Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт із заміною віконної конструкції
Очікувана вартість
830 000,00 UAH
UA-2023-04-07-006886-a de3270c0f5884af98c29a4d7100329ec
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Людмила Григорівна

+380457131203 tnmz1975@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Обласне психіатрично-наркологічне медичне об'єднання"
Код ЄДРПОУ: 01994793
Місцезнаходження: 08631, Україна , Київська обл., смт Глеваха, вул Вокзальна 8
Контактна особа: Шевчук Людмила Григорівна
+380457131203
tnmz1975@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2023 14:04
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2023 00:00
Очікувана вартість: 830 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт із заміною віконної конструкції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08631, Україна, Київська область, Фастівський район, смт. Глеваха, вул. Вокзальна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2023
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником виключно Виконавцю протягом 15 календарних днів після підписання Сторонами Актів наданих послуг, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 14:04
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 14:04
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 14:04
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 14:04
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 14:04
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 14:04
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 14:04
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 14:04
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 14:04
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 14:04
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 14:04
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 14:04
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 14:04
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 14:04
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 14:04
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 14:04
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 14:04
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 14:04
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 14:04
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 14:04
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 14:04
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 14:04
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 14:04
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2023 14:04

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

07 квітня 2023 20:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2023 14:05
додаток_4.pdf
07 квітня 2023 14:05
додаток_3.pdf
07 квітня 2023 14:05
додаток_2.pdf
07 квітня 2023 14:05
додаток_1.pdf
07 квітня 2023 14:05
Тендерна документація.pdf
07 квітня 2023 20:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2023 20:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2023 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2023 14:05
додаток_4.pdf
07 квітня 2023 14:05
додаток_3.pdf
07 квітня 2023 14:05
додаток_2.pdf
07 квітня 2023 14:05
додаток_1.pdf
07 квітня 2023 14:05
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо оприлюдити ТД у «WORD»
Дата подання: 10 квітня 2023 13:20
Дата відповіді: 12 квітня 2023 09:17
Доброго дня, шановний Замовнику! Тенедерну документацію Ви оприлюднили у форматі «PDF». Як результат, зразки таблиць довідок, інші документи ТД неможливо використати при підготовці пропозиції. Просимо оприлюдити ТД у «WORD». Зазделегідь вдячні.
Відповідь: Шановний Учасник, Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено в якому форматі Замовник зобов’язаний оприлюднювати для вільного доступу в електронній системі закупівель тендерну документацію та додатки до неї, тому Замовником обрано формат «.pdf». Додатково зазначаємо, формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідних системних засобів, конвертувавши оприлюднені документи закупівлі з формату «.pdf» у формат «word».
технічні характеристики
Дата подання: 11 квітня 2023 11:38
Дата відповіді: 12 квітня 2023 09:24
В ТЗ вказано: "Блоки віконні металопластикові з енерго-зберігаючим склопакетом 4і-14ar-4-14ar-4і та 6-ти камерним металопластиковим профілем. Фурнітура Масо." Це принципова позиція Замовника, чи можна змінювати на аналоги, що повністю відповідають потребам енергозберіганню згідно норм законодавства України?
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо, що вся необхідна інформація щодо технічних, якісних характеристик предмета закупівлі зазначена Замовником в Додатку 3 до тендерної документації. Також, відповідно до умов тендерної документації в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". В місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними
європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент». Запропоновані товари не повинні бути гіршими за технічними характеристиками за ті, що вказав Замовник.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-04-07-006886-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ЛІВАНДОВСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2127209358
Дата подання: 11 квітня 2023 14:26
Вимога внести зміни у ТД
Вих. № 87
від 11 квітня 2023 року

Уповноваженій особі Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Обласне психіатрично-наркологічне медичне об’єднання»
Шевчук Л.Г.
08631 Київська область, смт. Глеваха,
вул. Вокзальна, 8.
E-mail: Glevakha@gmail.com


ВИМОГА
07 квітня 2023 року Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-04-07-006886-a Поточний ремонт із заміною віконної конструкції (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45420000-7 Столярні та теслярні роботи).
Додатком 2 (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації) пунктом 15. 2) Замовником встановлено дискримінаційні вимоги потенційним учасниками надати у складі тендерної пропозиції (цитуємо): «сертифікат відповідності на виріб, що виданий на ім'я учасника на підставі протоколу випробувань; договір з випробувальною лабораторією (центром) на проведення сертифікаційних випробувань блоків віконних полівінілхлоридних (вікна з полівінілхлоридних профілів) запропонованих учасником згідно з протоколом».
Сертифікат на виріб і договір з випробувальною лабораторією (центром) на проведення сертифікаційних випробувань блоків віконних є лише у заводів виробників. А потенційні учасники можуть працювати із заводами-виробниками на підстави у дистриб'юторських договорів.
Вважаємо, що така вимога Замовника суперечить законодавству, є дискримінаційною, звужує коло потенційних учасників, унеможливлює економію бюджетних коштів в умовах воєнного стану і може свідчити про корупційну складову.
Привертає увагу, що ця закупівля фактично ідентична закупівлі UA-2023-03-20-004674-a Поточний ремонт із заміною віконної конструкції (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45420000-7 Столярні та теслярні роботи), яку цей замовник відмінив своїм протоколом № 3 від 04 квітня 2023 року.
Скасування тієї закупівлі після розкриття тендерних пропозицій і ознайомлення із документацією учасників замовник аргументував (цитуємо): «Допущенi помилки в частинi розрахункiв очiкуваної вapтocтi та iнформацiї про необхiднi технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi, у тому числi вiдповiдну технiчну специфiкацiю на цьому етапi закупiвлi неможливо усунуги чи виправити».
Проте, у закупівлі UA-2023-04-07-006886-a змінив не лише розрахунки очікувальної вартості, технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики, а і встановив додаткові умови потенційним учасника – надати сертифікат відповідності на виріб, що виданий на ім'я учасника на підставі протоколу випробувань; договір з випробувальною лабораторією (центром) на проведення сертифікаційних випробувань блоків віконних полівінілхлоридних (вікна з полівінілхлоридних профілів) запропонованих учасником згідно з протоколом.
Крім того, пунктом 10 Додатка 2 ТД замовником встановлено теж дискримінаційну вимогу (цитуємо): «Учасник, в обов’язковому порядку, в період уточнення за свій рахунок, проводить огляд об’єкту.
Виїзд уповноваженого фахівця для уточнення розмірів та інших технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі обов’язковий. Обов’язковим є підписання Акту попереднього огляду об’єкту».
Вказаний Замовником для зв’язку стаціонарний номер телефона не відповідає. Як потенційний учасник може прибути на об’єкт і провести огляд у присутності Замовника, якщо із Замоником неможливо зв’язатися і домовитися про день і час огляду?
Дана вимога є неправомірною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, а також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд до відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі. Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель, визначені статтею 5 Закону – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії бюджетних коштів, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощено закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. А частина 4 цієї статті Закону взагалі забороняє замовникам встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Статтею 44 Закону за порушення уповноваженими (службовими) особами замовників вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, передбачена відповідальність (стаття 191 Кримінального кодексу України – Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем).
Оскільки Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо потенційних учасників порушив вимоги пунктів 1, 2, 4, 6 частини 1, частину 4 статті 5; частину 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»,

ВИМАГАЮ:

1. Внести зміни у тендерну документацію шляхом вилучення дискримінаційної вимоги потенційним учасниками надати у складі тендерної пропозиції: сертифікат відповідності на виріб, що виданий на ім'я учасника на підставі протоколу випробувань; договір з випробувальною лабораторією (центром) на проведення сертифікаційних випробувань блоків віконних полівінілхлоридних (вікна з полівінілхлоридних профілів) запропонованих учасником згідно з протоколом».
2. Внести зміни у тендерну документацію шляхом вилучення дискримінаційної вимоги потенційним учасникам в обов’язковому порядку, в період уточнення за свій рахунок, провести огляд об’єкту і підписання Акту попереднього огляду об’єкту.

У протилежному випадку залишаю за собою право звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України, органів державного фінансового контролю, правоохоронних органів, які, відповідно до законодавства України здійснюють боротьбу з корупцією і зловживанням владними повноваженнями та до суду.

Додаток:
Копія протоколу Уповноваженої особи КНП Київської обласної ради «Обласне психіатрично-наркологічне медичне об’єднання» № 3 від 04 квітня 2023 року.


11 квітня 2023 року

ФОП Лівандовський О.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 квітня 2023 12:05
Відповідь Замовника на вимогу ФОП Лівандовський О.М.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

11 квітня 2023 14:26
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ.pdf

Документи

13 квітня 2023 12:05
відповідь.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-04-13-000002 • d6cbe947331c4bcb840ead459b40a365
Автор звернення: ФОП Лівандовський О.М.
Дата створення звернення: 2023-04-13 13:59
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
07 квітня 2023 року Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-04-07-006886-a Поточний ремонт із заміною віконної конструкції (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45420000-7 Столярні та теслярні роботи). Додатком 2 (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації) пунктом 15. 2) Замовником встановлено дискримінаційні вимоги потенційним учасниками надати у складі тендерної пропозиції (цитуємо): «сертифікат відповідності на виріб, що виданий на ім'я учасника на підставі протоколу випробувань; договір з випробувальною лабораторією (центром) на проведення сертифікаційних випробувань блоків віконних полівінілхлоридних (вікна з полівінілхлоридних профілів) запропонованих учасником згідно з протоколом». Сертифікат на виріб і договір з випробувальною лабораторією (центром) на проведення сертифікаційних випробувань блоків віконних є лише у заводів виробників. А потенційні учасники можуть працювати із заводами-виробниками на підстави у дистриб'юторських договорів. Вважаємо, що така вимога Замовника суперечить законодавству, є дискримінаційною, звужує коло потенційних учасників, унеможливлює економію бюджетних коштів в умовах воєнного стану і може свідчити про корупційну складову. Привертає увагу, що ця закупівля фактично ідентична закупівлі UA-2023-03-20-004674-a Поточний ремонт із заміною віконної конструкції (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45420000-7 Столярні та теслярні роботи), яку цей замовник відмінив своїм протоколом № 3 від 04 квітня 2023 року. Скасування тієї закупівлі після розкриття тендерних пропозицій і ознайомлення із документацією учасників замовник аргументував (цитуємо): «Допущенi помилки в частинi розрахункiв очiкуваної вapтocтi та iнформацiї про необхiднi технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi, у тому числi вiдповiдну технiчну специфiкацiю на цьому етапi закупiвлi неможливо усунуги чи виправити». Проте, у закупівлі UA-2023-04-07-006886-a змінив не лише розрахунки очікувальної вартості, технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики, а і встановив додаткові умови потенційним учасника – надати сертифікат відповідності на виріб, що виданий на ім'я учасника на підставі протоколу випробувань; договір з випробувальною лабораторією (центром) на проведення сертифікаційних випробувань блоків віконних полівінілхлоридних (вікна з полівінілхлоридних профілів) запропонованих учасником згідно з протоколом. Крім того, пунктом 10 Додатка 2 ТД замовником встановлено теж дискримінаційну вимогу (цитуємо): «Учасник, в обов’язковому порядку, в період уточнення за свій рахунок, проводить огляд об’єкту. Виїзд уповноваженого фахівця для уточнення розмірів та інших технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі обов’язковий. Обов’язковим є підписання Акту попереднього огляду об’єкту». Вказаний Замовником для зв’язку стаціонарний номер телефона не відповідає. Як потенційний учасник може прибути на об’єкт і провести огляд у присутності Замовника, якщо із Замоником неможливо зв’язатися і домовитися про день і час огляду? Дана вимога є неправомірною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, а також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд до відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі. Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель, визначені статтею 5 Закону – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії бюджетних коштів, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощено закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. А частина 4 цієї статті Закону взагалі забороняє замовникам встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників. Статтею 44 Закону за порушення уповноваженими (службовими) особами замовників вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, передбачена відповідальність. Оскільки Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо потенційних учасників порушив вимоги пунктів 1, 2, 4, 6 частини 1, частину 4 статті 5; частину 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу провести аудиторську перевірку цієї закупівлі.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ" 694 235,00
UAH з ПДВ
694 235,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

21 квітня 2023 14:03
Електронний підпис
21 квітня 2023 13:46
3. Витяг.pdf
14 квітня 2023 14:31
Електронний підпис
14 квітня 2023 14:25
20. Паспорт та ІПН.pdf
14 квітня 2023 14:25
28.1. Витяг.pdf
14 квітня 2023 14:25
21. Статут.pdf
14 квітня 2023 14:25
83.imd
14 квітня 2023 14:25
28. Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ"
#33583910
Переможець 694 235,00
UAH з ПДВ
20 квітня 2023 11:19

Документи

20 квітня 2023 11:19
Електронний підпис
20 квітня 2023 10:47
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 квітня 2023 11:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ"
#33583910
694 235,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 квітня 2023 11:19
Електронний підпис
20 квітня 2023 10:47
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 червня 2023 13:47
Електронний підпис укладений
27 квітня 2023 14:08
договір.pdf укладений
27 квітня 2023 14:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 694 235,00
UAH (в тому числі ПДВ 115 705,83 UAH)