Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Прибирання найпростіших укриттів, підвалів житлових будинків у м. Запоріжжя, код 90910000-9 за ДК 021:2015 «Послуги з прибирання»
Очікувана вартість
632 400,00 UAH
UA-2023-04-04-011810-a ● c3668d00c6c54a6d88ccf797fea94de4
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 22144952 |
Місцезнаходження: | 69006, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, буд. 23-А |
Контактна особа: |
Ксенія Козицька +380676543123 zrs.kovaleva@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2023 18:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 632 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 324,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Прибирання найпростіших укриттів, підвалів житлових будинків у м. Запоріжжя, код 90910000-9 за ДК 021:2015 «Послуги з прибирання»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата здійснюється Замовником на підставі належним чином оформлених оригіналів Актів за формою №КБ-2в з додатками і довідок за формою №КБ-3 протягом 90 календарних днів. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2023 12:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2023 12:50 |
Додаток 1 до ТД (2).docx | |
12 квітня 2023 12:50 |
Перелік змін.docx | |
11 квітня 2023 16:27 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
11 квітня 2023 16:27 |
ТД-з-особл-9091-прибирання-укритів -- 1.docx | |
04 квітня 2023 18:53 |
Додаток 4 до ТД..docx | |
04 квітня 2023 18:53 |
Додаток 3 до ТД..docx |
12 квітня 2023 12:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 квітня 2023 12:50 |
Додаток 1 до ТД (2).docx
|
||||||
12 квітня 2023 12:50 |
Перелік змін.docx
|
||||||
11 квітня 2023 16:27 |
Додаток 2 до ТД.docx
|
||||||
11 квітня 2023 16:27 |
ТД-з-особл-9091-прибирання-укритів -- 1.docx
|
||||||
04 квітня 2023 18:53 |
Додаток 4 до ТД..docx
|
||||||
04 квітня 2023 18:53 |
Додаток 3 до ТД..docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-04-011810-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 07 квітня 2023 10:55
Щодо надання роз'яснення
Доброго дня. Просимо надати роз'яснення щодо "Аналогічним вважається договір на прибирання укриття (-ів)"/
Відповідно до статті 32 Кодексу цивільного захисту України найпростіше укриття - це фортифікаційна споруда, цокольне або підвальне приміщення, що знижує комбіноване ураження людей від небезпечних наслідків надзвичайних ситуацій, а також від дії засобів ураження в особливий період.
Правильно ми розуміємо, що надавши аналогічний договір на прибирання приміщень, де в тексті технічного завдання такого було прибирання цокольного або підвального приміщення ми повністю виконаємо вимогу тендерної документації в частині надання аналогічного договору на прибирання укриття.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до статті 32 Кодексу цивільного захисту України найпростіше укриття - це фортифікаційна споруда, цокольне або підвальне приміщення, що знижує комбіноване ураження людей від небезпечних наслідків надзвичайних ситуацій, а також від дії засобів ураження в особливий період.
Правильно ми розуміємо, що надавши аналогічний договір на прибирання приміщень, де в тексті технічного завдання такого було прибирання цокольного або підвального приміщення ми повністю виконаємо вимогу тендерної документації в частині надання аналогічного договору на прибирання укриття.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 квітня 2023 16:27
Доброго дня! До тендерної документації внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2023-04-04-011810-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Клінінг-Про", Код ЄДРПОУ:35047973
Дата подання: 07 квітня 2023 14:23
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Шановний замовник!
Розглянувши тендерну документацію з додатками до неї та інформацію розміщену в електронній системі закупівель, зазначаємо про те, що умовами тендерної документації встановлені дискримінаційні вимоги, зокрема у частині щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до п.п.3.1 п. 3 Додатку 2 до тендерної документації: Аналогічним вважається договір на прибирання укриття (-ів).
Інформацією про предмет закупівлі Замовником зазначається наступне:
Код ДК 021:2015 - Код ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання
назва предмета закупівлі: Прибирання найпростіших укриттів, підвалів житлових будинків у м. Запоріжжя.
Відповідно до статті 32 Кодексу цивільного захисту України найпростіше укриття - це фортифікаційна споруда, цокольне або підвальне приміщення, що знижує комбіноване ураження людей від небезпечних наслідків надзвичайних ситуацій, а також від дії засобів ураження в особливий період.
Послуги з прибирання включають в себе прибирання всіх типів будівель, у т.ч. офісних будівель, фабрик, магазинів, установ та інших виробничих приміщень, а також приміщень багатоквартирних житлових будівель, інші види будівель і промислових об'єктів, не віднесені до інших угруповань.
Отже, згідно визначеного Замовником коду ДК – закупівля проводиться для надання послуг з прибирання, що має значно ширшу сферу для застосування, встановлюючи обмеження свідомо звужує коло потенційних учасників, що мають досвід з надання послуг прибирання, але не мають чітко визначеного об’єкту, що віднесено до інших угрупувань.
Виходячи із вищенаведеного, зазначена вимога тендерної документації порушує основоположні принципи Закону, а саме статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», в частині встановленого кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Звертаємо увагу, що встановлюючи вимогу тендерної документації щодо визначення предмету аналогічного договору: Аналогічним вважається договір на прибирання укриття (-ів), Замовник штучно обмежив коло учасників, що є дискримінаційним по відношенню до всіх суб'єктів господарювання, зацікавлених в участі у даній закупівлі.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Частиною четвертою статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників.
Враховуючи вище зазначене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в частині щодо надання визначеного Замовником аналогічного договору на прибирання укриттів.
Розгорнути
Згорнути
Розглянувши тендерну документацію з додатками до неї та інформацію розміщену в електронній системі закупівель, зазначаємо про те, що умовами тендерної документації встановлені дискримінаційні вимоги, зокрема у частині щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до п.п.3.1 п. 3 Додатку 2 до тендерної документації: Аналогічним вважається договір на прибирання укриття (-ів).
Інформацією про предмет закупівлі Замовником зазначається наступне:
Код ДК 021:2015 - Код ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання
назва предмета закупівлі: Прибирання найпростіших укриттів, підвалів житлових будинків у м. Запоріжжя.
Відповідно до статті 32 Кодексу цивільного захисту України найпростіше укриття - це фортифікаційна споруда, цокольне або підвальне приміщення, що знижує комбіноване ураження людей від небезпечних наслідків надзвичайних ситуацій, а також від дії засобів ураження в особливий період.
Послуги з прибирання включають в себе прибирання всіх типів будівель, у т.ч. офісних будівель, фабрик, магазинів, установ та інших виробничих приміщень, а також приміщень багатоквартирних житлових будівель, інші види будівель і промислових об'єктів, не віднесені до інших угруповань.
Отже, згідно визначеного Замовником коду ДК – закупівля проводиться для надання послуг з прибирання, що має значно ширшу сферу для застосування, встановлюючи обмеження свідомо звужує коло потенційних учасників, що мають досвід з надання послуг прибирання, але не мають чітко визначеного об’єкту, що віднесено до інших угрупувань.
Виходячи із вищенаведеного, зазначена вимога тендерної документації порушує основоположні принципи Закону, а саме статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», в частині встановленого кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Звертаємо увагу, що встановлюючи вимогу тендерної документації щодо визначення предмету аналогічного договору: Аналогічним вважається договір на прибирання укриття (-ів), Замовник штучно обмежив коло учасників, що є дискримінаційним по відношенню до всіх суб'єктів господарювання, зацікавлених в участі у даній закупівлі.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Частиною четвертою статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників.
Враховуючи вище зазначене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в частині щодо надання визначеного Замовником аналогічного договору на прибирання укриттів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 квітня 2023 16:27
Доброго дня! До тендерної документації внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2023-04-04-011810-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:37655920
Дата подання: 11 квітня 2023 16:54
Щодо наявності дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!
Вами було оголошено закупівлю за предметом: «Прибирання найпростіших укриттів, підвалів житлових будинків у м. Запоріжжя, код 90910000-9 за ДК 021:2015 «Послуги з прибирання». У відповідності до тендерної документації, опублікованої 11.04.2023 року, а саме Додатку №1 до тендерної документації вимагається наступне:
1. «-*Наявність працівників відповідної кваліфікації, у кількості не менше 20 працівників, з них 17 працівників будівельних професії».
Наголошуємо, що закупівлю було оголошено за кодом ДК «90910000-9 Послуги з прибирання». Таким чином, спеціалістами, що надають відповідні послуг є прибиральники, тому їх досвід є більш релевантним.
Яким саме чином працівники будівельних професій повинні надавати послуги з прибирання?
Дана вимога обмежує коло потенційних учасників до тих, в кого наявний досвід з надання послуг з прибирання. Звертаємо також увагу, що Замовник не довів та документально не підтвердив, необхідність встановлення вищезазначених вимог у зазначеній редакції.
Ця вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників та позбавляє можливості інших учасників, які знаходяться чи мають приміщення у радіусі, більшим за 30 кілометрів від місця знаходження замовника взяти участь в процедурі закупівлі. Наведене положення документації є дискримінаційним, антиконкурентним та таким, що містять корупціогенні фактори, оскільки надає можливість Замовнику свавільно (на власний розсуд) відхиляти пропозицію майже будь-якого небажаного для Замовника учасника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Крім того, Замовником не доведено й документально не підтверджено необхідність встановлення наведених в документації умов.
Враховуючи вище зазначене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в частині щодо надання визначеного Замовником працівників відповідної кваліфікації, у кількості не менше 20 працівників, з них 17 працівників будівельних професій.
Розгорнути
Згорнути
Вами було оголошено закупівлю за предметом: «Прибирання найпростіших укриттів, підвалів житлових будинків у м. Запоріжжя, код 90910000-9 за ДК 021:2015 «Послуги з прибирання». У відповідності до тендерної документації, опублікованої 11.04.2023 року, а саме Додатку №1 до тендерної документації вимагається наступне:
1. «-*Наявність працівників відповідної кваліфікації, у кількості не менше 20 працівників, з них 17 працівників будівельних професії».
Наголошуємо, що закупівлю було оголошено за кодом ДК «90910000-9 Послуги з прибирання». Таким чином, спеціалістами, що надають відповідні послуг є прибиральники, тому їх досвід є більш релевантним.
Яким саме чином працівники будівельних професій повинні надавати послуги з прибирання?
Дана вимога обмежує коло потенційних учасників до тих, в кого наявний досвід з надання послуг з прибирання. Звертаємо також увагу, що Замовник не довів та документально не підтвердив, необхідність встановлення вищезазначених вимог у зазначеній редакції.
Ця вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників та позбавляє можливості інших учасників, які знаходяться чи мають приміщення у радіусі, більшим за 30 кілометрів від місця знаходження замовника взяти участь в процедурі закупівлі. Наведене положення документації є дискримінаційним, антиконкурентним та таким, що містять корупціогенні фактори, оскільки надає можливість Замовнику свавільно (на власний розсуд) відхиляти пропозицію майже будь-якого небажаного для Замовника учасника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Крім того, Замовником не доведено й документально не підтверджено необхідність встановлення наведених в документації умов.
Враховуючи вище зазначене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в частині щодо надання визначеного Замовником працівників відповідної кваліфікації, у кількості не менше 20 працівників, з них 17 працівників будівельних професій.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 квітня 2023 19:57
Добрий день! Дякуємо за Вашу увагу до нашої закупівлі та у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору про закупівлю є підготовка якісної тендерної документації. З одного боку відсутність у документації дискримінаційних умов та з іншого боку визначення достатніх умов для підтвердження можливості надання якісних послуг виконавцем сприятиме високому рівню добросовісної конкуренції на ринках надання послуг з прибирання, а відповідні вимоги, викладені у тендерній документації дозволять обрати з-поміж учасників того, який надаватиме якісні послуги за оптимальною ціною.
Замовник зазначених послуг діє як управитель багатоквартирних будинків у м. Запоріжжі (рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради №520 від 01.09.2017 р.), який надає мешканцям послуги з управління будинком, в тому числі за дорученням відповідних органів влади виконує послуги з прибирання найпростіших укриттів, підвалів житлових будинків у м. Запоріжжя. При наданні замовлених послуг основною метою є не тільки дотримання якісних показників, а й оперативність, своєчасність її виконання у встановлені строки для запобігання масового отримання скарг мешканців житлових будинків. Саме для реалізації даної мети замовником було включено одним із кваліфікаційних критеріїв, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», наявність працівників відповідної кваліфікації, у кількості не менше 20 працівників, з них 17 працівників будівельних професії.
Відповідно до норм частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, у кількості не менше 20 працівників, з них 17 працівників будівельних професії гарантує якісне виконання своїх зобов’язань щодо негайного виконання послуг за дорученням відповідних органів влади, та у одночасному наданні послуг з прибирання найпростіших укриттів, підвалів житлових будинків у м. Запоріжжя.
Також обґрунтуванням встановленої вимоги є дотримання основного принципу здійснення публічних закупівель – максимальної економії та ефективності. Учасник, який має працівників відповідної професії, дозволяє виконувати ряд наданих послуг, котрі визначенні у Додатку 2 до тендерної документації.
Також зауважимо, що згідно умов тендерної документації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не обов'язково щоб працівників відповідної кваліфікації були працевлаштовані у Учасника, дозволяється залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців для підтвердження своєї відповідності такому критерію.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Щодо «Дискримінаційних вимог в умовах закупівлі». Поняття «дискримінація» Законом про публічні закупівлі не визначено. Загальне поняття дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть. Також варто зазначити, що питання дискримінації належить до компетенції АМКУ, а Законом передбачено порядок подання скарг учасниками процедури закупівлі, які вважають вимоги тендерної документації замовника суб'єктивно дискримінаційними. Вважаємо, що при наданні вимоги Вами не доведено чому наявність працівників будівельних професій, є для Вас безумовно таким, що неможливо для виконання.
Однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору про закупівлю є підготовка якісної тендерної документації. З одного боку відсутність у документації дискримінаційних умов та з іншого боку визначення достатніх умов для підтвердження можливості надання якісних послуг виконавцем сприятиме високому рівню добросовісної конкуренції на ринках надання послуг з прибирання, а відповідні вимоги, викладені у тендерній документації дозволять обрати з-поміж учасників того, який надаватиме якісні послуги за оптимальною ціною.
Замовник зазначених послуг діє як управитель багатоквартирних будинків у м. Запоріжжі (рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради №520 від 01.09.2017 р.), який надає мешканцям послуги з управління будинком, в тому числі за дорученням відповідних органів влади виконує послуги з прибирання найпростіших укриттів, підвалів житлових будинків у м. Запоріжжя. При наданні замовлених послуг основною метою є не тільки дотримання якісних показників, а й оперативність, своєчасність її виконання у встановлені строки для запобігання масового отримання скарг мешканців житлових будинків. Саме для реалізації даної мети замовником було включено одним із кваліфікаційних критеріїв, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», наявність працівників відповідної кваліфікації, у кількості не менше 20 працівників, з них 17 працівників будівельних професії.
Відповідно до норм частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, у кількості не менше 20 працівників, з них 17 працівників будівельних професії гарантує якісне виконання своїх зобов’язань щодо негайного виконання послуг за дорученням відповідних органів влади, та у одночасному наданні послуг з прибирання найпростіших укриттів, підвалів житлових будинків у м. Запоріжжя.
Також обґрунтуванням встановленої вимоги є дотримання основного принципу здійснення публічних закупівель – максимальної економії та ефективності. Учасник, який має працівників відповідної професії, дозволяє виконувати ряд наданих послуг, котрі визначенні у Додатку 2 до тендерної документації.
Також зауважимо, що згідно умов тендерної документації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не обов'язково щоб працівників відповідної кваліфікації були працевлаштовані у Учасника, дозволяється залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців для підтвердження своєї відповідності такому критерію.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Щодо «Дискримінаційних вимог в умовах закупівлі». Поняття «дискримінація» Законом про публічні закупівлі не визначено. Загальне поняття дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть. Також варто зазначити, що питання дискримінації належить до компетенції АМКУ, а Законом передбачено порядок подання скарг учасниками процедури закупівлі, які вважають вимоги тендерної документації замовника суб'єктивно дискримінаційними. Вважаємо, що при наданні вимоги Вами не доведено чому наявність працівників будівельних професій, є для Вас безумовно таким, що неможливо для виконання.
Номер вимоги: UA-2023-04-04-011810-a.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:37655920
Дата подання: 12 квітня 2023 11:37
Встановлення вимоги про наявність працівників будівельних професій
Шановний Замовнику!
Розглянувши тендерну документацію з додатками до неї та інформацію розміщену в електронній системі закупівель, зазначаємо про те, що умовами тендерної документації встановлені дискримінаційні вимоги, зокрема у частині щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, у кількості не менше 20 працівників, з них 17 працівників будівельних професії.
Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України №249 від 13.10.1999 року, працівники будівельних професій не здійснюють прибирання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на положення наказу Міністерства праці та соціальної політики «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» №336 від 23.12.2004 р., якими встановлено наступні кваліфікаційні вимоги для прибиральників:
«Базова загальна середня освіта або
початкова загальна освіта та професійна підготовка на виробництві,
без вимог до стажу роботи.»
Цим же наказом встановлені вимоги до знань прибиральників:
«Повинен знати: правила санітарії і гігієни з утримання приміщень; будову й призначення обслуговуваного устаткування і пристроїв; правила прибирання; концентрацію мийних і дезінфікуючих засобів та правила безпечного користування ними; правила експлуатації санітарно-технічного устаткування.».
Таким чином, прибиральники приміщень не зобов’язані мати будівельну професію, а представники будівельних професій – не здійснюють прибирання.
Звертаємо також увагу, що Замовник не довів та документально не підтвердив, необхідність встановлення вищезазначених вимог у зазначеній редакції, тобто, штучно обмежив коло учасників, що є дискримінаційним по відношенню до всіх суб'єктів господарювання (учасників), зацікавлених в участі у даній закупівлі.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Частиною четвертою статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників.
Враховуючи вищезазначене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в частині щодо надання визначеного Замовником працівників відповідної кваліфікації, у кількості не менше 20 працівників, з них 17 працівників будівельних професій.
Розгорнути
Згорнути
Розглянувши тендерну документацію з додатками до неї та інформацію розміщену в електронній системі закупівель, зазначаємо про те, що умовами тендерної документації встановлені дискримінаційні вимоги, зокрема у частині щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, у кількості не менше 20 працівників, з них 17 працівників будівельних професії.
Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України №249 від 13.10.1999 року, працівники будівельних професій не здійснюють прибирання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на положення наказу Міністерства праці та соціальної політики «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» №336 від 23.12.2004 р., якими встановлено наступні кваліфікаційні вимоги для прибиральників:
«Базова загальна середня освіта або
початкова загальна освіта та професійна підготовка на виробництві,
без вимог до стажу роботи.»
Цим же наказом встановлені вимоги до знань прибиральників:
«Повинен знати: правила санітарії і гігієни з утримання приміщень; будову й призначення обслуговуваного устаткування і пристроїв; правила прибирання; концентрацію мийних і дезінфікуючих засобів та правила безпечного користування ними; правила експлуатації санітарно-технічного устаткування.».
Таким чином, прибиральники приміщень не зобов’язані мати будівельну професію, а представники будівельних професій – не здійснюють прибирання.
Звертаємо також увагу, що Замовник не довів та документально не підтвердив, необхідність встановлення вищезазначених вимог у зазначеній редакції, тобто, штучно обмежив коло учасників, що є дискримінаційним по відношенню до всіх суб'єктів господарювання (учасників), зацікавлених в участі у даній закупівлі.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Частиною четвертою статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників.
Враховуючи вищезазначене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в частині щодо надання визначеного Замовником працівників відповідної кваліфікації, у кількості не менше 20 працівників, з них 17 працівників будівельних професій.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 квітня 2023 12:52
У тендерну документацію внесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" |
511 998,00
UAH з ПДВ
|
511 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІНАТРОН - ГРУП" |
576 657,41
UAH з ПДВ
|
576 657,41
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Клінінг-Про" #35047973 |
Відхилено |
511 998,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2023 18:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2023 18:05
|
ТОВ "ДІНАТРОН - ГРУП" #43371363 |
Переможець |
576 657,41
UAH з ПДВ
|
18 травня 2023 16:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 травня 2023 14:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 08:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2023 11:20
|
ду1 до 9091-36ВТ-П (оподаткування).pdf | зміни до договору |
29 серпня 2023 11:16
|
ДЦ до Дог. (2%).pdf | зміни до договору |
29 серпня 2023 11:16
|
ДЦ до Дог. (заг.сит.оподт.).pdf | зміни до договору |
29 серпня 2023 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2023 10:35
|
9091-36ВТ-П від 30.05.2023.pdf | укладений |
31 травня 2023 10:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування |
Номер договору про закупівлю: | 9091-36ВТ-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |