Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля систем пожежної сигналізації за ДК 021:2015: 31620000-8 Прилади звукової та візуальної сигналізації
Очікувана вартість
613 719,64 UAH
UA-2023-04-05-009938-a ● c36b791472cc4e35a1b9dcca30781722
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 24521399 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Молодогвардійська, буд. 28 |
Контактна особа: |
Джеріх Наталія Олександрівна 380443631614 natalia.dzerih@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2023 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2023 12:02 |
Очікувана вартість: | 613 719,64 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 068,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31620000-8: Прилади звукової та візуальної сигналізації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Система пожежної сигналізації та управління евакуюванням людей та передавання тривожних сповіщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2023
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації
1 штуки
Система оповіщення про пожежу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2023
ДК 021:2015: 31620000-8 — Прилади звукової та візуальної сигналізації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника Договору протягом 10 банківських днів з дати виконання Постачальником своїх зобов’язань за Договором. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2023 14:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2023 14:51 |
Протокол УО Д -45.pdf | |
06 квітня 2023 14:51 |
Перелік змін.docx | |
06 квітня 2023 14:51 |
Додаток 5.docx | |
06 квітня 2023 11:12 |
Протокол УО Д -42.pdf | |
06 квітня 2023 11:12 |
Перелік змін.docx | |
05 квітня 2023 16:00 |
Додаток 6.docx | |
05 квітня 2023 16:00 |
Додаток 1.docx | |
05 квітня 2023 16:00 |
Протокол УО Д -38.pdf | |
05 квітня 2023 16:00 |
Додаток 3.docx | |
05 квітня 2023 16:00 |
ТД_Системи протипожеж.сигналізації.docx | |
05 квітня 2023 16:00 |
Додаток 4.docx | |
05 квітня 2023 16:00 |
Додаток 2.docx |
06 квітня 2023 14:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 квітня 2023 14:51 |
Протокол УО Д -45.pdf
|
||||||
06 квітня 2023 14:51 |
Перелік змін.docx
|
||||||
06 квітня 2023 14:51 |
Додаток 5.docx
|
||||||
06 квітня 2023 11:12 |
Протокол УО Д -42.pdf
|
||||||
06 квітня 2023 11:12 |
Перелік змін.docx
|
||||||
05 квітня 2023 16:00 |
Додаток 6.docx
|
||||||
05 квітня 2023 16:00 |
Додаток 1.docx
|
||||||
05 квітня 2023 16:00 |
Протокол УО Д -38.pdf
|
||||||
05 квітня 2023 16:00 |
Додаток 3.docx
|
||||||
05 квітня 2023 16:00 |
ТД_Системи протипожеж.сигналізації.docx
|
||||||
05 квітня 2023 16:00 |
Додаток 4.docx
|
||||||
05 квітня 2023 16:00 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо листа від виробника
Дата подання: 06 квітня 2023 12:24
Дата відповіді: 06 квітня 2023 12:38
Доброго дня. Шановний Замовнику, в Додатку 5, п.6. зазначено, що " Учаснику необхідно у складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист від виробника Товару, що виробник надає гарантії на поставку Товару в строки та обсяги визначеними умовами тендерної документації." Чи може Учасник отримати даний лист від постачальника товару/ дилера ?
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Потенційний Учасник, відповідно до п.6 Додатку 5 до тендерної документації може надати лист від виробника, офіційного представника чи диллера даного обладнання.
Лист від виробника
Дата подання: 06 квітня 2023 12:39
Дата відповіді: 06 квітня 2023 12:57
По-перше. Вимога щодо надання листа виключно від виробника є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не є виробниками товарів та не співпрацюють безпосередньо з виробником. Так ви ставите усіх учасників у залежність від виробників та ні про яку конкуренцію не може йти мова на даній закупівлі. По-друге. На підставі чого тертя особа повинна надавати якісь незрозумілі гарантії? Ви співпрацюєте безпосередньо з учасником/постачальником, а не з виробником(якщо він не є учасником звісно), і саме учасник бере на себе зобов'язання по виконанню умов договору. Ваша вимога є дискримінаційною, необґрунтованою та такою, що звужує коло потенційних учасників. Просимо видалити цю вимогу з тендерної документації або внести до неї відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо вимоги про надання листа від виробника, Замовником надано відповідь вище. Просимо ознайомитись! Замовником вимагається даний лист у зв'язку із короткими строками поставки даних систем та підписанням акту прийома-передачі та акту введення в експлуатацію. У Замовника є прикрий досвід коли Учасник не дотримуючись термінів встановлених в договорі прикривається тим що виробник не встиг виготовити чи поставити до посередника товар. Тому таким чином Замовник перестраховується та просить лист. Як Замовнику нам здається що Учасники, що постачають дані системи можуть отримати лист від виробника, диллера або офіційного представника. Тому дана вимога не є дискримінаційною та не обмежує потенційне коло Учасників. Дана процедура закупівля проходить максимально прозоро, без вимагання будь-яких лишніх документів від потенційних Учасників для звуження їхнього кола.
Неправильно визначено предмет закупівлі
Дата подання: 06 квітня 2023 12:52
Дата відповіді: 06 квітня 2023 14:06
Відповідно до умов закупівлі ви вимагаєте щоб поставлене вам обладнання було встановлене та налагоджене. За таких умов предметом даної закупівлі повинен бути монтаж системи оповіщення та пожежної сигналізації. Даний вид робіт ліцензується, на відміну від поставки обладнання. Ви таким чином намагаєтесь порушити законодавство? Окрім того відповідно до кошторисних норм під час надання послуг виконавець не має права отримувати прибуток за рахунок обладнання чи матеріалів. Звісно це не стосується поставки обладнання де учасники можуть заробляти скільки завгодно на поставці. Ви таким чином хочете перевитратити бюджетні кошти? В підсумку ви хочете отримати послуги по завищеним цінам від компанії яка не має ліцензії на виконання такого виду робіт? Навіщо ви намагаєтесь обійти чинне законодавство України за допомогою цих маніпуляцій?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше запитання повідомляємо, що необхідні зміни щодо монтажу та пусконалагоджування будуть внесені зміни до тендерної документації.
Щодо складу обладнання
Дата подання: 06 квітня 2023 13:07
Дата відповіді: 06 квітня 2023 14:37
Технічною специфікацією встановлено перелік обладнання для поставки. Разом з тим зазначено, що до вартості мають бути включені витрати на монтаж, пусконалагоджування (введення в експлуатацію) Товару. Але яким чином дане обладнання має бути введене в експлуатацію? Ви не закупаєте жодних супутніх матеріалів. Чи учасники повинні вам їх надати безкоштовно, як благодійну акцію?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Всі необхідні витратні матеріали, що необхідні для встановлення обладнання та витрати на них, Учаснику необхідно передбачити та внести в ціну тендерної пропозиції. Зазначаємо, що кабельні мережі під дане обладнання виведене. (за необхідності Учасник може за домовленістю із Замовником відвідати та оглянути об’єкт Замовника де необхідно встановити системи).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСАЛТІНГОВО-ІНЖИНІРІНГОВИЙ ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЦЕНТР "БРАНДМАУЕР" |
613 718,10
UAH з ПДВ
|
613 718,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО-ІНДУСТРІЯ" |
613 718,10
UAH з ПДВ
|
613 718,10
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОНСАЛТІНГОВО-ІНЖИНІРІНГОВИЙ ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЦЕНТР "БРАНДМАУЕР" #36162351 |
Переможець |
613 718,10
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2023 13:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 14:01
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2023 09:46
|
Договір № 89 2023 від 24.04.2023.pdf | укладений |
25 квітня 2023 09:45
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Система пожежної сигналізації та управління евакуюванням людей та передавання тривожних сповіщень | 1 | штуки |
312 344,28
UAH з ПДВ
|
Система оповіщення про пожежу | 1 | штуки |
301 373,82
UAH з ПДВ
|