Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" |
Код ЄДРПОУ: | 43895975 |
Місцезнаходження: | 85001, Україна , Донецька обл., Добропілля, пр.Шевченка, будинок 2 |
Контактна особа: |
Волик Віта Віталіївна +380972880541 tenderdvv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2023 22:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2023 22:42 |
Очікувана вартість: | 9 780 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | 50% попередньої оплати від вартості послуг з ремонту протягом 3 (трьох) банківських днів з дати виставлення рахунку в якості передплати | Аванс | 3 | Банківські | 50 |
Надання послуг | остаточні 50% вартості послуг з ремонту протягом 90 (дев’яносто) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту наданих послуг з ремонту | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2023 21:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2023 21:37 |
Повідомлення про внесення змін до тд 3.pdf | |
11 квітня 2023 21:37 |
Технічне завдання (зі змінами від 11.04.2023).DOCX | |
11 квітня 2023 21:37 |
ТД (зі змінами від 11.04.2023).doc | |
10 квітня 2023 22:09 |
Повідомлення про внесення змін до тд 2.pdf | |
08 квітня 2023 22:59 |
Повідомлення про внесення змін до тд.pdf | |
08 квітня 2023 22:59 |
Проект договору (зі змінами від 08.04.2023).docx |
11 квітня 2023 21:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 квітня 2023 21:37 |
Повідомлення про внесення змін до тд 3.pdf
|
|||||||||
11 квітня 2023 21:37 |
Технічне завдання (зі змінами від 11.04.2023).DOCX
|
|||||||||
11 квітня 2023 21:37 |
ТД (зі змінами від 11.04.2023).doc
|
|||||||||
10 квітня 2023 22:09 |
Повідомлення про внесення змін до тд 2.pdf
|
|||||||||
08 квітня 2023 22:59 |
Повідомлення про внесення змін до тд.pdf
|
|||||||||
08 квітня 2023 22:59 |
Проект договору (зі змінами від 08.04.2023).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-01-000021 ● ca0d619dddbc464bb6fd20f413d251fc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 травня 2023 13:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
28.04.2023 № 17-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 28.04.2023
№ 17-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" UA-2023-04-05-012030-a 05.04.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-09 11:52:25
Питання для пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Ремонт блоків подачі К2.02.02.000 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-04-05-012030-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Вимогами Додатку 2 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» до тендерної документації зазначено,що «У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), учасник підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі субпідрядника(ів) / співвиконавця(ів), визначених пунктом 44 Особливостей, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстави в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції».
Поясніть яким чином учасник Фізична особа-підприємець Величко Тетяна Вікторівна задекларував відсутність підстав визначених пунктом 44 Особливостей в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції стосовно субпідрядника?
Поясніть яким чином Замовник перевірив відсутність підстав визначених пунктом 44 Особливостей, які задекларував учасник Фізична особа-підприємець Величко Тетяна Вікторівна стосовно субпідрядника?
2. Умовами Додатку 5 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі учасник має надати в складі тендерної пропозиції: Дозвіл Держпраці України та/або Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, що підтверджує наявність у Учасника (у разі виконання робіт субпідрядником – у Субпідрядника) права виконувати роботи з підвищеної небезпеки з переліком робіт: ремонт гірничошахтного обладнання. На виконання зазначених умов учасником у складі своєї пропозиції у файлі «19.Декларація ДІК.PDF» надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази. Проте згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» та Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов КМУ, відповідні види робіт віднесено до Додатку «групи А» Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу (Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77).
Поясніть якими нормативно-правовими актами керувався Замовник під час встановлення у Додатку 5 тендерної документації зазначених вимог?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-13 00:18:46
Відповідь на запит від 2023-05-09 до моніторингу UA-M-2023-05-01-000021
Переможець процедури закупівлі Фізична особа – підприємець Величко Тетяна Вікторівна, у складі пропозиції надала лист з інформацією про намір залучення субпідрядника ТОВ «Донбаська індустріальна компанія».
Замовником для перевірки ТОВ «Донбаська індустріальна компанія» на предмет відсутності підстав для відмови в участі в Закупівлі, передбачених частиною 1 статті 17 Закону, застосовано аналітичну систему YouControl, оскільки YouControl має змогу отримувати інформацію з ЄДР та ДРРП на основі офіційних договорів, укладених з адміністратором цих реєстрів — ДП «НАІС», YouControl отримує офіційну інформацію Мін’юсту. Додатково переглянуто дані, які оприлюднюються на веб-порталі Антимонопольного комітету України, стосовно наявності/відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
Враховуючи наведене, у замовника відсутні підстави для відмови ФОП Величко Тетяна Вікторівна в участі у процедурі закупівлі у випадках передбачених частиною 1 ст. 17 Закону щодо перевірки ТОВ «Донбаська індустріальна компанія».
Частиною 3 ст.22 Закону зазначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до умов ч.1 Додаток№5 тендерної документації замовника, Учасник повинен надати Дозвіл Держпраці України та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, що підтверджує наявність у Учасника (у разі виконання робіт субпідрядником – у Субпідрядника) права виконувати роботи з підвищеної небезпеки з переліком робіт: ремонт гірничошахтного обладнання. Дана вимога встановлена Замовником в тендерній документації та затвердженому Технічному завданні. ФОП Величко Тетяна Вікторівна, у складі пропозиції надала Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, видану на ім’я ТОВ «Донбаська індустріальна компанія», який згідно наданих документів є субпідрядником ФОП Величко Тетяна Вікторівна. Водночас, дана декларація видана 11.06.2020р Головним управлінням Держпраці України в Донецькій області на відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки з зазначеним переліком видів робіт, у т.ч. ремонт гірничошахтного устаткування. Таким чином, ФОП Величко Тетяна Вікторівна виконала та документально підтвердила вимоги Замовника в частині підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не погоджується з висновком Держаудитслужби України про результати моніторингу UA-M-2023-05-01-000021 і готує подання позову до суду у строк, визначений Законом. Згідно ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.
2023-05-25 22:55:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | НОМЕР ВПРОВАДЖЕННЯ: №200/2579/23 ДАТА ВІДКРИТТЯ ВПРОВАДЖЕННЯ: 20 червня 2023 року |
Дата публікації: | 21 червня 2023 |
Документи:
21 червня 2023 22:29
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2023 22:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Величко Тетяна Вікторівна |
9 698 000,00
UAH
|
9 698 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Величко Тетяна Вікторівна #2684500125 |
Переможець |
9 698 000,00
UAH
|
18 квітня 2023 18:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 10:25
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2023 19:37
|
Договір 560-23 ШУД.pdf | укладений |
24 квітня 2023 19:30
|