Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 31570412 |
Вебсайт: | https://www.ukrtransnafta.com |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Князів Острозьких, будинок 32/2 |
Контактна особа: |
Інна Завадська +380442015750 i.zavadska@ukrtransnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2023 09:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2023 11:00 |
Очікувана вартість: | 21 256 062,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 106 280,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до вимог п.3.2. Розділу 3 тендерної документації та Додатку 12 (для банків-резидентів України), Додатку 13 (для іноземних банків) до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 106200 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець надає забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5% (п'ять відсотків) від суми договору відповідно до вимог п.6.6 Розділу 6 тендерної документації та Додатку 14 (для банків-резидентів України), Додатку 15 (для іноземних банків) до тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт I-ої черги лінійної частини нафтопроводу "Броди - Держкордон" з заміною труби Ду 500 на ділянці км 34,6 - км 37,3 Буський район, Львівської області (коригування №2).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Платежі за обсяги виконаних робіт здійснюються Замовником шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати на підставі отриманого рахунку(ів) (рахунку(ів)-фактури). | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до пункту 1.1. Розділу «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) (дозвільні документи)» Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації Учасник повинен надати:
- «Учасник надає скан-копію дозволу (дозволів) на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі – Декларація), виданих органом Держпраці (Держгірпромнагляду) відповідно до постанови КМУ від 26.10.2011р. №1107 (в т.ч. зі змінами від 03.02.2021 №77)(далі-Постанова), та необхідних для виконання Робіт, що є предметом закупівлі з наступним переліком:
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин та механізмів (роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників)»
- …
- «Учасник надає скан-копію дозволу (дозволів) на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі - Дозвіл) та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці (далі – Декларація), виданих органом Держпраці (Держгірпромнагляду) відповідно до постанови КМУ від 26.10.2011р. №1107 (в т.ч. зі змінами від 03.02.2021 №77), та необхідних для виконання Робіт, що є предметом закупівлі з наступним переліком:
- вантажопідіймальні крани і машини»
- …
Учасник надає скан-копію Дозволу/Декларації на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на які поширюється дія Постанови.
Прошу звернути Вашу увагу, що зокрема трубоукладачі підпадають під дію Постанови відповідно до пункту 6 Групи Б постанови КМУ від 03.02.2021 №77 (постанова КМУ від 26.10.2011р. №1107):
«6. Великотоннажний та інший технологічний транспортний засіб, визначений підпунктом 1 пункту 2 Порядку відомчої реєстрації та ведення обліку великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 січня 2010 р. N 8 (Офіційний вісник України, 2010 р., N 1, ст. 26).»
Відповідно до підпункту а) 1.2. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації:
«Учасник щодо Обладнання та МТБ, яке буде використовуватись при виконанні необхідних Робіт відповідно до вимог цієї документації та чинного законодавства, в складі своєї пропозиції надає:
а) скан-копії дозвільних документів (декларації, дозволи, сертифікати, ліцензії тощо), якщо наявність таких документів передбачене чинним законодавством.».
Відповідно Учасник повинен надати Дозвіл/Декларацію на експлуатацію даного виду механізмів, зокрема трубоукладачів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-13-000078 ● 816977bfe1094f4e91bbe56817229e77
- Статус: завершено ● Дата: 27 липня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 12:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.06.2023 № 172
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, зважаючи на наказ Держаудитслужби від 19 травня 2023 року № 110-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-04-07-000735-a 07.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-16 09:38:17
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту I-ої черги лінійної частини нафтопроводу «Броди – Держкордон» з заміною труби Ду 500 на ділянці км 34,6 - км 37,3 Буський район, Львівської області (коригування №2) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-07-000735-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні:
1) інформації та розрахунків з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2) інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.6 розділу 6 тендерної документації Замовника, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
3) повідомити чи укладався договір про закупівлю з переможцем торгів ПрАТ «Фірма «Нафтогазбуд». У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель. У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-21 11:24:55
Відповідь на запит
1) Інформація та розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Обґрунтування розміру витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт «Капітальний ремонт I-ої черги лінійної частини нафтопроводу "Броди - Держкордон" з заміною труби Ду 500 на ділянці км 34,6 - км 37,3 Буський район, Львівської області (коригування №2)" (код 45220000-5 за ДК 021:2015, інженерні та будівельні роботи) (UA-2023-04-07-000735-a) здійснено на підставі розробленої і затвердженої у встановленому чинним законодавством порядку проектно-кошторисної документації виготовленої згідно з договором на виконання проектно-вишукувальних (проектних) робіт №3886/К/22/204 від 20.10.2019 між АТ «Інститут транспорту нафти» та АТ «Укртранснафта» (експертний звіт щодо розгляду проектної документації за коригуванням робочого проекту №01-28/01 від 10.02.2021 та зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва додаються).
Необхідні технічні та якісні характеристики предмета даної закупівлі визначені в проектній документації, що є частиною тендерної документації та відповідають прийнятим проектним рішенням, розроблених відповідно до чинних будівельних норм і стандартів на підставі Завдання на проектування, Завдання на коригування робочого проекту та Завдання №2 на коригування робочого проекту.
Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до п. 4.3. «Інструкції з визначення очікуваної вартості товарів, робіт і послуг в АТ «Укртранснафта», яка є Додатком 1 до «Регламенту взаємодії функціональних підрозділів АТ «Укртранснафта» під час закупівлі товарів, робіт та послуг», затвердженого наказом від 29.08.2022 №422, згідно з рішенням головного акціонера АТ «Укртранснафта» - НАК «Нафтогаз України» (витяг з Протоколу №81 засідання правління акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» від 27.02.2020р.). Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва (Розрахунок очікуваної вартості) виконаний сертифікованим інженером-кошторисником додається.
2) Інформація та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6.6 розділу 6 тендерної документації Замовника, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії № 32708 від «05» червня 2023 року було надано переможцем ПрАТ «Фірма «Нафтогазбуд» у встановлені законодавством строки (Банківська гарантія додається).
Відповідно до п. 6.6.2. Розділу 6 тендерної документації Банківська гарантія повинна бути надана замовнику та набувати чинності не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Наразі іде процес укладання договору з переможцем торгів ПрАТ «Фірма «Нафтогазбуд».
3) Повідомити чи укладався договір про закупівлю з переможцем торгів ПрАТ «Фірма «Нафтогазбуд». У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель. У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.
Керуючись вимогами статті 33 Закону України "Про публічні закупівлі" (із змінами та доповненнями) та пунктом 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 ( в т.ч. зі змінами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Відповідно до Таблиці 3 Додатку 6 до тендерної документації (розділ «Документи, що надаються лише Учасником-переможцем торгів та підтверджують відсутність підстав для відмови переможцю») передбачається надання Замовнику для погодження «Кінцевої вартості робіт» у складі договірної ціни, локальних кошторисів та підсумкової відомості ресурсів.
Беручи до уваги необхідність опрацювання великого об’єму документів, який надається переможцем торгів згідно з вимогами тендерної документації, відповідно до службової записки Департаменту капітального будівництва від 23.05.2023 вих. №22-0/5/3836/9-23 строк укладання договору на закупівлю робіт "Капітальний ремонт I-ої черги лінійної частини нафтопроводу "Броди - Держкордон" з заміною труби Ду 500 на ділянці км 34,6 - км 37,3 Буський район, Львівської області (коригування №2)" (код 45220000-5 за ДК 021:2015, інженерні та будівельні роботи) було обґрунтовано продовжено до 60 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, а саме: договір має бути укладений до 08.07.2023р. включно.
Обґрунтування необхідності продовження строку для укладання договору до 60 днів зазначене у службовій записці Департаменту капітального будівництва від 23.05.2023 вих. №22-0/5/3836/9-23 (додається). Вказане обґрунтування може бути розміщено в електронній системі закупівель Прозоро тільки при оприлюдненні укладеного договору, з огляду на технічні можливості електронного майданчику.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2023 11:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Фірма "Нафтогазбуд" |
21 252 000,00
UAH з ПДВ
|
21 252 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Фірма "Нафтогазбуд" #01293961 |
Переможець |
21 252 000,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2023 10:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 квітня 2023 09:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 липня 2023 12:02
|
22_638_Договір підписаний_06_07_2023.rar | укладений |
06 липня 2023 11:48
|
СЗ прод. договору.pdf | укладений |
06 липня 2023 11:48
|