Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт прибудинкової території з облаштуванням місць для тимчасового паркування автотранспорту та пішохідних доріжок за адресою: 43008, Волинська область, м. Луцьк, вул. Загородня, 20»
Очікувана вартість
3 311 594,00 UAH
UA-2023-04-06-007564-a 8799f9f194cb458fbf78b01e9c470f46
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бірук Олександр Миколайович

380506784410 zakupivli29@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42078561
Вебсайт: http://happyhouse.org.ua/
Місцезнаходження: 43008, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20
Контактна особа: Бірук Олександр Миколайович
380506784410
zakupivli29@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 квітня 2023 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 квітня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2023 00:00
Очікувана вартість: 3 311 594,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 557,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт прибудинкової території з облаштуванням місць для тимчасового паркування автотранспорту та пішохідних доріжок за адресою: 43008, Волинська область, м. Луцьк, вул. Загородня, 20»

ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт прибудинкової території з облаштуванням місць для тимчасового паркування автотранспорту та пішохідних доріжок за адресою: 43008, Волинська область, м. Луцьк, вул. Загородня, 20»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи «Поточний ремонт прибудинкової території з облаштуванням місць для тимчасового паркування автотранспорту та пішохідних доріжок за адресою: 43008, Волинська область, м. Луцьк, вул. Загородня, 20»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43008, Україна, Волинська область, Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг детальніше в договорі Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 квітня 2023 14:34
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 квітня 2023 14:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 квітня 2023 14:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 квітня 2023 14:34
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 квітня 2023 14:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 квітня 2023 14:34
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 квітня 2023 14:34
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 квітня 2023 14:34
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 квітня 2023 14:34
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 квітня 2023 14:34
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 квітня 2023 14:34
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 квітня 2023 14:34
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 квітня 2023 14:34
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 квітня 2023 14:34
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 квітня 2023 14:34
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 квітня 2023 14:34
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 квітня 2023 14:34
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 квітня 2023 14:34
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 квітня 2023 14:34
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 квітня 2023 14:34
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 квітня 2023 14:34
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 квітня 2023 14:34

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

11 квітня 2023 12:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2023 12:37
ТД стоянка уточ.docx
11 квітня 2023 12:37
Повідомлення 3-234.pdf
06 квітня 2023 14:34
Протокол 3-232.pdf
06 квітня 2023 14:34
ТД стоянка.docx
11 квітня 2023 12:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2023 14:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2023 12:37
ТД стоянка уточ.docx
11 квітня 2023 12:37
Повідомлення 3-234.pdf
06 квітня 2023 14:34
Протокол 3-232.pdf
06 квітня 2023 14:34
ТД стоянка.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-04-06-007564-a.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "РОСТРАНС", Код ЄДРПОУ:31964715
Дата подання: 28 квітня 2023 16:23
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПП "Ространс"
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОСТРАНС" (далі по тексту - Скаржник) повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС», з огляду на наступне.
24.04.2023 р в 14:00 Замовником створена Вимога про усунення порушення наступного змісту – «1) Згідно додатку 3.1. "ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД" тендерної документації вимагається наявність шатних або залучених по договору підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. Крім того, вимагається наявність виконавця робіт. Прошу завантажити в систему сертифікати інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. 2) Згідно додатку 5 "МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" необхідно було надати: п. 1.9. Гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі). п. 1.10. Лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону із зазначенням марки, типу асфальтобетонних сумішей виготовлених згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та атестат виробництва асфальтобетонного заводу із якого буде постачання асфальтобетону. Прошу завантажити в систему відповідні гарантійні листи.».

Відповідно Додатку 3.1. до Тендерної документації – «вимагається наявність шатних або залучених по договору підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. Крім того, вимагається наявність виконавця робіт.».
На виконання вище вказаних пунктів Тендерної документації та Вимоги нами надано:
- Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі праціників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 01/02/2023-27-1 від 25.04.2023 р. (Назва файлів – «4.Довідка про працівників.pdf.p7s», «4.Довідка про працівників.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури серія АР № 011534 (Назва файлів – «1.Божемський Сертифікат.pdf.p7s», «1.Божемський Сертифікат.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста № 014459 (Назва файлів – «2.Люба Сертифікат.jpg», «2.Люба Сертифікат.jpg.p7s», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Наказ № 2023-ОП-5 від 19.04.2023 р. (Назва файлів – «3.2.Наказ пропризначення.pdf.p7s», «3.2.Наказ пропризначення.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Договір підряду № 25/04-1-ЦПД від 25.04.2023 р. (Назва файлів – «3.1.Договір підряду.pdf.p7s», «3.1.Договір підряду.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).

Таким чином 25 квітня 2023 р. в 12:17 нами на виконання Вимоги про усунення порушення (далі – Вимога) надано всі необхідні документи, що передбачалися для учасника Тендерною документацією та Вимогою про усунення порушення.

Проте не зважаючи на усуненні порушення вказані в Вимозі 26.04.2023 р. в 15:27 Замовником оприлюднено Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи № 3/242 від 25.04.2023 р., згідно якого пропозицію ПП "РОСТРАНС" відхилено.

Замовник Протокольному рішення (протокол) уповноваженої особи № 3/242 від 25.04.2023 р. вказує наступне:
«24.04.2023 р. Замовником в електронній системі закупівель було розміщена Вимога про усунення невідповідностей.
25.04.2023 р. Учасник в електронній системі закупівель завантажив документи, зокрема:
- оновлену «довідку про працівників» - додаток 3.1. тендерно документації.
- наказ про прийняття на роботу інженера - кошторисника (№2023-011-5 від 19.04.2023 р.),
- договір підряду на надання послуг інженера - геодезиста (№25/04-1 -ЦПД від 25.04.2023 р.).
Таким чином, на момент закінчення прийому пропозицій (18.04.2023 р. 00.00 год.) тендерна пропозиція учасника не відповідала умовам тендерної документації в частині наявності штатних або залучених по договору підряду, сертифікованого інженера- кошторисника та інженера - геодезиста.».

Враховуючи вказане, нашу пропозицію як учасника відхилено по причині того, що нами надано:
- Змість поданої в складі пропозиції «довідку про працівників» - додаток 3.1. тендерної документації – оновлену довідку з додавання нових працівників;
- Тим що - Наказ № 2023-ОП-5 від 19.04.2023 р. датований 19.04.2023 р.
- Тим що - Договір підряду № 25/04-1-ЦПД від 25.04.2023 р. датований 19.04.2023 р.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОСТРАНС" повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, з огляду на наступне.

Відповідно абзацу 2 п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Далі – Особливості) – «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
Відповідно пункту 39 Особливостей «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.».
Згідно абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Відповідно абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.».
Аналіз вказаних норм та Закону в цілому передбачає можливість виправити недоліки тендерної пропозиції як на етапі "подання тендерних пропозицій" (так і на етапі "розгляду та оцінки тендерної пропозиції" (стаття 29 Закону) та відповідно не містить заборони дозавантаження додаткових (або нових) документів під час процедури розгляду тендерної пропозиції тому і трактування статті Замовником є некоректним та таким, що суперечить нормам законодавства про закупівлі.
Також аналіз абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджує, що Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення.
В Законі України "Про публічні закупівлі" не міститься заборони на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції шляхом дозавантаження нових документів тому, враховуючи правову природу даних норм.

Також наша позиції підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22071-р/пк-пз від 27.11.2020 р. (Скарга - UA-2020-10-12-000031-b.a1), скаржник по даній скарзі вимагав скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі. Скаржник аргументував, свою позицію, тим, що документ, який вимагався тендерною документаціє наданий учасником, якого визнано переможцем на усунення недоліків, а саме Довідка видана Управлінням державної казначейської служби України у Шевченківському р-ні м. Київ, міститься інформація станом на 04.11.2020, хоча подання тендерних пропозицій було до 28.10.2020 00:00.

Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22071-р/пк-пз від 27.11.2020 р. відмовлено в задоволенні скарги, та визнано, що переможцем надано документи, які відповідають вимогам тендерної документації.

Також наша позиції підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14717-р/пк-пз 30.07.2020 р. (Номер скарги - UA-2020-05-28-005958-b.b1) – цитуємо «Враховуючи наведене, Скаржником виправлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.».

Вказане також підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 84-р/пк-пз від 05.01.2021 р. по закупівлі UA-2020-11-20-002554-c.

Також вказане підтверджується Висновком Висновок ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) за результатами моніторингу публічної закупівлі UA-2022-12-30-007816-a.

Отже, протиправні дії Замовника полягають у відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що призвело до дискримінації учасників.
При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у відхилення тендерної пропозиції Скаржника, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем закупівлі.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ТА ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗАТВЕРДЖЕНИХ ПОСТАНОВОЮ КМУ № 1178 ВІД 12.10.2022 РОКУ ВИМАГАЄМО СКАСУВАТИ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ № 3/242 ВІД 25.04.2023 Р. ПРО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ПП "РОСТРАНС".
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 28 квітня 2023 16:24
Причина: Помилкова завантажено проект скарги
Номер вимоги: UA-2023-04-06-007564-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "РОСТРАНС", Код ЄДРПОУ:31964715
Дата подання: 28 квітня 2023 16:26
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПП "Ространс"
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОСТРАНС" (далі по тексту - Скаржник) повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП «РОСТРАНС», з огляду на наступне.
24.04.2023 р в 14:00 Замовником створена Вимога про усунення порушення наступного змісту – «1) Згідно додатку 3.1. "ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД" тендерної документації вимагається наявність шатних або залучених по договору підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. Крім того, вимагається наявність виконавця робіт. Прошу завантажити в систему сертифікати інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. 2) Згідно додатку 5 "МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" необхідно було надати: п. 1.9. Гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі). п. 1.10. Лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону із зазначенням марки, типу асфальтобетонних сумішей виготовлених згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та атестат виробництва асфальтобетонного заводу із якого буде постачання асфальтобетону. Прошу завантажити в систему відповідні гарантійні листи.».

Відповідно Додатку 3.1. до Тендерної документації – «вимагається наявність шатних або залучених по договору підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. Крім того, вимагається наявність виконавця робіт.».
На виконання вище вказаних пунктів Тендерної документації та Вимоги нами надано:
- Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі праціників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 01/02/2023-27-1 від 25.04.2023 р. (Назва файлів – «4.Довідка про працівників.pdf.p7s», «4.Довідка про працівників.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури серія АР № 011534 (Назва файлів – «1.Божемський Сертифікат.pdf.p7s», «1.Божемський Сертифікат.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста № 014459 (Назва файлів – «2.Люба Сертифікат.jpg», «2.Люба Сертифікат.jpg.p7s», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Наказ № 2023-ОП-5 від 19.04.2023 р. (Назва файлів – «3.2.Наказ пропризначення.pdf.p7s», «3.2.Наказ пропризначення.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).
- Договір підряду № 25/04-1-ЦПД від 25.04.2023 р. (Назва файлів – «3.1.Договір підряду.pdf.p7s», «3.1.Договір підряду.pdf», завантажені 25 квітня 2023 р. в 12:17).

Таким чином 25 квітня 2023 р. в 12:17 нами на виконання Вимоги про усунення порушення (далі – Вимога) надано всі необхідні документи, що передбачалися для учасника Тендерною документацією та Вимогою про усунення порушення.

Проте не зважаючи на усуненні порушення вказані в Вимозі 26.04.2023 р. в 15:27 Замовником оприлюднено Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи № 3/242 від 25.04.2023 р., згідно якого пропозицію ПП "РОСТРАНС" відхилено.

Замовник Протокольному рішення (протокол) уповноваженої особи № 3/242 від 25.04.2023 р. вказує наступне:
«24.04.2023 р. Замовником в електронній системі закупівель було розміщена Вимога про усунення невідповідностей.
25.04.2023 р. Учасник в електронній системі закупівель завантажив документи, зокрема:
- оновлену «довідку про працівників» - додаток 3.1. тендерно документації.
- наказ про прийняття на роботу інженера - кошторисника (№2023-011-5 від 19.04.2023 р.),
- договір підряду на надання послуг інженера - геодезиста (№25/04-1 -ЦПД від 25.04.2023 р.).
Таким чином, на момент закінчення прийому пропозицій (18.04.2023 р. 00.00 год.) тендерна пропозиція учасника не відповідала умовам тендерної документації в частині наявності штатних або залучених по договору підряду, сертифікованого інженера- кошторисника та інженера - геодезиста.».

Враховуючи вказане, нашу пропозицію як учасника відхилено по причині того, що нами надано:
- Змість поданої в складі пропозиції «довідку про працівників» - додаток 3.1. тендерної документації – оновлену довідку з додавання нових працівників;
- Тим що - Наказ № 2023-ОП-5 від 19.04.2023 р. датований 19.04.2023 р.
- Тим що - Договір підряду № 25/04-1-ЦПД від 25.04.2023 р. датований 19.04.2023 р.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОСТРАНС" повідомляє, що не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, з огляду на наступне.

Відповідно абзацу 2 п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (Далі – Особливості) – «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
Відповідно пункту 39 Особливостей «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.».
Згідно абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.».
Відповідно абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.».
Аналіз вказаних норм та Закону в цілому передбачає можливість виправити недоліки тендерної пропозиції як на етапі "подання тендерних пропозицій" (так і на етапі "розгляду та оцінки тендерної пропозиції" (стаття 29 Закону) та відповідно не містить заборони дозавантаження додаткових (або нових) документів під час процедури розгляду тендерної пропозиції тому і трактування статті Замовником є некоректним та таким, що суперечить нормам законодавства про закупівлі.
Також аналіз абз. 1 ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджує, що Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення.
В Законі України "Про публічні закупівлі" не міститься заборони на виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції шляхом дозавантаження нових документів тому, враховуючи правову природу даних норм.

Також наша позиції підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22071-р/пк-пз від 27.11.2020 р. (Скарга - UA-2020-10-12-000031-b.a1), скаржник по даній скарзі вимагав скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі. Скаржник аргументував, свою позицію, тим, що документ, який вимагався тендерною документаціє наданий учасником, якого визнано переможцем на усунення недоліків, а саме Довідка видана Управлінням державної казначейської служби України у Шевченківському р-ні м. Київ, міститься інформація станом на 04.11.2020, хоча подання тендерних пропозицій було до 28.10.2020 00:00.

Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 22071-р/пк-пз від 27.11.2020 р. відмовлено в задоволенні скарги, та визнано, що переможцем надано документи, які відповідають вимогам тендерної документації.

Також наша позиції підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14717-р/пк-пз 30.07.2020 р. (Номер скарги - UA-2020-05-28-005958-b.b1) – цитуємо «Враховуючи наведене, Скаржником виправлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.».

Вказане також підтверджується Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 84-р/пк-пз від 05.01.2021 р. по закупівлі UA-2020-11-20-002554-c.

Також вказане підтверджується Висновком Висновок ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Одеська обл.) за результатами моніторингу публічної зак
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 травня 2023 14:22
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначаються Законом України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015р. № 922- VIII.
Крім того, для забезпечення здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану Кабінетом Міністрів України було прийнято Постанову № 1178 від 12 жовтня 2022 року “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення та скасування” (далі - Особливості).
Під час проведення закупівель Замовник зобов’язаний неухильно дотримуватись норм вищезазначених нормативно-правових актів без найменших відхилень.
Відповідно до абз. 1 пп. 2 п. 41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Під час розгляду тендерної пропозиції було виявлено, що Учасник не надав всіх необхідних документів, як наслідок пропозиція учасника не відповідала умовам тендерної документації, що стало підставою для її відхилення. Невідповідність полягала в наступному.
1. Згідно Додатку 3.1."ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД" тендерної документації від учасника вимагалась наявність штатних або залучених за договором підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера-геодезиста. Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначених у довідці, Учасник повинен був надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин учасника із вищевказаними працівниками.
Однак, розглядаючи тендерну пропозицію, Замовник виявив, що на момент прийняття рішення, Учасником не було надано сертифікату інженера-кошторисника та сертифікату інженера-геодезиста.
2. Згідно Додатку 5 "МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" Учасник повинен був надати:
- п. 1.9. Гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі);
- п. 1.10. Лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону із зазначенням марки, типу асфальтобетонних сумішей виготовлених згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та атестат виробництва асфальтобетонного заводу із якого буде постачання асфальтобетону.
Під час розгляду тендерної пропозиції було виявлено, що Учасник, всупереч вимогам, не надав: Гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі); Лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону із зазначенням марки, типу асфальтобетонних сумішей виготовлених згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та атестат виробництва асфальтобетонного заводу із якого буде постачання асфальтобетону.

І, хоча, 25 квітня 2023 року Учасником було завантажено до електронної системи закупівель оновлену «довідку про працівників», наказ про прийняття на роботу інженера-кошторисника (№2023-ОП-5 від 19.04.2023 р.), договір підряду на надання послуг інженера-геодезиста (№25/04-1-ЦПД від 25.04.2023 р.), на момент закінчення прийому пропозицій (18.04.2023р. 00 год. 00 хв.) тендерна пропозиція учасника не відповідала умовам тендерної документації в частині наявності штатних або залучених по договору підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера - геодезиста.

Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі абз. 1 пп. 2 п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення та скасування”.

Документи подані скаржником

28 квітня 2023 16:23
СКАРГА.pdf

Документи подані скаржником

28 квітня 2023 16:26
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-04-06-007564-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "РОСТРАНС", Код ЄДРПОУ:31964715
Дата подання: 01 травня 2023 22:06
Скарга на дії замовника
Щодо неправомірного відхилення
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 травня 2023 16:18
рішення від 03.05.2023 № 5856.pdf
Дата публікації: 03 травня 2023 16:18
рішення від 11.05.2023 № 6404.pdf
Дата публікації: 16 травня 2023 18:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано
Дата виконання рішення замовником: 17 травня 2023 13:30

Документи подані скаржником

01 травня 2023 17:25
СКАРГА.docx
01 травня 2023 17:25
СКАРГА — копия.docx.pdf

Документи подані замовником

08 травня 2023 14:02
Протокол 3-244.pdf
08 травня 2023 14:05
Протокол 3-242.pdf
08 травня 2023 14:06
Протокол 3-244.docx
08 травня 2023 14:06
Протокол 3-242.docx
08 травня 2023 14:11
Відповідь.docx
17 травня 2023 13:30
Протокол 3-248.pdf

Документи Органу Оскарження

03 травня 2023 16:18
рішення від 03.05.2023 № 5856.pdf
16 травня 2023 18:01
рішення від 11.05.2023 № 6404.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 квітня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "РОСТРАНС" 2 797 811,68
UAH з ПДВ
2 797 811,68
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 травня 2023 16:52
Електронний підпис
17 травня 2023 16:50
7.Витяг несудимість.rar.p7s
17 травня 2023 16:50
5.Ліцензія.rar.p7s
17 травня 2023 16:50
4.Повноваження.rar.p7s
17 травня 2023 16:50
3.Довідка.zip.p7s
17 травня 2023 16:50
2.Довідка.zip.p7s
17 травня 2023 16:50
1.Ространс.pdf.p7s
17 травня 2023 16:50
7.Витяг несудимість.rar
17 травня 2023 16:50
5.Ліцензія.rar
17 травня 2023 16:50
4.Повноваження.rar
17 травня 2023 16:50
3.Довідка.zip
17 травня 2023 16:50
2.Довідка.zip
17 травня 2023 16:50
1.Ространс.pdf
25 квітня 2023 12:18
Електронний підпис
25 квітня 2023 12:17
11.3.ОЗ 6 Лисогор.pdf.p7s
25 квітня 2023 12:17
11.1.Дозвіл на викиди.pdf.p7s
25 квітня 2023 12:17
9.1.Паспорт ДС-185637У ПС.pdf.p7s
25 квітня 2023 12:17
8.Новий атестат.PDF.p7s
25 квітня 2023 12:17
3.1.Договір підряду.pdf.p7s
25 квітня 2023 12:17
2.Люба Сертифікат.jpg.p7s
25 квітня 2023 12:17
11.3.ОЗ 6 Лисогор.pdf
25 квітня 2023 12:17
11.1.Дозвіл на викиди.pdf
25 квітня 2023 12:17
9.1.Паспорт ДС-185637У ПС.pdf
25 квітня 2023 12:17
8.Новий атестат.PDF
25 квітня 2023 12:17
3.1.Договір підряду.pdf
25 квітня 2023 12:17
2.Люба Сертифікат.jpg
17 квітня 2023 22:56
Електронний підпис
17 квітня 2023 22:55
21.Проект договору.pdf.p7s
17 квітня 2023 22:55
20.Технічні вимоги.pdf.p7s
17 квітня 2023 22:55
31.2.Аналогічний-2.rar
17 квітня 2023 22:55
6.Витяг платника ПДВ.pdf.p7s
17 квітня 2023 22:55
21.Проект договору.pdf
17 квітня 2023 22:55
1.Статут.PDF
17 квітня 2023 22:55
25.Цінова пропозиція.pdf
17 квітня 2023 22:55
31.1.Аналогічний-1.rar
17 квітня 2023 22:55
37.2.Накази робітники.rar
17 квітня 2023 22:55
3.Виписка ЄДРПОУ.PDF
17 квітня 2023 22:55
25.Цінова пропозиція.pdf.p7s
17 квітня 2023 22:55
2.ОПИС.pdf
17 квітня 2023 22:55
5.Відомості ЄДРПОУ.pdf
17 квітня 2023 22:55
33.Довідка про МТБ.pdf
17 квітня 2023 22:55
32.Технічні.rar.p7s
17 квітня 2023 22:55
31.1.Аналогічний-1.rar.p7s
17 квітня 2023 22:55
2.ОПИС.pdf.p7s
17 квітня 2023 22:55
9.Паспорт Шух Н.П..pdf.p7s
17 квітня 2023 22:55
4.Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
17 квітня 2023 22:55
37.2.Накази робітники.rar.p7s
17 квітня 2023 22:55
10.Інд код.PDF
17 квітня 2023 22:55
6.Витяг платника ПДВ.pdf
17 квітня 2023 22:55
20.Технічні вимоги.pdf
17 квітня 2023 22:55
31.2.Аналогічний-2.rar.p7s
17 квітня 2023 22:55
5.Відомості ЄДРПОУ.pdf.p7s
17 квітня 2023 22:55
4.Витяг ЄДРПОУ.pdf
17 квітня 2023 22:55
9.Паспорт Шух Н.П..pdf
17 квітня 2023 22:55
32.Технічні.rar
17 квітня 2023 22:55
33.Довідка про МТБ.pdf.p7s
17 квітня 2023 22:55
1.Статут.PDF.p7s
17 квітня 2023 22:55
10.Інд код.PDF.p7s
17 квітня 2023 22:55
3.Виписка ЄДРПОУ.PDF.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОСТРАНС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Рішення скасоване 2 797 811,68
UAH з ПДВ
17 травня 2023 11:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 квітня 2023 14:00
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Переможець 2 797 811,68
UAH з ПДВ
17 травня 2023 12:00

Вимога про усунення невідповідностей

1) Згідно додатку 3.1. "ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, ЯКІ МАЮТЬ НЕОБХІДНІ ЗНАННЯ ТА ДОСВІД" тендерної документації вимагається наявність шатних або залучених по договору підряду сертифікованого інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. Крім того, вимагається наявність виконавця робіт. Прошу завантажити в систему сертифікати інженера-кошторисника та інженера - геодезиста. 2) Згідно додатку 5 "МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" необхідно було надати: п. 1.9. Гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та обсягів поставки протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі обов’язково зазначається ідентифікатор закупівлі). п. 1.10. Лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону із зазначенням марки, типу асфальтобетонних сумішей виготовлених згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та атестат виробництва асфальтобетонного заводу із якого буде постачання асфальтобетону. Прошу завантажити в систему відповідні гарантійні листи.

Документи

26 квітня 2023 15:28
Електронний підпис
26 квітня 2023 15:27
Протокол ст3.jpg
26 квітня 2023 15:27
Протокол ст2.jpg
26 квітня 2023 15:27
Протокол.jpg

Документи

17 травня 2023 12:00
Електронний підпис
17 травня 2023 12:00
Протокол 3-248.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 травня 2023 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
2 797 811,68
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 травня 2023 12:00
Електронний підпис
17 травня 2023 12:00
Протокол 3-248.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 10:00
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2023 14:32
ДУ 5.pdf зміни до договору
04 жовтня 2023 11:00
Електронний підпис зміни до договору
24 серпня 2023 11:24
ДУ 4 Ространс 25-05.pdf зміни до договору
24 серпня 2023 11:24
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2023 12:05
ДУ 3 ространс 25-05.pdf зміни до договору
26 червня 2023 12:05
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2023 08:47
ДУ 2 Ространс 25-05.pdf зміни до договору
19 червня 2023 08:45
Електронний підпис зміни до договору
30 травня 2023 09:48
ДУ 1 Ространс 25-05.pdf зміни до договору
30 травня 2023 09:47
Електронний підпис укладений
23 травня 2023 13:31
Договір 25-05.pdf укладений
23 травня 2023 13:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна джерел фінансування та адреси
Номер договору про закупівлю: 25/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 25/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 25/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна термінів
Номер договору про закупівлю: 25/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна договірної ціни в межах вартості та терміну виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 25/05
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 травня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 797 811,68
UAH (в тому числі ПДВ 466 301,95 UAH)