Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони майна за допомогою засобів сигналізації на Об'єкті
Очікувана вартість
180 000,00 UAH
UA-2023-04-05-002450-a ● b95faf69542c4b7cab0926c4be79d8a4
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" |
Код ЄДРПОУ: | 39787008 |
Вебсайт: | https://nais.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ БУЛЬВАРНО-КУДРЯВСЬКА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Оксана Пашина +380932135582 o.pashyna@nais.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2023 10:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 180 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 одиниця
Послуги з охорони майна за допомогою засобів сигналізації на Об'єкті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Акту наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2023 11:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2023 11:07 |
ТД охорона філій (зі змінами).docx | |
10 квітня 2023 11:07 |
Перелік змін до ТД Охорона філій.docx | |
05 квітня 2023 10:31 |
ПД_ОХОРОНА_філі_ї2023.docx |
10 квітня 2023 11:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 квітня 2023 11:07 |
ТД охорона філій (зі змінами).docx
|
|||
10 квітня 2023 11:07 |
Перелік змін до ТД Охорона філій.docx
|
|||
05 квітня 2023 10:31 |
ПД_ОХОРОНА_філі_ї2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 06 квітня 2023 17:33
Дата відповіді: 08 квітня 2023 11:34
Шановний замовнику.
Просимо надати роз’яснення щодо виконання вимог додатку 8 ТД .
Оскільки закупівля проводиться згідно Особливостей (скорочено строки підготовки пропозицій) вважаємо достанім підтвердженням кваліфікації співвиконавців - наявність відповідних сертифікатів.
Відповідь: Будуть внесені зміни в Тендерну документацію
Роз'яснення для всіх учасників
Дата подання: 07 квітня 2023 09:08
Дата відповіді: 08 квітня 2023 11:35
Шановний Замовник. Надайте пояснення із посиланнями на норми чинного законодавства, відповідно до якого учасники зобов'язані мати документи, передбачені п. 5.5, 5.6, 5.7 Додатку 1???
Сертифікат відповідності продукції - послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації вимогам: ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Правила застосування. ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення розроблений і видається лише Департаментом поліції охорони та займає монопольне становище на ринку України. Даний сертифікат видається Департаментом поліції охорони лише Управлінням поліції охорони, а отже дана вимога є дискримінаційною по відношеннб учасників, які не є Управлянням поліції.
Додатково повідомляємо, що відповідно до чинного законодавства України, сертифікація є виключно ДОБРОВІЛЬНОЮ, а отже не може вимагатися замовником.
Наперед знаючі Ваші відповіді, які Вам напишуть "ВАШІ ПАРТНЕРИ", а саме Управління поліції охорони, хочемо зауважити, що дані по цій закупівлі передані до громадської організації.
Наперед знаємо, що на дану закупівлю прийде саме Управління поліції охорони і ви разом із ними максимально освоїте бюджетні кошти, які є коштами платників податкі, а саме - ГРОМАДЯН УКРАЇНИ.
ВИМАГАЄМО:
- прибрати дану дискримінацію
- необмежувати коло потенційних учасників
- спияти максимальній економії БЮДЖЕТНИХ коштів
- привести документацію у відповідність до норм чинного законодавства України!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Послуги, що закуповуються в рамках тендерної процедури передбачають отримання послуг з монтування системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщування.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
Крім цього згідно з пунктом 4 частини дургої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Таким чином, сертифікат відповідності – це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Метою будь-яких закупівель є, в першу чергу, придбання надійних та якісних товарів, робіт і послуг.
У свою чергу постачальник, з метою підтвердження встановлених вимог до товарів, робіт чи послуг, які він пропонує на ринку, може звернутись до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері.
Не сертифікована продукція може поступатися за якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованій.
Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Також, щодо правомірності витребування замовником сертифікатів відповідності та/або сертифікатів якості інформуємо про наступне:
Згідно з частиною п’ятою статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів, у т.ч. сертифікату відповідності.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного Суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Отже, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
Крім цього згідно з пунктом 4 частини дургої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Таким чином, сертифікат відповідності – це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Метою будь-яких закупівель є, в першу чергу, придбання надійних та якісних товарів, робіт і послуг.
У свою чергу постачальник, з метою підтвердження встановлених вимог до товарів, робіт чи послуг, які він пропонує на ринку, може звернутись до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері.
Не сертифікована продукція може поступатися за якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованій.
Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Також, щодо правомірності витребування замовником сертифікатів відповідності та/або сертифікатів якості інформуємо про наступне:
Згідно з частиною п’ятою статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів, у т.ч. сертифікату відповідності.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного Суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Отже, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Дискримінаційно-корупційні вимоги до учасників
Дата подання: 07 квітня 2023 09:08
Дата відповіді: 08 квітня 2023 11:35
Шановний Замовник. Надайте пояснення із посиланнями на норми чинного законодавства, відповідно до якого учасники зобов'язані мати документи, передбачені п. 5.5, 5.6, 5.7 Додатку 1??? Сертифікат відповідності продукції - послуг з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронної сигналізації вимогам: ДСТУ CLC/TS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Правила застосування. ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення розроблений і видається лише Департаментом поліції охорони та займає монопольне становище на ринку України. Даний сертифікат видається Департаментом поліції охорони лише Управлінням поліції охорони, а отже дана вимога є дискримінаційною по відношеннб учасників, які не є Управлянням поліції. Додатково повідомляємо, що відповідно до чинного законодавства України, сертифікація є виключно ДОБРОВІЛЬНОЮ, а отже не може вимагатися замовником. Наперед знаючі Ваші відповіді, які Вам напишуть "ВАШІ ПАРТНЕРИ", а саме Управління поліції охорони, хочемо зауважити, що дані по цій закупівлі передані до громадської організації. Наперед знаємо, що на дану закупівлю прийде саме Управління поліції охорони і ви разом із ними максимально освоїте бюджетні кошти, які є коштами платників податкі, а саме - ГРОМАДЯН УКРАЇНИ. ВИМАГАЄМО: - прибрати дану дискримінацію - необмежувати коло потенційних учасників - спияти максимальній економії БЮДЖЕТНИХ коштів - привести документацію у відповідність до норм чинного законодавства України!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Послуги, що закуповуються в рамках тендерної процедури передбачають отримання послуг з монтування системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщування.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
Крім цього згідно з пунктом 4 частини дургої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Таким чином, сертифікат відповідності – це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Метою будь-яких закупівель є, в першу чергу, придбання надійних та якісних товарів, робіт і послуг.
У свою чергу постачальник, з метою підтвердження встановлених вимог до товарів, робіт чи послуг, які він пропонує на ринку, може звернутись до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері.
Не сертифікована продукція може поступатися за якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованій.
Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Також, щодо правомірності витребування замовником сертифікатів відповідності та/або сертифікатів якості інформуємо про наступне:
Згідно з частиною п’ятою статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів, у т.ч. сертифікату відповідності.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного Суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Отже, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
Крім цього згідно з пунктом 4 частини дургої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам.
Таким чином, сертифікат відповідності – це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Метою будь-яких закупівель є, в першу чергу, придбання надійних та якісних товарів, робіт і послуг.
У свою чергу постачальник, з метою підтвердження встановлених вимог до товарів, робіт чи послуг, які він пропонує на ринку, може звернутись до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері.
Не сертифікована продукція може поступатися за якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованій.
Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Також, щодо правомірності витребування замовником сертифікатів відповідності та/або сертифікатів якості інформуємо про наступне:
Згідно з частиною п’ятою статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Так, виходячи зі змісту цієї норми, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі замовник може вимагати від учасника надання у складі його пропозиції сертифікатів відповідності, сертифікатів якості тощо.
Згідно з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що викладена, зокрема, в рішеннях від 09.09.2020 № 16980-р/пк-пз, від 01.06.2020 № 10800-р/пк-пз, від 23.10.2019 № 15333-р/пк-пз та інших, не є дискримінацією встановлення умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції згаданих документів, у т.ч. сертифікату відповідності.
Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного Суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів).
Отже, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Чернівецькій області |
179 928,00
UAH з ПДВ
|
179 928,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Управління поліції охорони в Чернівецькій області #40108976 |
Відхилено |
179 928,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2023 17:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 квітня 2023 13:59
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій