Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світильники зовнішнього освітлення
Очікувана вартість
455 400,00 UAH
UA-2023-04-06-009121-a ● 88a4e126003e4b4fb48f6c1163e9cee4
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Жилсервіс" Первомайської міської ради Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 39045562 |
Місцезнаходження: | 64102, Україна , Харківська обл., м. Первомайський, вул. Світанкова, 1 |
Контактна особа: |
Інна Слабінська +380996317880 slabinskayinna@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2023 15:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 455 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 554,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Придбання матеріалів для ремонту електромереж
Придбання матеріалів для ремонту електромереж
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Світильники зовнішнього освітлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64102, Україна, Харківська область, місто Первомайський, вулиця Світанкова, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2023
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за Договором здійснюється після отримання Товару та підписання Сторонами видаткової накладної, акта приймання - передачі Товару, не пізніше 20 банківських днів після надходження коштів з місцевого бюджету на розрахунковий рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2023 09:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2023 09:51 |
нова редакція (12.04.23).doc | |
12 квітня 2023 09:51 |
внесеня змін до додатку 4 (від 12.04.2023).doc | |
10 квітня 2023 14:38 |
Внесення змін додаток 2(10.04.23).doc | |
10 квітня 2023 14:38 |
нова редакція (10.04.23).doc | |
10 квітня 2023 14:38 |
Внесення змін до даток 1(10.04.23).docx | |
07 квітня 2023 13:56 |
Внесення змін додаток 2.doc | |
07 квітня 2023 13:56 |
нова редакція.doc | |
06 квітня 2023 15:30 |
додаток 4.doc | |
06 квітня 2023 15:30 |
тендерна документація.docx | |
06 квітня 2023 15:30 |
Додаток 3.docx | |
06 квітня 2023 15:30 |
додаток 1.docx | |
06 квітня 2023 15:30 |
додаток 2.doc |
12 квітня 2023 09:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
12 квітня 2023 09:51 |
нова редакція (12.04.23).doc
|
|||||||||
12 квітня 2023 09:51 |
внесеня змін до додатку 4 (від 12.04.2023).doc
|
|||||||||
10 квітня 2023 14:38 |
Внесення змін додаток 2(10.04.23).doc
|
|||||||||
10 квітня 2023 14:38 |
нова редакція (10.04.23).doc
|
|||||||||
10 квітня 2023 14:38 |
Внесення змін до даток 1(10.04.23).docx
|
|||||||||
07 квітня 2023 13:56 |
Внесення змін додаток 2.doc
|
|||||||||
07 квітня 2023 13:56 |
нова редакція.doc
|
|||||||||
06 квітня 2023 15:30 |
додаток 4.doc
|
|||||||||
06 квітня 2023 15:30 |
тендерна документація.docx
|
|||||||||
06 квітня 2023 15:30 |
Додаток 3.docx
|
|||||||||
06 квітня 2023 15:30 |
додаток 1.docx
|
|||||||||
06 квітня 2023 15:30 |
додаток 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 07 квітня 2023 10:28
Дата відповіді: 07 квітня 2023 13:07
Шановний замовнику, яким чином точні розміри і вага світильника впливають на працездатність? Ще можна зрозуміти якщо більші розміри, а якщо менші розміри і менша вага. Точні розміри фявляються дискримінуючою вимогою, вимагаємо внести правки, що розмір не більше того що вимагаєте.
Відповідь: Зауваження взяли до уваги, будуть внесені зміни до Додатку 2 тендерної документації.
Технічні характеристики
Дата подання: 07 квітня 2023 10:29
Дата відповіді: 07 квітня 2023 13:09
Шановний замовнику, згідно технічного завдання Ви просите світильнник з гарною світловіддачею, але для підтвердження лише паспорт і сертифікат, якщо Ви і хочете дійсно гарний світильник, а не Китай, тому просимо внести зміни, і для підтвердження характеристик додати протокол випробувань на світильник, а не мальований паспорт.
Відповідь: Зауваження взяли до уваги, будуть внесені зміни до Додатку 2 тендерної документації.
Технічні характеристики
Дата подання: 07 квітня 2023 10:39
Дата відповіді: 07 квітня 2023 13:14
Шановний замовнику, чи можемо запропонувати світильник з поворотним механізмом, який регулюється кронштейном(захищений антикоризійним покриттям) і не є частиною світильника.
Відповідь: Згідно табл. ТЕХНІЧНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ пунк 10 Додатка 2 до Тендерної документації тобто: Спосіб кріплення світильника універсальне, на трубу діаметром 48-60мм, за допомогою не менше 2-х гвинтів з можливістю регулювання кута нахилу
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Дата подання: 07 квітня 2023 10:52
Дата відповіді: 07 квітня 2023 13:15
Доброго дня! Прошу прибрати вимогу в Додатоку 2 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, а саме габаритні розміри світильника (ДхШхВ)мм. 520х130х150 (допустимі відхилення +/-5%) так як це являється прямим посиланням на конкретний світильник, що є недопустимим та корупційною вимогою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зауваження взяли до уваги, будуть внесені зміни до Додатку 2 тендерної документації.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 10 квітня 2023 11:22
Дата відповіді: 10 квітня 2023 13:37
Відповідно до підпункту 1.1. ДОДАТКУ 1 до тендерної документації "Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” передбачено, що на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
Відповідно до частини 2 статті 793 Цивільного кодексу України Договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років.
Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України "Про оренду державного та комунального майна" договір оренди підлягає нотаріальному посвідченню, якщо строк, на який укладається цей договір, перевищує п’ять років.
Таким чином, як слідує, законодавством передбачені випадки, за яких договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) підлягає нотаріальному посвідченню, якщо він укладений не на три роки, як вимагається тендерною докуметацією, а на п'ять.
Отже, просимо надати відповідь, як діяти учасникам, котрі мають укладені договори найму (оренди) будівель або інших капітальних споруд (їх окремих частин), котрі належать до державної чи комунальної власності? Чи потрібно їм посвідчувати нотаріально такі договори, якщо вони укладені на строк менший ніж п'ять років?
Крім того, відповідно до частини 2 статті 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Враховуючи вказане, звертаємося з проханням надати роз’яснення, чи необхідно учаснику здійснювати нотаріальне посвідчення договору найму (оренди) транспортного засобу, якщо він укладений учасником не із фізичною особою, а із фізичною особою-підприємцем?
Відповідно до частини 1 статті 209 Цивільного кодексу України правочин, який вчинений у письмовій формі, підлягає нотаріальному посвідченню лише у випадках, встановлених законом або домовленістю сторін, а відповідно до частини 2 цієї ж статті встановлено, що нотаріальне посвідчення правочину здійснюється нотаріусом або іншою посадовою особою, яка відповідно до закону має право на вчинення такої нотаріальної дії, шляхом вчинення на документі, в якому викладено текст правочину, посвідчувального напису.
Звертаємо увагу, що вищевказаними умовами та вимогами тендерної документації, передбачено, що відповідні договори мають бути нотаріально «ЗАСВІДЧЕНИМИ», в той час, як вказані вище норми права передбачають «ПОСВІДЧЕННЯ» правочинів. Враховуючи зазначене, звертаємося з проханням надати роз’яснення, з посиланням на чинне законодавство, у чому полягає різниця між нотаріально «ЗАСВІДЧЕНИМИ» та нотаріально «ПОСВІДЧЕНИМИ» договорами, та які, усе-таки, учасник має надавати договори, якщо має – нотаріально «ЗАСВІДЧЕНІ» чи «ПОСВІДЧЕНІ»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До даної тендерної документації будуть внесені зміни в додатку 1.
Щодо ваги світильника
Дата подання: 10 квітня 2023 12:02
Дата відповіді: 10 квітня 2023 13:24
Шановний Замовнику! Просимо прибрати вимогу щодо ваги світильника - не більше 1,2 кг. У звязку з тим, що світильники потужність 40 Вт в алюмінієвому корпусі не можуть мати вагу, яка вказана у вимогах. Або збільшіть даний показник до 2.5-3 кг.
Відповідь: Зауваження взяли до уваги, будуть внесені зміни до Додатку 2 тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕД СИСТЕМС" |
359 100,00
UAH з ПДВ
|
359 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Сола - Р" |
375 300,00
UAH з ПДВ
|
375 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВАТРА ДНІПРОВСЬКИЙ РЕГІОН" |
411 480,00
UAH з ПДВ
|
411 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕД СИСТЕМС" #43567015 |
Переможець |
359 100,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2023 13:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 серпня 2023 14:51
|
Оборотно-сальдова pdf.pdf | укладений |
02 серпня 2023 14:49
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2023 08:03
|
Договір 42.pdf | укладений |
28 квітня 2023 08:01
|