимагає:
Довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами – сертифікат відповідності, висновок Державної екологічної експертизи.
Атестат виробництва, копія технічного паспорту та технологічний регламент на сміттєспалювальну піч/інсинераторний комплекс (температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С).
Чинний Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (надати копію дозволу).
Чинний Дозвіл на експлуатацію утилізаційного обладнання виданий ДСУ з питань праці (або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи).
Замовник розглянув інформацію про закупівлю UA-2023-02-22-001854-a, де Рішенням АМКУ № 3741-р/пк-пз від 27.03.2023 відмовлено товариству з обмеженою відповідальністю "А-ЕНЕРГО" у задоволенні його скарги від 15 березня 2023 № UA-2023-02-22-001854-a.b13.
Враховуючи пояснення Замовника, вимога Учасника UA-2023-04-10-006586-a.a4 для скасування або зміни, як того вимагає Учасник (Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо Наявності Ліцензії на утилізацію та видалення), є безпідставною.
Замовник справді вимагає від Учасників ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація або знешкодження, або видалення), видану Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії та наказу про видачу ліцензії).
Зверніть увагу!
Комунальне підприємство "Лубенська лікарня інтенсивного лікування" Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області є медичним закладом, а це автоматично означає, що наш заклад зобов’язаний відповідати наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2023 року, де в п. 6 розділ І присутня термінологія:
інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі);
кремація медичних відходів - контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорі).
Отже, процес "знищення" ("утилізація або знешкодження, або видалення") медичних відходів категорії В - це процес спалювання.
Надаємо роз"яснення: у вимозі до всіх Учасників в частинах "утилізація або знешкодження, або видалення" Замовник має на увазі "процес спалювання" як того вимагає наказ МОЗ України №1602 від 06.09.2023 року та не має на меті дискримінацію будь-якого Учасника закупівлі. Іншими словами - "процес спалювання" для Замовника є аналогічним поняттям під словами "утилізація або знешкодження, або видалення".
Для розуміння Учасником, що мається на увазі саме "процес спалювання", а не інший - Замовник поряд із обговорюваною вимогою також вимагає:
Довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами – сертифікат відповідності, висновок Державної екологічної експертизи.
Атестат виробництва, копія технічного паспорту та технологічний регламент на сміттєспалювальну піч/інсинераторний комплекс (температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С).
Чинний Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (надати копію дозволу).
Чинний Дозвіл на експлуатацію утилізаційного обладнання виданий ДСУ з питань праці (або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи).
Замовник розглянув інформацію про закупівлю UA-2023-02-22-001854-a, де Рішенням АМКУ № 3741-р/пк-пз від 27.03.2023 відмовлено товариству з обмеженою відповідальністю "А-ЕНЕРГО" у задоволенні його скарги від 15 березня 2023 № UA-2023-02-22-001854-a.b13.
Враховуючи пояснення Замовника, вимога Учасника UA-2023-04-10-006586-a.a4 для скасування або зміни, як того вимагає Учасник (Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо Наявності Ліцензії на утилізацію та видалення), є безпідставною.
Номер вимоги: UA-2023-04-10-006586-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 12 квітня 2023 14:26
вимога щодо посвідчень
НПАОП 0.00-1.69-13 Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок
НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями
НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт
Виникло питання з якої взагалі закупівлі Замовник скопіював зазначені вище вимоги до Учасників торгів? Які ще тепловикористовувальні установки?? Замовник взагалі теоретично розуміє процес знешкодження небезпечних відходів? Виникає питання, у якому саме із процесів використовуються інструменти та тепловикористовувальні установки? Вимагаємо видалити із тексту оголошення вимоги, які зовсім не стосуються Предмету Закупівлі та обмежують коло Учасників.
У разі відсутності реакціі на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до ДержАудитСлужби та АМКУ для захисту своїх порушених прав.
Розгорнути
Згорнути
НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями
НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт
Виникло питання з якої взагалі закупівлі Замовник скопіював зазначені вище вимоги до Учасників торгів? Які ще тепловикористовувальні установки?? Замовник взагалі теоретично розуміє процес знешкодження небезпечних відходів? Виникає питання, у якому саме із процесів використовуються інструменти та тепловикористовувальні установки? Вимагаємо видалити із тексту оголошення вимоги, які зовсім не стосуються Предмету Закупівлі та обмежують коло Учасників.
У разі відсутності реакціі на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до ДержАудитСлужби та АМКУ для захисту своїх порушених прав.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2023 08:14
Шановний Учаснику!
Як відомо, тендерна документація повинна відповідати законодавству України та не суперечити йому.
На підставі Наказу №4/Ц від 06.12.2022 Центрального міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 №15 зі змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду №273 від 16.11.2007 та наказом Міністерства соціальної політики №140 від 30.01.2017) працівники суб"єктів господарської діяльності повинні пройти перевірку знань з охорони праці.
Правила охорони праці НПАОП безпосередньо пов"язані з:
НПАОП 0.00-1.69-13 Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок
НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями
НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт
Замовник діє згідно чинного законодавства та чітко розуміє процес знешкодження небезпечних відходів. Жодних прав Учасників даної закупівлі Замовник не порушив.
Як відомо, тендерна документація повинна відповідати законодавству України та не суперечити йому.
На підставі Наказу №4/Ц від 06.12.2022 Центрального міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці та Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (наказ Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 №15 зі змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду №273 від 16.11.2007 та наказом Міністерства соціальної політики №140 від 30.01.2017) працівники суб"єктів господарської діяльності повинні пройти перевірку знань з охорони праці.
Правила охорони праці НПАОП безпосередньо пов"язані з:
НПАОП 0.00-1.69-13 Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок
НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями
НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт
Замовник діє згідно чинного законодавства та чітко розуміє процес знешкодження небезпечних відходів. Жодних прав Учасників даної закупівлі Замовник не порушив.
Номер вимоги: UA-2023-04-10-006586-a.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 12 квітня 2023 14:37
вимога
Інформацію щодо відповідності технологічного регламенту утилізації (знешкодження) небезпечних відходів вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи). Замовник вимагає зазначене вище в Тендерній Документації. Але яким саме нпа регламентована наявність висновку СЕС на технологічний регламент утилізації, які апріорі не застосовується до категорії клінічних відходів? І хочеться дізнатися, чи є Замовник тим самим контролюючим органом, який має право вимагати наступні документи?
Тож, вимагаємо Замовника видалити із Тексту Оголошення зазначену вище вимогу, оскільки Замовник не має права вимагати такі документи
Розгорнути
Згорнути
Тож, вимагаємо Замовника видалити із Тексту Оголошення зазначену вище вимогу, оскільки Замовник не має права вимагати такі документи
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2023 08:19
Учасник бажає отримати посилання на нпа - будь-ласка:
1. Частина 1 статті 23 ЗУ Про публічні закупівлі:
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
2. Абзац 1 і 2 частини 5 статті 23 ЗУ Про публічні закупівлі надає роз"яснення всім учасникам публічних торгів:
Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
3. Частина 1 статті 24 ЗУ Про публічні закупівлі вказує на надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї:
Фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідь Учаснику очевидна - Замовник не є контролюючим органом, але згідно ЗУ Про публічні закупівлі має право вимагати інформацію щодо відповідності технологічного регламенту утилізації (знешкодження) небезпечних відходів вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи).
Твердження Учасника - Замовник не має права вимагати такі документи - є безпідставними.
1. Частина 1 статті 23 ЗУ Про публічні закупівлі:
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
2. Абзац 1 і 2 частини 5 статті 23 ЗУ Про публічні закупівлі надає роз"яснення всім учасникам публічних торгів:
Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
3. Частина 1 статті 24 ЗУ Про публічні закупівлі вказує на надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї:
Фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідь Учаснику очевидна - Замовник не є контролюючим органом, але згідно ЗУ Про публічні закупівлі має право вимагати інформацію щодо відповідності технологічного регламенту утилізації (знешкодження) небезпечних відходів вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи).
Твердження Учасника - Замовник не має права вимагати такі документи - є безпідставними.
Номер вимоги: UA-2023-04-10-006586-a.a8
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 11 травня 2023 14:29
Відміна закупівлі
То коли ви плануєте відмінити процедуру закупівлі?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2023 10:10
1. По суті питання надати наступну відповідь:
Шановний Учаснику обґрунтуйте Вашу скаргу та роз’ясніть яким чином вона стосується рішення про визначення переможця закупівлі, яке ви оскаржуєте?
Крім того довідково за метеріалами з відкритого джерела https://infobox.prozorro.org/articles/vimogi-u-vidkritih-torgah доводимо до вашого відома наступну інформацію:
«Вимоги на рішення замовника. Дана вимога подається під час періоду кваліфікації та періоду розглянутих пропозицій, подати можливо протягом всього етапу після дискваліфікації або вибору переможця.
Вимоги на тендерну пропозицію бувають двох типів: на дискваліфікацію учасника (цей вид вимог визначений в пункті 3 статті 31 Закону) або на переможця (даний тип вимог передбачений пунктом 4 статті 33 Закону). В обох випадках Замовник повинен надати детальне роз'яснення чому він дискваліфікував/обрав ту чи іншу тендерну пропозицію у відповідний час. Після надання відповіді вимога вважається вирішеною. Умови подання вимоги:
Подати вимогу на переможця можуть всі учасники кваліфікації (якщо учасник не дійшов до кваліфікації, то вимогу подати він не може);
Подати вимогу на дискваліфіковану тендерну пропозицію може лише дискваліфікований учасник (тільки на свою дискваліфікацію). Якщо учасник подасть таку вимогу, то Замовник все одно не може змінити своє рішення, вона подається скоріше для отримання роз'яснень Учаснику.
Тож вимоги використовуються для отримання додаткової аргументації щодо підстав відхилення, а не для оскарження рішень замовника по кваліфікації/перекваліфікації. У відкритих торгах немає можливості відповісти на вимогу - якщо період оскарження закінчився.»
2. Відхилити вимогу (скаргу) ID: UA-2023-04-10-006586-a.a8
Шановний Учаснику обґрунтуйте Вашу скаргу та роз’ясніть яким чином вона стосується рішення про визначення переможця закупівлі, яке ви оскаржуєте?
Крім того довідково за метеріалами з відкритого джерела https://infobox.prozorro.org/articles/vimogi-u-vidkritih-torgah доводимо до вашого відома наступну інформацію:
«Вимоги на рішення замовника. Дана вимога подається під час періоду кваліфікації та періоду розглянутих пропозицій, подати можливо протягом всього етапу після дискваліфікації або вибору переможця.
Вимоги на тендерну пропозицію бувають двох типів: на дискваліфікацію учасника (цей вид вимог визначений в пункті 3 статті 31 Закону) або на переможця (даний тип вимог передбачений пунктом 4 статті 33 Закону). В обох випадках Замовник повинен надати детальне роз'яснення чому він дискваліфікував/обрав ту чи іншу тендерну пропозицію у відповідний час. Після надання відповіді вимога вважається вирішеною. Умови подання вимоги:
Подати вимогу на переможця можуть всі учасники кваліфікації (якщо учасник не дійшов до кваліфікації, то вимогу подати він не може);
Подати вимогу на дискваліфіковану тендерну пропозицію може лише дискваліфікований учасник (тільки на свою дискваліфікацію). Якщо учасник подасть таку вимогу, то Замовник все одно не може змінити своє рішення, вона подається скоріше для отримання роз'яснень Учаснику.
Тож вимоги використовуються для отримання додаткової аргументації щодо підстав відхилення, а не для оскарження рішень замовника по кваліфікації/перекваліфікації. У відкритих торгах немає можливості відповісти на вимогу - якщо період оскарження закінчився.»
2. Відхилити вимогу (скаргу) ID: UA-2023-04-10-006586-a.a8
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-04-10-006586-a.a7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 14 квітня 2023 10:32
Дата подання: 14 квітня 2023 10:32
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 квітня 2023 14:25
рішення від 17.04.2023 №4821.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2023 14:25
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2023 №5384.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2023 12:28
рішення від 25.04.2023 №5384.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2023 14:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: По закупівлі UA-2023-04-10-006586-a - Послуги зі збирання з подальшою утилізацією відходів; Класифікація за ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (далі – Закупівля) було проведено моніторинг та 28.04.2023р. оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - Висновок).
За результатами проведеного моніторингу органом державного фінансового контролю були виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Враховуючи зміст Висновку, у замовника виникла необхідність усунути порушення, викладені у Висновку шляхом внесення змін до тендерної документації, а також оприлюднити інформацію та/або документи, що свідчать про усунення таких порушень через електронну систему закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю Висновку.
Дата виконання рішення замовником: 02 травня 2023 10:31
Номер скарги: UA-2023-04-10-006586-a.b9
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 16 травня 2023 11:43
Дата подання: 16 травня 2023 11:43
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Рішення від 18.05.2023 № 6822.pdf
Дата публікації: 18 травня 2023 16:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" |
171 743,40
UAH з ПДВ
|
171 743,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
231 027,00
UAH з ПДВ
|
231 027,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕКО НОВА" |
310 053,00
UAH з ПДВ
|
310 053,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "А-ЕНЕРГО" #40277858 |
Відхилено |
171 743,40
UAH з ПДВ
|
03 травня 2023 09:28
|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Відхилено |
231 027,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2023 11:27
|
ТОВ "ЕКО НОВА" #38541812 |
Переможець |
310 053,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2023 14:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 13:04
|
2 - ЕКО НОВА.PDF | зміни до договору |
27 грудня 2023 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2023 13:25
|
Угода | укладений |
19 травня 2023 13:23
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,організації утилізації та видалення відпрацьованих люмінесцентних ламп,бактерицидних ламп | 400 | штуки |
15,60
UAH з ПДВ
|
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,організації утилізації та видалення відпрацьованих енергозберігаючих ламп (світлодіодні лампи відпрацьовані) | 100 | штуки |
9,60
UAH з ПДВ
|
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,організації утилізації термометрів ртутних | 10 | штуки |
48,00
UAH з ПДВ
|
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,видалення клінічних та подібних їм відходів категорії В(голки, шприці, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, системи та ін.), (засоби індивідуального захисту, інфіковані та потенційно інфіковані | 5000 | кілограм |
40,02
UAH з ПДВ
|
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,видалення клінічних та подібних їм відходів категорії В (органічні медичні відходи ) | 1000 | кілограм |
50,04
UAH з ПДВ
|
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,організації утилізації відпрацьованих промаслених фільтрів автотранспортних засобів | 10 | штуки |
36,00
UAH з ПДВ
|
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,організації утилізації відпрацьованих індустріальних ,моторних та трансмісій масел | 0.03 | тонни |
5 400,00
UAH з ПДВ
|
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,організації утилізації відходів,забруднених нафтопродуктами (ганчір’я) | 0.025 | тонни |
5 400,00
UAH з ПДВ
|
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,організації утилізації відпрацьованих,зіпсованих автопокришок(шини) | 0.1 | тонни |
4 200,00
UAH з ПДВ
|
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження відходів ,які містять або складаються з хімічних речовин ,які не відповідають специфікації або мають прострочений термін придатності (фотохімікати)рентген | 0.03 | тонни |
13 200,00
UAH з ПДВ
|
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження відпрацьованих вогнегасників | 6 | штуки |
120,00
UAH з ПДВ
|
Послуги зі збирання, перевезення, оброблення, знешкодження. організації утилізації лікарських засобів, не придатних до використання | 1000 | кілограм |
50,04
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | ЕН2305301-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,організації утилізації та видалення відпрацьованих люмінесцентних ламп,бактерицидних ламп | 46 |
15,60
UAH з ПДВ
|
|
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,організації утилізації та видалення відпрацьованих енергозберігаючих ламп (світлодіодні лампи відпрацьовані) | 10 |
9,60
UAH з ПДВ
|
|
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,організації утилізації термометрів ртутних | 6 |
48,00
UAH з ПДВ
|
|
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,видалення клінічних та подібних їм відходів категорії В(голки, шприці, вата, бинт, перев’язувальні матеріали, системи та ін.), (засоби індивідуального захисту, інфіковані та потенційно інфіковані | 3824.674 |
40,02
UAH з ПДВ
|
|
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,видалення клінічних та подібних їм відходів категорії В (органічні медичні відходи ) | 320 |
50,04
UAH з ПДВ
|
|
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,організації утилізації відпрацьованих промаслених фільтрів автотранспортних засобів | 14 |
36,00
UAH з ПДВ
|
|
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,організації утилізації відпрацьованих індустріальних ,моторних та трансмісій масел | 0.04 |
5 400,00
UAH з ПДВ
|
|
Послуга зі збирання,перевезення,оброблення,знешкодження,організації утилізації відходів,забруднених нафтопродуктами (ганчір’я) | 0.015 |
5 400,00
UAH з ПДВ
|
|
Послуги зі збирання, перевезення, оброблення, знешкодження. організації утилізації лікарських засобів, не придатних до використання | 143.8 |
50,04
UAH з ПДВ
|