Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДОНЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "П'ЯТИГІРСЬКЕ" |
Код ЄДРПОУ: | 41615585 |
Місцезнаходження: | 64252, Україна , Харківська обл., Ізюмський р-н, селище П'ятигірське , вул.Шкільна, будинок 3 |
Контактна особа: |
Анна Дятлова +380661630811 datlovaa873@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2023 21:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 521 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 211,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Враховуючи те, що закупівля проводиться БЕЗ АУКЦІОНУ у відповідності до ЗМІН затверджених постановою Кабінету міністрів України від 30 грудня 2022 року за номером 1495 до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - які затверджені постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року за номером 1178 – ПУНКТИ оголошення про проведення відкритих торгів: «розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону» та «дата і час проведення електронного аукціону» - ЗАМОВНИКОМ НЕ ВСТАНОВЛЮЮТЬСЯ.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 10 календарних днів з дня його отримання | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2023 11:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2023 11:04 |
Перелік змін щебінь, пісок_ ___.pdf | |
17 квітня 2023 11:04 |
ТД щебінь, пісок_ __.pdf |
17 квітня 2023 11:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 квітня 2023 11:04 |
Перелік змін щебінь, пісок_ ___.pdf
|
||||||
17 квітня 2023 11:04 |
ТД щебінь, пісок_ __.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1) пунк 10 розділу 3 «витяг платника податку на додану вартість та/або єдиного податку, що виданий не раніше дати оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій;»
Через військовий стан Учасники не мають можливості щотижня (час підготовки пропозиції) отримувати оновлені витяг платника податку на додану вартість та/або єдиного податку, які потрібно замовляти завчасно. Пропонуємо змінити даний дискримінаційний на вимогу надання даного витягу, що актуальний на момент подання пропозиції.
2) Пункт 1 розділу 5 «У складі пропозиції учасник надає документ, який підтверджує ціну за одиницю товару, що є предметом закупівлі (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), що виданий що виданий не раніше дати оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій.
Даний документ не несе жодної корисної інформації, адже компетентні органи, що здійснюють кон’юнктуру ринку товару лише у виробників, тому дані ціни продукції не включають в себе затрати на завантаження, розвантаження, доставку та інші супутні витрати. Така інформація формується в середині місяця за попередній звітний, тому не може бути отримана до завершення пропозиції, або бути за попередні періоди. Вимагаємо видалити дану вимогу. В свою чергу гарантуємо, що вартість нашої пропозиції не буде перевищувати очікувану вартість закупівлі.
Ваша вимога номер UA-2023-04-06-012223-a.c1 розглянута Замовником.
За результатами розгляду повідомляємо наступне.
1.Відповідно до п.п.10 п.1 р.3 тендерної документації Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції витяг платника податку на додану вартість та/або єдиного податку, що виданий не раніше дати оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій.
Вказана вимога тендерної документації не є дискримінаційною вимогою, які обмежують кількість потенційних учасників та збільшують затрати на підготовку пропозиції, що призведуть до збільшення вартості товарів, які передбачені до постачання оскільки відповідно до п. 183.11 ст. 183 Податкового кодексу України за запитом платника податку контролюючий орган надає БЕЗОПЛАТНО та БЕЗУМОВНО протягом ДВОХ РОБОЧИХ ДНІВ, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з реєстру платників податку.
Форма запиту про отримання витягу та витягу з реєстру платників податку затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Таким чином, всі потенційні Учасники можуть виконати вказану вимогу оскільки пунктом 34 Особливостей строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
2. Пунктом 1 розділу 5 передбачено, що у складі пропозиції учасник надає документ, який підтверджує ціну за одиницю товару, що є предметом закупівлі (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), що виданий що виданий не раніше дати оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій.
Необхідність встановлення вказаної вимоги тендерної документації обумовлена бажанням Замовника уникнути спотворення добросовісної конкуренції потенційними учасниками процедури закупівлі, штучного завищення чи то завищення цін порівняно з середньоринковими і як наслідок або укладення договору про закупівлю за цінами, які або будуть критично нижчими за середньоринкові, а тому належне виконання такого договору буде ставитись під загрозу через небажання постачальника нести збитки від своєї діяльності із постачання товару, що є предметом закупівлі, підвищення ціни за одиницю товару зі зменшенням його обсягів, або укладення договору про закупівлю за завищеними цінами, що не відповідають середньоринковим, що в підсумку може спричинити збитки для бюджету Замовника.
З урахування вищезазначеного, ваша вимога не підлягає задоволенню.
Скарги до процедури
Дата подання: 01 травня 2023 18:12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-Підприємець Клименко Дарія Миколаївна |
1 069 001,85
UAH з ПДВ
|
1 069 001,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "Агроетика" |
1 380 600,00
UAH з ПДВ
|
1 380 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Жидков Микола Іванович" |
1 435 900,00
UAH з ПДВ
|
1 435 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-Підприємець Клименко Дарія Миколаївна #3288808543 |
Відхилено |
1 069 001,85
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2023 10:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 квітня 2023 16:03
|
ПП "Агроетика" #33795537 |
Відхилено |
1 380 600,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2023 16:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 квітня 2023 11:40
|
ФОП "Жидков Микола Іванович" #2311613053 |
Переможець |
1 435 900,00
UAH з ПДВ
|
27 квітня 2023 17:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2023 20:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2023 14:12
|
ДУ(1421).pdf | зміни до договору |
22 травня 2023 10:07
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2023 16:21
|
Договір щебінь та пісок 17.05.2023р.pdf | укладений |
17 травня 2023 15:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 01/17-05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |