Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056902 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, Комітетська, 10-А |
Контактна особа: |
Висоцький Юрій Анатолійович 380487407280 zakupki.uks@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2023 09:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2023 17:30 |
Очікувана вартість: | 62 355 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 311 775,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання Учасниками забезпечення пропозицій у формі банківської гарантії. Гарантія надається у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом (КЕП) установи-гаранта. У тексті (або колонтитулах) Гарантії має бути посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому зазначений у тексті Гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України та з врахуванням Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 (із змінами), інших нормативних актів законодавства України, обов’язково містити найменування предмета закупівлі та ідентифікатор (номер) закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції, а саме: протягом 100 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Якщо у банківській Гарантії є посилання на договір про надання банківської Гарантії/заявки, Учасник обов’язково має надати такий договір/заявку разом з банківською Грантією. Форму Гарантії забезпечення пропозиції встановлено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (далі – Форма). Замовник вимагає надання Гарантії згідно з Формою. Повноваження особи, яка підписує банківську Гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління)*. (*При перевірці пропозиції Замовник залишає за собою право перевірки КЕП за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.). У разі відсутності або не підтвердження КЕП на банківській Гарантії, пропозиція Учасника буде відхилена Замовником. Розмір забезпечення пропозиції складає: 300 000 грн. 00 коп. (триста тисяч грн. 00 коп.). Додатково Учасник надає Статут банка-гаранта та ліцензію НБУ або витяг (у вигляді, передбаченому чинним законодавством) на право здійснення банківських операцій банком, що надав банківську Гарантію Учаснику. Гарантія має бути з повним грошовим покриттям. На підтвердження факту грошового покриття Учасник у складі Тендерної пропозиції повинен надати довідку від установи-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття) за гарантією на відповідному рахунку Учасника та про те, що строк дії наявного на рахунку Учасника грошового забезпечення (покриття) є не меншим, ніж строк дії банківської Гарантії, під яку Учасником надано це грошове забезпечення (покриття грошовою масою). Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Управління капітального будівництва Одеської міської ради код ЄДРПОУ: 04056902 р/р: UA308201720355129034022034555 банк: Державна казначейська служба України, м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 300000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою* Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок Управління капітального будівництва Одеської міської ради відкритий у ГУДКСУ в Одеській області, код ЄДРПОУ 04056902, МФО 820172, р/р UA308201720355129034022034555, в призначенні обов’язково зазначається назва предмету закупівлі. Розмір забезпечення виконання договору становить 0,5 відсотка від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю не може вноситись за Учасника іншим підприємством, установою чи організацією, оскільки це створює зайві ризики для Замовника. Строк дії забезпечення відповідно до строку дії договору. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю протягом п’яти банківських днів у наступних випадках: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/спрощеної закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Джерело фінансування закупівлі - за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел не заборонених законодавством. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2023 09:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2023 08:53 |
Дамба першочергові заходи.doc | |
06 квітня 2023 08:52 |
10 ТД р.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-06-000012 ● 485fba7048f044a1b8f2c0efe8900bc3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2023 09:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.06.2023 Одеса № 144
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 05.06.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 05.06.2023.
В.о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.06.2023 № 144
Витяг з переліку
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
4 UA-2023-04-06-000379-a 06.04.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-08 16:21:13
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» (далі – ТОВ «Ростдорстрой») укладено договір про закупівлю підрядних робіт за державні кошти від 01.05.2023 № 2-23/П (далі – Договір).
У додатку 1 «Договірна ціна» до укладеного Договору, який є його невід’ємною частиною відповідно до розділу 12.1, зазначено: «п. 64 Установлення армосіток та армокаркасів для фундамента хвилевідбійного блоку – 288,10 т», тоді як у наданому учасником ТОВ «Ростдорстрой» у складі тендерної пропозиції технічному завданні листом від 10.04.2023 № 486-Т зазначено: «п. 64 Установлення армосіток та армокаркасів для фундамента хвилевідбійного блоку – 2,881 т»;
У додатку 1 «Договірна ціна» до укладеного Договору зазначено: «п. 152 Розробка ґрунту екскаваторами місткістю ковша 0,25 м3 з навантаженням на автомобілі-самоскиди, група ґрунту 3 – 151,800 т», тоді як у наданому учасником ТОВ «Ростдорстрой» технічному завданні зазначено: «п. 152 Розробка ґрунту екскаваторами місткістю ковша 0,25 м3 з навантаженням на автомобілі-самоскиди, група ґрунту 3 – 151,8 м3»;
У додатку 1 «Договірна ціна» до укладеного Договору зазначено: «п. 153 Перевезення ґрунту до 5 км – 206,448 м3», тоді як у наданому учасником ТОВ «Ростдорстрой» технічному завданні зазначено: «п. 153 Перевезення ґрунту до 5 км – 206,448 т»;
У додатку 1 «Договірна ціна» до укладеного Договору зазначено: «п. 154 Відсипання з берега в закритій акваторії [піску] або грунту кранами гусеничними з грейферним ковшом місткістю до 2 м3 в інші види відсипів – 302,000 м2», тоді як у наданому учасником ТОВ «Ростдорстрой» технічному завданні зазначено: «п. 154 Відсипання з берега в закритій акваторії [піску] або грунту кранами гусеничними з грейферним ковшом місткістю до 2 м3 в інші види відсипів –
302 м3»;
У додатку 1 «Договірна ціна» до укладеного Договору зазначено: «п. 155 Розрівнювання під водою водолазами постелей на ріках, озерах, водосховищах – 929,000 м2», тоді як у наданому учасником ТОВ «Ростдорстрой» технічному завданні зазначено: «п. 155 Розрівнювання під водою водолазами постелей на ріках, озерах, водосховищах – 926 м2»;
У додатку 1 «Договірна ціна» до укладеного Договору зазначено: «п. 157 Розрівнювання під водою водолазами геотекстильного матеріалу на ріках, озерах, водосховищах – 1 031,000 т», тоді як у наданому учасником ТОВ «Ростдорстрой» технічному завданні зазначено: «п. 157 Розрівнювання під водою водолазами геотекстильного матеріалу на ріках, озерах, водосховищах – 1 031 м2»;
У додатку 1 «Договірна ціна» до укладеного Договору зазначено: «п. 173 Перевезення збірного залізобетону довжиною до 3 м транспортом загального призначення на вiдстань 5 км – 500,000 м3», тоді як у наданому учасником ТОВ «Ростдорстрой» технічному завданні зазначено: «п. 173 Перевезення збірного залізобетону довжиною до 3 м транспортом загального призначення на вiдстань 5 км – 500 т»;
У додатку 1 «Договірна ціна» до укладеного Договору зазначено: «п. 175 Зароблення стиків (улаштування шпонок) бетонних блоків ВС на узбіччі дороги – 2,040 шт», тоді як у наданому учасником ТОВ «Ростдорстрой» технічному завданні зазначено: «п. 175 Зароблення стиків (улаштування шпонок) бетонних блоків ВС на узбіччі дороги – 2,04 м3»;
У додатку 1 «Договірна ціна» до укладеного Договору зазначено: «п. 176 Забивання монтажних отворів бетоном – 250,000 м3», тоді як у наданому учасником ТОВ «Ростдорстрой» технічному завданні зазначено: «п. 176 Забивання монтажних отворів бетоном – 250 шт»;
У додатку 1 «Договірна ціна» до укладеного Договору зазначено: «п. 177 Розробка ґрунту екскаваторами місткістю ковша 0,25 м3 з навантаженням на автомобілі-самоскиди, група ґрунту 2 – 72,000 т», тоді як у наданому учасником ТОВ «Ростдорстрой» технічному завданні зазначено: «п. 177 Розробка ґрунту екскаваторами місткістю ковша 0,25 м3 з навантаженням на автомобілі-самоскиди, група ґрунту 2 – 72 м3»;
У додатку 1 «Договірна ціна» до укладеного Договору зазначено: «п. 178 Перевезення ґрунту до 5 км – 97,920 м3», тоді як у наданому учасником ТОВ «Ростдорстрой» технічному завданні зазначено: «п. 178 Перевезення ґрунту до 5 км – 97,92 т»;
У додатку 1 «Договірна ціна» до укладеного Договору зазначено: «п. 179 Засипання пазух бульдозерами потужністю 59 кВт при переміщенні ґрунту до 5 м, група ґрунту 2 – 72,000 (одиниця виміру – 0)», тоді як у наданому учасником ТОВ «Ростдорстрой» технічному завданні зазначено: «п. 179 Засипання пазух бульдозерами потужністю 59 кВт при переміщенні ґрунту до 5 м, група ґрунту 2 – 72 м3».
Надайте пояснення чому умови укладеного Договору відрізняються від змісту тендерної пропозиції переможця ТОВ «Ростдорстрой»?
2. Між Замовником та ТОВ «Ростдорстрой» укладено додаткову угоду від 01.05.2023 № 1 до Договору.
Чому додатковою угодою від 01.05.2023 № 1 до Договору збільшено договірну ціну, розраховану відповідно до додатку 1 «Договірна ціна» до Договору з 62 192 679,87 грн з ПДВ до 62 192 956,15 грн з ПДВ? Слід зазначити, що у пункті 3.1 розділу 3 Договору його ціна становить 62 192 956,15 грн з ПДВ.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-12 16:53:31
Інформація
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Першочерговi заходи з капiтального ремонту та стабiлiзацii стану аварiйних дiлянок дамби Хаджибейського лиману у м. Одесi. Коригування», надаємо наступну інформацію, та документи.
1. При виконанні переможцем розрахунку Договірної ціни, як вбачається з наявних документів, було застосовано математичний метод переведення числових даних. Так, зокрема, в згаданому Вами «п. 64 Установлення армосіток та армокаркасів для фундамента хвилевідбійного блоку – 2,881 т», де у графі «Одиниця виміру» зазначено «100т». Тобто, застосування переможцем методу переведення числових даних ніяким чином не змінило технічні, якісні та кількісті характеристики предмета закупівлі, а власне саме застосування такого методу переведення одиниць виміру видів робіт через множення/ділення на «100» чи «1000», що вказано в графі 3 Договірної ціни, і відображає усі перетворення чисел, які були перелічені в запиті.
Щодо інших значень – дійсно, була допущена технічна (механічна) помилка/описка в зазначенні тієї чи іншої одиниці виміру, допущення ТОВ "Ростдорстрой" якої не стало причиною невірного розрахунку переможцем Договірної ціни та відповідно підставою для невиконання своїх зобов'язань за укладеним договором. Враховуючи також, що описка в частині щодо зазначення видів величин є суто технічною, допущеною при невірному зазначенні величини виміру, проте не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника/переможця процедури закупівлі та укладеного договору, не призводить до спотворення загальної ціни, а також видів робіт, та допущення такої формальної описки не вплинуло на правильність визначеного всього обсягу робіт за Договірною ціною, в т.ч. у взаємозв’язку із іншими шифрами та видами робіт, що передують даному етапу, в якому допущені описки, а саме шифрами та видами попередніх робіт, де співпадають їх найменування при різних одиницях виміру, що в цілому, виходячи із системного та послідовного аналізу даної частини Договірної ціни учасника/переможця, - свідчить виключно про допущення саме формальної (несуттєвої) помилки, яка не була підставою для відхилення тендерної пропозиції даного учасника/переможця як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Таким чином, оскільки згідно з умовами тендерної документації ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно з вимогами замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником, то допущення подібних формальних (механічних) відхилень у Договірній ціні ніяким чином не збільшує загальну ціну договору/вартість робіт за предметом закупівлі.
Крім того, учасником/переможцем було обстежено об’єкт, на якому будуть виконуватись роботи, складено відповідний акт огляду та виявлено на розсуд учасника/переможця необхідність виконання розрівнювання під водою водолазами постелей на ріках, озерах, водосховищах в обсязі саме 929,000 м2, що не призвело жодним чином до удорожчання робіт, а тільки призвело до покращення предмета закупівлі при повному врахуванні переможцем всіх обсягів робіт, які передбачені Технічним завданням.
2. Повідомляємо, що цінова пропозиція Підрядника становила 62 192 956,15 грн., договір було укладено теж на зазначену суму, а саме: 62 192 956,15 грн. В п. 3.1. договору про закупівлю підрядних робіт за державні кошти № 2-23/П від 01.05.2023р. «ціна договору становить 62 192 956,15 грн.».
Однак, у договірній ціні було допущено технічну помилку та зазначено 62 192 679,87 грн. замість 62 192 956,15 грн.
Відразу після того, як помітили Сторони договору дану невідповідність (а саме в день укладення договору, але після спливу півгодини по часу), її було негайно виправлено шляхом укладення належної на те додаткової угоди відповідно до чинного законодавства України. Останнє свідчить не про підвищення ціни всупереч закону, а виключно про виправлення виявленої Сторонами договору помилки у додатку до договору – Договірній ціні.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Готуються документи щодо припинення зобов’язань за Договором.
2023-06-28 10:10:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2023 17:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
62 192 956,15
UAH з ПДВ
|
62 192 956,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
62 192 956,15
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2023 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2023 11:27
|
Угода розірвання.pdf | укладений |
04 липня 2023 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 травня 2023 11:18
|
дод. угода 2.pdf | зміни до договору |
04 травня 2023 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2023 10:11
|
дод. угода 1.pdf | зміни до договору |
03 травня 2023 10:09
|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2023 09:39
|
договір 2-23П.pdf | укладений |
01 травня 2023 09:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2-23/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2-23/П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |