Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДОБРОСЛАВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04378652 |
Місцезнаходження: | 67500, Україна , Одеська обл., Одеський р-н, селище міського типу Доброслав, проспект Свободи, будинок 1 |
Контактна особа: |
Горбань Олег 0487531301 kom_sel_rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 квітня 2023 09:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 758 297,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 791,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
в с. Кремидівка Одеського району Одеської області
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2023 14:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2023 14:45 |
зміни в ТД.docx | |
05 квітня 2023 14:45 |
Тендерна документація змінена.docx | |
05 квітня 2023 09:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2023 09:59 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-03-000108 ● f124894aeb4946fdb13e4e7fd72fd015
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2023 18:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.07.2023 Одеса № 169
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 03.07.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.07.2023№ 169
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
6 UA-2023-04-05-001720-a 05.04.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-07 12:08:55
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» вимогам пункту 1.2 Додатка 3 до ТД, тоді як на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору зазначений учасник надав у складі тендерної пропозиції договір від 16.12.2020 № 365 (далі – Договір) не у повному обсязі, а саме: відсутні такі додатки як підсумкова відомість та локальний кошторис до додаткової угоди від 11.08.2021 № 3 до Договору. Відповідно до пункту 5 додаткової угоди від 11.08.2021 № 3 до Договору ця угода є невідємною частиною Договору.
Крім того, зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують повне виконання Договору. Учасником надано акт приймання виконаних будівельних робіт № 2 за червень 2021 року на суму 417 461,23 грн, тоді як сума Договору, з урахуванням додаткової угоди від 11.08.2021 № 3, складає 9 261 420,39 грн з ПДВ.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-10 15:03:45
Відповідь на запит
На підставі пункту 3-7 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Пунктом 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) встановлено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Згідно абзацу 15 пункту 44 Особливостей Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Учасником процедури закупівлі ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» в якості документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції було надано скан-копію оригіналу аналогічного договору від 16.12.2020 року № 365, укладеного з Визирською сільською радою Лиманського району Одеської області за предметом закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Ново-Заградіївська в селі Визирка Лиманського району Одеської області», не у повному обсязі.
На підставі пункту 39 Особливостей замовник звернувся за підтвердженням інформації до електронної системи закупівель.
В електронній системі закупівель міститься Звіт про виконання договору №365 від 16 грудня 2020 року про закупівлю UA-2020-11-13-014208-c, оприлюднений замовником закупівлі Визирською сільською радою Лиманського району Одеської області 18 січня 2022 року, відповідно до якого за закупівлею «Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Ново-Заградіївська в селі Визирка Лиманського району Одеської області» умови договору сторонами виконані та сума оплати за даним договором склала 9 261 420,39 UAH (в тому числі ПДВ 1 543 570,06 UAH), що відповідає додатковій угоді №3 від 11.08.2021 року до зазначеного договору (Звіт додається).
Таким чином, інформацією, яка міститься в електронній системі закупівель, підтверджено, що аналогічний договір, пред’явлений учасником процедури закупівлі ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» в якості документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, виконаний сторонами в повному обсязі, що і потрібно було вияснити замовнику при прийнятті рішення про визначення переможця процедури закупівлі, тобто у замовника не було причин для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноважену особу притягнуто до дисциплінарної відповідальності.
2023-07-19 10:05:56
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 липня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " |
5 752 744,80
UAH з ПДВ
|
5 752 744,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " #40023552 |
Переможець |
5 752 744,80
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2023 09:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 серпня 2023 08:49
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2023 16:08
|
Договір.pdf | укладений |
25 квітня 2023 16:07
|
Додатки до договору.pdf | укладений |
25 квітня 2023 16:07
|