Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління з питань цивільного захисту Миколаївської облдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 14373101 |
Місцезнаходження: | 54003, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. 10 Слобідська 2 |
Контактна особа: |
Бармятов Валерій Михайлович +380512304509 gzuns@mk.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2023 10:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35240000-8: Сирени
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2023 18:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2023 18:08 |
Тендерна документація по закупівлі сирен.doc | |
10 квітня 2023 10:06 |
Додаток 4_необхідні документи.docx | |
10 квітня 2023 10:06 |
Додоток 3_проєкт договору на покупку сирен С-40.doc | |
10 квітня 2023 10:06 |
Додаток 2_Технічна специфікація.docx | |
10 квітня 2023 10:06 |
Додаток 1_тендерна пропозиція.docx |
14 квітня 2023 18:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 квітня 2023 18:08 |
Тендерна документація по закупівлі сирен.doc
|
||||||
10 квітня 2023 10:06 |
Додаток 4_необхідні документи.docx
|
||||||
10 квітня 2023 10:06 |
Додоток 3_проєкт договору на покупку сирен С-40.doc
|
||||||
10 квітня 2023 10:06 |
Додаток 2_Технічна специфікація.docx
|
||||||
10 квітня 2023 10:06 |
Додаток 1_тендерна пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Так відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, дискримінацію є вимога про досвід виконання подібних договорів з бюджетними організаціями, однак ми цього не вимагаємо. Ви можете надати інформацію про любі аналогічні договори у 2023році, що є для нас прийнятними
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-25-000072 ● b8b3da9d78324cf29cc8042abc4ce6f0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 квітня 2023 13:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.04.2023 № 39-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 25.04.2023.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 25.04.2023 № 39-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 2 UA-2023-04-10-001411-a 10.04.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-02 10:32:19
надання пояснень, інформації та документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (ID: UA-2023-04-10-001411-a) за предметом «Придбання сирен типу «С-40»» (ДК 021:2015 - 35240000-8 – Сирени) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обгрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-04 20:53:38
Відповідь замовника
Управління з питань цивільного захисту Миколаївської облдержадміністрації (надалі – Замовник) у відповідь на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 02.05.2023р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Придбання сирен типу С-40(UA-2023-04-10-001411-a)» пояснює наступне. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Формування очікуваної вартості проводилось з урахуванням запланованих поточних завдань замовника, шляхом аналізу ринку з придбання сирен. Замовником була використана інформація щодо цін на такі послуги, яка міститься у відкритих джерелах (в тому числі на сайтах постачальників відповідних товарів) та інформації, отриманої від постачальників даних товарів в комерційних пропозиціях. Технічні та якісні характеристики товару визначені відповідно до потреб замовника, специфіки місця розташування та призначення самого об’єкта. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Управління з питань цивільного захисту Миколаївської облдержадміністрації не має власного веб-сайту. Офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів на період воєнного стану закритий.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Протокол уповноваженої особи на затвердження переліку змін до тендерної документації, складений 14.04.2023 року та протокол № 17 від 09.05.2023 року.
2023-05-09 14:29:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Пилипів Сергій Андрійович" |
2 330 000,00
UAH з ПДВ
|
2 330 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Сварожичі" |
2 349 000,00
UAH з ПДВ
|
2 349 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Пилипів Сергій Андрійович" #2993715318 |
Переможець |
2 330 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2023 11:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 травня 2023 14:46
|
Доп. угода.pdf | укладений |
24 травня 2023 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2023 09:29
|
Протокол 14 від 14.04.2023 р.pdf | зміни до договору |
09 травня 2023 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2023 14:30
|
ДУ 1 до Договору 34 23 від 03.05.23.pdf | зміни до договору |
05 травня 2023 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2023 14:21
|
ДУ 1 до Договору 34 23 від 03 05 23.jpg | зміни до договору |
05 травня 2023 08:55
|
Електронний підпис | укладений |
03 травня 2023 11:05
|
Додаток 1 до договору 34 23.pdf | укладений |
03 травня 2023 11:04
|
Договір 34 23_ 3.pdf | укладений |
03 травня 2023 11:04
|
Договір 34 23_ 2.pdf | укладений |
03 травня 2023 11:04
|
Договір 34 23_ 1.pdf | укладений |
03 травня 2023 11:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Редакція 1 речення пункту 1.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 34/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Редакція першого речення пункту 1.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 34/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дозавантаження переліку внесених змін до тендерної документації |
Номер договору про закупівлю: | 34/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол №14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 травня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
140 583,38
UAH
|
Причини розірвання договору: | у звязку з неможливістю усунення виявлених порушень |