Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Олександр Слободян +380978024566 dpsmadtender1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2023 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2023 08:00 |
Очікувана вартість: | 371 592 535,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 715 925,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
(код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата виконаних робіт (послуг) проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 30 (тридцяти) календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. Ненадходження коштів з відповідного бюджету на реєстраційний рахунок Замовника для оплати послуг за цим договором, а також несвоєчасне їх перерахування органом державного казначейства Сторони визнають обставиною, що має місце не з вини Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2023 14:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2023 14:29 |
Додаток 3 до тендерної документації (проект договору ).docx | |
06 квітня 2023 14:29 |
Тендерна документація зі змінами від 06.04.2023.docx | |
06 квітня 2023 14:29 |
Додаток 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії, вимоги пункту 44 особливостей та інші вимоги) зі змінами.docx | |
06 квітня 2023 14:29 |
Перелік змін до ТД від 06.04.2023.docx | |
04 квітня 2023 16:40 |
Додаток 4 до тендерної документації (Протяжність автомобільних доріг ).docx | |
04 квітня 2023 16:40 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання).docx |
06 квітня 2023 14:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 квітня 2023 14:29 |
Додаток 3 до тендерної документації (проект договору ).docx
|
|||
06 квітня 2023 14:29 |
Тендерна документація зі змінами від 06.04.2023.docx
|
|||
06 квітня 2023 14:29 |
Додаток 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії, вимоги пункту 44 особливостей та інші вимоги) зі змінами.docx
|
|||
06 квітня 2023 14:29 |
Перелік змін до ТД від 06.04.2023.docx
|
|||
04 квітня 2023 16:40 |
Додаток 4 до тендерної документації (Протяжність автомобільних доріг ).docx
|
|||
04 квітня 2023 16:40 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
на рішення уповноваженої особи Замовника щодо неправомірного рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-04-04-010881-a,ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"(далі - Замовник), було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю «Проведення аварійних відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання в період дії воєнного стану автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області.
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕГО ЛТД» (надалі – ТОВ «МЕГО ЛТД») приймає участь у відповідній процедурі закупівлі та згідно умов тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Ми не погоджуємось з прийнятим Замовником рішенням про відхилення нашої Пропозиції та вважаємо прийняте Замовником рішення незаконним та таким, що порушує наші права.
У відхиленні нашої пропозиції (протокол розгляду пропозицій від 09.06.2023 № 97) був вказаний неіснуючий договір, а саме договiр №04/2023-09-1111 вiд 11 квiтня 2023 року, що укладений мiж ТОВ «МЕГО ЛТД» та АТ ЛАДИЖИНСЬКИЙ ЗАВОД ЗБК.
У складі Пропозиції ТОВ «МЕГО ЛТД» наданий договір №04/2023-09-НП від 11.04.2023 р. з АТ ЛАДИЖИНСЬКИЙ ЗАВОД ЗБК.
Крім того, запит, що нібито був здійснений Замовником, за вихiдним №01-14-10-596-2023 до АТ ЛАДИЖИНСЬКИЙ ЗАВОД ЗБК не надходив, і відповідно АТ ЛАДИЖИНСЬКИЙ ЗАВОД ЗБК не міг підтвердити чи спростувати інформацію щодо господарських відносин з ТОВ «МЕГО ЛТД»
ТОВ «МЕГО ЛТД» хоче спростувати інформацію наведену в протоколі відхилення та підтвердити свою відповість вимогам Документації.
По-перше, нашим підприємством здійснено запит АТ ЛАДИЖИНСЬКИЙ ЗАВОД ЗБК на щодо отримання вищезгаданого листа
По-друге, 12 червня 2023 року, АТ ЛАДИЖИНСЬКИЙ ЗАВОД ЗБК надав відповідь нашому підприємству щодо господарських відносин з ТОВ «МЕГО ЛТД»
Враховуючи наведене, ми як учасник процедури даної закупівлі в повному обсязі підтвердили кваліфікаційний критерій, а саме - наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Враховуючи наведене, наша Пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з підстави наведеної у протоколі.
Відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням
Прийняте Замовником рішення є незаконним, прийнятим з порушенням норм чинного законодавства України та таким, що порушує права ТОВ «МЕГО ЛТД».
Враховуючи викладене, права та законні наші інтереси можуть бути захищення шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
ВИМАГАЄМО
1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. Скасувати Протокол розгляду пропозицій від 09.06.2023 № 97.
2.Визнати переможцем ТОВ «МЕГО ЛТД»
Згідно п. 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції, яка діяла на момент початку Процедури закупівлі) : «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям».
Замовником здійснено розгляд пропозиції ТОВ «МЕГО ЛТД», за результатами розгляду пропозицію вказаного учасника відхилено (протокол розгляду пропозицій №97 від 09.06.23).
На підтвердження інформації щодо дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків) учасником у складі Тендерної пропозиції надано договір укладений між ТОВ «МЕГО ЛТД» та АТ ЛАДИЖИНСЬКИЙ ЗАВОД ЗБК ( ЄДРПОУ 00131966), про надання послуг з користування майданчиком для тимчасового перебування спеціальної техніки та автотранспортних засобів для надання послуг з проведення аварійних відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання в період дії воєнного стану автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області.
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ», керуючись абз. 2 п.39 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції, яка діяла на момент початку Процедури закупівлі), 17.04.2023 за вихідним №01-14-10-596-2023 звернулось до АТ «ЛАДИЖИНСЬКИЙ ЗАВОД ЗБК» ( ЄДРПОУ 00131966) із запитом про підтвердження інформації наданої ТОВ «МЕГО ЛТД», щодо залучення майданчика для тимчасового перебування спеціальної техніки та автотранспортних засобів, розташованого за адресою Вінницька обл., Гайсинський р-н., м. Ладижин, вул. Наконечного, 184.
ПрАТ «ЛАДИЖИНСЬКИЙ ЗАВОД ЗЗБК» ( ЄДРПОУ 00131966) листом №1705/02 від 17 травня 2023 року ( з посиланням на за запит Замовника) повідомлено ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ» про відсутність господарський відносин із ТОВ «МЕГО ЛТД» ЄДРПОУ 34455332.
Враховуючи викладене, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" у складі своєї Пропозиції зазначило недостовірну інформацію, в частині наявності дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків) за адресою: Вінницька обл., Гайсинський р-н., м. Ладижин, вул. Наконечного, 184, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів.
Таким чином, Замовником правомірно відхилено пропозицію ТОВ «МЕГО ЛТД» у відповідності до підпункту 1 п. 41 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції, яка діяла на момент початку Процедури закупівлі) - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Скарги до процедури
Дата подання: 12 травня 2023 15:13
Дата подання: 12 червня 2023 11:23
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-24-000012 ● bf678d8b8125410a86a9098afc7db221
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 листопада 2023 13:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.11.2023 № 40-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 08.11.2023 № 003100-18/12934-2023, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 24.11.2023 № 40-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-04-04-010881-a 04.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-24 13:52:07
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Проведення аварійних відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання в період дії воєнного стану автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-04-010881-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-28 11:12:50
Відповідь на запитання
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на наступне запитання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – замовником зазначено в Додатку № 2 до тендерної документації та в Додатку № 3 до тендерної документації, в яких зокрема зазначено, що якість повинна відповідати ДСТУ Б В.2.7-119:2011, НПАОП 63.21-1.01-09, П Г.1-218-113:2009, П Г.1 -218-118:2005, ДСТУ 3587-97, ДСТУ 4100:2014, ДСТУ 8853:2019, СОУ 42.1-37641918-035:2018, МВ 03450778-736:2014, СОУ 42.1-37641918- 035:2018, ДСТУ 8747:2017, ДБН А.3.1-5, СОУ 45.2-00018112-028:2008, ДСТУ –Н Б В.3.2-5:2016, ДСТУ Б В.2.7-119:2011
Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07 жовтня 2022 року № 753 та затвердженого дефектного акту на Проведення аварійних відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання в період дії воєнного стану автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області.
За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі складає: 371 592 535,00 грн. разом з ПДВ.
Закупівля оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу - 04 квітня 2023 року. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), оприлюднено 04 квітня 2023 року.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-29 16:34:54
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Проведення аварійних відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання в період дії воєнного стану автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-04-010881-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Чому договір, укладений з ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" 10.07.2023 № 2-Е на закупівлю «Проведення аварійних відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання в період дії воєнного стану автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області», опубліковано в електронній системі закупівель 01.09.2023 (на тридцять дев’ятий робочий день)?
Пояснення/інформацію з долученням підтвердних документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-04 11:49:42
Відповідь на запитання
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на наступне запитання:
Чому договір, укладений з ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" 10.07.2023 № 2-Е на закупівлю «Проведення аварійних відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання в період дії воєнного стану автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області», опубліковано в електронній системі закупівель 01.09.2023 (на тридцять дев’ятий робочий день)?
За результатом проведення процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-04-010881-a) 10.07.2023 замовником з ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" укладено договір № 2-Е. Того ж дня замовником самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднено в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом України "Про публічні закупівлі" договір про закупівлю та всі додатки до нього. Підтвердженням вчасного оприлюднення договору слугує накладений уповноваженою особою кваліфікований електронний підпис (дата накладення 10.07.2023), а також те, що вже 14.07.2023 оприлюднено в електронній системі закупівель додаткову угоду до укладеного договору, так як без оприлюднення договора про закупівлю в електронній системі закупівель неможливо оприлюднити зміни до нього. В зв"язку з тим, що Державне підприємство "Служба місцевих автомобільних доріг" не є адміністратором електронної системи закупівель, замовник не може надати пояснення з яких саме технічних проблем некоректно відображається дата оприлюднення вищевказаного договіру в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-04 17:08:47
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Проведення аварійних відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання в період дії воєнного стану автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-04-010881-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Замовником на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 29.11.2023 року в підтвердження надано скрін-шот інформації по договору з електронного майданчику, на якому зареєстрований Замовник, який не відповідає процедурі закупівлі «Проведення аварійних відновлювальних робіт та експлуатаційного утримання в період дії воєнного стану автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області», відповідно, не може слугувати підтвердженням наданого Замовником пояснення.
Враховуючи зазначене просимо надати документальне підтвердження публікації у встановлені строки договору по даній закупівлі (договір від 10.07.2023 № 2-Е) .
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-06 13:04:22
Відповідь на запитання
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь запитання:
В підтвердження оприлюднення у встановлені строки договору від 10.07.2023 № 2-Е замовником надано пояснення про те, що, при публікації договору, уповноваженою особою накладено на договір кваліфікований електронний підпис 10.07.2023 ( дата підписання договору). Функціонал авторизованого електронного майданчика передбачає те, що накладення кваліфікованого електронного підпису є фінальною стадіє оприлюднення договору про закупівлю (після накладення кваліфікованого електронного підпису договір оприлюднюється "автоматично"). Дату накладення кваліфікованого електронного підпису Західний офіс Держаудитслужби ( обл.) може самостійно перевірити на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Також в звіті про результати проведення процедури закупівлі зазначена дата укладення договору про закупівлю - 10 липня 2023. В додаток до вищевказаного, на підтвердження оприлюднення у встановлені строки договору від 10.07.2023 № 2-Е, свідчать надіслані на E-mail уповноваженої особи повідомлення від адміністратора авторизованого електронного майданчика про успішне завантаження договору.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
278 690 000,00
UAH з ПДВ
|
278 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" |
321 055 920,00
UAH з ПДВ
|
321 055 920,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" |
332 884 537,00
UAH з ПДВ
|
332 884 537,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ЕНЕРГЕТИЧНО - ДОРОЖНЄ БУДІВНИЦТВО " |
360 444 759,00
UAH з ПДВ
|
360 444 759,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Рішення скасоване |
278 690 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2023 12:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 травня 2023 15:35
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" #34455332 |
Рішення скасоване |
321 055 920,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2023 12:33
|
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Відхилено |
278 690 000,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2023 13:29
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" #34455332 |
Відхилено |
321 055 920,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2023 13:37
|
|
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" #32054743 |
Переможець |
332 884 537,00
UAH з ПДВ
|
03 липня 2023 10:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2023 12:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2024 13:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2024 11:47
|
Додаткова угода № 24 від 30 квітня 2024 року.PDF | зміни до договору |
14 травня 2024 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2024 09:03
|
ДУ 23 від 25_04_2024.pdf | зміни до договору |
26 квітня 2024 09:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2024 11:20
|
Додаткова угода № 22 від 28 березня 2024 року.pdf | зміни до договору |
28 березня 2024 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2024 09:22
|
додаткова угода № 21 від 09 лютого 2024 року.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2024 09:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 лютого 2024 11:00
|
Додаткова угода №20 від 05 лютого 2024 року.pdf | зміни до договору |
05 лютого 2024 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 січня 2024 10:35
|
Додаткова угода №19.PDF | зміни до договору |
24 січня 2024 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 17:47
|
Додаткова угода № 18 від 26 грудня 2023 року.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 17:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 13:59
|
Додаткова угода № 17 від 22 грудня 2023 року.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 13:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 11:31
|
Додаткова угода № 16 від 20 грудня 2023 року.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 13:27
|
додатковау угода № 15 від 15.12.2023 року.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 13:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 13:13
|
додаткова угода № 14 від 14.12.2023 року.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 13:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 13:58
|
ДУ 13 від 11_12_23.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 11:17
|
ДУ 12 від 08_12_2023 до 2_Е.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2023 12:45
|
ДУ 11 від 04.12.2023 до договору 2-Е.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2023 12:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2023 11:21
|
ДУ 10 від 01.12.23 до Дог 2-Е.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2023 11:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 жовтня 2023 11:43
|
Додаткова угода №9 від 27 жовтня 2023 року.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2023 11:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2023 16:07
|
Додаткова угода № 8 від 17 жовтня 2023 року.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2023 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2023 14:31
|
Додаткова угода № 7 від 10 жовтня 2023 року.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2023 14:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2023 10:38
|
Додаткова угода № 6 від 28 вересня 2023 року.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2023 10:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2023 15:55
|
Додаткова угода № 5 від 25 вересня 2023 року.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2023 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2023 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 12:42
|
договір 2-Е від 10.07.23.pdf | укладений |
01 вересня 2023 12:42
|
Додаткова угода № 4 від 01 вересня 2023 року.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2023 12:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 серпня 2023 16:08
|
Додаткова угода № 3 від 28 серпня 2023 року.pdf | зміни до договору |
28 серпня 2023 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2023 16:30
|
ДУ 2 від 19.07.23.PDF | зміни до договору |
20 липня 2023 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2023 10:54
|
ДУ 1 від 14.07.23.PDF | зміни до договору |
14 липня 2023 10:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладено пункт 3.1 Розділу 3 Ціна договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладено п 3.1 Розділу 3 Ціна договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладено п 3.1 Розділу 3 Ціна договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 3 від 28 серпня 2023 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладено пункт 3.1. Розділу 3. Ціна договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 4 від 01 вересня 2023 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладено пункт 3.1. Розділу 3. Ціна договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 5 від 25 вересня 2023 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 6 від 28 вересня 2023 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 7 від 11 жовтня 2023 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 8 від 17 жовтня 2023 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 9 від 27 жовтня 2023 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна договору в новій редакції, викладено додаток №1 Договірна ціна в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 12 від 08 грудня 2023 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна договору в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 2-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 14 від 14 грудня 2023 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 15 від 15 грудня 2023 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 16 від 20 грудня 2023 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 17 від 22 грудня 2023 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 18 від 26 грудня 2023 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладено пункт 10.1. розділу 10. Дія Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення суми договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми договору зазначеної в пункті 3.1. Розділу ІІІ договору |
Номер договору про закупівлю: | 2-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 20 від 05 лютого 2024 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення суми договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми договору зазначеної в пункті 3.1. Розділу ІІІ договору |
Номер договору про закупівлю: | 2-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21 від 09 лютого 2024 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 22 від 28 березня 2024 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення пункту 3.1. Розділу 3. Ціна договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 2-Е |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 24 від 30 квітня 2024 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |