Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень поліклініки КП «Колківська районна лікарня» на вул. Грушевського, 26 в смт. Колки Маневицького району Волинської області (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 050 000,00 UAH
UA-2023-04-05-011458-a ● 87bca13f5bd14c80aec437b9e67fe5d5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Колківська районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01983192 |
Місцезнаходження: | 44661, Україна , Волинська обл., Колки, вул. Грушевського,26, Луцький район, Волинська область |
Контактна особа: |
Стрельцова Марина Сергіївна +380502655425 m.s.strelsova@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2023 17:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2023 14:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2023 14:01 |
Очікувана вартість: | 5 050 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Згідно п. 35 Постанови 1178, аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишається вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом майданчика, автоматично встановлено крок пониження 0,5 %, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень поліклініки КП «Колківська районна лікарня» на вул. Грушевського, 26 в смт. Колки Маневицького району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44661, Україна, Волинська область, смт Колки, вулиця Грушевського, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2023 12:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2023 12:16 |
Перелік змін .pdf | |
11 квітня 2023 12:16 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ .docx | |
10 квітня 2023 19:22 |
Перелік змін.pdf | |
10 квітня 2023 19:22 |
Додаток 2 .docx | |
05 квітня 2023 18:00 |
Додаток 7 .docx | |
05 квітня 2023 18:00 |
Додаток 6 .docx | |
05 квітня 2023 18:00 |
Додаток 5 .docx | |
05 квітня 2023 18:00 |
Додаток 4 .docx | |
05 квітня 2023 18:00 |
Додаток 3 .docx | |
05 квітня 2023 18:00 |
Додаток 1 .docx |
11 квітня 2023 12:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
11 квітня 2023 12:16 |
Перелік змін .pdf
|
||||
11 квітня 2023 12:16 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ .docx
|
||||
10 квітня 2023 19:22 |
Перелік змін.pdf
|
||||
10 квітня 2023 19:22 |
Додаток 2 .docx
|
||||
05 квітня 2023 18:00 |
Додаток 7 .docx
|
||||
05 квітня 2023 18:00 |
Додаток 6 .docx
|
||||
05 квітня 2023 18:00 |
Додаток 5 .docx
|
||||
05 квітня 2023 18:00 |
Додаток 4 .docx
|
||||
05 квітня 2023 18:00 |
Додаток 3 .docx
|
||||
05 квітня 2023 18:00 |
Додаток 1 .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Незаконна вимога
Дата подання: 05 квітня 2023 22:07
Дата відповіді: 07 квітня 2023 19:17
Шановний Замовнику прошу аргументувати дану вимогу - Критерії відповідності щодо охорони навколишнього середовища, соціального
забезпечення, охорони здоров’я, та забезпечення безпеки праці: у складі своєї пропозиції
учасники мають надати сертифікат відповідності за стандартом ISO, такий як екологічний
сертифікат відповідності за стандартом ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту» та
сертифікат з охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001 «Системи менеджменту охорони
здоров’я та безпеки праці»?
Чинне законодавство України передбачає добровільну сертифікацію, а також практикою АКУ передбачено дані твердження як незаконні вимоги. Просимо забрати дану вимогу! В іншому випадку будемо вимушені звертатись до АКУ та суду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду вашого питання повідомляємо наступне: Відповідно до вимог ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, Замовник встановлює вимоги у тендерній документації, які вважає за необхідним зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної, неупередженої оцінки пропозицій. Наявність сертифікатів є бажанням і правом Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість виконати роботи якісно, безпечно та на належному рівні. Замовник зазначає, що сертифікат ISO 45001 – це міжнародний стандарт охорони здоров’я та безпеки праці, дотримання якого допомагає зменшити рівень кількості випадків, що призводять до виробничих травм. Стандарт являє собою основу для підвищення безпеки, зменшення ризиків на робочому місці та підтримання здоров’я персоналу під час виконання робіт. Використання ISO 45001 дозволяє потенційному учаснику активно підвищувати свої показники з охорони праці. Завдяки дотриманню вимог стандарту можливо досягти: зменшення нещасних випадків на робочому місці; зниження витрат, пов’язаних з розслідуванням інцидентів та компенсаціями, виплатою штрафів, створення культури охорони здоров’я та безпеки праці, підвищення ефективності роботи персоналу; підсилення зобов’язання керівництва активно впливати на покращення показників охорони праці та здоров’я працівників. Встановлюючи дані вимоги, Замовник хоче впевнитися в тому, що виконання робіт буде виконано якісно і у відповідності до міжнародних та національних стандартів і тому вимагає надання в складі пропозиції сертифікат ISO. Дана система є унікальною для кожного підприємства і повинна враховувати вимоги законодавства в галузі охорони праці, а також базуватися на конкретних професійних ризиках та бізнес-процесах на підприємстві. Вимоги та керівні принципи ISO 45001 допомагають організації створити ефективну систему виробничої безпеки Замовник додатково зазначає, що отримати сертифікати ISO може будь–яка організація, що працює у відповідності до цих стандартів, а наявність сертифікату ISO 45001:2018 сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності виконувати роботи, які задовольняють вимоги Замовника та є предметом закупівлі. Основна причина наявності сертифікатів ISO серед вимог до предмету закупівлі є той факт, що роботи проводитимуться на об’єкті, який використовується для перебування пацієнтів лікарні і, тим самим, потребують належної якості виконуваних робіт.
Відомість обсягів робіт
Дата подання: 07 квітня 2023 11:05
Дата відповіді: 07 квітня 2023 19:25
У Додатку №2 до тендерної документації "Відомість обсягів робіт" у пунктах 10,11, 12, 13, 16, 17, 18,19, 21, 59, 63, 64, 67,68, 69 у графі кількість вказано "0". Ці роботи не потрібно виконувати чи помилково не вказано обсяг? Прохання привести у відповідність відомість обсягів робіт.
Відповідь: Даний об'єкт, який виставлений на закупівлю частково виконаний, у Додатку №2 "Відомість обсягів робіт" у перелічених пунктах у графах де вказано "0" роботи не потребують виконання.
Уточнення переліку робіт в додатку 2
Дата подання: 11 квітня 2023 10:34
Дата відповіді: 11 квітня 2023 12:12
У зміненому додатку 2 до тендерної документації включені аж два підйомники для МГН (підйом з 1-го на 2-й поверх). Таких підйомників не існує, а підйом інвалідів на 2-й поверх може здійснюватись тільки ліфтом, бо підйомник для МГН здійснює підіймання від поверхні всього на висоту 1м. Просимо дати розяснення.
Відповідь: В проекті передбачено похилий підйомник (платформа) для переміщення підйому на другий поверх, для маломобільних груп населення (сидячих на колясках), який кріпиться до стіни сходового маршу.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-05-011458-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:34572021
Дата подання: 20 квітня 2023 11:32
Скарга
Скарга на рішення про визначення перможця
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 квітня 2023 10:36
Відповідно до способу фінансування, тривалості будівництва, проектно-кошторисної документації Замовник чітко вказав Учаснику вимоги і умови розрахунку договірної ціни під час проведення закупівлі. Дані вимоги вказані у розділі V. Оцінка тендерної пропозиції п.1.6. Тендерної документації, Додатку 1 та Додатку 2 ТД.
Зокрема, в Додатку 2 Замовник конкретно вказав вимоги до розрахунку ціни тендерної пропозиції із наданням відповідних розрахунків. Включення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, та будь-яких інших витрат Замовником не передбачено.
Згідно умов проекту Договору (Додатку 7) не передбачено порядок фінансування додаткових витрат, зокрема пов’язаних з інфляційними процесами.
Термін дії Договору, план фінансування та строки виконання робіт до 31.12.2023 року, що становить менше одного року будівництва, та покриття витрат із можливим подорожчання вартості будівництва Замовником не передбачено.
Переможцем надані розрахунки відповідно до умов Тендерної документації та технічного завдання. В даному випадку, якщо підрядник не включив дані витрати при розрахунку тендерної пропозиції, то підрядник добровільно взяв на себе ризики можливого подорожчання вартості матеріальних ресурсів у період будівництва, можливого подорожчання вартості обсягів робіт та витрат, можливого подорожчання вартості будівництва, спричиненого зміною державних стандартів тощо. Учасник, якого визнано переможцем, у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про погодження з проектом договору про закупівлю згідно Додатку 7 тендерної документації в повному обсязі. В учасника відсутні будь-які зауваження щодо його змісту, Учасник гарантує виконання робіт на умовах встановлених у проекті договору про закупівлю згідно Додатку 7 тендерної документації у повному обсязі, своєчасно та якісно.
По виконанню робіт з монтажу пожежної сигналізації учасник може залучити субпідрядні організації. Відповідно до умов закупівлі у разі якщо учасник не планує залучати до виконання робіт (надання послуг) субпідрядників (співвиконавців) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник має надати довідку, складену в довільній формі, із зазначенням відповідної інформації. Обсяг вищезгаданих робіт становить менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Зокрема, в Додатку 2 Замовник конкретно вказав вимоги до розрахунку ціни тендерної пропозиції із наданням відповідних розрахунків. Включення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, та будь-яких інших витрат Замовником не передбачено.
Згідно умов проекту Договору (Додатку 7) не передбачено порядок фінансування додаткових витрат, зокрема пов’язаних з інфляційними процесами.
Термін дії Договору, план фінансування та строки виконання робіт до 31.12.2023 року, що становить менше одного року будівництва, та покриття витрат із можливим подорожчання вартості будівництва Замовником не передбачено.
Переможцем надані розрахунки відповідно до умов Тендерної документації та технічного завдання. В даному випадку, якщо підрядник не включив дані витрати при розрахунку тендерної пропозиції, то підрядник добровільно взяв на себе ризики можливого подорожчання вартості матеріальних ресурсів у період будівництва, можливого подорожчання вартості обсягів робіт та витрат, можливого подорожчання вартості будівництва, спричиненого зміною державних стандартів тощо. Учасник, якого визнано переможцем, у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про погодження з проектом договору про закупівлю згідно Додатку 7 тендерної документації в повному обсязі. В учасника відсутні будь-які зауваження щодо його змісту, Учасник гарантує виконання робіт на умовах встановлених у проекті договору про закупівлю згідно Додатку 7 тендерної документації у повному обсязі, своєчасно та якісно.
По виконанню робіт з монтажу пожежної сигналізації учасник може залучити субпідрядні організації. Відповідно до умов закупівлі у разі якщо учасник не планує залучати до виконання робіт (надання послуг) субпідрядників (співвиконавців) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, учасник має надати довідку, складену в довільній формі, із зазначенням відповідної інформації. Обсяг вищезгаданих робіт становить менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙНЕМІК ГРУП" |
4 494 000,00
UAH з ПДВ
|
4 494 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" |
4 594 294,82
UAH з ПДВ
|
4 594 294,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙНЕМІК ГРУП" #41853708 |
Переможець |
4 494 000,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2023 14:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2023 17:09
|
ДУ 1 Д 38.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2023 14:40
|
Договір 38 25.04.23.pdf | укладений |
25 квітня 2023 14:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно пп.19.1 п.19 Договору, відкоригувати Договірну ціну без збільшення її вартості, виклавши її у новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 38 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |