Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт прибудинкової території з облаштуванням місць для тимчасового паркування автотранспорту та пішохідних доріжок за адресою: 43008, Волинська область, м. Луцьк, вул. Загородня, 20»
Очікувана вартість
3 311 594,00 UAH
UA-2023-04-06-007564-a ● 8799f9f194cb458fbf78b01e9c470f46
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42078561 |
Вебсайт: | http://happyhouse.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 43008, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20 |
Контактна особа: |
Бірук Олександр Миколайович 380506784410 zakupivli29@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2023 14:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 311 594,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 557,97 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт прибудинкової території з облаштуванням місць для тимчасового паркування автотранспорту та пішохідних доріжок за адресою: 43008, Волинська область, м. Луцьк, вул. Загородня, 20»
ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт прибудинкової території з облаштуванням місць для тимчасового паркування автотранспорту та пішохідних доріжок за адресою: 43008, Волинська область, м. Луцьк, вул. Загородня, 20»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт прибудинкової території з облаштуванням місць для тимчасового паркування автотранспорту та пішохідних доріжок за адресою: 43008, Волинська область, м. Луцьк, вул. Загородня, 20»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43008, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | детальніше в договорі | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2023 12:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2023 12:37 |
ТД стоянка уточ.docx | |
11 квітня 2023 12:37 |
Повідомлення 3-234.pdf | |
06 квітня 2023 14:34 |
Протокол 3-232.pdf | |
06 квітня 2023 14:34 |
ТД стоянка.docx |
11 квітня 2023 12:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 квітня 2023 12:37 |
ТД стоянка уточ.docx
|
|||
11 квітня 2023 12:37 |
Повідомлення 3-234.pdf
|
|||
06 квітня 2023 14:34 |
Протокол 3-232.pdf
|
|||
06 квітня 2023 14:34 |
ТД стоянка.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-06-007564-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "РОСТРАНС", Код ЄДРПОУ:31964715
Дата подання: 28 квітня 2023 16:23
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПП "Ространс"
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОСТРАНС" (далі по тексту - Скаржник) повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС», з огляду на наступне.
24.04.2023 р в 14:00 Замовником створена Вимога про усунення порушення наступного змісту – «1) Згідно додатку 3.1. "ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД" тендерної документації вимагається наявність шатних або залучених по договору підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. Крім того, вимагається наявність виконавця робіт. Прошу завантажити в систему сертифікати інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. 2) Згідно додатку 5 "МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" необхідно було надати: п. 1.9. Гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі). п. 1.10. Лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону із зазначенням марки, типу асфальтобетонних сумішей виготовлених згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та атестат виробництва асфальтобетонного заводу із якого буде постачання асфальтобетону. Прошу завантажити в систему відповідні гарантійні листи.».
Відповідно Додатку 3.1. до Тендерної документації – «вимагається наявність шатних або залучених по договору підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. Крім того, вимагається наявність виконавця робіт.».
На виконання вище вказаних пунктів Тендерної документації та Вимоги нами надано:
- Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі праціників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 01/02/2023-27-1 від 25.04.2023 р. (Назва файлів – «4.Довідка про працівників.pdf.p7s», «4.Довідка про працівників.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури серія АР № 011534 (Назва файлів – «1.Божемський Сертифікат.pdf.p7s», «1.Божемський Сертифікат.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста № 014459 (Назва файлів – «2.Люба Сертифікат.jpg», «2.Люба Сертифікат.jpg.p7s», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Наказ № 2023-ОП-5 від 19.04.2023 р. (Назва файлів – «3.2.Наказ пропризначення.pdf.p7s», «3.2.Наказ пропризначення.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Договір підряду № 25/04-1-ЦПД від 25.04.2023 р. (Назва файлів – «3.1.Договір підряду.pdf.p7s», «3.1.Договір підряду.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
Таким чином 25 квітня 2023 р. в 12:17 нами на виконання Вимоги про усунення порушення (далі – Вимога) надано всі необхідні документи, що передбачалися для учасника Тендерною документацією та Вимогою про усунення порушення.
Проте не зважаючи на усуненні порушення вказані в Вимозі 26.04.2023 р. в 15:27 Замовником оприлюднено Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи № 3/242 від 25.04.2023 р., згідно якого пропозицію ПП "РОСТРАНС" відхилено.
Замовник Протокольному рішення (протокол) уповноваженої особи № 3/242 від 25.04.2023 р. вказує наступне:
«24.04.2023 р. Замовником в електронній системі закупівель було розміщена Вимога про усунення невідповідностей.
25.04.2023 р. Учасник в електронній системі закупівель завантажив документи, зокрема:
- оновлену «довідку про працівників» - додаток 3.1. тендерно документації.
- наказ про прийняття на роботу інженера - кошторисника (№2023-011-5 від 19.04.2023 р.),
- договір підряду на надання послуг інженера - геодезиста (№25/04-1 -ЦПД від 25.04.2023 р.).
Таким чином, на момент закінчення прийому пропозицій (18.04.2023 р. 00.00 год.) тендерна пропозиція учасника не відповідала умовам тендерної документації в частині наявності штатних або залучених по договору підряду, сертифікованого інженера- кошторисника та інженера - геодезиста.».
Враховуючи вказане, нашу пропозицію як учасника відхилено по причині того, що нами надано:
- Змість поданої в складі пропозиції «довідку про працівників» - додаток 3.1. тендерної документації – оновлену довідку з додавання нових працівників;
- Тим що - Наказ № 2023-ОП-5 від 19.04.2023 р. датований 19.04.2023 р.
- Тим що - Договір підряду № 25/04-1-ЦПД від 25.04.2023 р. датований 19.04.2023 р.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОСТРАНС" повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, з огляду на наступне.
Відповідно абзацу 2 п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Далі – Особливості) – «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
Відповідно пункту 39 Особливостей «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.».
Згідно абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Відповідно абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.».
Аналіз вказаних норм та Закону в цілому передбачає можливість виправити недоліки тендерної пропозиції як на етапі "подання тендерних пропозицій" (так і на етапі "розгляду та оцінки тендерної пропозиції" (стаття 29 Закону) та відповідно не містить заборони дозавантаження додаткових (або нових) документів під час процедури розгляду тендерної пропозиції тому і трактування статті Замовником є некоректним та таким, що суперечить нормам законодавства про закупівлі.
Також аналіз абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджує, що Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення.
В Законі України "Про публічні закупівлі" не міститься заборони на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції шляхом дозавантаження нових документів тому, враховуючи правову природу даних норм.
Також наша позиції підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22071-р/пк-пз від 27.11.2020 р. (Скарга - UA-2020-10-12-000031-b.a1), скаржник по даній скарзі вимагав скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі. Скаржник аргументував, свою позицію, тим, що документ, який вимагався тендерною документаціє наданий учасником, якого визнано переможцем на усунення недоліків, а саме Довідка видана Управлінням державної казначейської служби України у Шевченківському р-ні м. Київ, міститься інформація станом на 04.11.2020, хоча подання тендерних пропозицій було до 28.10.2020 00:00.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22071-р/пк-пз від 27.11.2020 р. відмовлено в задоволенні скарги, та визнано, що переможцем надано документи, які відповідають вимогам тендерної документації.
Також наша позиції підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14717-р/пк-пз 30.07.2020 р. (Номер скарги - UA-2020-05-28-005958-b.b1) – цитуємо «Враховуючи наведене, Скаржником виправлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.».
Вказане також підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 84-р/пк-пз від 05.01.2021 р. по закупівлі UA-2020-11-20-002554-c.
Також вказане підтверджується Висновком Висновок ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) за результатами моніторингу публічної закупівлі UA-2022-12-30-007816-a.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що призвело до дискримінації учасників.
При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у відхилення тендерної пропозиції Скаржника, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем закупівлі.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАТВЕРДЖЕНИХ ПОСТАНОВОЮ КМУ № 1178 ВІД 12.10.2022 РОКУ ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ № 3/242 ВІД 25.04.2023 Р. ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ПП "РОСТРАНС".
Розгорнути
Згорнути
24.04.2023 р в 14:00 Замовником створена Вимога про усунення порушення наступного змісту – «1) Згідно додатку 3.1. "ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД" тендерної документації вимагається наявність шатних або залучених по договору підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. Крім того, вимагається наявність виконавця робіт. Прошу завантажити в систему сертифікати інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. 2) Згідно додатку 5 "МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" необхідно було надати: п. 1.9. Гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі). п. 1.10. Лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону із зазначенням марки, типу асфальтобетонних сумішей виготовлених згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та атестат виробництва асфальтобетонного заводу із якого буде постачання асфальтобетону. Прошу завантажити в систему відповідні гарантійні листи.».
Відповідно Додатку 3.1. до Тендерної документації – «вимагається наявність шатних або залучених по договору підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. Крім того, вимагається наявність виконавця робіт.».
На виконання вище вказаних пунктів Тендерної документації та Вимоги нами надано:
- Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі праціників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 01/02/2023-27-1 від 25.04.2023 р. (Назва файлів – «4.Довідка про працівників.pdf.p7s», «4.Довідка про працівників.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури серія АР № 011534 (Назва файлів – «1.Божемський Сертифікат.pdf.p7s», «1.Божемський Сертифікат.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста № 014459 (Назва файлів – «2.Люба Сертифікат.jpg», «2.Люба Сертифікат.jpg.p7s», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Наказ № 2023-ОП-5 від 19.04.2023 р. (Назва файлів – «3.2.Наказ пропризначення.pdf.p7s», «3.2.Наказ пропризначення.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Договір підряду № 25/04-1-ЦПД від 25.04.2023 р. (Назва файлів – «3.1.Договір підряду.pdf.p7s», «3.1.Договір підряду.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
Таким чином 25 квітня 2023 р. в 12:17 нами на виконання Вимоги про усунення порушення (далі – Вимога) надано всі необхідні документи, що передбачалися для учасника Тендерною документацією та Вимогою про усунення порушення.
Проте не зважаючи на усуненні порушення вказані в Вимозі 26.04.2023 р. в 15:27 Замовником оприлюднено Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи № 3/242 від 25.04.2023 р., згідно якого пропозицію ПП "РОСТРАНС" відхилено.
Замовник Протокольному рішення (протокол) уповноваженої особи № 3/242 від 25.04.2023 р. вказує наступне:
«24.04.2023 р. Замовником в електронній системі закупівель було розміщена Вимога про усунення невідповідностей.
25.04.2023 р. Учасник в електронній системі закупівель завантажив документи, зокрема:
- оновлену «довідку про працівників» - додаток 3.1. тендерно документації.
- наказ про прийняття на роботу інженера - кошторисника (№2023-011-5 від 19.04.2023 р.),
- договір підряду на надання послуг інженера - геодезиста (№25/04-1 -ЦПД від 25.04.2023 р.).
Таким чином, на момент закінчення прийому пропозицій (18.04.2023 р. 00.00 год.) тендерна пропозиція учасника не відповідала умовам тендерної документації в частині наявності штатних або залучених по договору підряду, сертифікованого інженера- кошторисника та інженера - геодезиста.».
Враховуючи вказане, нашу пропозицію як учасника відхилено по причині того, що нами надано:
- Змість поданої в складі пропозиції «довідку про працівників» - додаток 3.1. тендерної документації – оновлену довідку з додавання нових працівників;
- Тим що - Наказ № 2023-ОП-5 від 19.04.2023 р. датований 19.04.2023 р.
- Тим що - Договір підряду № 25/04-1-ЦПД від 25.04.2023 р. датований 19.04.2023 р.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОСТРАНС" повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, з огляду на наступне.
Відповідно абзацу 2 п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Далі – Особливості) – «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
Відповідно пункту 39 Особливостей «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.».
Згідно абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Відповідно абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.».
Аналіз вказаних норм та Закону в цілому передбачає можливість виправити недоліки тендерної пропозиції як на етапі "подання тендерних пропозицій" (так і на етапі "розгляду та оцінки тендерної пропозиції" (стаття 29 Закону) та відповідно не містить заборони дозавантаження додаткових (або нових) документів під час процедури розгляду тендерної пропозиції тому і трактування статті Замовником є некоректним та таким, що суперечить нормам законодавства про закупівлі.
Також аналіз абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджує, що Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення.
В Законі України "Про публічні закупівлі" не міститься заборони на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції шляхом дозавантаження нових документів тому, враховуючи правову природу даних норм.
Також наша позиції підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22071-р/пк-пз від 27.11.2020 р. (Скарга - UA-2020-10-12-000031-b.a1), скаржник по даній скарзі вимагав скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі. Скаржник аргументував, свою позицію, тим, що документ, який вимагався тендерною документаціє наданий учасником, якого визнано переможцем на усунення недоліків, а саме Довідка видана Управлінням державної казначейської служби України у Шевченківському р-ні м. Київ, міститься інформація станом на 04.11.2020, хоча подання тендерних пропозицій було до 28.10.2020 00:00.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22071-р/пк-пз від 27.11.2020 р. відмовлено в задоволенні скарги, та визнано, що переможцем надано документи, які відповідають вимогам тендерної документації.
Також наша позиції підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14717-р/пк-пз 30.07.2020 р. (Номер скарги - UA-2020-05-28-005958-b.b1) – цитуємо «Враховуючи наведене, Скаржником виправлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.».
Вказане також підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 84-р/пк-пз від 05.01.2021 р. по закупівлі UA-2020-11-20-002554-c.
Також вказане підтверджується Висновком Висновок ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) за результатами моніторингу публічної закупівлі UA-2022-12-30-007816-a.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що призвело до дискримінації учасників.
При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у відхилення тендерної пропозиції Скаржника, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем закупівлі.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАТВЕРДЖЕНИХ ПОСТАНОВОЮ КМУ № 1178 ВІД 12.10.2022 РОКУ ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ № 3/242 ВІД 25.04.2023 Р. ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ПП "РОСТРАНС".
Скасована
Дата: 28 квітня 2023 16:24
Причина: Помилкова завантажено проект скарги
Номер вимоги: UA-2023-04-06-007564-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "РОСТРАНС", Код ЄДРПОУ:31964715
Дата подання: 28 квітня 2023 16:26
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПП "Ространс"
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОСТРАНС" (далі по тексту - Скаржник) повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС», з огляду на наступне.
24.04.2023 р в 14:00 Замовником створена Вимога про усунення порушення наступного змісту – «1) Згідно додатку 3.1. "ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД" тендерної документації вимагається наявність шатних або залучених по договору підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. Крім того, вимагається наявність виконавця робіт. Прошу завантажити в систему сертифікати інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. 2) Згідно додатку 5 "МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" необхідно було надати: п. 1.9. Гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі). п. 1.10. Лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону із зазначенням марки, типу асфальтобетонних сумішей виготовлених згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та атестат виробництва асфальтобетонного заводу із якого буде постачання асфальтобетону. Прошу завантажити в систему відповідні гарантійні листи.».
Відповідно Додатку 3.1. до Тендерної документації – «вимагається наявність шатних або залучених по договору підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. Крім того, вимагається наявність виконавця робіт.».
На виконання вище вказаних пунктів Тендерної документації та Вимоги нами надано:
- Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі праціників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 01/02/2023-27-1 від 25.04.2023 р. (Назва файлів – «4.Довідка про працівників.pdf.p7s», «4.Довідка про працівників.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури серія АР № 011534 (Назва файлів – «1.Божемський Сертифікат.pdf.p7s», «1.Божемський Сертифікат.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста № 014459 (Назва файлів – «2.Люба Сертифікат.jpg», «2.Люба Сертифікат.jpg.p7s», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Наказ № 2023-ОП-5 від 19.04.2023 р. (Назва файлів – «3.2.Наказ пропризначення.pdf.p7s», «3.2.Наказ пропризначення.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Договір підряду № 25/04-1-ЦПД від 25.04.2023 р. (Назва файлів – «3.1.Договір підряду.pdf.p7s», «3.1.Договір підряду.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
Таким чином 25 квітня 2023 р. в 12:17 нами на виконання Вимоги про усунення порушення (далі – Вимога) надано всі необхідні документи, що передбачалися для учасника Тендерною документацією та Вимогою про усунення порушення.
Проте не зважаючи на усуненні порушення вказані в Вимозі 26.04.2023 р. в 15:27 Замовником оприлюднено Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи № 3/242 від 25.04.2023 р., згідно якого пропозицію ПП "РОСТРАНС" відхилено.
Замовник Протокольному рішення (протокол) уповноваженої особи № 3/242 від 25.04.2023 р. вказує наступне:
«24.04.2023 р. Замовником в електронній системі закупівель було розміщена Вимога про усунення невідповідностей.
25.04.2023 р. Учасник в електронній системі закупівель завантажив документи, зокрема:
- оновлену «довідку про працівників» - додаток 3.1. тендерно документації.
- наказ про прийняття на роботу інженера - кошторисника (№2023-011-5 від 19.04.2023 р.),
- договір підряду на надання послуг інженера - геодезиста (№25/04-1 -ЦПД від 25.04.2023 р.).
Таким чином, на момент закінчення прийому пропозицій (18.04.2023 р. 00.00 год.) тендерна пропозиція учасника не відповідала умовам тендерної документації в частині наявності штатних або залучених по договору підряду, сертифікованого інженера- кошторисника та інженера - геодезиста.».
Враховуючи вказане, нашу пропозицію як учасника відхилено по причині того, що нами надано:
- Змість поданої в складі пропозиції «довідку про працівників» - додаток 3.1. тендерної документації – оновлену довідку з додавання нових працівників;
- Тим що - Наказ № 2023-ОП-5 від 19.04.2023 р. датований 19.04.2023 р.
- Тим що - Договір підряду № 25/04-1-ЦПД від 25.04.2023 р. датований 19.04.2023 р.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОСТРАНС" повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, з огляду на наступне.
Відповідно абзацу 2 п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Далі – Особливості) – «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
Відповідно пункту 39 Особливостей «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.».
Згідно абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Відповідно абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.».
Аналіз вказаних норм та Закону в цілому передбачає можливість виправити недоліки тендерної пропозиції як на етапі "подання тендерних пропозицій" (так і на етапі "розгляду та оцінки тендерної пропозиції" (стаття 29 Закону) та відповідно не містить заборони дозавантаження додаткових (або нових) документів під час процедури розгляду тендерної пропозиції тому і трактування статті Замовником є некоректним та таким, що суперечить нормам законодавства про закупівлі.
Також аналіз абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджує, що Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення.
В Законі України "Про публічні закупівлі" не міститься заборони на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції шляхом дозавантаження нових документів тому, враховуючи правову природу даних норм.
Також наша позиції підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22071-р/пк-пз від 27.11.2020 р. (Скарга - UA-2020-10-12-000031-b.a1), скаржник по даній скарзі вимагав скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі. Скаржник аргументував, свою позицію, тим, що документ, який вимагався тендерною документаціє наданий учасником, якого визнано переможцем на усунення недоліків, а саме Довідка видана Управлінням державної казначейської служби України у Шевченківському р-ні м. Київ, міститься інформація станом на 04.11.2020, хоча подання тендерних пропозицій було до 28.10.2020 00:00.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22071-р/пк-пз від 27.11.2020 р. відмовлено в задоволенні скарги, та визнано, що переможцем надано документи, які відповідають вимогам тендерної документації.
Також наша позиції підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14717-р/пк-пз 30.07.2020 р. (Номер скарги - UA-2020-05-28-005958-b.b1) – цитуємо «Враховуючи наведене, Скаржником виправлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.».
Вказане також підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 84-р/пк-пз від 05.01.2021 р. по закупівлі UA-2020-11-20-002554-c.
Також вказане підтверджується Висновком Висновок ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) за результатами моніторингу публічної зак
Розгорнути
Згорнути
24.04.2023 р в 14:00 Замовником створена Вимога про усунення порушення наступного змісту – «1) Згідно додатку 3.1. "ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД" тендерної документації вимагається наявність шатних або залучених по договору підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. Крім того, вимагається наявність виконавця робіт. Прошу завантажити в систему сертифікати інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. 2) Згідно додатку 5 "МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" необхідно було надати: п. 1.9. Гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі). п. 1.10. Лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону із зазначенням марки, типу асфальтобетонних сумішей виготовлених згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та атестат виробництва асфальтобетонного заводу із якого буде постачання асфальтобетону. Прошу завантажити в систему відповідні гарантійні листи.».
Відповідно Додатку 3.1. до Тендерної документації – «вимагається наявність шатних або залучених по договору підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. Крім того, вимагається наявність виконавця робіт.».
На виконання вище вказаних пунктів Тендерної документації та Вимоги нами надано:
- Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі праціників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 01/02/2023-27-1 від 25.04.2023 р. (Назва файлів – «4.Довідка про працівників.pdf.p7s», «4.Довідка про працівників.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури серія АР № 011534 (Назва файлів – «1.Божемський Сертифікат.pdf.p7s», «1.Божемський Сертифікат.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста № 014459 (Назва файлів – «2.Люба Сертифікат.jpg», «2.Люба Сертифікат.jpg.p7s», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Наказ № 2023-ОП-5 від 19.04.2023 р. (Назва файлів – «3.2.Наказ пропризначення.pdf.p7s», «3.2.Наказ пропризначення.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Договір підряду № 25/04-1-ЦПД від 25.04.2023 р. (Назва файлів – «3.1.Договір підряду.pdf.p7s», «3.1.Договір підряду.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
Таким чином 25 квітня 2023 р. в 12:17 нами на виконання Вимоги про усунення порушення (далі – Вимога) надано всі необхідні документи, що передбачалися для учасника Тендерною документацією та Вимогою про усунення порушення.
Проте не зважаючи на усуненні порушення вказані в Вимозі 26.04.2023 р. в 15:27 Замовником оприлюднено Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи № 3/242 від 25.04.2023 р., згідно якого пропозицію ПП "РОСТРАНС" відхилено.
Замовник Протокольному рішення (протокол) уповноваженої особи № 3/242 від 25.04.2023 р. вказує наступне:
«24.04.2023 р. Замовником в електронній системі закупівель було розміщена Вимога про усунення невідповідностей.
25.04.2023 р. Учасник в електронній системі закупівель завантажив документи, зокрема:
- оновлену «довідку про працівників» - додаток 3.1. тендерно документації.
- наказ про прийняття на роботу інженера - кошторисника (№2023-011-5 від 19.04.2023 р.),
- договір підряду на надання послуг інженера - геодезиста (№25/04-1 -ЦПД від 25.04.2023 р.).
Таким чином, на момент закінчення прийому пропозицій (18.04.2023 р. 00.00 год.) тендерна пропозиція учасника не відповідала умовам тендерної документації в частині наявності штатних або залучених по договору підряду, сертифікованого інженера- кошторисника та інженера - геодезиста.».
Враховуючи вказане, нашу пропозицію як учасника відхилено по причині того, що нами надано:
- Змість поданої в складі пропозиції «довідку про працівників» - додаток 3.1. тендерної документації – оновлену довідку з додавання нових працівників;
- Тим що - Наказ № 2023-ОП-5 від 19.04.2023 р. датований 19.04.2023 р.
- Тим що - Договір підряду № 25/04-1-ЦПД від 25.04.2023 р. датований 19.04.2023 р.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОСТРАНС" повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, з огляду на наступне.
Відповідно абзацу 2 п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Далі – Особливості) – «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
Відповідно пункту 39 Особливостей «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.».
Згідно абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Відповідно абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.».
Аналіз вказаних норм та Закону в цілому передбачає можливість виправити недоліки тендерної пропозиції як на етапі "подання тендерних пропозицій" (так і на етапі "розгляду та оцінки тендерної пропозиції" (стаття 29 Закону) та відповідно не містить заборони дозавантаження додаткових (або нових) документів під час процедури розгляду тендерної пропозиції тому і трактування статті Замовником є некоректним та таким, що суперечить нормам законодавства про закупівлі.
Також аналіз абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджує, що Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення.
В Законі України "Про публічні закупівлі" не міститься заборони на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції шляхом дозавантаження нових документів тому, враховуючи правову природу даних норм.
Також наша позиції підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22071-р/пк-пз від 27.11.2020 р. (Скарга - UA-2020-10-12-000031-b.a1), скаржник по даній скарзі вимагав скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі. Скаржник аргументував, свою позицію, тим, що документ, який вимагався тендерною документаціє наданий учасником, якого визнано переможцем на усунення недоліків, а саме Довідка видана Управлінням державної казначейської служби України у Шевченківському р-ні м. Київ, міститься інформація станом на 04.11.2020, хоча подання тендерних пропозицій було до 28.10.2020 00:00.
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22071-р/пк-пз від 27.11.2020 р. відмовлено в задоволенні скарги, та визнано, що переможцем надано документи, які відповідають вимогам тендерної документації.
Також наша позиції підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14717-р/пк-пз 30.07.2020 р. (Номер скарги - UA-2020-05-28-005958-b.b1) – цитуємо «Враховуючи наведене, Скаржником виправлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.».
Вказане також підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 84-р/пк-пз від 05.01.2021 р. по закупівлі UA-2020-11-20-002554-c.
Також вказане підтверджується Висновком Висновок ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) за результатами моніторингу публічної зак
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 травня 2023 14:22
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначаються Законом України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. № 922- VIII.
Крім того, для забезпечення здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану Кабінетом Міністрів України було прийнято Постанову № 1178 від 12 жовтня 2022 року “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення та скасування” (далі - Особливості).
Під час проведення закупівель Замовник зобов’язаний неухильно дотримуватись норм вищезазначених нормативно-правових актів без найменших відхилень.
Відповідно до абз. 1 пп. 2 п. 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Під час розгляду тендерної пропозиції було виявлено, що Учасник не надав всіх необхідних документів, як наслідок пропозиція учасника не відповідала умовам тендерної документації, що стало підставою для її відхилення. Невідповідність полягала в наступному.
1. Згідно Додатку 3.1."ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД" тендерної документації від учасника вимагалась наявність штатних або залучених за договором підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера-геодезиста. Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначених у довідці, Учасник повинен був надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин учасника із вищевказаними працівниками.
Однак, розглядаючи тендерну пропозицію, Замовник виявив, що на момент прийняття рішення, Учасником не було надано сертифікату інженера-кошторисника та сертифікату інженера-геодезиста.
2. Згідно Додатку 5 "МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" Учасник повинен був надати:
- п. 1.9. Гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі);
- п. 1.10. Лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону із зазначенням марки, типу асфальтобетонних сумішей виготовлених згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та атестат виробництва асфальтобетонного заводу із якого буде постачання асфальтобетону.
Під час розгляду тендерної пропозиції було виявлено, що Учасник, всупереч вимогам, не надав: Гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі); Лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону із зазначенням марки, типу асфальтобетонних сумішей виготовлених згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та атестат виробництва асфальтобетонного заводу із якого буде постачання асфальтобетону.
І, хоча, 25 квітня 2023 року Учасником було завантажено до електронної системи закупівель оновлену «довідку про працівників», наказ про прийняття на роботу інженера-кошторисника (№2023-ОП-5 від 19.04.2023 р.), договір підряду на надання послуг інженера-геодезиста (№25/04-1-ЦПД від 25.04.2023 р.), на момент закінчення прийому пропозицій (18.04.2023р. 00 год. 00 хв.) тендерна пропозиція учасника не відповідала умовам тендерної документації в частині наявності штатних або залучених по договору підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера - геодезиста.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі абз. 1 пп. 2 п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення та скасування”.
Крім того, для забезпечення здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану Кабінетом Міністрів України було прийнято Постанову № 1178 від 12 жовтня 2022 року “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення та скасування” (далі - Особливості).
Під час проведення закупівель Замовник зобов’язаний неухильно дотримуватись норм вищезазначених нормативно-правових актів без найменших відхилень.
Відповідно до абз. 1 пп. 2 п. 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Під час розгляду тендерної пропозиції було виявлено, що Учасник не надав всіх необхідних документів, як наслідок пропозиція учасника не відповідала умовам тендерної документації, що стало підставою для її відхилення. Невідповідність полягала в наступному.
1. Згідно Додатку 3.1."ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД" тендерної документації від учасника вимагалась наявність штатних або залучених за договором підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера-геодезиста. Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначених у довідці, Учасник повинен був надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин учасника із вищевказаними працівниками.
Однак, розглядаючи тендерну пропозицію, Замовник виявив, що на момент прийняття рішення, Учасником не було надано сертифікату інженера-кошторисника та сертифікату інженера-геодезиста.
2. Згідно Додатку 5 "МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" Учасник повинен був надати:
- п. 1.9. Гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі);
- п. 1.10. Лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону із зазначенням марки, типу асфальтобетонних сумішей виготовлених згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та атестат виробництва асфальтобетонного заводу із якого буде постачання асфальтобетону.
Під час розгляду тендерної пропозиції було виявлено, що Учасник, всупереч вимогам, не надав: Гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі); Лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону із зазначенням марки, типу асфальтобетонних сумішей виготовлених згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та атестат виробництва асфальтобетонного заводу із якого буде постачання асфальтобетону.
І, хоча, 25 квітня 2023 року Учасником було завантажено до електронної системи закупівель оновлену «довідку про працівників», наказ про прийняття на роботу інженера-кошторисника (№2023-ОП-5 від 19.04.2023 р.), договір підряду на надання послуг інженера-геодезиста (№25/04-1-ЦПД від 25.04.2023 р.), на момент закінчення прийому пропозицій (18.04.2023р. 00 год. 00 хв.) тендерна пропозиція учасника не відповідала умовам тендерної документації в частині наявності штатних або залучених по договору підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера - геодезиста.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі абз. 1 пп. 2 п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення та скасування”.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-04-06-007564-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "РОСТРАНС", Код ЄДРПОУ:31964715
Дата подання: 01 травня 2023 22:06
Дата подання: 01 травня 2023 22:06
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 травня 2023 16:18
рішення від 03.05.2023 № 5856.pdf
Дата публікації: 03 травня 2023 16:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.05.2023 № 6404.pdf
Дата публікації: 12 травня 2023 13:36
рішення від 11.05.2023 № 6404.pdf
Дата публікації: 16 травня 2023 18:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 17 травня 2023 13:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "РОСТРАНС" |
2 797 811,68
UAH з ПДВ
|
2 797 811,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Рішення скасоване |
2 797 811,68
UAH з ПДВ
|
17 травня 2023 11:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 квітня 2023 14:00
|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Переможець |
2 797 811,68
UAH з ПДВ
|
17 травня 2023 12:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2023 14:32
|
ДУ 5.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2023 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 серпня 2023 11:24
|
ДУ 4 Ространс 25-05.pdf | зміни до договору |
24 серпня 2023 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2023 12:05
|
ДУ 3 ространс 25-05.pdf | зміни до договору |
26 червня 2023 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2023 08:47
|
ДУ 2 Ространс 25-05.pdf | зміни до договору |
19 червня 2023 08:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 травня 2023 09:48
|
ДУ 1 Ространс 25-05.pdf | зміни до договору |
30 травня 2023 09:47
|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2023 13:31
|
Договір 25-05.pdf | укладений |
23 травня 2023 13:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерел фінансування та адреси |
Номер договору про закупівлю: | 25/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 25/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 25/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна термінів |
Номер договору про закупівлю: | 25/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна договірної ціни в межах вартості та терміну виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 25/05 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |