Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25258931 |
Місцезнаходження: | 79012, Україна , Львівська обл., Львів, просп. Червоної Калини, будинок 66 |
Контактна особа: |
Стадник Оксана Василівна 380322546474 syhiv7vkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 квітня 2023 08:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2023 09:02 |
Очікувана вартість: | 1 520 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2023 08:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2023 08:43 |
проект_договору2023квітники.doc | |
06 квітня 2023 08:43 |
Композиція наявні на розворотному кільці на просп. Черв. Калини.jpg | |
06 квітня 2023 08:43 |
Композиції нові вул. Хуторівка.jpg | |
06 квітня 2023 08:43 |
Додаток3.doc | |
06 квітня 2023 08:43 |
Додаток2.doc | |
06 квітня 2023 08:43 |
Додаток4.doc | |
06 квітня 2023 08:43 |
Додаток1.doc | |
06 квітня 2023 08:42 |
ТДквітники2023.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-09-000076 ● 02fdacbc33984a40bb33787db6340472
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2023 15:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.05.2023 № 148
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.05.2023 № 148.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-04-06-000266-a, 06.04.2023. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-11 18:26:26
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-04-06-000266-a, яка проведена Сихівською районною адміністрацією Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-12 10:22:25
про надання пояснень
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Загальна очікувана вартість закупівлі формується з бюджетного запиту, що становить собою документ, підготовлений головним розпорядником бюджетних коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для виконання покладених на нього функцій на середньостроковий період, на підставі відповідних граничних показників видатків бюджету та надання кредитів з бюджету.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено відповідно до пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному сайті Львівської міської ради протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за посиланням:
https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/sykhivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2023-rik
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-05-29 13:15:31
Запит щодо висновку: заперечення до висновку
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі за № UA-M-2023-05-09-000076 ДК 021:2015 – 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень – Посадка та утримання квітників, влаштування та догляд квіткових композицій на території Сихівського району м.Львова (оголошення про проведення закупівлі - UA-2023-04-06-000266-a) Відповідно до наказу від 09.05.2023 № 148 ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Львів предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця тендеру; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сихівської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-04-06-000161-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «Плантпол-Україна»; опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Плантпол-Україна» та оприлюдненні зазначеним учасником документи на виконання таких вимог; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «Плантпол-Україна» як переможцем тендеру документи; договір від 26.04.2023 №31-ВТ/23; додаткову угоду від 11.05.2023 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (в редакції Закону №2526-IX від 16.08.2022) постановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Вказаною постановою Кабінету Міністрів України визначено порядок проведення закупівель в умовах воєнного стану. Відповідно до норм пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За нормою пункту 44 Особливостей №1178 замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі у разі наявності підстав, що наведені у вказаному пункті Особливостей №1178. Одночасно, відповідно до підпункту 3 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей. За нормою абзацу п’ятнадцятого пункту 44 Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Водночас, моніторингом встановлено, що у Додатку №2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу про надання переможцем інформації в довільній формі про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто (замість – не було притягнуто) згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, а також було притягнуто (замість – не було притягнуто) згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. У частині 4 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та пункті 11.1. Проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації) вказано, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та цих особливостей. Проте, відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано норми Особливостей №1178, чим порушено пункт 28 Особливостей №1178. За нормою абзацу першим частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до умов частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлів з сканованими копіями документів. Згідно з частиною 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством наведена у Додатку 1 тендерної документації. У пункті 16 Додатку 1 (Перелік документів, що підтверджують кваліфікаційні вимоги та відповідність учасників процедури закупівлі) до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, за якою учасники у складів тендерної пропозиції повинні надати плановий кошторис, який відповідає Додатку 3 «Технічне завдання» та тендерній пропозиції. Однак, моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Плантпол-Україна» у складі тендерної пропозиції плановий кошторис, який відповідає Додатку 3 «Технічне завдання» та тендерній пропозиції, не надано, чим недотримано вимог пункту 16 Додатку до тендерної документації Замовника. Також, за вимогою пункту 3.1. Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору учасники повинні надати інформаційну довідку із зазначенням замовників торгів, з якими укладались аналогічні договори (не менше одного договору), у якій необхідно вказати замовника аналогічного договору, його адресу, телефон, ПІБ керівника, а також предмет та суму договору, дату та номер договору і стан виконання договору. Проведеним моніторингом встановлено, що учасником ТОВ «Плантпол-Україна» у складі тендерної пропозиції надано довідку (від 13.04.2023 №13/04-3) про досвід виконання аналогічного договору (договорів), у якій як аналогічний вказано договір від 01.04.2021 №64 на суму 1 827 809,61 грн (виконаний), укладений з Галицькою районною адміністрацією Львівської міської ради. Проте, у зазначеній довідці не вказано номеру телефону замовника за аналогічним договором, чим недотримано вимог пункту 3.1. Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Проте, на порушення вимог підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Плантпол-Україна», а укладено з ним договір про закупівлю від 26.04.2023 №31-ВТ/23.
Замовник, Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради (надалі – районна адміністрація) розглянувши висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Львів не погоджується із фактами викладеними у ньому органом державного фінансового контролю, оскільки мотиви та підстави, зазначені в них є безпідставними та необґрунтованими, свою позицію обґрунтовуємо з огляду на наступні доводи:
Тендерна пропозиція ТОВ «Плантпол-Україна» містить довідку від 13.04.2023 №13/04-3 про досвід виконання аналогічного договору (договорів), у якій як аналогічний вказано договір від 01.04.2021 №64 на суму 1 827 809,61 грн (виконаний), укладений з Галицькою районною адміністрацією Львівської міської ради. Замовником прийняте рішення про достатність цієї довідки. Відсутність телефону у довідці не впливає на якість надання послуг у минулому чи майбутньому. Плановий кошторис, завантажений переможцем як додаток до Договору являє собою Технічне завдання Замовника, яке завантажено ТОВ «Плантпол-Україна» у розділі Технічні специфікації у файлі Технічне завдання.pdf.
Вимоги Додатку 1 до Тендерної документації не становлять імперативні норми для відхилення пропозицій учасників, а є правом Замовника.
Враховуючи наведене, Замовником не порушено вимоги підпункту 2 пункту 41 Особливостей №1178.
Враховуючи наведене, Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради обґрунтовано вважає, що діяла в межах наданих повноважень, у відповідності до вимог чинного законодавства, в даному випадку відсутні порушення в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та правомірно укладений договір від 26.04.2023 №31-ВТ/23 та просить замінити висновки моніторингу.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | висновок оскаржено в суді |
Дата публікації: | 06 червня 2023 |
Документи:
06 червня 2023 12:52
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Плантпол-Україна" |
1 019 329,68
UAH з ПДВ
|
1 019 329,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Балонін Богдан Васильович" |
1 195 003,07
UAH з ПДВ
|
1 195 003,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Плантпол-Україна" #32730526 |
Переможець |
1 019 329,68
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2023 12:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2023 09:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2023 13:26
|
Додаток31ВТ.pdf | зміни до договору |
13 липня 2023 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 травня 2023 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 травня 2023 15:32
|
Додаток31ВТ.pdf | зміни до договору |
11 травня 2023 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2023 15:18
|
Договір31ВТ.pdf | укладений |
26 квітня 2023 15:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення взаємна згода без зміни обсягів |
Номер договору про закупівлю: | 31-ВТ/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення пд фактичні видатки |
Номер договору про закупівлю: | 31-ВТ/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |