Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Люботинський мистецький ліцей "Дивосвіт" Харківської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 04591423 |
Місцезнаходження: | 62433, Україна , Харківська обл., місто Люботин, вул.Кооперативна, буд.38/8 |
Контактна особа: |
Петте Людмила 380577411037 mkab.lyubotin@internatkh.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2023 12:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2023 14:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2023 14:03 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Капітальний ремонт КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЛЮБОТИНСЬКИЙ МИСТЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ “ДИВОСВІТ”» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ за адресою: Харківська область, м. Люботин, вул. Кооперативна, 38/8»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2023 12:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2023 12:54 |
ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У відповідь на Ваше запитання можемо повідомити наступне:
08.11.2021 р. набрав чинності Наказ Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» № 281 від 01.11.2021 року, яким було введено в дію нові Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Також даним наказом було визначено ряд державних стандартів України, що втратили чинність, серед них ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектновишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Враховуючи вищевикладене Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій з урахуванням внесених змін та у відповідності до норм чинного законодавства.
На Ваше звернення можемо повідомити наступне:
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64, зі змінами, (далі – Указ № 64) введено воєнний стан в Україні з 5:30 год. 24.02.2022 та з урахуванням внесених змін продовжено, наразі – до 20.05.2023.
Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі”(надалі - Закон) було установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України.
Для реалізації цієї норми Закону України “Про публічні закупівлі” Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. було затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі - Особливості), згідно яких була розроблена Тендерна документація.
Абзацом 1 п. 28 Особливостей передбачено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Абзацами 6-7 п. 28 встановлено, що у тендерній документації обов’язково зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Також повідомляємо Вам, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На виконання вимог п. 28. Особливостей та ст. 22 Закону у Тендерній документації і було зазначено кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», що не суперечить вимогам чинного законодавства.
Шановний Учаснику!
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що весь перелік необхідних для надання учасником у своїй тендерній пропозиції документів зазначено у Тендерній документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-13-000151 ● 4e3848474d6b42698da9ce1af27ad89c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2023 10:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.06.2023 № 142
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.06.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 13.06.2023 № 142
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5. UA-2023-04-08-000131-a 08.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-15 17:50:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Виготовлення проєктно-кошторисної документації на: «Капітальний ремонт Комунального закладу «Люботинський мистецький ліцей «Дивосвіт» Харківської обласної ради за адресою: Харківська область, м. Люботин, вул. Кооперативна, 38/8» (ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-04-08-000131-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-19 11:36:53
Пояснення на запит Держаудитслужби України
Розглянувши Ваш запит на пояснення можемо повідомити наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (Завдання на проектування) складені відповідно до потреб закладу задля ліквідації наслідків бойових дій (по території, де розміщено навчальний заклад РФ було нанесено чотири удари). Внаслідок прямого потрапляння снаряду частково зруйновано будівлі навчального закладу, про що свідчать комісійні акти обстеження.
Закупівля здійснюється з метою відновлення навчального процесу та задоволення потреб громадян у здобутті повної загальної середньої освіти, початкової та профільної мистецької освіти; забезпечення єдності навчання, виховання та творчого розвитку; забезпечення відповідності рівня повної загальної середньої освіти державним стандартам та рівня початкової і профільної мистецької освіти стандартам спеціалізованої освіти; забезпечення охорони життя і здоров’я учнів, педагогічних та інших працівників навчального закладу.
Розмір бюджетного призначення на закупівлю робіт з виготовлення проєктно-кошторисної документації на: «Капітальний ремонт КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЛЮБОТИНСЬКИЙ МИСТЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ “ДИВОСВІТ”» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ за адресою: Харківська область, м. Люботин, вул. Кооперативна, 38/8» визначено в Переліку інвестиційних проєктів регіонального розвитку, які планується реалізувати у 2023 році по галузі «Освіта», затвердженого Розпорядженням начальника Харківської обласної військової адміністрації №52 В від 17.02.2023 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку Харківської області на 2023 рік».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному сайті КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЛЮБОТИНСЬКИЙ МИСТЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ “ДИВОСВІТ”» https://lintern.org.ua/publichni-zakupivli/
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-21 19:14:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Виготовлення проєктно-кошторисної документації на: «Капітальний ремонт Комунального закладу «Люботинський мистецький ліцей «Дивосвіт» Харківської обласної ради за адресою: Харківська область, м. Люботин, вул. Кооперативна, 38/8» (ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-04-08-000131-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
- в тендерній документації не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Поясніть встановлену невідповідність;
- в тендерній документації не зазначено інформацію про розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. Поясніть встановлену невідповідність;
- в ході моніторингу встановлено, що Комунальним закладом «Люботинський мистецький ліцей «Дивосвіт» Харківської обласної ради (далі - Замовник) під час розгляду тендерних пропозицій учасників відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ФОП Ковтун-Науменко О.М., про що зазначено в протоколі від 24.04.2023 № 3. Так, згідно вищевказаного протоколу відхилення відбулося на підставі наступних причин:
1) У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ковтун-Науменко О.М. відсутній акт обстеження об’єкту, підписаний уповноваженою особою на підписання документів пропозиції учасника.
2) Пропозиція учасника ФОП Ковтун-Науменко О.М. в супереч умовам тендерної документації не підписана кваліфікованим електронним підписом.
3) Учасник ФОП Ковтун-Науменко О.М. не виправив встановлені невідповідності, виправити які вимагав Замовник на підставі п. 40 Особливостей та повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 21.04.2023 року.
Однак, в ході моніторингу встановлено, що учасником ФОП Ковтун-Науменко О.М. в складі тендерної пропозиції (файл «ПРОПОЗИЦІЯ ЧАСТИНА 2.pdf», стор. 34) надано акт обстеження об’єкту за підписом представника учасника Шулевського Л.В. та представника Замовника Луньова С.М.
Згідно пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на них електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї документації.
Тендерна пропозиція ФОП Ковтун-Науменко О.М. підписана електронним підписом, в якому: тип нося – незахищений, тип підпису – удосконалений, сертифікат – кваліфікований. Згідно пункту 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII, кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Тобто, не зрозуміло чим керувався Замовник при розгляді цього питання.
Крім того, учасником ФОП Ковтун-Науменко О.М. було своєчасно надано документи щодо виправлення встановлених невідповідностей, що підтверджується завантаженим 22.04.2023 файлом «ДОКУМЕНТИ НА НЕВІДПОВІДНІСТЬ.pdf», в тому числі надано розпорядження про призначення уповноваженого представника учасника закупівлі від 11.04.2023 № 04-Р – архітектора Шулевського Л.В.
Таким чином, просимо надати пояснення стосовно виявлених невідповідностей.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-23 18:35:31
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Розглянувши Ваш запит на пояснення можемо повідомити наступне.
1. У своєму запиті ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА просить надати пояснення, чому в тендерній документації не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Згідно з п.1 розділу IV тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій електронна система встановлює автоматично. У відповідності до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2023-04-08-000131-a кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 16 квітня 2023 14:00 год. Слід зауважити, що електронний майданчик, яким користується Замовник, автоматично присвоює мінімально можливу дату та час кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
На підставі вищезазначеного, тендерна документація не містить невідповідностей стосовно зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
2. У своєму запиті ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА просить надати пояснення, чому в тендерній документації не зазначено інформацію про розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Відповідно до п.15 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості: розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). З вищенаведеного вбачається, що Замовник не зобов’язаний зазначати у тендерній документації розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, якщо Замовник його не вимагає. Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів № UA-2023-04-08-000131-a розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): відсутній, вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): відсутній (оголошення додається у вкладеному файлі).
На підставі вищезазначеного, тендерна документація не містить невідповідностей стосовно зазначення інформації про розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
3. У своєму запиті ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА просить надати пояснення, чому Замовник відхилив тендерну пропозицію ФО-П Ковтун-Науменко О.М.
По-перше, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Ковтун-Науменко О.М. відсутній акт обстеження об’єкту, підписаний уповноваженою особою на підписання документів пропозиції учасника.
Відповідно до п.п.5 п.3 розділу V тендерної документації з метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно:
- здійснити виїзд на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи.
- надати в складі пропозиції Акт обстеження (огляду) об’єкту в довільній формі про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника.
У складі тендерної пропозиції ФО-П Ковтун-Науменко О.М. наданий акт огляду об’єкту, проте, цей акт не може свідчити про відвідування об’єкту Учасником, адже, уповноваженою особою на підписання тендерної пропозиції та здійснення організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій від імені учасника є Ковтун-Науменко Ольга Миколаївна (це підтверджується довідкою №05 від 14 квітня 2023 року). Разом з тим, Акт обстеження (огляду) об’єкту не містить підпису Ковтун-Науменко Ольги Миколаївни.
Слід зазначити, що архітектор - Шулевський Л.В. не є учасником, оскільки, не здійснює організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій.
На виконання п.40 Особливостей 21.04.2023 року учаснику було надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Проте, учасник не виправив вищезазначені невідповідності, а саме: не надав акт обстеження (огляду) об’єкту, який підтверджує відвідування об’єкту уповноваженою особою на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю Ковтун-Науменко Ольгою Миколаївною.
Отже, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ФО-П Ковтун-Науменко Ольга Миколаївна відповідно до п.п.1 п.41 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
По-друге, тендерна пропозиція ФО-П Ковтун-Науменко О.М. не підписана кваліфікованим електронним підписом. Згідно з п.1 розділу 3 тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладення на них електронного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї документації.
Відповідно до п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/ постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Згідно з п. 23. ч.1 ст.1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України "Про електронні довірчі послуги" кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов'язаний цей кваліфікований електронний підпис чи печатка.
Враховуючи викладене, особистий ключ кваліфікованого електронного підпису може зберігатися виключно в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки та повинен бути пов'язаним з кваліфікованим сертифікатом електронного підпису.
При перевірці електронного підпису, накладеного на пропозицію ФО-П Ковтун-Науменко О.М., на сайті czo.gov.ua з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений.
Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України надало роз’яснення, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим.
На виконання п.40 Особливостей 21.04.2023 року учаснику було надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Проте, учасник не виправив вищезазначені невідповідності, а саме: не підписав кваліфікованим електронним підписом пропозицію.
Отже, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ФО-П Ковтун-Науменко Ольга Миколаївна відповідно до п.п.1 п.41 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
На підставі вищезазначеного, дії учасника щодо відхилення тендерної пропозиції ФО-П Ковтун-Науменко Ольги Миколаївни не суперечать законодавству України у сфері публічних закупівель, відсутні будь-які невідповідності умовам тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-08-000131-а «Виготовлення проєктно-кошторисної документації на: «Капітальний ремонт КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЛЮБОТИНСЬКИЙ МИСТЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ “ДИВОСВІТ” » ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ за адресою: Харківська область, м. Люботин, вул. Кооперативна, 38/8», проведеного Північно-східним офісом Держаудитслужби.
2023-07-03 16:43:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Ковтун-Науменко Ольга Миколаївна |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" |
3 830 000,00
UAH з ПДВ
|
3 830 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Ковтун-Науменко Ольга Миколаївна #2749416846 |
Відхилено |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2023 11:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 квітня 2023 16:18
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 квітня 2023 00:00
|
ПП "УКРСЕРВІСПРОЕКТ" #36514593 |
Переможець |
3 830 000,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2023 10:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2023 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2023 11:01
|
Протокол № 5 від 08.05.2023.pdf | зміни до договору |
08 травня 2023 11:01
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
08 травня 2023 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2023 10:26
|
Договор № 2 від 4.05.2023.PDF | укладений |
04 травня 2023 10:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк виконання робіт - 31.05.2023 року, місце виконання робіт: 62433, Україна, Харківська область, місто Люботин, вул. Кооперативна, буд. 38/8. Обсяг виконання робіт - 1 робота. Ціна цього договору залишається незмінною і становить 3830000,00 грн. (три мільйони вісімсот тридцять тисяч грн. 00 коп.)без ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |