Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з топографо-геодезичного знімання та аерофотографування з подальшим виготовленням із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі топографічної основи масштабу 1:2000 міста Сквира Білоцерківського району Київської області та масштабу 1:10 000 Сквирської міської ради (територіальної громади) Білоцерківського району Київської області з внесенням отриманих графічних матеріалів до геоінформаційного порталу. Розробка генерального плану міста Сквира (коригування) та плану зонування території міста Сквира, в цифровому та графічному форматі із застосуванням геоінформаційних технологій з внесенням отриманих графічних матеріалів до геоінформаційного порталу.
Очікувана вартість
6 750 000,00 UAH
UA-2023-04-04-008300-a ● 1a073fcb2c4c4315a671c54130ff14f4
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сквирська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04054961 |
Вебсайт: | http://skvira-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 09001, Україна , Київська обл., місто Сквира, вулиця Богачевського, 28 |
Контактна особа: |
Руцька Марія Ростиславівна +380456853605 09000skvira@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2023 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 6 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції, що складає: 80 000,00 (вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 121 (сто двадцять оодного) дня із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вид забезпечення: електронна банківська гарантія. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено кваліфікованого електронного підпису (КЕП/УЕП). При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав кваліфікованого електронного підпису (КЕП/УЕП). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі одночасно з тендерною пропозицією. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк (про що учасником надається відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції). Гарантія має бути безумовною та не може бути відкликана протягом строку її дії, про що зазначається в гарантії. Гарантія повинна відповідати вимогам чинного законодавства. Електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або супроводжується банківською гарантією, на якій цифровий підпис відсутній або не може бути перевірений, - замовником не розглядається та відхиляється як невідповідна умовам. Ненадання учасником будь-якого документу, який передбачений вимогами цього пункту документації, або надання його у вигляді, що не відповідає його умовам, буде розцінене Замовником як «ненадання тендерного забезпечення» та «невідповідність пропозиції учасника вимогам документації», що призведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника процедури закупівлі (надати лист-згоду учасника). Замовник визначає основні умови, які маються бути відображені в Гарантії: - гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми (часткова або неповна сплата – заборонені). - валюта гарантій: гривня. - гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою, без подання будь-яких інших документів (крім вимоги) або виконання будь-яких інших умов (зазначити в гарантії). - строк сплати за гарантією має становити 5 (п’ять) банківських днів від дня отримання гарантом вимоги бенефіціара. Повноваження особи, яка підписала банківську гаранію мають бути документально підтвердженні відповідно до законодавства (наприклад протокол/довіреність/рішення засновників тощо) із чітким вкзанням права права такої особи підписувати банківські гарантії (відповідні документи надаються у складі тендерної пропозиції). Інформація для оформлення банківської гарантії: Сквирська міська рада, код ЄДРПОУ - 04054961; Україна, 09001, Київська обл., Білоцерківський р-н, місто Сквира, вул. Карла Болсуновського, будинок 28. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 80000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з топографо-геодезичного знімання та аерофотографування з подальшим виготовленням із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі топографічної основи масштабу 1:2000 міста Сквира Білоцерківського району Київської області та масштабу 1:10 000 Сквирської міської ради (територіальної громади) Білоцерківського району Київської області з внесенням отриманих графічних матеріалів до геоінформаційного порталу. Розробка генерального плану міста Сквира (коригування) та плану зонування території міста Сквира, в цифровому та графічному форматі із застосуванням геоінформаційних технологій з внесенням отриманих графічних матеріалів до геоінформаційного порталу.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09001, Україна, Київська область, Сквирська територіальна громада, Сквирська міська рада
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2023 19:39 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2023 19:02 |
перелік змін.docx | |
10 квітня 2023 19:02 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
04 квітня 2023 14:58 |
Тендерна документація.docx |
10 квітня 2023 19:39 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 квітня 2023 19:02 |
перелік змін.docx
|
|||
10 квітня 2023 19:02 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||
04 квітня 2023 14:58 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 06 квітня 2023 14:06
Дата відповіді: 09 квітня 2023 16:00
Добрий день! Шановний замовнику, відповідно до Закону України "Про регулювання містобудівної документації", Стаття 17. Генеральний план населеного пункту, у п. 2. "Генеральний план населеного пункту розробляється у формі електронного документа, формат якого визначається Кабінетом Міністрів України, та підписується кваліфікованими електронними підписами відповідальними особами, які його розробили, - архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, та сертифікованим інженером-землевпорядником". В Законі України "Про землеустрій", Стаття 26. Замовники і розробники документації із землеустрою, розробниками документації із землеустрою є: юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою, а також відповідно до частини 4 ціє статті :Розробником комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території є суб’єкт господарювання, що відповідає критеріям, визначеним частиною другою цієї статті, та відповідно до закону може розробляти містобудівну документацію. Відповідно до Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" встановлено, що суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності (стаття 5 Закону): юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Отже, відповідно до чинного законодавства України виконавцями топографо-геодезичних робіт, містобудівної документації є суб'єкти господарювання, в яких за основним місцем роботи повинні бути лише один сертифікований архітектор, один сертифікований землевпорядник та один сертифікований інженер -геодезист. Тому просимо внести зміни до тендерної документації в частині дискримінаційних вимог, а саме щодо працевлаштування всих працівників за основним місцем роботи , та додати що працівники можуть працювати за цивільно-правовими договорами та за сумісництвом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Згідно з вашою Вимогою, Замовник публічної закупівлі повідомляє, що не згоден з нею та вважає її безпідставною та необґрунтованою. Це через те, що тендерна документація створена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", містить вимоги, які є стандартними та об'єктивними, і на які є поширеними в практиці закупівель, зокрема в сфері топографо-геодезичної діяльності та містобудування.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг), а також Замовник встановлює вимоги та кваліфікаційні критерії для забезпечення належного виконання робіт чи надання необхідних послуг, що у даному випадку стосується надання послуг у сфері землеустрою.
Відповідно до частини 1 та 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до ст. 26 ЗУ «Про землеустрій», розробниками документації із землеустрою є:
юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою;
фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Відповідно до ст. 5-1 ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт (крім топографо-геодезичних та картографічних робіт при здійсненні землеустрою).
Згідно закону від 22.05.2003 № 858-IV розробником комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території є суб’єкт господарювання, що відповідає вищевказаним критеріям та відповідно до закону може розробляти містобудівну документацію».
Замовник зауважує, що норми, наведені в документі, визначають основні положення щодо суб'єктів землевпорядної, топографо-геодезичної і картографічної діяльності, і мають диспозитивний характер. У цілому ці норми не забороняють суб'єктам топографо-геодезичної і картографічної діяльності мати більше обов'язкових фахівців, ніж передбачено основним місцем роботи.
Крім того, замовник зауважує, що за відсутності заборон з боку законодавства, він має право самостійно визначати предмет закупівлі або частину предмета закупівлі (лот), на які можуть бути подані тендерні пропозиції. Вимоги щодо цього предмета визначаються замовником в тендерній документації, включаючи наявність у потенційного учасника на участь у процедурі закупівлі працівників з відповідною кваліфікацією, їх кількість та досвід/стаж, з урахуванням обсягів та специфіки технічного завдання даної закупівлі.
У відповідності до ч. 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено перелік відомостей, які мають бути зазначені у тендерній документації, і Замовником цей перелік дотримано. Враховуючи ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Детально вивчивши питання, замовник вважає за необхідне звернути вашу увагу на Рішення АМКУ №4474-р/пк-пз від 07.07.2017 та на Постанову Київського апеляційного адміністративного суду по справі 826/9149/17 від 05.06.2018, якими підтверджується позиція щодо правомірності встановлення в Тендерній документації вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.
Для того, щоб переконатись, що послуги будуть надані висококваліфікованим персоналом, важливо, щоб у потенційного виконавця робіт були працівники відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом. Крім того, замовник вимагає, щоб після виконання послуг були надані цифрові векторні набори геопросторових даних у вигляді електронних файлів у векторному поданні у файловій базі згідно з законодавством. Для цього потрібні профільні спеціалісти, такі як інженери-геоінформатики або інженери з комп’ютерних систем, які мають відповідні знання та досвід. Таким чином, необхідність у такому спеціалісті прямо випливає з технічного завдання.
Замовник вважає, що виконання послуг із залученням мінімальної кількості працівників, враховуючи об’єм послуг, може призвести до ускладнень через недостачу відповідних фахівців, труднощів у виконанні послуги за договором через виконання послуги мінімальною кількістю працівників, можливі ризики поспішної роботи, а як наслідок, не якісно виконаних тих чи інших етапів, а отже, порушення умов договору, що може призвести до ненадання послуг/неналежно наданих послуг за договором та/або розірвання договору про закупівлю.
З урахуванням вищевикладеного, замовник не вбачає елементів дискримінації у визначених вимогах наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг, що є предметом закупівлі, в тому числі наявність (за основним місцем роботи на відповідних посадах): не менше двох сертифікованих архітекторів із чинним сертифікатом за видом робіт «розроблення містобудівної документації»; не менше трьох архітекторів, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору; одного інженера-геоінформатика (інженера з комп’ютерних систем); два сертифіковані інженери-геодезисти; чотири працівники (інженери-землевпорядники/інженери геодезисти) із землевпорядною або геодезичною вищою освітою (диплом спеціаліста або магістра); працівники з вищою освітою, а також відповідним сертифікатом про проходження навчання/семінару/курсів по роботі в ArcGIS або «аналог» - не менше 1-ї особи; не менше одного юриста із вищою освітою.
Замовник не встановлює обмеження до учасників, які можуть виконати необхідний обсяг робіт із залученням більшої кількості працівників. Вимога замовника щодо кількісного складу працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, враховуючи обсяги закупівлі, є цілком обґрунтованими, а отже є прозорою в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Згідно з вашою Вимогою, Замовник публічної закупівлі повідомляє, що не згоден з нею та вважає її безпідставною та необґрунтованою. Це через те, що тендерна документація створена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", містить вимоги, які є стандартними та об'єктивними, і на які є поширеними в практиці закупівель, зокрема в сфері топографо-геодезичної діяльності та містобудування.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг), а також Замовник встановлює вимоги та кваліфікаційні критерії для забезпечення належного виконання робіт чи надання необхідних послуг, що у даному випадку стосується надання послуг у сфері землеустрою.
Відповідно до частини 1 та 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до ст. 26 ЗУ «Про землеустрій», розробниками документації із землеустрою є:
юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою;
фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою.
Відповідно до ст. 5-1 ЗУ «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт (крім топографо-геодезичних та картографічних робіт при здійсненні землеустрою).
Згідно закону від 22.05.2003 № 858-IV розробником комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади, генерального плану населеного пункту, детального плану території є суб’єкт господарювання, що відповідає вищевказаним критеріям та відповідно до закону може розробляти містобудівну документацію».
Замовник зауважує, що норми, наведені в документі, визначають основні положення щодо суб'єктів землевпорядної, топографо-геодезичної і картографічної діяльності, і мають диспозитивний характер. У цілому ці норми не забороняють суб'єктам топографо-геодезичної і картографічної діяльності мати більше обов'язкових фахівців, ніж передбачено основним місцем роботи.
Крім того, замовник зауважує, що за відсутності заборон з боку законодавства, він має право самостійно визначати предмет закупівлі або частину предмета закупівлі (лот), на які можуть бути подані тендерні пропозиції. Вимоги щодо цього предмета визначаються замовником в тендерній документації, включаючи наявність у потенційного учасника на участь у процедурі закупівлі працівників з відповідною кваліфікацією, їх кількість та досвід/стаж, з урахуванням обсягів та специфіки технічного завдання даної закупівлі.
У відповідності до ч. 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено перелік відомостей, які мають бути зазначені у тендерній документації, і Замовником цей перелік дотримано. Враховуючи ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Детально вивчивши питання, замовник вважає за необхідне звернути вашу увагу на Рішення АМКУ №4474-р/пк-пз від 07.07.2017 та на Постанову Київського апеляційного адміністративного суду по справі 826/9149/17 від 05.06.2018, якими підтверджується позиція щодо правомірності встановлення в Тендерній документації вимог щодо наявності працівників відповідної кваліфікації.
Для того, щоб переконатись, що послуги будуть надані висококваліфікованим персоналом, важливо, щоб у потенційного виконавця робіт були працівники відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом. Крім того, замовник вимагає, щоб після виконання послуг були надані цифрові векторні набори геопросторових даних у вигляді електронних файлів у векторному поданні у файловій базі згідно з законодавством. Для цього потрібні профільні спеціалісти, такі як інженери-геоінформатики або інженери з комп’ютерних систем, які мають відповідні знання та досвід. Таким чином, необхідність у такому спеціалісті прямо випливає з технічного завдання.
Замовник вважає, що виконання послуг із залученням мінімальної кількості працівників, враховуючи об’єм послуг, може призвести до ускладнень через недостачу відповідних фахівців, труднощів у виконанні послуги за договором через виконання послуги мінімальною кількістю працівників, можливі ризики поспішної роботи, а як наслідок, не якісно виконаних тих чи інших етапів, а отже, порушення умов договору, що може призвести до ненадання послуг/неналежно наданих послуг за договором та/або розірвання договору про закупівлю.
З урахуванням вищевикладеного, замовник не вбачає елементів дискримінації у визначених вимогах наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг, що є предметом закупівлі, в тому числі наявність (за основним місцем роботи на відповідних посадах): не менше двох сертифікованих архітекторів із чинним сертифікатом за видом робіт «розроблення містобудівної документації»; не менше трьох архітекторів, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору; одного інженера-геоінформатика (інженера з комп’ютерних систем); два сертифіковані інженери-геодезисти; чотири працівники (інженери-землевпорядники/інженери геодезисти) із землевпорядною або геодезичною вищою освітою (диплом спеціаліста або магістра); працівники з вищою освітою, а також відповідним сертифікатом про проходження навчання/семінару/курсів по роботі в ArcGIS або «аналог» - не менше 1-ї особи; не менше одного юриста із вищою освітою.
Замовник не встановлює обмеження до учасників, які можуть виконати необхідний обсяг робіт із залученням більшої кількості працівників. Вимога замовника щодо кількісного складу працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, враховуючи обсяги закупівлі, є цілком обґрунтованими, а отже є прозорою в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Звуження кола потенційних учасників
Дата подання: 06 квітня 2023 17:25
Дата відповіді: 09 квітня 2023 16:03
Доброго дня, просимо привести у відповідність до чинного законодавства ДОДАТОК №1 до Тендерної документації та усунути дискримінаційні вимоги ( що значно звужують коло потенційних учасників) щодо років виконання аналогічних договорів: 2020-2021 рр. Адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель визначає дану вимогу дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання (Наприклад , в закупівлі UA-2020-12-18-015905-c).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Згідно з вашою Вимогою, Замовник публічної закупівлі повідомляє, що не згоден з нею та вважає її безпідставною та необґрунтованою. Це через те, що тендерна документація створена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", містить вимоги, які є стандартними та об'єктивними, і на які є поширеними в практиці закупівель, зокрема в сфері топографо-геодезичної діяльності та містобудування.
Можливість встановлення Замовником вимог щодо наявності документально підтвердженого досвіду відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Встановлення зазначеного критерію є правом, а не обов’язком замовника.
Перелік та особливості документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів, закріплюючих здійснення публічних закупівель. Закон не визначає точної вартості, періоду та кількості договорів, але в той же час не містить жодних заборон та не виключає права Замовника самостійно встановити такі обмеження. Тобто, Закон не обмежує Замовника у можливості конкретизації, який саме має бути аналогічний договір. Жодний нормативний акт не містить чіткої вказівки, щодо методології чи механізму встановлення критеріїв до підтвердження аналогічного договору, тобто досвіду Учасника. Замовник керується виключно рекомендаціями Уповноваженого органу та напрацьованою за роки практикою під час встановлення цього кваліфікаційного критерію.
У листі Мінекономрозвитку від 07 лютого 2017 року № 3302-06/3812-06 зазначено, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, та з дотриманням законодавства в цілому.
Так, зважаючи на великий обсяг послуг, що передбачені Технічним завдання, є обґрунтованою необхідність надання підтверджуючих документів, щодо виконання аналогічних договорів в певній кількості та за період останніх років, оскільки це дає можливість замовнику бути впевненим в тому, що учасники мають необхідний досвід та знання в сфері наданні послуг згідно предмета закупівлі. Знання, навички та уміння набуваються, розширюються та удосконалюються з кожним новим, в чомусь унікальним проектом робіт/надання послуг. Це і є процес накопичення досвіду. Тому досвід не може розглядатися як питання факту. Досвід – це питання рівня, міри.
Встановлення кваліфікаційної вимоги щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів у вказаній в тендерній документації кількості, виходить з того, що загальний обсяг виконаних учасником робіт, який є співставним з обсягом робіт за процедурою закупівлі, можна вважати найбільш відповідним критерієм для забезпечення Замовнику впевненості у достатньому досвіді учасника і якісному виконанні робіт за Процедурою закупівлі та ефективного використання Замовником коштів, яке Замовник зобов'язаний забезпечити. Менша кількість виконання аналогічних договорів за попередні роки лише збільшуватиме ризики невідповідності досвіду учасника, тобто рівня його знань, умінь, навичок тощо, масштабу тих завдань, які потрібно виконати відповідно до предмету закупівлі, проте не усуватиме ризику претензій до таких вимог на будь якому їх рівні і збільшуватиме ризики неефективності витрачання коштів.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Згідно з вашою Вимогою, Замовник публічної закупівлі повідомляє, що не згоден з нею та вважає її безпідставною та необґрунтованою. Це через те, що тендерна документація створена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", містить вимоги, які є стандартними та об'єктивними, і на які є поширеними в практиці закупівель, зокрема в сфері топографо-геодезичної діяльності та містобудування.
Можливість встановлення Замовником вимог щодо наявності документально підтвердженого досвіду відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Встановлення зазначеного критерію є правом, а не обов’язком замовника.
Перелік та особливості документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів, закріплюючих здійснення публічних закупівель. Закон не визначає точної вартості, періоду та кількості договорів, але в той же час не містить жодних заборон та не виключає права Замовника самостійно встановити такі обмеження. Тобто, Закон не обмежує Замовника у можливості конкретизації, який саме має бути аналогічний договір. Жодний нормативний акт не містить чіткої вказівки, щодо методології чи механізму встановлення критеріїв до підтвердження аналогічного договору, тобто досвіду Учасника. Замовник керується виключно рекомендаціями Уповноваженого органу та напрацьованою за роки практикою під час встановлення цього кваліфікаційного критерію.
У листі Мінекономрозвитку від 07 лютого 2017 року № 3302-06/3812-06 зазначено, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, та з дотриманням законодавства в цілому.
Так, зважаючи на великий обсяг послуг, що передбачені Технічним завдання, є обґрунтованою необхідність надання підтверджуючих документів, щодо виконання аналогічних договорів в певній кількості та за період останніх років, оскільки це дає можливість замовнику бути впевненим в тому, що учасники мають необхідний досвід та знання в сфері наданні послуг згідно предмета закупівлі. Знання, навички та уміння набуваються, розширюються та удосконалюються з кожним новим, в чомусь унікальним проектом робіт/надання послуг. Це і є процес накопичення досвіду. Тому досвід не може розглядатися як питання факту. Досвід – це питання рівня, міри.
Встановлення кваліфікаційної вимоги щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів у вказаній в тендерній документації кількості, виходить з того, що загальний обсяг виконаних учасником робіт, який є співставним з обсягом робіт за процедурою закупівлі, можна вважати найбільш відповідним критерієм для забезпечення Замовнику впевненості у достатньому досвіді учасника і якісному виконанні робіт за Процедурою закупівлі та ефективного використання Замовником коштів, яке Замовник зобов'язаний забезпечити. Менша кількість виконання аналогічних договорів за попередні роки лише збільшуватиме ризики невідповідності досвіду учасника, тобто рівня його знань, умінь, навичок тощо, масштабу тих завдань, які потрібно виконати відповідно до предмету закупівлі, проте не усуватиме ризику претензій до таких вимог на будь якому їх рівні і збільшуватиме ризики неефективності витрачання коштів.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "АРХІЗЕМ УКРАЇНА" |
6 690 000,00
UAH з ПДВ
|
6 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "АРХІЗЕМ УКРАЇНА" #43759207 |
Переможець |
6 690 000,00
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2023 10:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 квітня 2023 08:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дод.угода 4.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2024 10:00
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2024 14:42
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
29 березня 2024 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2024 13:54
|
Дод.уг 2.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2024 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2023 13:37
|
Дод.уг._1.PDF | зміни до договору |
02 жовтня 2023 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2023 14:12
|
Договір | укладений |
28 квітня 2023 14:10
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з топографо-геодезичного знімання та аерофотографування з подальшим виготовленням із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі топографічної основи масштабу 1:2000 міста Сквира Білоцерківського району Київської області та масштабу 1:10 000 Сквирської міської ради (територіальної громади) Білоцерківського району Київської області з внесенням отриманих графічних матеріалів до геоінформаційного порталу. Розробка генерального плану міста Сквира (коригування) та плану зонування території міста Сквира, в цифровому та графічному форматі із застосуванням геоінформаційних технологій з внесенням отриманих графічних матеріалів до геоінформаційного порталу. | 1 | послуга |
6 690 000,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в розділ "Реквізити сторін" |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в розділ "Реквізити сторін" |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Набуття виконавцем статусу платника податку на додану вартість. Внести зміни до п.3.1 Договору та викласти в новій редакції:Ціна договору становить 6690000,00грн, з яких в 2023 році-4992218,00грн.без ПДВ,та в 2024 році-1697782,00грн.в т.ч.ПДВ-282963.67грн. |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку з технічними причинами-неможливістю завантажити документи у "Єдиний реєстр стратегічної екологічної оцінки" внесено зміни у додаток №2 "Календарний план" |
Номер договору про закупівлю: | 57 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з топографо-геодезичного знімання та аерофотографування з подальшим виготовленням із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі топографічної основи масштабу 1:2000 міста Сквира Білоцерківського району Київської області та масштабу 1:10 000 Сквирської міської ради (територіальної громади) Білоцерківського району Київської області з внесенням отриманих графічних матеріалів до геоінформаційного порталу. Розробка генерального плану міста Сквира (коригування) та плану зонування території міста Сквира, в цифровому та графічному форматі із застосуванням геоінформаційних технологій з внесенням отриманих графічних матеріалів до геоінформаційного порталу. | 1 |
6 690 000,00
UAH з ПДВ
|