Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прибирання найпростіших укриттів, підвалів житлових будинків у м. Запоріжжя, код 90910000-9 за ДК 021:2015 «Послуги з прибирання»
Очікувана вартість
632 400,00 UAH
UA-2023-04-04-011810-a c3668d00c6c54a6d88ccf797fea94de4
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ксенія Козицька

+380676543123 zrs.kovaleva@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЖРЕМСЕРВІС" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 22144952
Місцезнаходження: 69006, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Добролюбова, буд. 23-А
Контактна особа: Ксенія Козицька
+380676543123
zrs.kovaleva@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2023 18:53
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2023 00:00
Початок аукціону: 17 квітня 2023 00:01
Очікувана вартість: 632 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 324,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Прибирання найпростіших укриттів, підвалів житлових будинків у м. Запоріжжя, код 90910000-9 за ДК 021:2015 «Послуги з прибирання»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється Замовником на підставі належним чином оформлених оригіналів Актів за формою №КБ-2в з додатками і довідок за формою №КБ-3 протягом 90 календарних днів. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 18:53

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

12 квітня 2023 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2023 12:50
Додаток 1 до ТД (2).docx
12 квітня 2023 12:50
Перелік змін.docx
11 квітня 2023 16:27
Додаток 2 до ТД.docx
11 квітня 2023 16:27
ТД-з-особл-9091-прибирання-укритів -- 1.docx
04 квітня 2023 18:53
Додаток 4 до ТД..docx
04 квітня 2023 18:53
Додаток 3 до ТД..docx
12 квітня 2023 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 квітня 2023 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2023 18:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2023 12:50
Додаток 1 до ТД (2).docx
11 квітня 2023 16:27
Додаток 1 до ТД.docx
04 квітня 2023 18:53
Додаток 1 до ТД (прибирання укритів).docx
12 квітня 2023 12:50
Перелік змін.docx
11 квітня 2023 16:26
Перелік змін.docx
11 квітня 2023 16:27
Додаток 2 до ТД.docx
04 квітня 2023 18:53
Додаток 2 до ТД..docx
11 квітня 2023 16:27
ТД-з-особл-9091-прибирання-укритів -- 1.docx
04 квітня 2023 18:53
ТД-з-особл-9091-прибирання-укритів.docx
04 квітня 2023 18:53
Додаток 4 до ТД..docx
04 квітня 2023 18:53
Додаток 3 до ТД..docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-04-04-011810-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 07 квітня 2023 10:55
Щодо надання роз'яснення
Доброго дня. Просимо надати роз'яснення щодо "Аналогічним вважається договір на прибирання укриття (-ів)"/
Відповідно до статті 32 Кодексу цивільного захисту України найпростіше укриття - це фортифікаційна споруда, цокольне або підвальне приміщення, що знижує комбіноване ураження людей від небезпечних наслідків надзвичайних ситуацій, а також від дії засобів ураження в особливий період.
Правильно ми розуміємо, що надавши аналогічний договір на прибирання приміщень, де в тексті технічного завдання такого було прибирання цокольного або підвального приміщення ми повністю виконаємо вимогу тендерної документації в частині надання аналогічного договору на прибирання укриття.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 квітня 2023 16:27
Доброго дня! До тендерної документації внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2023-04-04-011810-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Клінінг-Про", Код ЄДРПОУ:35047973
Дата подання: 07 квітня 2023 14:23
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Шановний замовник!
Розглянувши тендерну документацію з додатками до неї та інформацію розміщену в електронній системі закупівель, зазначаємо про те, що умовами тендерної документації встановлені дискримінаційні вимоги, зокрема у частині щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), відповідно до п.п.3.1 п. 3 Додатку 2 до тендерної документації: Аналогічним вважається договір на прибирання укриття (-ів).
Інформацією про предмет закупівлі Замовником зазначається наступне:
Код ДК 021:2015 - Код ДК 021:2015: 90910000-9 - Послуги з прибирання
назва предмета закупівлі: Прибирання найпростіших укриттів, підвалів житлових будинків у м. Запоріжжя.
Відповідно до статті 32 Кодексу цивільного захисту України найпростіше укриття - це фортифікаційна споруда, цокольне або підвальне приміщення, що знижує комбіноване ураження людей від небезпечних наслідків надзвичайних ситуацій, а також від дії засобів ураження в особливий період.
Послуги з прибирання включають в себе прибирання всіх типів будівель, у т.ч. офісних будівель, фабрик, магазинів, установ та інших виробничих приміщень, а також приміщень багатоквартирних житлових будівель, інші види будівель і промислових об'єктів, не віднесені до інших угруповань.
Отже, згідно визначеного Замовником коду ДК – закупівля проводиться для надання послуг з прибирання, що має значно ширшу сферу для застосування, встановлюючи обмеження свідомо звужує коло потенційних учасників, що мають досвід з надання послуг прибирання, але не мають чітко визначеного об’єкту, що віднесено до інших угрупувань.
Виходячи із вищенаведеного, зазначена вимога тендерної документації порушує основоположні принципи Закону, а саме статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», в частині встановленого кваліфікаційного критерію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Звертаємо увагу, що встановлюючи вимогу тендерної документації щодо визначення предмету аналогічного договору: Аналогічним вважається договір на прибирання укриття (-ів), Замовник штучно обмежив коло учасників, що є дискримінаційним по відношенню до всіх суб'єктів господарювання, зацікавлених в участі у даній закупівлі.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Частиною четвертою статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників.
Враховуючи вище зазначене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в частині щодо надання визначеного Замовником аналогічного договору на прибирання укриттів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 квітня 2023 16:27
Доброго дня! До тендерної документації внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2023-04-04-011810-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:37655920
Дата подання: 11 квітня 2023 16:54
Щодо наявності дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!
Вами було оголошено закупівлю за предметом: «Прибирання найпростіших укриттів, підвалів житлових будинків у м. Запоріжжя, код 90910000-9 за ДК 021:2015 «Послуги з прибирання». У відповідності до тендерної документації, опублікованої 11.04.2023 року, а саме Додатку №1 до тендерної документації вимагається наступне:
1. «-*Наявність працівників відповідної кваліфікації, у кількості не менше 20 працівників, з них 17 працівників будівельних професії».
Наголошуємо, що закупівлю було оголошено за кодом ДК «90910000-9 Послуги з прибирання». Таким чином, спеціалістами, що надають відповідні послуг є прибиральники, тому їх досвід є більш релевантним.
Яким саме чином працівники будівельних професій повинні надавати послуги з прибирання?
Дана вимога обмежує коло потенційних учасників до тих, в кого наявний досвід з надання послуг з прибирання. Звертаємо також увагу, що Замовник не довів та документально не підтвердив, необхідність встановлення вищезазначених вимог у зазначеній редакції.
Ця вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників та позбавляє можливості інших учасників, які знаходяться чи мають приміщення у радіусі, більшим за 30 кілометрів від місця знаходження замовника взяти участь в процедурі закупівлі. Наведене положення документації є дискримінаційним, антиконкурентним та таким, що містять корупціогенні фактори, оскільки надає можливість Замовнику свавільно (на власний розсуд) відхиляти пропозицію майже будь-якого небажаного для Замовника учасника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Крім того, Замовником не доведено й документально не підтверджено необхідність встановлення наведених в документації умов.

Враховуючи вище зазначене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в частині щодо надання визначеного Замовником працівників відповідної кваліфікації, у кількості не менше 20 працівників, з них 17 працівників будівельних професій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 квітня 2023 19:57
Добрий день! Дякуємо за Вашу увагу до нашої закупівлі та у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору про закупівлю є підготовка якісної тендерної документації. З одного боку відсутність у документації дискримінаційних умов та з іншого боку визначення достатніх умов для підтвердження можливості надання якісних послуг виконавцем сприятиме високому рівню добросовісної конкуренції на ринках надання послуг з прибирання, а відповідні вимоги, викладені у тендерній документації дозволять обрати з-поміж учасників того, який надаватиме якісні послуги за оптимальною ціною.
Замовник зазначених послуг діє як управитель багатоквартирних будинків у м. Запоріжжі (рішення виконавчого комітету Запорізької міської ради №520 від 01.09.2017 р.), який надає мешканцям послуги з управління будинком, в тому числі за дорученням відповідних органів влади виконує послуги з прибирання найпростіших укриттів, підвалів житлових будинків у м. Запоріжжя. При наданні замовлених послуг основною метою є не тільки дотримання якісних показників, а й оперативність, своєчасність її виконання у встановлені строки для запобігання масового отримання скарг мешканців житлових будинків. Саме для реалізації даної мети замовником було включено одним із кваліфікаційних критеріїв, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», наявність працівників відповідної кваліфікації, у кількості не менше 20 працівників, з них 17 працівників будівельних професії.
Відповідно до норм частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, у кількості не менше 20 працівників, з них 17 працівників будівельних професії гарантує якісне виконання своїх зобов’язань щодо негайного виконання послуг за дорученням відповідних органів влади, та у одночасному наданні послуг з прибирання найпростіших укриттів, підвалів житлових будинків у м. Запоріжжя.
Також обґрунтуванням встановленої вимоги є дотримання основного принципу здійснення публічних закупівель – максимальної економії та ефективності. Учасник, який має працівників відповідної професії, дозволяє виконувати ряд наданих послуг, котрі визначенні у Додатку 2 до тендерної документації.
Також зауважимо, що згідно умов тендерної документації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не обов'язково щоб працівників відповідної кваліфікації були працевлаштовані у Учасника, дозволяється залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців для підтвердження своєї відповідності такому критерію.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Щодо «Дискримінаційних вимог в умовах закупівлі». Поняття «дискримінація» Законом про публічні закупівлі не визначено. Загальне поняття дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Отже поняття дискримінації є суб'єктивне та може стосуватися певних осіб, які певні вимоги виконати не зможуть. Також варто зазначити, що питання дискримінації належить до компетенції АМКУ, а Законом передбачено порядок подання скарг учасниками процедури закупівлі, які вважають вимоги тендерної документації замовника суб'єктивно дискримінаційними. Вважаємо, що при наданні вимоги Вами не доведено чому наявність працівників будівельних професій, є для Вас безумовно таким, що неможливо для виконання.

Номер вимоги: UA-2023-04-04-011810-a.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:37655920
Дата подання: 12 квітня 2023 11:37
Встановлення вимоги про наявність працівників будівельних професій
Шановний Замовнику!
Розглянувши тендерну документацію з додатками до неї та інформацію розміщену в електронній системі закупівель, зазначаємо про те, що умовами тендерної документації встановлені дискримінаційні вимоги, зокрема у частині щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, у кількості не менше 20 працівників, з них 17 працівників будівельних професії.
Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України №249 від 13.10.1999 року, працівники будівельних професій не здійснюють прибирання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на положення наказу Міністерства праці та соціальної політики «Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників» №336 від 23.12.2004 р., якими встановлено наступні кваліфікаційні вимоги для прибиральників:
«Базова загальна середня освіта або
початкова загальна освіта та професійна підготовка на виробництві,
без вимог до стажу роботи.»
Цим же наказом встановлені вимоги до знань прибиральників:
«Повинен знати: правила санітарії і гігієни з утримання приміщень; будову й призначення обслуговуваного устаткування і пристроїв; правила прибирання; концентрацію мийних і дезінфікуючих засобів та правила безпечного користування ними; правила експлуатації санітарно-технічного устаткування.».
Таким чином, прибиральники приміщень не зобов’язані мати будівельну професію, а представники будівельних професій – не здійснюють прибирання.
Звертаємо також увагу, що Замовник не довів та документально не підтвердив, необхідність встановлення вищезазначених вимог у зазначеній редакції, тобто, штучно обмежив коло учасників, що є дискримінаційним по відношенню до всіх суб'єктів господарювання (учасників), зацікавлених в участі у даній закупівлі.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Частиною четвертою статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників.
Враховуючи вищезазначене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в частині щодо надання визначеного Замовником працівників відповідної кваліфікації, у кількості не менше 20 працівників, з них 17 працівників будівельних професій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 квітня 2023 12:52
У тендерну документацію внесені зміни.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "Клінінг-Про" 511 998,00
UAH з ПДВ
511 998,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ДІНАТРОН - ГРУП" 576 657,41
UAH з ПДВ
576 657,41
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 квітня 2023 12:22
Електронний підпис
14 квітня 2023 12:16
26. Розрахунок.pdf
14 квітня 2023 12:16
25. Тендерна пропозиція.pdf
14 квітня 2023 12:16
1. Статут + Опис.pdf
14 квітня 2023 12:16
23. Довідка щодо ст. 17.pdf
14 квітня 2023 12:16
41. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
14 квітня 2023 12:16
42. Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

19 травня 2023 10:53
Електронний підпис
19 травня 2023 10:43
4 Витяг МВС_11.05.2023.rar.p7s
19 травня 2023 10:42
4 Витяг МВС_11.05.2023.rar
18 травня 2023 11:40
Електронний підпис
15 квітня 2023 16:58
Електронний підпис
15 квітня 2023 16:49
26 Договірна ціна.pdf
15 квітня 2023 16:49
4.6 Опис (статут).pdf
15 квітня 2023 16:49
26 Договірна ціна.pdf.p7s
15 квітня 2023 16:49
14.1 Проєкт договору.pdf
15 квітня 2023 16:49
4.6 Опис (статут).pdf.p7s
15 квітня 2023 16:49
14.1 Проєкт договору.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Клінінг-Про"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "ДІНАТРОН - ГРУП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Клінінг-Про"
#35047973
Відхилено 511 998,00
UAH з ПДВ
03 травня 2023 18:55
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2023 18:05
ТОВ "ДІНАТРОН - ГРУП"
#43371363
Переможець 576 657,41
UAH з ПДВ
18 травня 2023 16:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 травня 2023 14:04

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п.40 Особливостей (затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання вищезазначених вимог Замовник розміщує «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель» за наступними невідповідностями: 1. Відповідно до вимог пп.1.1 п.1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлені вимоги щодо обов’язкового зазначення у довідці «транспортного засобу для перевезення сміття на полігон» та «навантажувальна техніка/транспортний засіб» та для підтвердження надати «1.2. Для підтвердження наявності транспортного засобу для перевезення сміття на полігон та навантажувальної техніки/транспортний засіб, надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.» та «1.3. У разі оренди (надання послуг) вантажного транспортного засобу, додатково надати відповідний договір з усіма додатками (акті, тощо) та додатковими угодами, що є його невід’ємною частиною». На виконання цієї вимоги Учасником надано 2 (два) договору на надання послуг з експлуатації спецтехніки (далі – Договір), а саме: 1) Договір №ПЛ-16012023 від 16.01.2023р. на спецтехніку: трактор колічний ХТЗ-3512 і Напівпричеп тракторний НТ-2,5 «Бурчик».; 2) Договір № ПЛ-28022023 від 28.02.2023р. на спецтехніку: Спеціалізований вантажний самоскид Ford Cargo 4142D. Надані договори з зазначеною спецтехнікою підтверджують по своїм технічним характеристиками лише вимогу замовника – «транспортного засобу для перевезення сміття на полігон». Учасником у складі тендерної пропозиції не надано жодної навантажувальної техніки/транспортного засобу. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати оновлену довідку з урахуванням навантажувальної техніки та для підтвердження зазначеної інформації у довідці надати документи за п.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до пп.2.2.2. п.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено наступну вимогу: «Форма звітності до органів ДПС «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску», та Додаток 1 до нього (Д1) «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» за останній звітній (податковий) період з розвивкою по місяцям (разом з квитанцією, що підтверджує отримання документу контролюючим органом), складених відповідно до форм, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04.07.2022 № 189).» Всупереч вимогам п. 2.2.2. Додатку 1 до тендерної документації у складі пропозиції надано «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску», та Додаток 1 до нього (Д1) «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) застрахованим особам» за 4 квартал 2022 року. Станом на дату подання пропозицій (17.04.2023) останнім звітнім (податковим) періодом є звітність за 1 квартал 2023 року. Відповідно до п. 1 розділу ІІ Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого наказом Міністерства фінансів України № 4 від 13.01.2015, «Податковий розрахунок…» подається окремо за кожний квартал (податковий період) з розбивкою по місяцях звітного кварталу протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Окремий Розрахунок за календарний рік не подається. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати звітність (відповідно до вимог пп.2.2.2. п.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації) за 1 квартал 2023 року. 3. Відповідно до 3.1. та 3.2.1. п.3 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовником встановлено що учасник надає: 1) довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, у кількості не менше двох договорів, виконаних у повному обсязі (НА ВСЮ СУМУ ТА НА ВЕСЬ ОБ’ЄМ ВИЗНАЧЕНИЙ ДОГОВОРОМ) та 2) для підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати не менше ДВОХ договорів, зазначених у довідці, З УСІМА УКЛАДЕНИМИ ДОДАТКОВИМИ УГОДАМИ, додатками та специфікаціями до договору та АКТАМИ ВИКОНАННЯ/НАДАННЯ ПОСЛУГ. Всупереч вимогам п. 3.2.1. Додатку 1 до тендерної документації у складі пропозиції учасника надано акти здачі-прийняття робіт (надання послуг) до Договору № 6 від 10.02.2022, які перевищують суму наданих послуг, визначених Додатковою угодою № 1 від 20.12.2022 до Договору № 6 від 10.02.2022. Водночас, у складі пропозиції учасника не надано інших документів, що свідчать про зміну ціни договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: виправити невідповідності. 4. Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу «У складі пропозиції учасник надає договір по захороненню відходів з відповідною на це організацією, яка має полігон.» Всупереч вимогам Додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надано договір по захороненню відходів з відповідною на це організацією, яка має полігон. Водночас, учасником було надано договір про надання послуг з вивезення великогабаритних/будівельних відходів з урахуванням операцій поводження з відходами від 01.02.2023 №40-232, укладеного між учасником та ТОВ «Крамар Рісайклінг». Предметом даного договору є послуги з вивезення великогабаритних/будівельних відходів з урахуванням операцій поводження з відходами контейнерами об’ємом від 10 до 30 м.куб., що суперечить вимогам замовника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати договір по захороненню відходів з відповідною на це організацією, яка має полігон. 5. Відповідно до вимог Додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлено що «До тендерної пропозиції учасник надає договірну ціну». Всупереч вимогам Додатку 4 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надано Договірну ціну, яка складається відповідно до форми, визначеної Додатком 30 до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», та надається разом з пояснювальною запискою та кошторисними розрахунками, що є невід’ємною частиною Договірної ціни. Водночас, чинним законодавством визначено, що договірна ціна – це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі. Окрім того, п. 2.2. Проекту договору, викладеного у Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що «При формуванні договірної ціни застосовувати ресурсні елементні кошторисні норми України.». Також, п. 2.6. Проекту договору визначено, що «Розрахунки за цим договором здійснюються шляхом зарахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Оплата здійснюється Замовником на підставі належним чином оформлених оригіналів Актів за формою №КБ-2в з додатками і довідок за формою №КБ-3 протягом 90 календарних днів.». Таким чином, у складі пропозиції учасника має бути надана Договірна ціна, що складено з урахуванням форми та вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: До тендерної пропозиції учасник надає договірну ціну

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до п.40 Особливостей (затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання вищезазначених вимог Замовник розміщує «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель» за наступними невідповідностями: 1. Відповідно до вимог Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу «У складі пропозиції учасник надає договір по захороненню відходів з відповідною на це організацією, яка має полігон.» Всупереч вимогам Додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надано договір по захороненню відходів з відповідною на це організацією, яка має полігон. Водночас, учасником було надано договір про надання послуг по прийому та утилізації відходів від 04.01.2023 року №04/01/2023 з ТОВ «ЕКОПОСТ». Предметом даного договору є послуги по прийому та утилізації відходів, що суперечить вимогам замовника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати договір по захороненню відходів з відповідною на це організацією, яка має полігон.

Документи

18 травня 2023 16:36
Електронний підпис
10 травня 2023 10:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2023 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІНАТРОН - ГРУП"
#43371363
576 657,41
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 травня 2023 16:36
Електронний підпис
10 травня 2023 10:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2024 08:50
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2023 11:20
ду1 до 9091-36ВТ-П (оподаткування).pdf зміни до договору
29 серпня 2023 11:16
ДЦ до Дог. (2%).pdf зміни до договору
29 серпня 2023 11:16
ДЦ до Дог. (заг.сит.оподт.).pdf зміни до договору
29 серпня 2023 11:16
Електронний підпис укладений
31 травня 2023 10:35
9091-36ВТ-П від 30.05.2023.pdf укладений
31 травня 2023 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів, зміною системи оподаткування та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування
Номер договору про закупівлю: 9091-36ВТ-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 530 071,62
UAH