Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Дільниця благоустрою Рожищенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36710063 |
Місцезнаходження: | 45100, Україна , Волинська обл., Рожище, вул. 1 Травня, буд. 34 |
Контактна особа: |
Конуць Олена Володимирівна +380501314214 rocitytrash@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2023 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 820 230,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 101,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2023 10:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2023 10:42 |
Додаток 3_проект договору_поточний ремонт.docx | |
06 квітня 2023 10:42 |
Додаток 2_технічне завдання.doc | |
06 квітня 2023 10:42 |
Додаток 1_перелік документів.docx | |
06 квітня 2023 10:42 |
ТД_поточний ремонт.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-03-000005 ● 5be99366e83c499ab13c899bd8cbcf9e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 травня 2023 11:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
02.05.2023 № 19-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 02.05.2023 № 19-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-04-06-002589-a від 06.04.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-04 15:27:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі Рожищенської міської ради Волинської області за кодом ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-04-06-002589-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-05 15:32:26
Пояснення на запит по закупівлі Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі Рожищенської міської ради Волинської області за кодом ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь UA-2023-04-06-002589-a від 06.04.2023 р. (ID моніторингу UA-M-2023-05-03-000005)
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Згідно пункту 21 частини 1 статті 1 Закону №922 послуги – це будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проєктної документації. При цьому відповідно до листа Міністерства регіонального розвитку та будівництва від 15.07.2009 № 9/9-1056 поточний ремонт — це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій та інженерного обладнання.
Також згідно з пунктом 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708. Відповідно до пункту 3 Порядку визначення предмета закупівлі під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.06.2014 № 163, та / або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301.
Керуючись вище зазначеними нормативними документами, при закупівлі послуг з поточного ремонту виготовляється кошторисна документація, до складу якої входить, зокрема, зведений кошторисний розрахунок загальної вартості об’єкта будівництва. Саме за допомогою вказаного документа Замовником визначається очікувана вартість предмета закупівлі. Відповідний метод визначення очікуваної вартості передбачено і в наказі Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У цій методиці визначати очікувану вартість закупівлі робіт нам пропонують з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та ГБН Г.1-218-182:2011 відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації.
При визначенні предмета закупівлі й очікуваної вартості саме послуг з поточного ремонту замовник з кошторисної вартості об’єкта будівництва повинен відняти вартість тих послуг, які він уже закупив до моменту оголошення процедури закупівлі (наприклад, вартість послуг з виготовлення проектно-кошторисної документації) та послуг, які замовник лише планує купувати в межах процедури закупівлі (послуги технічного нагляду тощо).
Саме тому, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та його очікувана вартість була визначена відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, який є невідʼємною частиною робочого проекту «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі Рожищенської міської ради Волинської області».
Розмір бюджетного призначення передбачений рішенням сесії Рожищенської міської ради №28-21 від 22.12.2022 р. «Про бюджет Рожищенської територіальної громади на 2023 рік», яке розміщене на сайті головного розпорядника коштів.
Уповноваженою особою було оприлюднено на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). ( https://kp-blagoustiy-rojischenskmisrada.info-gkh.com.ua/page/4495#subpage4978).
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-05-15 11:33:56
Роз'яснення щодо висновку
Роз'яснення щодо висновку.
Доброго дня!
11.05.2023 року був оприлюднений Висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, по моніторингу закупівлі - Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі Рожищенської міської ради Волинської області за кодом ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (UA-2023-04-06-002589-a), в констатуючій частині якого вказано невірно назву підприємства Замовника, а саме - Виробниче управління комунального господарства Нововолинської міської ради та невірно вказана дата пояснення Замовника через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (09.04.2023р.). В даній ситуації Замовник не розуміє чи Висновок про результати моніторингу закупівлі (UA-2023-04-06-002589-a) від 11.05.2023 року стосуються саме Комунального підприємства «Дільниця благоустрою Рожищенської міської ради». Надайте, будь-ласка, роз’яснення, щодо можливого варіанту вирішення питання усунення виявлених невідповідностей у висновку про результати моніторингу закупівлі.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-05-16 14:00:44
Роз'яснення щодо висновку
Відповідно до наказу «Про початок моніторингу процедури закупівель» від 02.05.2023 № 19-з Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області розпочато та проведено моніторинг закупівлі за ID: UA-2023-04-06-002589-a. Відповідно до інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель за ID: UA-2023-04-06-002589-a проведено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом «Поточний ремонт вулично-дорожньої мережі Рожищенської міської ради Волинської області за кодом ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», а також зазначено інформація про Замовник: «КП Дільниця благоустрою Рожищенської міської ради, код ЄДРПОУ: 36710063, місцезнаходження: 45100, Україна , Волинська обл., Рожище, вул. 1 Травня, буд. 34.».
У Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-04-06-002589-a у вступній частині чітко зазначена інформація про Замовника, а саме: повне найменування замовника, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі; ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; місцезнаходження, тобто, «КП Дільниця благоустрою Рожищенської міської ради, код ЄДРПОУ: 36710063, місцезнаходження: 45100, Україна, Волинська обл., Рожище, вул. 1 Травня, буд. 34.».
Щодо невірної назви Замовника зазначеної в констатуючій частині здійснено механічно при оприлюдненні Висновку. Проте, у Висновку зазначено, що підлягала аналізу тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.04.2023 № 8, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «УНІДОР СЕРВІС», повідомлення про намір укласти договір від 19.04.2023; договір від 26.04.2023 №15-23 на суму 793 200,00 грн, що повністю відповідає інформації опублікованій в електронній системі закупівель щодо закупівлі за ID: UA-2023-04-06-002589-a та Замовника – КП Дільниця благоустрою Рожищенської міської ради.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 11.05.2023 р. у закупівлі UA-2023-04-06-002589-a, складеного за результатами моніторингу UA-M-2023-05-03-000005, повідомляємо, що виявлені моніторингом порушення усунено шляхом укладання додаткової угоди на розірвання договору.
2023-05-16 18:04:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІДОР СЕРВІС" |
793 200,00
UAH з ПДВ
|
793 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УНІДОР СЕРВІС" #38143539 |
Переможець |
793 200,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2023 09:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2023 17:56
|
Додаткова угода _1 від 16.05.2023р..pdf | укладений |
16 травня 2023 17:55
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2023 09:55
|
Додаток _2 Договірна ціна.pdf | укладений |
26 квітня 2023 09:54
|
Додаток _1 зведений кошторисний розрахунок.pdf | укладений |
26 квітня 2023 09:54
|
Договір _15-23 від 26.04.2023.pdf | укладений |
26 квітня 2023 09:54
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 квітня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
214 260,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 710,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», з метою усунення виявлених порушеь вказаних у висновку УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 11.05.2023 р. у закупівлі UA-2023-04-06-002589-a, складеного за результатами моніторингу UA-M-2023-05-03-000005 . |