Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення комплексної системи відеоспостереження на території Кегичівської селищної ради
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2023-04-05-002684-a ● 51dbc31fa1584033840feca794ac2522
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кегичівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04396963 |
Місцезнаходження: | 64003, Україна , Харківська обл., смт Кегичівка, вул. Волошина, 33 |
Контактна особа: |
Найденко Олена Геннадіївна +380664191447 kegrada_buh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2023 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення комплексної системи відеоспостереження на території Кегичівської селищної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
64003, Україна, Харківська область, згідно, документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2023
ДК 021:2015: 51310000-8 — Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2023 11:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2023 11:55 |
Зміни до ТД 2.pdf | |
06 квітня 2023 11:55 |
Тендерна документація відеокамери 2023 зі змінами.doc | |
05 квітня 2023 15:24 |
Зміни до ТД.pdf |
06 квітня 2023 11:58 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
06 квітня 2023 11:55 |
Зміни до ТД 2.pdf
|
||||||||||||
06 квітня 2023 11:55 |
Тендерна документація відеокамери 2023 зі змінами.doc
|
||||||||||||
05 квітня 2023 15:24 |
Зміни до ТД.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація
Дата подання: 07 квітня 2023 14:33
Дата відповіді: 10 квітня 2023 10:13
Вимога:Учасник повинен володіти або мати в оренді волоконно-оптичні лінії зв'язку на території Кегичівської селищної ради по місцю виконання робіт та подати довідку довільної форми до своєї пропозиції на підтвердження наявності волоконно-оптичної лінії зв’язку у населеному пункті по місцю виконання робіт.
Дана вимога є дискримінаційною, так як ми не володіємо та не маємо в оренді волоконно-оптичні лінії зв'язку на території Кегичівської селищної ради по місцю виконання робіт і не повинні мати. Вимагаємо видалити свою вимогу або обгрунтувати її.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому дана вимога не є дискримінаційною, а встановлена з урахуванням норм Закону. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Також, звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативний документ не містить виключного переліку документів, які Замовник має право вимагати для закупівлі даного виду послуг.
Дана умова не є дискримінаційної. Ви можете взяти в оренду волоконно-оптичні лінії зв’язку у провайдерів, які мають у володінні волоконно-оптичні лінії зв’язку в населеному пункті по місцю виконання робіт, з метою вчасного та якісного виконання умов договору. Ця умова наявна в тендерній документації за для гарантії Замовника щодо вчасного та якісного виконання умов договору.
Дана умова не є дискримінаційної. Ви можете взяти в оренду волоконно-оптичні лінії зв’язку у провайдерів, які мають у володінні волоконно-оптичні лінії зв’язку в населеному пункті по місцю виконання робіт, з метою вчасного та якісного виконання умов договору. Ця умова наявна в тендерній документації за для гарантії Замовника щодо вчасного та якісного виконання умов договору.
Дискримінація
Дата подання: 07 квітня 2023 14:35
Дата відповіді: 10 квітня 2023 10:20
Вимога:Учасник закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний лист від виробника чи офіційного представника виробника камер та серверного обладнання щодо забезпечення учасника Закупівлі необхідною кількістю обладнання (найменування та кількість) та у визначені строки, в листі має бути зазначено номер закупівлі, назву предмет закупівлі та назву замовника.Дана вимога є дискримінаційною. Виробники продукції (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником мають можливість на власний розсуд надавати певним учасникам гарантійні листи, іншим ж учасникам відмовляти в їх наданні, або зволікаючи час – не надавати. Не зрозуміло також у разі надання даного листа, яким чинном Ви будете виріщувати чи мають можливість вони виконати свою гарантію? Також не зрозуміло, що Вам надасть цей лист? Договор у Вас буде з учасником, тому юридична відповідальність буде направлена на Учасника, а не на виробника(представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора. Окрім цього, не зрозуміла сама правова природа та поняття "гарантійного листа". Ні Закон, ні Цивільний та Господарський кодекси України не містять такого поняття як "гарнатійний лист". Відповідно і відсутня юридична визначеність такого листа та його правові наслідки. Також зазначаємо, що виробник (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником можуть не надати гарантійні листи такого змісту, та подібна вимога суттєво звужує коло учасників, адже деякі виробники(представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником не мають змоги або бажання надати гарантійні листи саме з таким формулюванням як встановлює Замовник. Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому дана вимога не є дискримінаційною, а встановлена з урахуванням норм Закону. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Також, звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативний документ не містить виключного переліку документів, які Замовник має право вимагати для закупівлі даного виду послуг.
Ви можете надати лист зі своїм формулюванням, але суть даного листа має відповідати вимогам Замовника. У зв’язку з військовим станом на території України, значно ускладнені логістичні поставки товарів до України, для гарантії, що у разі визначення Вас переможцем, Ви виконаєте умови договору вчасно та якісно, необхідно надати цьому підтвердження, у вигляді листа від виробника чи офіційного представника виробника камер та серверного обладнання щодо забезпечення учасника Закупівлі необхідною кількістю обладнання (найменування та кількість) та у визначені строки.
Ви можете надати лист зі своїм формулюванням, але суть даного листа має відповідати вимогам Замовника. У зв’язку з військовим станом на території України, значно ускладнені логістичні поставки товарів до України, для гарантії, що у разі визначення Вас переможцем, Ви виконаєте умови договору вчасно та якісно, необхідно надати цьому підтвердження, у вигляді листа від виробника чи офіційного представника виробника камер та серверного обладнання щодо забезпечення учасника Закупівлі необхідною кількістю обладнання (найменування та кількість) та у визначені строки.
Дискримінація
Дата подання: 07 квітня 2023 14:41
Дата відповіді: 10 квітня 2023 10:21
Вимоги:Учасник надає гарантійний лист що до безоплатного обслуговування камер відео спостереження та каналів передачі даних – до закінчення року – до 31.12.2023р. Дана вимога є протиправною, учасники не зобов'язанні займатися благодійністю та обслуговувати камери безкоштовно. Вам просто потрібно після монтажу системи провести ще одні торги на обслуговування. Вимагаємо видалити вимогу про надання даного гарантійногшо листа.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, обслуговування камер відео спостереження та каналів передачі даних це не є благодійність. І жодним чином надання даного гарантійного листа не є дискримінаційною вимогою. Вартість закупівлі передбачає, що учасник має обслуговувати камери відео спостереження та канали передачі даних до 31.12.2023 року.
Огляд в період уточнень
Дата подання: 07 квітня 2023 14:45
Дата відповіді: 10 квітня 2023 10:22
вимога:Учасник має у період уточнення інформації про Закупівлю здійснити попередній огляд місць розташування камер відеоспостереження та пасивного обладнання. На підтвердження цієї вимоги надати у складі своєї пропозиції акт обстеження, підписаний керівником Замовника та завірений його печаткою (акт обстеження повинен бути складений на ім'я Учасника та містити номер закупівлі, назву предмет закупівлі та назву замовника).
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати акт з відміткою замовника. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте залишити обов'язкові відвідання об'єкта до вимог лише для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору?
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Враховуючи, що даний тип закупівлі не дає можливість подати скаргу в АМКУ, а вас банально належним чином не відреагувати на дану вимогу і написати неаргументовані відповіді, ми будемо максимально прикладати зусиль для привернення уваги моніторингу і компетентних органів. Так як ваші дискримінаційні вимоги значно обмежують конкуренцію на даному тендері що в свою чергу не дасть можливість прийняти участь в даному тендері для значної кількості підприємств та запропонувати нижчу ціну, тому дії Уповноваженої особи можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме: ч. 4 статті 191 (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ); статтею 210 (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням); А якщо під час слідства буде з’ясовано, що уповноважена особа встановила дані вимоги в інтересах певного Учасника, тому її дії додатково можна кваліфікувати за статтями Кримінального Кодексу України, а саме статтею 364 (зловживання владою або службовим становищем); статтею 3652 (зловживання повноваженнями особами, які надають публічні послуги); статтею 369 (пропозиція, обіцянка або надання неправомірної вигоді службовій особі); статтею 3692 (зловживання впливом). статтею 368 (прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірно вигоди службовою особою); Наголошуємо, що мета нашого звернення – превентивна. І ми за законну конкуренцію, яка призводить і до економії бютжетних коштів. Ми закликаємо Вас видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об'єкта та підтвердити Вашу неупередженість.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! У відповідь повідомляємо наступне. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому дана вимога не є дискримінаційною, а встановлена з урахуванням норм Закону. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Також, звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативний документ не містить виключного переліку документів, які Замовник має право вимагати для закупівлі даного виду послуг.
У зв’язку з військовим станом на території України, Замовник не має змоги викласти в публічний доступ місця встановлення камер відео спостереження та схеми щодо розташування пасивного обладнання та кабельних трас. Саме у зв’язку з цим Учасник має здійснити попередній огляд місць розташування камер відеоспостереження та пасивного обладнання, з метою визначення необхідної кількісті матеріалів та складу робіт, що у подальшому надасть Вам змогу підготувати обґрунтовану кошторисну документацію для участі у процедурі Закупівлі.
У зв’язку з військовим станом на території України, Замовник не має змоги викласти в публічний доступ місця встановлення камер відео спостереження та схеми щодо розташування пасивного обладнання та кабельних трас. Саме у зв’язку з цим Учасник має здійснити попередній огляд місць розташування камер відеоспостереження та пасивного обладнання, з метою визначення необхідної кількісті матеріалів та складу робіт, що у подальшому надасть Вам змогу підготувати обґрунтовану кошторисну документацію для участі у процедурі Закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Лемешко Олександр Георгійович |
799 999,00
UAH з ПДВ
|
799 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Лемешко Олександр Георгійович #2257403916 |
Переможець |
799 999,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2023 11:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 квітня 2023 11:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2023 17:09
|
Доп угода 2.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2023 17:07
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2023 11:38
|
Доп угода 1.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2023 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2023 11:11
|
Договір | укладений |
24 квітня 2023 11:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни до п. 2.5 |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни до додатку до договору |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |