Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт із заміною віконної конструкції
Очікувана вартість
830 000,00 UAH
UA-2023-04-07-006886-a ● de3270c0f5884af98c29a4d7100329ec
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Обласне психіатрично-наркологічне медичне об'єднання" |
Код ЄДРПОУ: | 01994793 |
Місцезнаходження: | 08631, Україна , Київська обл., смт Глеваха, вул Вокзальна 8 |
Контактна особа: |
Шевчук Людмила Григорівна +380457131203 tnmz1975@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2023 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 830 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт із заміною віконної конструкції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08631, Україна, Київська область, Фастівський район, смт. Глеваха, вул. Вокзальна, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2023
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником виключно Виконавцю протягом 15 календарних днів після підписання Сторонами Актів наданих послуг, які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2023 20:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2023 14:05 |
додаток_4.pdf | |
07 квітня 2023 14:05 |
додаток_3.pdf | |
07 квітня 2023 14:05 |
додаток_2.pdf | |
07 квітня 2023 14:05 |
додаток_1.pdf | |
07 квітня 2023 14:05 |
Тендерна документація.pdf |
07 квітня 2023 20:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 квітня 2023 14:05 |
додаток_4.pdf
|
||||||
07 квітня 2023 14:05 |
додаток_3.pdf
|
||||||
07 квітня 2023 14:05 |
додаток_2.pdf
|
||||||
07 квітня 2023 14:05 |
додаток_1.pdf
|
||||||
07 квітня 2023 14:05 |
Тендерна документація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо оприлюдити ТД у «WORD»
Дата подання: 10 квітня 2023 13:20
Дата відповіді: 12 квітня 2023 09:17
Доброго дня, шановний Замовнику!
Тенедерну документацію Ви оприлюднили у форматі «PDF». Як результат, зразки таблиць довідок, інші документи ТД неможливо використати при підготовці пропозиції.
Просимо оприлюдити ТД у «WORD».
Зазделегідь вдячні.
Відповідь: Шановний Учасник, Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено в якому форматі Замовник зобов’язаний оприлюднювати для вільного доступу в електронній системі закупівель тендерну документацію та додатки до неї, тому Замовником обрано формат «.pdf». Додатково зазначаємо, формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідних системних засобів, конвертувавши оприлюднені документи закупівлі з формату «.pdf» у формат «word».
технічні характеристики
Дата подання: 11 квітня 2023 11:38
Дата відповіді: 12 квітня 2023 09:24
В ТЗ вказано: "Блоки віконні металопластикові з енерго-зберігаючим склопакетом 4і-14ar-4-14ar-4і та 6-ти камерним металопластиковим
профілем. Фурнітура Масо."
Це принципова позиція Замовника, чи можна змінювати на аналоги, що повністю відповідають потребам енергозберіганню згідно норм законодавства України?
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення та повідомляємо, що вся необхідна інформація щодо технічних, якісних характеристик предмета закупівлі зазначена Замовником в Додатку 3 до тендерної документації. Також, відповідно до умов тендерної документації в місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". В місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними
європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент». Запропоновані товари не повинні бути гіршими за технічними характеристиками за ті, що вказав Замовник.
європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент». Запропоновані товари не повинні бути гіршими за технічними характеристиками за ті, що вказав Замовник.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-07-006886-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ЛІВАНДОВСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2127209358
Дата подання: 11 квітня 2023 14:26
Вимога внести зміни у ТД
Вих. № 87
від 11 квітня 2023 року
Уповноваженій особі Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Обласне психіатрично-наркологічне медичне об’єднання»
Шевчук Л.Г.
08631 Київська область, смт. Глеваха,
вул. Вокзальна, 8.
E-mail: Glevakha@gmail.com
ВИМОГА
07 квітня 2023 року Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-04-07-006886-a Поточний ремонт із заміною віконної конструкції (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45420000-7 Столярні та теслярні роботи).
Додатком 2 (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації) пунктом 15. 2) Замовником встановлено дискримінаційні вимоги потенційним учасниками надати у складі тендерної пропозиції (цитуємо): «сертифікат відповідності на виріб, що виданий на ім'я учасника на підставі протоколу випробувань; договір з випробувальною лабораторією (центром) на проведення сертифікаційних випробувань блоків віконних полівінілхлоридних (вікна з полівінілхлоридних профілів) запропонованих учасником згідно з протоколом».
Сертифікат на виріб і договір з випробувальною лабораторією (центром) на проведення сертифікаційних випробувань блоків віконних є лише у заводів виробників. А потенційні учасники можуть працювати із заводами-виробниками на підстави у дистриб'юторських договорів.
Вважаємо, що така вимога Замовника суперечить законодавству, є дискримінаційною, звужує коло потенційних учасників, унеможливлює економію бюджетних коштів в умовах воєнного стану і може свідчити про корупційну складову.
Привертає увагу, що ця закупівля фактично ідентична закупівлі UA-2023-03-20-004674-a Поточний ремонт із заміною віконної конструкції (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45420000-7 Столярні та теслярні роботи), яку цей замовник відмінив своїм протоколом № 3 від 04 квітня 2023 року.
Скасування тієї закупівлі після розкриття тендерних пропозицій і ознайомлення із документацією учасників замовник аргументував (цитуємо): «Допущенi помилки в частинi розрахункiв очiкуваної вapтocтi та iнформацiї про необхiднi технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi, у тому числi вiдповiдну технiчну специфiкацiю на цьому етапi закупiвлi неможливо усунуги чи виправити».
Проте, у закупівлі UA-2023-04-07-006886-a змінив не лише розрахунки очікувальної вартості, технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики, а і встановив додаткові умови потенційним учасника – надати сертифікат відповідності на виріб, що виданий на ім'я учасника на підставі протоколу випробувань; договір з випробувальною лабораторією (центром) на проведення сертифікаційних випробувань блоків віконних полівінілхлоридних (вікна з полівінілхлоридних профілів) запропонованих учасником згідно з протоколом.
Крім того, пунктом 10 Додатка 2 ТД замовником встановлено теж дискримінаційну вимогу (цитуємо): «Учасник, в обов’язковому порядку, в період уточнення за свій рахунок, проводить огляд об’єкту.
Виїзд уповноваженого фахівця для уточнення розмірів та інших технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі обов’язковий. Обов’язковим є підписання Акту попереднього огляду об’єкту».
Вказаний Замовником для зв’язку стаціонарний номер телефона не відповідає. Як потенційний учасник може прибути на об’єкт і провести огляд у присутності Замовника, якщо із Замоником неможливо зв’язатися і домовитися про день і час огляду?
Дана вимога є неправомірною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, а також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд до відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі. Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель, визначені статтею 5 Закону – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії бюджетних коштів, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощено закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. А частина 4 цієї статті Закону взагалі забороняє замовникам встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Статтею 44 Закону за порушення уповноваженими (службовими) особами замовників вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, передбачена відповідальність (стаття 191 Кримінального кодексу України – Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем).
Оскільки Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо потенційних учасників порушив вимоги пунктів 1, 2, 4, 6 частини 1, частину 4 статті 5; частину 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЮ:
1. Внести зміни у тендерну документацію шляхом вилучення дискримінаційної вимоги потенційним учасниками надати у складі тендерної пропозиції: сертифікат відповідності на виріб, що виданий на ім'я учасника на підставі протоколу випробувань; договір з випробувальною лабораторією (центром) на проведення сертифікаційних випробувань блоків віконних полівінілхлоридних (вікна з полівінілхлоридних профілів) запропонованих учасником згідно з протоколом».
2. Внести зміни у тендерну документацію шляхом вилучення дискримінаційної вимоги потенційним учасникам в обов’язковому порядку, в період уточнення за свій рахунок, провести огляд об’єкту і підписання Акту попереднього огляду об’єкту.
У протилежному випадку залишаю за собою право звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України, органів державного фінансового контролю, правоохоронних органів, які, відповідно до законодавства України здійснюють боротьбу з корупцією і зловживанням владними повноваженнями та до суду.
Додаток:
Копія протоколу Уповноваженої особи КНП Київської обласної ради «Обласне психіатрично-наркологічне медичне об’єднання» № 3 від 04 квітня 2023 року.
11 квітня 2023 року
ФОП Лівандовський О.М.
Розгорнути
Згорнути
від 11 квітня 2023 року
Уповноваженій особі Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Обласне психіатрично-наркологічне медичне об’єднання»
Шевчук Л.Г.
08631 Київська область, смт. Глеваха,
вул. Вокзальна, 8.
E-mail: Glevakha@gmail.com
ВИМОГА
07 квітня 2023 року Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-04-07-006886-a Поточний ремонт із заміною віконної конструкції (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45420000-7 Столярні та теслярні роботи).
Додатком 2 (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації) пунктом 15. 2) Замовником встановлено дискримінаційні вимоги потенційним учасниками надати у складі тендерної пропозиції (цитуємо): «сертифікат відповідності на виріб, що виданий на ім'я учасника на підставі протоколу випробувань; договір з випробувальною лабораторією (центром) на проведення сертифікаційних випробувань блоків віконних полівінілхлоридних (вікна з полівінілхлоридних профілів) запропонованих учасником згідно з протоколом».
Сертифікат на виріб і договір з випробувальною лабораторією (центром) на проведення сертифікаційних випробувань блоків віконних є лише у заводів виробників. А потенційні учасники можуть працювати із заводами-виробниками на підстави у дистриб'юторських договорів.
Вважаємо, що така вимога Замовника суперечить законодавству, є дискримінаційною, звужує коло потенційних учасників, унеможливлює економію бюджетних коштів в умовах воєнного стану і може свідчити про корупційну складову.
Привертає увагу, що ця закупівля фактично ідентична закупівлі UA-2023-03-20-004674-a Поточний ремонт із заміною віконної конструкції (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45420000-7 Столярні та теслярні роботи), яку цей замовник відмінив своїм протоколом № 3 від 04 квітня 2023 року.
Скасування тієї закупівлі після розкриття тендерних пропозицій і ознайомлення із документацією учасників замовник аргументував (цитуємо): «Допущенi помилки в частинi розрахункiв очiкуваної вapтocтi та iнформацiї про необхiднi технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi, у тому числi вiдповiдну технiчну специфiкацiю на цьому етапi закупiвлi неможливо усунуги чи виправити».
Проте, у закупівлі UA-2023-04-07-006886-a змінив не лише розрахунки очікувальної вартості, технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики, а і встановив додаткові умови потенційним учасника – надати сертифікат відповідності на виріб, що виданий на ім'я учасника на підставі протоколу випробувань; договір з випробувальною лабораторією (центром) на проведення сертифікаційних випробувань блоків віконних полівінілхлоридних (вікна з полівінілхлоридних профілів) запропонованих учасником згідно з протоколом.
Крім того, пунктом 10 Додатка 2 ТД замовником встановлено теж дискримінаційну вимогу (цитуємо): «Учасник, в обов’язковому порядку, в період уточнення за свій рахунок, проводить огляд об’єкту.
Виїзд уповноваженого фахівця для уточнення розмірів та інших технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі обов’язковий. Обов’язковим є підписання Акту попереднього огляду об’єкту».
Вказаний Замовником для зв’язку стаціонарний номер телефона не відповідає. Як потенційний учасник може прибути на об’єкт і провести огляд у присутності Замовника, якщо із Замоником неможливо зв’язатися і домовитися про день і час огляду?
Дана вимога є неправомірною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, а також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд до відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі. Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель, визначені статтею 5 Закону – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії бюджетних коштів, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощено закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. А частина 4 цієї статті Закону взагалі забороняє замовникам встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Статтею 44 Закону за порушення уповноваженими (службовими) особами замовників вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, передбачена відповідальність (стаття 191 Кримінального кодексу України – Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем).
Оскільки Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо потенційних учасників порушив вимоги пунктів 1, 2, 4, 6 частини 1, частину 4 статті 5; частину 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЮ:
1. Внести зміни у тендерну документацію шляхом вилучення дискримінаційної вимоги потенційним учасниками надати у складі тендерної пропозиції: сертифікат відповідності на виріб, що виданий на ім'я учасника на підставі протоколу випробувань; договір з випробувальною лабораторією (центром) на проведення сертифікаційних випробувань блоків віконних полівінілхлоридних (вікна з полівінілхлоридних профілів) запропонованих учасником згідно з протоколом».
2. Внести зміни у тендерну документацію шляхом вилучення дискримінаційної вимоги потенційним учасникам в обов’язковому порядку, в період уточнення за свій рахунок, провести огляд об’єкту і підписання Акту попереднього огляду об’єкту.
У протилежному випадку залишаю за собою право звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України, органів державного фінансового контролю, правоохоронних органів, які, відповідно до законодавства України здійснюють боротьбу з корупцією і зловживанням владними повноваженнями та до суду.
Додаток:
Копія протоколу Уповноваженої особи КНП Київської обласної ради «Обласне психіатрично-наркологічне медичне об’єднання» № 3 від 04 квітня 2023 року.
11 квітня 2023 року
ФОП Лівандовський О.М.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 квітня 2023 12:05
Відповідь Замовника на вимогу ФОП Лівандовський О.М.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-04-13-000002 • d6cbe947331c4bcb840ead459b40a365
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-04-13
•
13:59
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
07 квітня 2023 року Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-04-07-006886-a Поточний ремонт із заміною віконної конструкції (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45420000-7 Столярні та теслярні роботи).
Додатком 2 (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація, та інші вимоги щодо предмета закупівлі тендерної документації) пунктом 15. 2) Замовником встановлено дискримінаційні вимоги потенційним учасниками надати у складі тендерної пропозиції (цитуємо): «сертифікат відповідності на виріб, що виданий на ім'я учасника на підставі протоколу випробувань; договір з випробувальною лабораторією (центром) на проведення сертифікаційних випробувань блоків віконних полівінілхлоридних (вікна з полівінілхлоридних профілів) запропонованих учасником згідно з протоколом».
Сертифікат на виріб і договір з випробувальною лабораторією (центром) на проведення сертифікаційних випробувань блоків віконних є лише у заводів виробників. А потенційні учасники можуть працювати із заводами-виробниками на підстави у дистриб'юторських договорів.
Вважаємо, що така вимога Замовника суперечить законодавству, є дискримінаційною, звужує коло потенційних учасників, унеможливлює економію бюджетних коштів в умовах воєнного стану і може свідчити про корупційну складову.
Привертає увагу, що ця закупівля фактично ідентична закупівлі UA-2023-03-20-004674-a Поточний ремонт із заміною віконної конструкції (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45420000-7 Столярні та теслярні роботи), яку цей замовник відмінив своїм протоколом № 3 від 04 квітня 2023 року.
Скасування тієї закупівлі після розкриття тендерних пропозицій і ознайомлення із документацією учасників замовник аргументував (цитуємо): «Допущенi помилки в частинi розрахункiв очiкуваної вapтocтi та iнформацiї про необхiднi технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi, у тому числi вiдповiдну технiчну специфiкацiю на цьому етапi закупiвлi неможливо усунуги чи виправити».
Проте, у закупівлі UA-2023-04-07-006886-a змінив не лише розрахунки очікувальної вартості, технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики, а і встановив додаткові умови потенційним учасника – надати сертифікат відповідності на виріб, що виданий на ім'я учасника на підставі протоколу випробувань; договір з випробувальною лабораторією (центром) на проведення сертифікаційних випробувань блоків віконних полівінілхлоридних (вікна з полівінілхлоридних профілів) запропонованих учасником згідно з протоколом.
Крім того, пунктом 10 Додатка 2 ТД замовником встановлено теж дискримінаційну вимогу (цитуємо): «Учасник, в обов’язковому порядку, в період уточнення за свій рахунок, проводить огляд об’єкту.
Виїзд уповноваженого фахівця для уточнення розмірів та інших технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі обов’язковий. Обов’язковим є підписання Акту попереднього огляду об’єкту».
Вказаний Замовником для зв’язку стаціонарний номер телефона не відповідає. Як потенційний учасник може прибути на об’єкт і провести огляд у присутності Замовника, якщо із Замоником неможливо зв’язатися і домовитися про день і час огляду?
Дана вимога є неправомірною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, а також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд до відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі. Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель, визначені статтею 5 Закону – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз.
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії бюджетних коштів, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощено закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. А частина 4 цієї статті Закону взагалі забороняє замовникам встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Статтею 44 Закону за порушення уповноваженими (службовими) особами замовників вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, передбачена відповідальність.
Оскільки Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо потенційних учасників порушив вимоги пунктів 1, 2, 4, 6 частини 1, частину 4 статті 5; частину 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу провести аудиторську перевірку цієї закупівлі.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ" |
694 235,00
UAH з ПДВ
|
694 235,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕРМЕТАЛПЛАСТ" #33583910 |
Переможець |
694 235,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2023 11:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2023 13:47
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2023 14:08
|
договір.pdf | укладений |
27 квітня 2023 14:01
|