Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення державної інвентаризації земель державної власності на території Одеської області
Очікувана вартість
1 026 000,00 UAH
UA-2023-04-04-008217-a a4f3888bf1bf45c2ae3e2d90e3679cbe
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Штефанич Максим Георгійович

+380979037940 buhgalteria_od@land.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держгеокадастру в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 39765871
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Космонавтів , Буд. 34
Контактна особа: Штефанич Максим Георгійович
+380979037940
buhgalteria_od@land.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2023 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2023 14:59
Очікувана вартість: 1 026 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 гектар
Проведення державної інвентаризації земель державної власності на території Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Космонавтів, буд.34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2023
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:55
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:55
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:55
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:55
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:55
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:55
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:55
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:55
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:55
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:55
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:55
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:55
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:55
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:55
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:55
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 квітня 2023 14:55

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

04 квітня 2023 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2023 14:55
Додаток 4_1.xls
04 квітня 2023 14:55
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-04-04-008217-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЛЕНД.КОМ", Код ЄДРПОУ:38922252
Дата подання: 07 квітня 2023 19:13
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику!
Ознайомившись з вимогами Тендерної документації на закупівлю: «Проведення державної інвентаризації земель державної власності на території Одеської області. Код за показником четвертої цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 71350000-6 — «Науково – технічні послуги в галузі інженерії» згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749.», маємо до Вас наступні вимоги:

1) У п. 1.1 Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога, що для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати довідку про наявність транспортних засобів (для перевезення працівників, обладнання, устаткування), а саме, наявність транспортних засобів (позашляховиків повнопривідних) не менше 3-х одиниць.
Своєю вимогою про наявність в учасника САМЕ позашляховиків повнопривідних у КІЛЬКОСТІ 3-Х ОДИНИЦЬ Замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Для надання послуг з проведення інвентаризації земель, в тому числі, для перевезення працівників, обладнання, устаткування під час надання послуг за предметом закупівлі, можна використати будь-які інші транспортні засоби. Для якісного та своєчасного надання даних послуг не обов’язково мати САМЕ позашляховики повнопривідні.
Ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Законом України «Про землеустрій», ні Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою» від 11.04.2013 № 255, ні жодним іншим профільним нормативно-правовим актом не передбачено, що виконавці робіт із землеустрою для перевезення працівників, обладнання, устаткування повинні мати саме позашляховики повнопривідні та саме у кількості 3-х одиниць.
Зазначена вимога Замовника є необґрунтованою та звужує коло потенційних учасників закупівлі виключно до тих, у кого в наявності є транспортні засоби (позашляховики повнопривідні) не менше 3-х одиниць, що є дискримінаційним по відношенню до інших досвідчених учасників, які для перевезення працівників, обладнання, устаткування використовують один або два транспортні засоби.
Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації шляхом викладення п. 1.1 «Транспортні засоби (для перевезення працівників, обладнання, устаткування» Додатку 2 у наступній редакції: «Транспортні засоби не менше 2-х одиниць».

2) У п. 3.1. Додатку 2 до Тендерної документації встановлена вимога, що для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту), необхідної для надання послуг з проведення державної інвентаризації земель, у якій підтвердити, зокрема, наявність НЕ МЕНШЕ 3 (ТРЬОХ) електронних тахеометрів.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вищезазначеною вимогою замовник свідомо звужує коло потенційних учасників закупівлі, до тих, які мають в наявності три електронні тахеометри, чим порушує чинне законодавство. Адже встановленою вимогою Замовник не дає змоги взяти участь у закупівлі кваліфікованим учасникам, які мають велику кількість успішно, якісно та своєчасно виконаних договорів, предметом яких є проведення інвентаризації земель, маючи при цьому в наявності менше ніж три електронні тахеометри.
До того ж, ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Законом України «Про землеустрій», ні Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою» від 11.04.2013 № 255, ні жодним іншим профільним нормативно-правовим актом не передбачено, що виконавці робіт із землеустрою повинні мати в наявності саме три електронні тахеометри.
Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації шляхом викладення п. 3.1. «Обладнання та матеріально-технічна база (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту), необхідна для надання послуги з проведення державної інвентаризації земель» Додатку 2, у наступній редакції:
«1. В довідці також повинна бути відображена в повному обсязі інформація про:
- наявність не менше 7 (семи) комп’ютерів;
- наявність не менше 3 (трьох) GPS приладів (приймачів);
- наявність не менше 2 (двох) електронних тахеометрів;
- наявність не менше ніж 1 (один) плотер формату А-0;
- наявність не менше ніж 1 (один) сканер формату А1-А0;
- наявність не менше ніж 5 (п’ять) принтерів;
- наявність не менше ніж 2(два) копіювальні апарати;
- джерело резервного альтернативного живлення;».

3) У Додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлена вимога, що: «Відповідно до статті 22 Закону України «Про охорону праці» і статті 36 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17 квітня 2019 р. № 337 учасники у складі своїх тендерних пропозицій подають документ, що виданий територіальним відділенням Держпраці або Фонду соціального страхування або іншого компетентного органу про наявність (з зазначенням кількості та характеру) або відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника, отриманий протягом 2021/2022 року».
Постановою КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17 квітня 2019 р. № 337 встановлено процедуру проведення розслідування та обліку і звітності у разі настання нещасних випадків.
У статті 22 ЗУ «Про охорону праці», на яку посилається Замовник, визначено, що роботодавець повинен організовувати розслідування та вести облік нещасних випадків, професійних захворювань і аварій відповідно до положення, що затверджується Кабінетом Міністрів України за погодженням з всеукраїнськими об'єднаннями профспілок (Постанова КМУ від 17 квітня 2019 р. № 337). За підсумками розслідування нещасного випадку, професійного захворювання або аварії роботодавець складає акт за встановленою формою, один примірник якого він зобов'язаний видати потерпілому або іншій заінтересованій особі не пізніше трьох днів з моменту закінчення розслідування.
Стаття 36 ЗУ «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» визначає щомісячні страхові виплати та інші витрати на відшкодування шкоди.
Отже, відповідно до нормативних актів, на які опирається Замовник у своїй тендерній документації, у випадку наявності нещасних випадків на підприємстві, дійсно проводиться розслідування таких нещасних випадків за участю, в тому числі, Держпраці та Фонду соціального страхування, складаються відповідні акти про наявність нещасних випадків з їх описом, вживаються заходи на усунення причин нещасних випадків, встановлюється відповідальність тощо.
Тобто, у випадку наявності нещасних випадків на підприємстві учасника, він (учасник) зможе надати документ, виданий компетентним на те органом, про наявність (з зазначенням кількості та характеру) нещасних випадків на даному підприємстві.
Обов’язок отримання документів про ВІДСУТНІСТЬ нещасних випадків на підприємстві учасника не встановлений жодним нормативним актом. У випадку їх відсутності учасник зможе надати лише довідку від компетентного з інформацією про те, що за певний період нещасні випадки на даному підприємстві не зареєстровані/ не зафіксовані тощо.
Додатково звертаємо увагу, що вимога про рік видачі вищезазначеного документу також є дискримінаційною, оскільки потенційний учасник, звернувшись до компетентного органу та отримавши відповідну інформацію про нещасні випадки, не буде відповідати вимогам тендерної документації, бо документи (довідка, лист тощо) буде датований 2023 роком.
Також зауважуємо, що 21 вересня 2022 року прийнято Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», яким передбачена реорганізація Фонду соціального страхування України та управління виконавчої дирекції Фонду, шляхом приєднання його (їх) до Пенсійного фонду України з 1 січня 2023 року. Пенсійний фонд України та його територіальні органи є правонаступниками Фонду соціального страхування України, його виконавчої дирекції, управлінь виконавчої дирекції Фонду та їх відділень.
Зважаючи на вищевикладене, просимо Вас внести зміни до Додатку 2 до тендерної документації, виклавши його п. 2.3 у наступній редакції: «Відповідно до статті 22 Закону України «Про охорону праці» і статті 36 Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” на виконання положень Постанови КМУ «Про затвердження Порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві» від 17 квітня 2019 р. № 337 учасники у складі своїх тендерних пропозицій подають документ, отриманий протягом 2021/2022/2023 року та виданий територіальним відділенням Держпраці або Фондом соціального страхування, або Пенсійним фондом України, або іншим компетентним органом про те, чи зареєстровані на підприємстві учасника нещасні випадки (з зазначенням кількості та характеру у разі їх наявності).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 квітня 2023 14:36
Шановний Учаснику!
На Вашу вимогу повідомляємо про наступне.
Відповідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі установлюються Замовником.
Вони допомагають замовнику пересвідчитися, що учасник може належно надати конкретні послуги чи виконати роботи, або ж вчасно доставити необхідні товари у потрібному Замовникові обсязі. На підтвердження кваліфікаційного критерію: наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник має надати інформацію визначену додатком 2 до тендерної документації та документи на підтвердження такого критерію:
документ, який засвідчує його право власності,
або договір оренди,
або інший документ, який засвідчить таке його право на МТБ.
Таким чином, вимоги не є дискримінаційними, не звужують коло учасників та не дискредитують Учасника, адже його не позбавлено можливості залучити орендоване обладнання.
Стосовно обгрунтування даної вимоги. Вимога обгрунтована сукупністю регіональних факторів (протяжністю регіону (понад 500 км), якістю покриття шляхів або відсутністю такого покриття на шляхах до об’єктів інвентаризації), наявним досвідом, яким підтверджено, що учасники, які відповідають зазначеним вимогам змогли у встановлені договором строки надати послуги.
З огляду на вище зазначене, встановлені критерії щодо наявності транспортних засобів (позашляховиків повнопривідних) не менше 3-х одиниць, не суперечать вимогам чинного законодавства та сприяють своєчасному отриманню послуг.
Вимогу не задоволено.
Відповідно ст.16 Закону, Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі установлюються Замовником.
Вони допомагають замовнику пересвідчитися, що учасник може належно надати конкретні послуги чи виконати роботи, або ж вчасно доставити необхідні товари у потрібному Замовникові обсязі. На підтвердження кваліфікаційного критерію: наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник має надати інформацію визначену додатком 2 до тендерної документації та документи на підтвердження такого критерію:
документ, який засвідчує його право власності,
або договір оренди,
або інший документ, який засвідчить таке його право на МТБ.
Таким чином, вимоги не є дискримінаційними, не звужують коло учасників та не дискредитують Учасника, адже його не позбавлено можливості залучити орендоване обладнання.
Твердження Учасника, що : «ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Законом України «Про землеустрій», ні Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою» від 11.04.2013 № 255, ні жодним іншим профільним нормативно-правовим актом не передбачено, що виконавці робіт із землеустрою повинні мати в наявності саме три електронні тахеометри», є некоректним, оскільки жодним із зазначених Учасником нормативно-правових актів не встановлено обмеження щодо зазначеної вимоги.
Об’єктами інвентаризації є також земельні ділянки із щільною забудовою (землі оборони) та з наявними обмеженнями (лінії електромереж, газопостачання, водоводу, каналізації , тощо). Відповідно до п. 7.4.1. Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98) (далі - Інструкція) тахеометричне знімання застосовують для створення планів невеликих ділянок, вузьких смуг (високовольтні лінії, траси різноманітних інженерних мереж і т.ін.). Відповідно до п. 7.4.2. Інструкції, тахеометричне знімання виконують електронними, авторедукційними, номограмними тахеометрами, оптичними теодолітами з встановленими на них світловіддалемірами або світловіддалемірними насадками і, як виняток, теодолітами.
Відповідно розділу 4.4. «GPS-спостереження» Інструкції, GPS-спостереження використовуються розвитку геодезичних мереж з урахуванням вимог:
- розташування пункту повинно бути в зоні безперешкодного огляду неба;
- відсутність поблизу пункту об'єктів, що відбивають радіосигнали від супутників (металеві споруди, огорожі, потужні радари, телепередавачі тощо).
Отже, наявність в Учасника електронних тахеометрів, відповідно до вимог Інструкції, є обов’язковим!
Вимога не задоволена
Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога надання документу про наявність або відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника не є дискримінаційною , оскільки будь-який учасник може надати такий документ.
Наявність такого документу підтверджує можливість учасника надавати послуги без збитків, завданих життю та здоров’ю працівників, які надають послуги, адже об’єктами інвентаризації є земельні ділянки розташовані в зоні впливу небезпечних чинників та об’єктів підвищеної небезпеки розташовані на поверхні землі або під нею.
З урахуванням вище зазначеного, не можемо задовольнити вимогу щодо виключення даного пункту.

Документи

10 квітня 2023 14:36
Відподіль

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2023 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ДП "Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою" 1 026 000,00
UAH з ПДВ
1 026 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 травня 2023 13:45
Електронний підпис
01 травня 2023 13:41
Дов_ренн_сть.pdf
01 травня 2023 13:41
Виписка 51300.pdf
01 травня 2023 13:41
БГ _0GO235053OD.pdf
01 травня 2023 13:41
Догов_р _0GO235053OD.pdf
01 травня 2023 13:41
Л_ценз_я.pdf
01 травня 2023 13:41
Довідка (3).pdf
01 травня 2023 13:41
Довідка.pdf (1).p7s
01 травня 2023 13:41
Довідка.pdf.p7s
01 травня 2023 13:41
Довідка (2).pdf
20 квітня 2023 20:47
Електронний підпис
20 квітня 2023 20:44
Гарантійний лист.pdf
09 квітня 2023 09:40
Електронний підпис
09 квітня 2023 09:38
Метрологія.pdf
09 квітня 2023 09:38
Статут МТБ БАНК.PDF.p7s.p7s
09 квітня 2023 09:38
Приказ Кралов МТБ.pdf.p7s.p7s
09 квітня 2023 09:38
Лист-згода 040.pdf.p7s.p7s
09 квітня 2023 09:38
Гарант_я 040.pdf.p7s.p7s
09 квітня 2023 09:38
Виписка.pdf.p7s.p7s
09 квітня 2023 09:38
Банківська гарантія.zip
09 квітня 2023 09:38
Проєкт договору.pdf
09 квітня 2023 09:38
Кошторис Ф 3-П.pdf
09 квітня 2023 09:38
Контракт з директором.pdf
09 квітня 2023 09:38
Довідка про ліцензії.pdf
09 квітня 2023 09:38
Гарантійний лист.pdf
09 квітня 2023 09:38
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДП "Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою"
#00702995
Рішення скасоване 1 026 000,00
UAH з ПДВ
02 травня 2023 14:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 квітня 2023 14:14
ДП "Одеський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою"
#00702995
Відхилено 1 026 000,00
UAH з ПДВ
02 травня 2023 14:50

Вимога про усунення невідповідностей

Законом України «Про публічні закупівлі», та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня дати його припинення або скасування», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, передбачено, що, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції ДП «Одеський науково- дослідний та проектний інститут землеустрою» за процедурою відкритих торгів з особливостями ID: «UA -2023-04-04-008217 виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - відповідно п. 5 розділу 1 тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи відповідальної за організації та проведення процедур закупівель у Головному управлінні Держгеокадастру в Одеській області, протокол від 04.04.2023 №4 (далі – тендерна документація), зазначено, що замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб — резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб-підприємців) — резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, робіт і послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності Постановою № 1178. Відповідно до частини другої статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами-підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб’єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним. Згідно пункту 10 частини першої статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 року № 1644-VII встановлена заборона здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом. Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, яким підтверджує, що не має вищезазначених ознак та не перебуває під дією вищезазначених спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації», але даний гарантійний лист ДП «Одеським науково- дослідним та проектним інститутом землеустрою». Вказаний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції відсутній. - згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації на підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учаснику – юридичній особі необхідно надати рішення про призначення керівника (оригінал або копія протоколу або іншого розпорядчого документу органу учасника до компетенції якого, згідно установчих документів, відноситься прийняття такого рішення або виписка/ витяг з нього) та наказ про призначення керівника (оригінал або копія), Учасник - ДП «Одеський науково - дослідний та проектний інститут землеустрою» у складі тендерної пропозиції надав наказ від 04.10.2019 № 73-ДП «Про призначення Петрушки В.М.», який містить посилання, як на одну з підстав його видачі - витяг з протоколу від 16.08.2019 № 5, але він в складі тендерної пропозиції відсутній. - додатком 2 до тендерної документації передбачено подання у складі тендерної пропозиції інформації про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій для надання послуг учасником за предметом закупівлі у відповідності до оголошення ID : «UA -2023-04-04-008217», зокрема щодо ліцензійного програмного забезпечення з підписом і печаткою учасника. Відповідна інформація надана учасником в складі тендерної пропозиції, проте, відсутні підпис та печатка учасника.

Документи

25 квітня 2023 14:47
Електронний підпис
25 квітня 2023 14:37
Протокол _6 від 25.04.23..pdf
18 квітня 2023 15:04
протокол

Документи

02 травня 2023 14:50
Електронний підпис
02 травня 2023 14:46
Протокол _7 від 01.05.23..pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій