Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи із коригування проектної документації на стадіях проектування «П» та «Р» по об’єкту: «Будівництво полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна (І черга)»
Очікувана вартість
571 000,80 UAH
UA-2023-04-05-010929-a ● e50f3eec70e945ef9d21131af74e5af6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38715770 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Байди Вишневецького, будинок 36 |
Контактна особа: |
Пустовіт Олександр Володимирович 380472337742 ukbck@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2023 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2023 08:01 |
Очікувана вартість: | 571 000,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 710,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням електронного підпису (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 2800,00 (двi тисячi вiсiмсот) грн. 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цією тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): -довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено цим розділом із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково у складі тендерної пропозиції надається копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку; -випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис (що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису) уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Зміст наданої учасником електронної банківської гарантії повинен передбачати умову щодо безумовного зобов'язання Банку-гаранта сплатити Замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму протягом п’яти робочих днів з дня отримання письмової вимоги замовника (Бенефіціара) та у випадку настання будь-якої з підстав, за якої згідно ст. 25 Закону забезпечення пропозиції не повертається учаснику (Принципалу). Пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно п. 41 Особливостей. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника та не компенсуються замовником. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 44 особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 44 особливостей; Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається у випадках, що визначені згідно ч. 4 ст. 25 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Роботи із коригування проектної документації на стадіях проектування «П» та «Р» по об’єкту: «Будівництво полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна (І черга)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 серпня 2023
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт до отримання Замовником позитивного експертного звіту проводиться у розмірі, що не перевищує 15% договірної ціни. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2023 14:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2023 11:35 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_полігон_3.docx | |
28 квітня 2023 11:35 |
тендерна документації_ПП_зміни_3.docx | |
25 квітня 2023 17:08 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_полігон_2.docx | |
25 квітня 2023 17:08 |
тендерна документації_ПП_зміни_2.docx | |
07 квітня 2023 12:44 |
тендерна документації_ПП_зміни.docx | |
07 квітня 2023 12:44 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_полігон.docx | |
05 квітня 2023 16:52 |
Завдання на коригування.pdf | |
05 квітня 2023 16:52 |
тендерна документації_ПП.docx |
28 квітня 2023 14:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
28 квітня 2023 11:35 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_полігон_3.docx
|
|||||||||
28 квітня 2023 11:35 |
тендерна документації_ПП_зміни_3.docx
|
|||||||||
25 квітня 2023 17:08 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_полігон_2.docx
|
|||||||||
25 квітня 2023 17:08 |
тендерна документації_ПП_зміни_2.docx
|
|||||||||
07 квітня 2023 12:44 |
тендерна документації_ПП_зміни.docx
|
|||||||||
07 квітня 2023 12:44 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_полігон.docx
|
|||||||||
05 квітня 2023 16:52 |
Завдання на коригування.pdf
|
|||||||||
05 квітня 2023 16:52 |
тендерна документації_ПП.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 06 квітня 2023 15:06
Дата відповіді: 10 квітня 2023 14:56
Відповідно до вимог тендерної документації передбачено, що: «Відсутність досвіду виконання аналогічного договору, укладеного із суб’єктом(тами), де однією із сторін такого договору є замовник даних торгів, а також відсутність досвіду виконання аналогічного договору, укладеного із суб’єктом, який є замовником в розумінні п.11 ч. 1 ст. 1 Закону, та за умови наявності досвіду виконання аналогічного договору, укладеного із суб’єктом, що за своїм статусом не є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (з наданням у складі тендерної пропозиції належного документального підтвердження) не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
При цьому Замовник вимагає надати копію аналогічного договору разом із додатками до нього; позитивний ВІДГУК ВІД ЗАМОВНИКА БУДІВНИЦТВА ЗГІДНО НАДАНОГО АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника, відгук повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів), окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо номеру, дати договору, найменування об’єкту будівництва, обсяги виконаних робіт учасником в грошовому еквіваленті, а також інформацію про дотримання учасником умов договору в частині якості та строків виконаних робіт; позитивний експертних звіт за наданим аналогічним договором.
Просимо надати уточнення щодо аналогічного договору, а саме чи може учасник у складі пропозиції у якості аналогічного надати договір на виконання субпідрядних робіт з наданням листа –відгуку від контрагента за аналогічним договором та експертний звіт за основним договором на підставі якого був укладений субпідрядний?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На виконання вимог пунктів 1 розділу 1, 5.1, 5.1.1.5. розділу 3 тендерної документації Учасник має підтвердити досвід повного виконання аналогічного договору щодо виконання проектних робіт з нового будівництва або реконструкції полігону твердих побутових відходів в Україні або за кордоном за класом наслідків (відповідальності) СС2/СС3. А згідно пункту 1.6. розділу 1 тендерної документації до полігону твердих побутових відходів слід віднести інженерні спеціалізовані споруди, які призначені для захоронення твердих побутових відходів. Для підтвердження наявності необхідного досвіду учасник має надати документи передбачені пунктом 5.1.1.5. розділу 3 тендерної документації. При цьому зміст поданих документів має підтверджувати досвід виконання робіт із розроблення проектної документації у розумінні поняття згідно пункту 3.1. ДСТУ Б А.2.4-4:2009 «ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРОЕКТНОЇ ТА РОБОЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ». І якщо відомості про Учасника торгів (або його працівників) (на виконання вимоги розділі 10 та додатку Т ДСТУ Б А.2.4-4:2009 «ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРОЕКТНОЇ ТА РОБОЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ») внесені до відомостей про учасників проектування розділів проекту, то такий Учасник торгів має можливість підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору шляхом подання договору субпідряду. Але згідно вимоги п. 5.1.1.5. розділу 3 тендерної документації - відгук має бути наданий від замовника будівництва. Замовник будівництва – вживається у значенні наведеному в Законі України "Про регулювання містобудівної діяльності", Законі України "Про архітектурну діяльність" та постанові Кабінет Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560.
Предмет аналогічного
Дата подання: 06 квітня 2023 15:11
Дата відповіді: 10 квітня 2023 14:57
Предмет закупівлі визначено Роботи із коригування проектної документації на стадіях проектування «П» та «Р» по об’єкту: «Будівництво полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна (І черга)»
Чи буде вважатися належним виконання вимог тендерної документації надання аналогічного договору на коригування проектно-кошторисної документації з врахуванням вимог тендерної документації щодо предмету аналогічного договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Роботи із коригування проектно-кошторисної документації вважається аналогічними до предмету закупівлі, якщо обсягом таких робіт передбачалося виконання робіт із коригування попередньо розроблених у встановленому порядку текстових та графічних матеріалів, якими визначаються містобудівні, або об'ємно-планувальні, або архітектурні , або конструктивні, або технічні, або технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва проектних документацій на будівництво або реконструкції полігону твердих побутових відходів в Україні або за кордоном за класом наслідків (відповідальності) СС2/СС3.
Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 06 квітня 2023 16:29
Дата відповіді: 10 квітня 2023 15:05
Шановний Замовник! Вами встановлено, що аналогічним договором є договір на виконання проектних робіт з нового будівництва або реконструкції полігону твердих побутових відходів в Україні або за кордоном за класом наслідків (відповідальності) СС2/СС3.
Проте дана вимога обмежує конкуренцію оскільки предмет аналогічного визначено дослівно, але учасники можуть мати аналогічний досвід при цьому предмет договору не буде сформований відповідно до вимог, а саме: «полігон твердих побутових відходів», що вже буде невідповідністю вимогам тендерної документації.
Відповідно до п. 1.1 ДБН В.2.4-2-2005 Проектування. Полігони твердих побутових відходів. Основні положення проектування визначено, що полігони ТПВ є інженерними спеціалізованими спорудами.
Окрім цього Замовник визначає що аналогічним буде «будівництво» «реконструкція» при цьому логічно постає питання чому відсутній капітальний ремонт? Тендерна документація передбачає обмежену альтернативу, що не дає можливості прийняти участь учасникам, що мають досвід виконання капітального ремонту на об’єкті що є аналогічний до предмету закупівлі.
Для можливості неупередженого вибору потенційного виконавця робіт та усунення дискримінаційних умов вимагаємо викласти вимогу тендерної документації в наступній редакції:
«наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: учасник шляхом подання у складі тендерної пропозиції документів, що передбачені цією документацією, повинен підтвердити досвід повного виконання аналогічного договору щодо виконання проектних робіт з нового будівництва або капітального ремонту або реконструкції інженерних споруд в Україні або за кордоном за класом наслідків (відповідальності) СС2/СС3.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На виконання вимог пунктів 1 розділу 1, 5.1, 5.1.1.5. розділу 3 тендерної документації Учасник має підтвердити досвід повного виконання аналогічного договору щодо виконання проектних робіт з нового будівництва або реконструкції полігону твердих побутових відходів в Україні або за кордоном за класом наслідків (відповідальності) СС2/СС3. При цьому Замовник не встановлює вимоги щодо дослівної ідентичної відповідності наявного досвіду Учасника до назви об’єкта будівництва. А визначає, що згідно пункту 1.6. розділу 1 тендерної документації до «полігону твердих побутових відходів» слід віднести інженерні спеціалізовані споруди, які призначені для захоронення твердих побутових відходів. Згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати в учасників документально підтверджену інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Наразі предметом закупівлі є роботи із коригування проектної документації на стадіях проектування «П» та «Р» по об’єкту: «Будівництво полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна (І черга)». Тобто при складанні тендерної документації та визначенні обмежувальних обставин наявності необхідного досвіду в Учасників Замовник керувався змістом та обсяг необхідних робіт по об’єкту, а саме комплексу робіт із коригування проектної документації нового будівництва полігону ТПВ за класом наслідків (відповідальності) СС2/СС3. При цьому застосовані поняття «нового будівництва» і «реконструкції» згідно значень, наведених пунктами 3.11., 3.2.1. ДБН А.2.2-3-2014 «СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО» містять аналогічні за змістом обсяги робіт по відношення до даного предмету закупівлі. А саме такі види будівництва передбачають створення нових або зміну геометричних розмірів та/або функціонального призначення будівель та споруд, їх комплексів, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (загальна площа, потужність тощо), що здійснюється з метою удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня. Натомість відповідно до пункту 3.7. ДБН А.2.2-3-2014 «СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО» «капітальний ремонт» передбачає лише сукупність робіт на об'єкті, прийнятому в експлуатацію, без зміни його геометричних розмірів та/або функціонального призначення. А тому роботи із проектування або коригування проектної документації об’єктом якої є «капітальний ремонт полігону ТПВ» не можуть бути аналогічним до предмету закупівлі даних торгів.
Загальне питання щодо договору
Дата подання: 07 квітня 2023 12:26
Дата відповіді: 10 квітня 2023 15:08
п.5.1.1.5. тендерної документації передбачає форму для заповнення інформації про наявність досвіду аналогічних робіт. Перша графа даної форми передбачає інформацію про:
« Замовник (ГЕНПРОЕКТУВАЛЬ-НА ОРГАНІЗАЦІЯ), код ЄДРПОУ, адреса, телефон, ПІБ керівника» Тобто, Замовник передбачає можливість надання учасниками договорів субпідряду, тобто таких аналогічних де замовником виступає генпроектувальник. Разом з цим визначено, що до даного договору потрібно надати відгук та експертний звіт.
Дані умови потребують додаткових роз’яснень, а саме:
1. У разі надання договору субпідряду ,відгук щодо виконання робіт надається від генпроектувальника, оскільки він є Замовником робіт в аналогічному договору? Якщо ні то обґрунтуйте чому, оскільки якість виконаних робіт може оцінити лише генроектувальник який приймав їх та виступав замовником.
2. Експертиза проектно-кошторисної буде надана по об’єкту де виконувалися субпідрядні роботи, та стосовно якого надано аналогічний договір в той же час такий експертний звіт буде містити інформацію лише про генпроектувальника, чи допускається це? Якщо ні тоді надайте обґрунтування, оскільки субпідрядна організація не фігурує в звіті, оскільки форма експертного звіту затверджена на законодавчому рівні та не може бути зміненою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наявність лише договору субпідряду укладеного по аналогічному об’єкту будівництвам із генеральним проектувальником, не може свідчити про наявність необхідного досвіду виконання робіт із проектування у субпідрядника. Підтвердження реального виконання робіт із проектування субпідрядником можливе лише Замовником будівництва, за умови внесення ГІПом до відомостей про учасників проектування розділів проекту інформації про заявленого субпідрядника (або його працівників) на виконання вимоги розділі 10 та додатку Т ДСТУ Б А.2.4-4:2009 «ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРОЕКТНОЇ ТА РОБОЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ». Відповідно, за таких умов, згідно даних пояснювальної записки проектної документації такий субпідрядник виступає учасником проектування по об’єкту і може претендувати на позитивний відгук від Замовника будівництва.
Позитивний експертних звіт надається на проектну документацію по об’єкту будівництва, де даний субпідряник відповідно до вищезазначеного виступає учасником проектування.
Позитивний експертних звіт надається на проектну документацію по об’єкту будівництва, де даний субпідряник відповідно до вищезазначеного виступає учасником проектування.
Неузгодженні положення документації.
Дата подання: 26 квітня 2023 16:27
Дата відповіді: 28 квітня 2023 11:30
Звертаємо увагу, що відповідно до нової редакції тендерної документації від 25.04.2023 п. 6.1.2 передбачено, що оплата робіт до отримання Замовником позитивного експертного звіту проводиться у розмірі, що не перевищує 35% договірної ціни.
Разом з цим оновлена редакція Проекту договору, а саме п. 2.10 передбачає, що оплата робіт до отримання Замовником позитивного експертного звіту проводиться у розмірі,що не перевищує 15% договірної ціни.
Відповідно просимо узгодити положення тендерної документації та проекту договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую, зміни внесено
Працівники
Дата подання: 27 квітня 2023 11:23
Дата відповіді: 28 квітня 2023 14:56
Відповідно до умов тендерної документації визначено, що учасник може надати інформацію лише про спеціалістів з якими мають трудові відносини, проте учасник може залучити спеціалістів за договорами цивільно-правового характеру, що жодним чином не пливатиме на якість чи спроможність виконання робіт. Відповідно вимагаємо передбачити умовами документації можливість надання спеціалістів, що залучені за договорами ЦПХ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до абзацу 6 пункту 28 постанови КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливостей) у тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, №922-VІIІ (далі-Закон) з урахуванням положень особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно підпункту 2 пункту 2 статті 16 Закону Замовник має право вимагати подання Учасниками документально підтвердженої інформації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Пунктом 1.8. розділу 1 тендерної документації «Працівник» - вживається у значенні, наведеному пунктом 14.1.195. статті 14 Податкового кодексу України, а саме як фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. При цьому згідно пунктів 5.1.1 та 5.1.1.3.1. розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо. А трудові відносини - це відносини між працівником і роботодавцем, що передбачають виконання особисто працівником за винагороду визначеної роботодавцем роботи під керівництвом та контролем роботодавця з обов'язковим дотриманням правил внутрішнього трудового розпорядку.
Отже, наявність в учасника укладених договорів ЦПХ не може вважатися належним підтвердженням наявності трудових відносин учасника з працівниками та не може бути належним способом документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію визначеного підпунктом 2 пункту 2 статті 16 Закону.
Пунктом 1.8. розділу 1 тендерної документації «Працівник» - вживається у значенні, наведеному пунктом 14.1.195. статті 14 Податкового кодексу України, а саме як фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. При цьому згідно пунктів 5.1.1 та 5.1.1.3.1. розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, тощо. А трудові відносини - це відносини між працівником і роботодавцем, що передбачають виконання особисто працівником за винагороду визначеної роботодавцем роботи під керівництвом та контролем роботодавця з обов'язковим дотриманням правил внутрішнього трудового розпорядку.
Отже, наявність в учасника укладених договорів ЦПХ не може вважатися належним підтвердженням наявності трудових відносин учасника з працівниками та не може бути належним способом документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію визначеного підпунктом 2 пункту 2 статті 16 Закону.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-04-05-010929-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД", Код ЄДРПОУ:41978844
Дата подання: 08 квітня 2023 14:48
Дата подання: 08 квітня 2023 14:48
Скарга
ТОВ «ІК «АКАДЕМ БУД» має намір взяти участь у процедурі закупівлі: «Роботи із коригування проектної документації на стадіях проектування «П» та «Р» по об’єкту: «Будівництво полігону твердих побутових відходів в районі с. Руська Поляна (І черга)» (Класифікатор ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування) UA-2023-04-05-010929-a (надалі – Процедура закупівлі), що оголошена ДЕПАРТАМЕНТОМ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Відповідно до п.3 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова) визначено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
При детальному розгляді Тендерної документації що затверджена Рішенням уповноваженої особи Пустовіт О.В. від 05.04.2023. Зміни від 07.04.2023 рок ( надалі – тендерна документація) було встановлено наявність дискримінаційних вимоги, що суперечать ст. 5 Закону.
Відповідно до п. 52 Постанови оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Керуючись п. 56 Постанови скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації, ТОВ «АКАДЕМ БУД» реалізує своє право на подання скарги.
Ознайомившись з умовами тендерної документації, ТОВ «АКАДЕМ БУД» виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принципи недискримінації учасників, що обмежує та порушує права та охоронювані законом інтереси ТОВ «АКАДЕМ БУД» на участь в цій закупівлі, а саме:
детальніше у вкладенні.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 квітня 2023 16:19
рішення від 11.04.2023 № 4519.pdf
Дата публікації: 11 квітня 2023 16:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.04.2023 № 5004.pdf
Дата публікації: 19 квітня 2023 13:38
рішення від 18.04.2023 № 5004.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2023 11:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано зміни до тендерної документації внесено
Дата виконання рішення замовником: 25 квітня 2023 17:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВБК СТАНДАРТ" |
440 191,07
UAH з ПДВ
|
440 191,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПБК-ВОДПРОЕКТ" |
553 344,00
UAH з ПДВ
|
553 344,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВБК СТАНДАРТ" #41398859 |
Переможець |
440 191,07
UAH з ПДВ
|
09 травня 2023 17:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 травня 2023 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2023 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2023 16:16
|
ДУ_2.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2023 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 серпня 2023 12:54
|
ДУ_1 полігон ТПВ.pdf | зміни до договору |
07 серпня 2023 12:45
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2023 09:32
|
Договір_5.pdf | укладений |
17 травня 2023 09:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт та зміна інших умов договору згідно додаткової угоди, що додається |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання робіт згідно додаткової угоди, що додається |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |