Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Професійно технічне училище №5 м. Світловодськ |
Код ЄДРПОУ: | 05403381 |
Місцезнаходження: | 27501, Україна , Кіровоградська обл., Світловодськ, Приморська, 12 |
Контактна особа: |
Пахомова Анна Іванівна 380674967446 pahomova.anna@inbox.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2023 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2023 00:03 |
Очікувана вартість: | 240 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03110000-5: Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2023 21:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2023 23:00 |
Рішення зміни ТД.doc | |
05 квітня 2023 22:59 |
ТД соняшник.doc | |
04 квітня 2023 14:49 |
ТД соняшник.doc |
01 травня 2023 21:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
05 квітня 2023 23:00 |
Рішення зміни ТД.doc
|
||||||||||||
05 квітня 2023 22:59 |
ТД соняшник.doc
|
||||||||||||
04 квітня 2023 14:49 |
ТД соняшник.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Період достигання сорту в різних джерелах вказується різний. Від 105-110 днів до 115-118. Було обрано найбільш прийнятний строк достигання соняшику з метою можливості подання учасниками пропозицій щодо аналогів сорту "Сузука".
2. Кількість посівного матеріалу визначена досить конкретно - в кілограмах. На законодавчому рівні не зобов'язано замовників привязувати обсяги закупівлі до посівних одиниць.
Вимоги про усунення порушення
Протокольним рішенням уповноваженої особи №16 від 12 травня 2023 року було відхилено тендерну пропозицію (надалі ТП) ТОВ «ВІЛСАР Груп» на закупівлю насіння соняшника «Сузука» або еквівалент - ідентифікатор закупівлі - номер у Prozorro UA-P-2023-04-03-006021-b.
ТОВ «ВІЛСАР Груп» не погоджується з рішенням уповноваженої особи, оскільки такі дії Замовника порушують основоположні принципи публічних закупівель і суперечать принципу обов’язкової відповідності основному критерію торгів – ціні.
Основною причиною дискваліфікації вказано аномально низьку ціну тендерної пропозиції, яку нібито надав Учасник. ТОВ «ВІЛСАР Груп» повідомляє, що на наданий еквівалент соняшника «Сузука» вказано ринкову ціну. Важливо, що Уповноважена особа на власний розсуд непрофесійно визначила ціну пропозиції ТОВ «ВІЛСАР Груп» як аномально низьку ціну всупереч вимогам п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону та власній тендерній документації (надалі ТД).
У розділі V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації у п.3.1 чітко визначено «Згідно п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції» По перше, тендерна пропозиція ТОВ «ВІЛСАР Груп» менше за наступну пропозицію лише на 20,6% і лише на 24,7% від середньоарифметичного інших усіх пропозицій, по-друге – аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично. Так як електронна система не визначила пропозицію ТОВ «ВІЛСАР Груп» як аномально низьку ціну то і не було відповідної вимоги після якої надавася б термін для обгрунтування. Тобто ТОВ «ВІЛСАР Груп» не мав ні потреби ні можливості надати таке обгрунтування.
Інші підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІЛСАР Груп» не відповідають дійсності і свідчать про свідоме перекручення фактів і умисну дискваліфікацію Учасника з кращою ціною на користь інших учасників. Зокрема по тексту Протоколу №16:
п. 1. Гарантійного листа, складеного у довільній формі, стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною. – не відповідає дійсності - у складі тендерної пропозиції надано додаток №3 ЛИСТ-ГАРАНТІЯ (файл «Технічн хар-ки дист-гарантія ПТУ5.pdf»);
п. 2. Довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - наявний документ складено не за формою – складено за формою згідно ТД та додатково надано лист-рекомендацію;
п. 3. Інформаційної довідки складеної у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля – вказано у додатку №3 п.11;
п. 4. УЧАСНИК гарантує, що Товар належить йому на праві власності, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним в Україні законодавством. Гарантійний лист відсутній. – недостовірний висновок - Додаток №3 ЛИСТ-ГАРАНТІЯ п. 12.;
п. 5. Довідки про уповноважену особу учасника (для юридичних осіб), яка має право підпису тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі: (за формою) – в складі ТП надано довідку на уповноважену особу Додаток №4(1) складено відповідно до форми з ТД – файл «Довідка уповноваж особа ПТУ5.pdf»;
п. 6. Інформація в довільній формі щодо статусу учасника як платника податку (платник ПДВ, єдиного податку чи перебування на іншій системі оподаткування) – у складі ТП надано витяг платника ПДВ – файл «Витяг платник ПДВ (ВІЛСАР Груп).pdf»;
п. 7. Обгрунтування аномально низької ціни - див. вище.
При цьому усі вищеперелічені пункти протоколу №16 Уповноваженої особи мають формальний характер. У преамбулі Протоколу №16 Уповноважена особа вказала «Розглянувши результати закупівлі UA-P-2023-04-03-006021-b, пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЛСАР ГРУП" встановила невідповідність поданих документів вимогам законодавства» і відповідно Тендерної документації і згідно частини 16, статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель», чого Уповноваженою особою не було зроблено.
Таким чином, на підставі вищевикладеного, вважаємо рішення Замовника про дискваліфікацію – упередженим і таким, що не відповідає чинному законодавству та поданим документам тендерної пропозиції, і вимагаємо скасувати дискваліфікацію ТОВ «ВІЛСАР Груп» і визнати переможцем. У разі відмови Замовника залишаємо за собою право на звернення до відповідних компетентних органів про притягнення до відповідальності.
Учасником було завантажено в електронну систему Прозоро документ під назвою : Технічн хар-ки дист-гарантія ПТУ5.pdf. Даний документ вимагався тендерною документацією Замовника: Додаток 4 ,Інші вимоги Учасника пункт 6: «Лист – гарантія про відповідність пропозиції Учасника вимогам до предмета закупівлі, що визначені у Додатку 3». Тобто, Учасник ТОВ «ВІЛСТАР Груп» виконав дану вимогу та надав лист гарантію. ПРО ТЕ ТАКИЙ УЧАСНИК не надав гарантійні листи та довідки, що вимагались самим Додатком 3 вимогам до предмета закупівлі. Що фактично не відповідає вимогам предмету закупівлі . В додатку 3 чітко вказано: «надати довідку», «Надати гарантійний лист» та ін, чого не виконав Учасник.
Згідно тендерною документацією Замовника: Додаток 4 , Інші вимоги Учасника п.1 Учасник забовязаний надати довідку що підтверджує повноваження за формою :
№
Прізвище, ім’я, по-батькові
Посада
Підтверджуючий документ
Щодо підписання тендерної пропозиції
Щодо підписання договору за результатами закупівлі
Учасник надав довідку під назвою Довідка уповноваж особа ПТУ5.pdf, дана форма не відповідає встановленій формі Замовника.
У своїй скарзі Учасник посилається на ст 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» , дана норма не регулюється даним законом на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, і тому посилання на нього є не актуальним.
на підставі вищевикладеного, вирішено Вимогу відхилити
Згідно «Рішення уповноваженої особи з публічних закупівель ПТУ №5 м.Світловодськ від 12 травня 2023 р № 17» Пахомової А.І», далі «Рішення», Ви відхилили пропозицію ТОВ «АГРОВІО УКРАЇНА» по 4 підставам.
Відразу зауважимо, що всі «підстави» абсолютно не стосуються невідповідності запропонованого еквіваленту предмету закупівлі.
Так, згідно п.1 Рішення, дійсно, відсутня затребувана довідка, хоча, у разі Вашої дійсної зацікавленості у купівлі товару, до того ж, згідно частини 16, статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: «визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель»,
чого Вами не було зроблено.
Окрім того, зазначена вище норма Закону була введена в дію Законом України від 19.09.2019 No 114-ІХ “Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” та розроблялася, ураховуючи практику застосування закупівельного законодавства. Так, надання учаснику права на усунення невідповідностей протягом 24 годин дозволяє замовнику не відхиляти за невідповідності умовам тендерної документації ті тендерні пропозиції, які є найбільш економічно вигідними за результатами електронного аукціону, але містять незначні помилки (неточності), які не впливають на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі, а отже у такий спосіб може бути збережена найкраща ціна тендерної пропозиції, яка є найбільш економічно вигідною,
чого, також, Вами не було зроблено.
Далі, щодо п.2 Рішення – взагалі не відповідає дійсності, оскільки необхідний документ, (сторінка 33 файлу «Кваліфікаційні вимоги-АГРОВІО УКРАЇНА»: Протокол № 2 Загальних зборів учасників ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДКОРД» від 27 березня 2018 року» розділ «ПРИЙНЯЛИ РІШЕННЯ» п.8) – було завантажено, тому незрозуміла ця причина відмови.
Що стосується п.3 Рішення – також не відповідає дійсності, оскільки необхідний документ було надано, (а саме «ДОВІДКА щодо статусу учасника, як платника податку» - сторінка 46 файлу «Кваліфікаційні вимоги-АГРОВІО Україна», окрім того, окремо, був наданий Витяг з реєстру платників ПДВ для підтвердження.
Що стосується п.4 Рішення – також не відповідає дійсності, оскільки необхідний документ «ЛИСТ-ГАРАНТІЯ», про відповідність пропозиції Учасника вимогам до Вимоги до предмета закупівлі: код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03111300-5 Насіння соняшника – був наданий Замовнику, - стор.6 файлу «Тендерна пропозиція-АГРОВІО УКРАЇНА».
Підсумовуючи:
1.Ні одна, з перерахованих підстав Замовником, НЕ СТОСУЄТЬСЯ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЕКВІВАЛЕНТУ ТОВАРУ ЗАКУПІВЛІ.
2. підстава номер 1, згідно Рішення Замовника, не носить радикального характеру для відмови, згідно «частини 16, статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а, право про усунення невідповідностей, впродовж 24 годин, Замовником БУЛО ПРОІГНОРОВАНО І НЕ НАДАНО ВЗАГАЛІ.
3.інші три причини, як підстави для відмови – ВЗАГАЛІ, ВИКЛИКАЮТЬ ПОДИВ, ОСКІЛЬКИ НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ БУЛИ НАДАНІ, АЛЕ ЗАМОВНИК ЇХ ЧОМУСЬ «НЕ ПОБАЧИВ».
Також викликає щирий подив, час, що був необхідний для прийняття рішення, з моменту розкриття тендерних пропозицій – 6 травня 2023 року 00.00: а саме - 6 днів для першого учасника та 8 днів – 14 травня 2023 року 23:32 для ТОВ «АГРОВІО УКРАЇНА», і тут же, через 11 хвилин, о 23:43 14 травня 2023 року було визначено переможцем ТОВ "ТРАНСАГРОХІМ". І це все з урахуванням вимоги Замовника поставити Товар до 15 травня 2023 року.
Таким чином, на підставі вищевикладеного, вважаємо рішення Замовника про дискваліфікацію – УПЕРЕДЖЕНЕ ТА ТАКЕ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ ОБГРУНТОВАНИМ, ЗАКОНОДАВЧО ВИЗНАЧЕНИМ, ПІДСТАВАМ, а з огляду на те, що пропозиція ТОВ «АГРОВІО УКРАЇНА» економічно більш вигідна, а саме дешевша на 10630,74 грн – вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію та визнати ТОВ «АГРОВІО УКРАЇНА» переможцем.
У разі відмови Замовника – ТОВ «АГРОВІО УКРАЇНА» залишає за собою право на звернення до відповідних компетентних органів, щодо даної ситуації.
У своїй скарзі Учасник посилається на ст 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» , дана норма не регулюється даним законом на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, і тому посилання на нього є не актуальним.
Що стосується порушень Учасника:
1. Учасник не надав законність заключення договору, в тому числі не надавав рішення загальних зборів про надання повноважень директора на підписання договору, що становить 50% вартості чистих активів ТОВ та не надано довідку про розмір вартості чистих активів.
2. Що стосується не надання Учасником довідки по п.4, то зазначемо наступне:
Учасник надав ЛИСТ-ГАРАНТІЯ про відповідність пропозиції Учасника вимогам до предмета закупівлі: код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03111300-5 Насіння соняшника на сторінці 6. Проте така інформація скопійована Учасником та не містить гарантій. В додатку 3 Тендерної документації міститься інформація, що Учасник: «повинен надати», «гарантує», «має бути». Тобто, скопіювавши вимоги Замовника, Учасник таким чином не довів , що він гарантує відповідність всіх зазначених технічних вимог в Додатку 3, в тому числі п.4 Протоколу Уповноваженої особи №17.
Оскільки вищевказана інформація відстуня а дана вимога міститься Додатку 3 вимогам до предмета закупівлі. Що і фактично не відповідає вимогам предмету закупівлі .
На підставі вищевикладеного, пропозиція Учасника не відповідає технічним вимогам предмета закупівлі.
ВИМОГУ СКАРЖНИКА -ВІДХИЛИТИ.
У відповіді Ви посилаєтесь на те, що норми: «Не регулюються даним законом на період дії правового стану в Україні та протягом 90 днів, з дня його припинення або скасування, і тому посилання на нього є не актуальним.»
В такому випадку: яким правовим документом це підтверджується ? Надайте, будь-ласка, чітке посилання, документ, тощо.
Тому що посилання на відповідні норми є актуальними.
Так, згідно Листа 3323-04/22523-06 від 17.05.2023 МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ «Щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,
в частині «Щодо змін, внесених до Особливостей»:
«Інформуємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2022 № 471 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України” (далі – постанова № 471), яка має на меті забезпечити проведення ефективних публічних закупівель із застосуванням електронної системи закупівель в умовах дії правового режиму воєнного стану в Україні та набирає чинності через три дні з дня її опублікування, внесено низку змін до Особливостей.», а саме:
«Щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей»
«Згідно Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної
пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації
та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній
пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він
розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення
строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення
таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником
процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких
вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у
складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких
передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності
забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося
замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та
якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником
процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником
процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета
закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни
предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі
його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та
протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Особливості містять
розширену можливість для виправлення невідповідностей, що дозволяє
учаснику, у пропозиції якого наявні такі невідповідності, виправити їх для
збереження найбільш економічно вигідної пропозиції для замовника.
Поряд з цим, Особливостями встановлено вичерпний перелік підстав для
відхилення замовником пропозицій.
Так, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в
електронній системі закупівель у разі, коли:
1) зокрема учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником
після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або
документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив
предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час
виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з
моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель
повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
2) зокрема тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної
специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної
документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може
бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до цих Особливостей.
Натомість Особливостями встановлено, що не підлягає виправленню
випадок відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні
характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в
його тендерній пропозиції, оскільки у разі відсутності необхідних документів із
відповідною інформацією встановити відповідність вимогам не вбачається
можливим.
Таким чином, виходячи зі змісту Особливостей, у разі якщо замовником
під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено
невідповідності в інформації та/або документах, які були надані учасником
процедури закупівлі і при цьому їх виправлення не призводить до зміни
предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі
(найменування товару, марки, моделі тощо), замовник розміщує повідомлення
з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі
закупівель.
При цьому будь-які рішення щодо закупівель приймаються замовниками з
дотриманням мети Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого
здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних
закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної
конкуренції та принципів, закріплених у статті 5 Закону.»
Таким чином, чітко зазначена норма: про розміщення повідомлення про усунення невідповідностей у чіткий термін, (який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій) та надання 24 години для усунення невідповідностей.
Законодавець не передбачає право Замовника «виконувати чи ні дані вимоги», чітко прописано виконання в обов’язковому порядку, і не має право їх ігнорувати або трактувати їх на свій лад.
Таким чином всі зазначені підстави для відмови, згідно з вищезазначеним листом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ – підпадають під визначення «Невідповідність», оскільки їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, технічних, якісних характеристик, ціни, тощо, запропонованого учасником процедури закупівлі.
Як було зазначено раніше, еквівалент предмету закупівлі, що запропонувало ТОВ «АГРОВІО УКРАЇНИ», відповідає вимогам. Претензій від Замовника не було.
Окрім того «Таким чином, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та
протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Особливості містять
розширену можливість для виправлення невідповідностей, що дозволяє
учаснику, у пропозиції якого наявні такі невідповідності, виправити їх для
збереження найбільш економічно вигідної пропозиції для замовника.»
Підсумовуючи:
- Замовник не надав правового документу (посилання), який би підтверджував наявність підстав для дискваліфікації та відхиленню тендерної пропозиції
- Замовник вводить в оману, щодо скасування відповідних вимог, якими можна знехтувати і, таким чином відхилити тендерну пропозицію
- Згідно з листом МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ, законодавець, навіть вводить термін «розширених можливостей для виправлення невідповідностей»
- Замовник не виконав норму про розміщення усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій
- Замовник не надав можливості виправити невідповідності, у термін 24 години, з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель
- Претензій щодо кількісних, якісних характеристик, ціни тощо від Замовника не було
- Замовник використовує відсутність документів, як підставу для відхилення, хоча Законодавець чітко визначає це, як «Невідповідність», тим паче, що якісні, кількісні характеристики, ціна, тощо еквіваленту відповідають вимогам закупівлі
Тому, вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію та визнати ТОВ «АГРОВІО УКРАЇНА» переможцем.
п. 1 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. встановлено, що Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Таким чином зазначені особливості мають більшу юридичну силу, ніж закон. Тими ж особивостями встановлено, що встановлено, що не підлягає виправленню випадок відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, оскільки у разі відсутності необхідних документів із відповідною інформацією встановити відповідність вимогам не вбачається можливим.
Варто також зауважити, зо згідно з п. 38 Замовник та учасники процедури закупівлі не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Окрім того Особливостями передбачено, що Замовник відхиляє пропозицію, якщо вона не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
з огляду на наведене, вважаю, що пропозицію Учасника було ідхилено правомірно, та вимога задоволенню не підлягає.
Звернення до Держаудитслужби
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-20-000031 ● be1987c32f544535b6546ea3e3ed5857
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2023 13:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.06.2023 № 43-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.06.2023 № 43-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2023-04-04-008069-a 04.04.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-20 16:55:01
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Насіння соняшнику (посівний матеріал) «Сузука» або еквівалент» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-04-04-008069-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-23 11:57:17
Пояснення
Визначаючи культуру, яка має бути посіяна на земельних ділянках ПТУ №5 м. Світловодськ ми входили з того, що це має бути ПЛАСТИЧНИЙ HTS-ГІБРИД ІЗ ВИСОКОЮ ВРОЖАЙНІСТЮ ТА ОЛІЙНІСТЮ В УМОВАХ ПОСУХИ, адже для тих територій на яких знаходяться земельні ділянки характерна посушлива погода.
Ми зупинились на сорту насіння "Сузука" або еквілент, оскільки він найбільш підходив під наші вимоги. Це Середньоранній екстенсивний гібрид зі швидкими темпами росту на початкових етапах органогенезу.
Має високу врожайність у сульфо-сегменті в посушливих умовах за рахунок підвищеної посухостійкості та стійкості до вовчка. А також у ньому поєднана комбінація ключових агрономічних характеристик для зон із посушливими і спекотними умовами — раннє проростання і дозрівання
Офіційним дистрибутором даного насіння є ТОВ "Сингерта Україна". Виходячи з інформації на сайті зазначеної компанії та агрономічних розрахунків необхідної кількості посівого матеріалу нами була розрахована приблизна вартість предмету закупівлі. При цьому був здійснений аналіз ринкових пропозицій на наступних сайтах роздрібних поставок:
https://agro-trade.com.ua/ua/semena-podsolnechnika-suzuka-hts.html
https://agroexp.com.ua/uk/podsolnechnik-suzuka-hts-syngenta-gibrid-semena-opisanie
https://agroplant.com.ua/uk/podsolnechnik-suzuka-singenta
Вичерпну інформацію про сорт соняшнику можна отримати на сайті https://www.syngenta.ua/product/seed/suzuka-hts
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на окремому сайті нами не розміщувалось
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-20 16:56:14
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Насіння соняшнику (посівний матеріал) «Сузука» або еквівалент» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-04-04-008069-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Чому тендерна документація не відповідає вимогам пунктів 19, 35, 40, 41, 46, 47, 51 Особливостей, оскільки містять норми Закону, які станом на 04.04.2023, тобто на дату оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель, є такими, що втратили чинність?
2. Чому перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, не відповідає переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710?
3. Чому строк поставки товару, який зазначений в пункті 5.1 Договору від 06.06.2023 № 19, укладений між Замовником та ФГ «Дживан-Дарвін» не відповідає умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури ФГ «Дживан-Дарвін»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-23 12:13:33
Пояснення
1. Чому тендерна документація не відповідає вимогам пунктів 19, 35, 40, 41, 46, 47, 51 Особливостей, оскільки містять норми Закону, які станом на 04.04.2023, тобто на дату оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель, є такими, що втратили чинність?
Тендерна документація склаена відповдно до о Особливостей та Закону. Варто зауважити, що прийняття Постанови Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування не оже відмінити документ вищої юридичної дії - Закон України "Про публічні закупівлі". Таким чином посилання но статті закону в тексті тендерної документації не може розглядатись як порушення вчинене замовником якзо норми закону не суперечать Особливостям.
2. Чому перелік формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, не відповідає переліку формальних помилок, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710.
П. 2.1 Тендерної документації містить перелік несуттєвих помилок з вказанням прикладу таких. Варто зауважити, що ані закон про закупівлі ані Особливості не передбачають обовязку замовника повністю цитувати Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710. Даний наказ який є документом рекомендаційного характеру. оприлюднений на офіційному веб-сайті Верховної ради - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0715-20#Text. Тож кожен учасник процедури має можливість ознайомитись з ним та розуміти яка з помилок є несуттєвою. Вважаємо, що повне цитування наказів Міністерства економіки в тенедерній документації є лише перевантаженням документу та не впливає на результати торгів.
3. Чому строк поставки товару, який зазначений в пункті 5.1 Договору від 06.06.2023 № 19, укладений між Замовником та ФГ «Дживан-Дарвін» не відповідає умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури ФГ «Дживан-Дарвін»?
Розробляючи проект договору та тендерну докуметацію ми виходили з того, що строк поставки посівного матеріалу має відповідати термінам посіву соняшникових культур. Проте ми не врахували. що учасник. якого було визначено переможцем торгів після проведення переговорів відмовиться укладати договір на поставку соняшника і доведеться визначати іншого переможця. З урахуваням цього Договір закупівлі було укладено значно пізніше запланованих термінів та строки поставки насіння були перенесені на більш пізні дати.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-20 16:57:21
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Насіння соняшнику (посівний матеріал) «Сузука» або еквівалент» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-04-04-008069-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Чому Вами не надано право учаснику ТОВ «ВІЛСАР ГРУП» на усунення невідповідностей інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, як це передбачено пунктом 40 Особливостей?
2. Чому Вами не надано право учаснику ТОВ «АГРОВІО УКРАЇНА» на усунення невідповідностей інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, як це передбачено пунктом 40 Особливостей?
3. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури ФГ «ДЖИВАН-ДАРВІН» як такого, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону?
Так, довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 26.04.2023 № 2/СТ16, яка надана у складі тендерної пропозиції учасника ФГ «ДЖИВАН-ДАРВІН», складена не за формою 1, яка наведена в додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації.
Також, учасником ФГ «ДЖИВАН-ДАРВІН» у складі тендерної пропозиції не надано довіреність або доручення, оформлені у відповідності до вимог чинного законодавства на представника учасника, який підписав тендерну пропозицію – Дживані Тартикян, що не відповідає вимогам підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», додатком 4 «Інші вимоги до учасника» тендерної документації.
4. В яких файлах (документах), що завантажені в електронній системі закупівель, у тендерній пропозиції учасника ФГ «ДЖИВАН-ДАРВІН» містяться копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої в повному обсязі продукції, що є предметом закупівлі, наявність яких передбачена чинним законодавством, згідно вимоги додатком 4 «Інші вимоги до учасника» тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-23 12:17:38
Пояснення
. Надання 24 годин на усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, є обов’язковою вимогою для замовника за умови, що тендерна пропозиція містить невідповідності, які стосуються саме кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, а також підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. У разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція має відхилятися відповідно до підстав, визначених у статті 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей. Визначення невідповідностей в документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника, здійснюється замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та вимог, встановлених в тендерній документації, керуючись принципами здійснення закупівель, визначеними у статті 5 Закону, та переліком інформації та/або документів, передбачених частиною шістнадцятою статті 29 Закону. З огляду на нведене замовником будо прийнято рішення відхилити пропозиції учасників, які не відповідали тендерній документації. 2. довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 26.04.2023 № 2/СТ16, яка надана у складі тендерної пропозиції учасника ФГ «ДЖИВАН-ДАРВІН», складена не за формою 1, яка наведена в додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації. В додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації за предметом закупівлі (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03111300-5 Насіння соняшника UA-2023-04-04-008069-a ● 04a36fd7963e4d27b6540132bf03ae73) вказано, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору за період з 2020р. по 2023р. з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання. ФГ «ДЖИВАН-ДАРВІН» на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надав довідку № 2/СТ16 від 26.04.2023р., зазначивши у ній нумерацію рядків. Натомість, у довідці вказана основна інформація щодо Документ(и), що підтверджують виконання договору та Номер та дата договору, що вказана у формі 1, яка підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 2 до тендерної документації. Додатково для підтвердження інформації наведеної у довідці ФГ «ДЖИВАН-ДАРВІН» надав копії аналогічних договорів за період з 2020р. по 2023р. з усіма додатками до них та копії документів, що підтверджують їх виконання. Зауважимо, що Замовником не прописано умову, що Учасник повинен суворо дотримуватись форми, наприклад, “Учасник не повинен відступати від даної форми”. Крім того, згідно п.12 Переліку формальних помилок, Затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710: “12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду”, зазначення нумерації рядків у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 26.04.2023 № 2/СТ16 є формальною помилкою та не впливає на зміст пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. За наявності формальних помилок тендерна пропозиція не відхиляється. Враховуючи вищевикладене, ФГ «ДЖИВАН-ДАРВІН» підтвердив свою відповідність учасника «Кваліфікаційним критеріям» тендерної документації. учасником ФГ «ДЖИВАН-ДАРВІН» у складі тендерної пропозиції не надано довіреність або доручення, оформлені у відповідності до вимог чинного законодавства на представника учасника, який підписав тендерну пропозицію – Дживані Тартикян, що не відповідає вимогам підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», додатком 4 «Інші вимоги до учасника» тендерної документації Учасник ФГ «ДЖИВАН-ДАРВІН» у складі тендерної пропозиції надав Довідку про уповноважену особу учасника, в якій зазначено, що Тартикян Дживані Айкарамович є посадовою особою учасника та виконує обов’язки голови ФГ «Дживан-Дарвін» з правом підписання тендерної пропозиції та підписання договору за результатами закупівлі. Повноваження Тартикяна Дживані Айкарамовича підтверджуються копією Наказу № 1/К від 16.02.2023 р., в якому на Тартикяна Дживані Айкарамовича покладено обов’язки керівника підприємства та надано право підпису документів. Копію Наказу надано у складі тендерної пропозиції. Зауважимо, що довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження особи на право підпису документів тендерної пропозиції надається у разі підписання тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю іншою уповноваженою особою від Учасника, якщо така особа, не є посадовою особою Учасника. 4. В яких файлах (документах), що завантажені в електронній системі закупівель, у тендерній пропозиції учасника ФГ «ДЖИВАН-ДАРВІН» містяться копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої в повному обсязі продукції, що є предметом закупівлі, наявність яких передбачена чинним законодавством, згідно вимоги додатком 4 «Інші вимоги до учасника» тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Учасник ФГ «ДЖИВАН-ДАРВІН» в електронній системі закупівель у своїй тендерній пропозиції завантажив файл “10. Сертифікат насіння”, що засвідчують якість та безпеку запропонованої в повному обсязі продукції, згідно вимоги додатка 4 «Інші вимоги до учасника» тендерної документації.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-06-22 21:52:02
Пояснення
1. Надання 24 годин на усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, є обов’язковою вимогою для замовника за умови, що тендерна пропозиція містить невідповідності, які стосуються саме кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, а також підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. У разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція має відхилятися відповідно до підстав, визначених у статті 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей.
Визначення невідповідностей в документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника, здійснюється замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та вимог, встановлених в тендерній документації, керуючись принципами здійснення закупівель, визначеними у статті 5 Закону, та переліком інформації та/або документів, передбачених частиною шістнадцятою статті 29 Закону.
З огляду на нведене замовником будо прийнято рішення відхилити пропозиції учасників, які не відповідали тендерній документації.
2. довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 26.04.2023 № 2/СТ16, яка надана у складі тендерної пропозиції учасника ФГ «ДЖИВАН-ДАРВІН», складена не за формою 1, яка наведена в додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації.
В додатку 2 «Кваліфікаційні критерії» тендерної документації за предметом закупівлі (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 03111300-5 Насіння соняшника UA-2023-04-04-008069-a ● 04a36fd7963e4d27b6540132bf03ae73) вказано, що на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору за період з 2020р. по 2023р. з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання.
ФГ «ДЖИВАН-ДАРВІН» на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надав довідку № 2/СТ16 від 26.04.2023р., зазначивши у ній нумерацію рядків. Натомість, у довідці вказана основна інформація щодо Документ(и), що підтверджують виконання договору та Номер та дата договору, що вказана у формі 1, яка підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 2 до тендерної документації.
Додатково для підтвердження інформації наведеної у довідці ФГ «ДЖИВАН-ДАРВІН» надав копії аналогічних договорів за період з 2020р. по 2023р. з усіма додатками до них та копії документів, що підтверджують їх виконання.
Зауважимо, що Замовником не прописано умову, що Учасник повинен суворо дотримуватись форми, наприклад, “Учасник не повинен відступати від даної форми”.
Крім того, згідно п.12 Переліку формальних помилок, Затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710: “12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду”, зазначення нумерації рядків у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 26.04.2023 № 2/СТ16 є формальною помилкою та не впливає на зміст пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. За наявності формальних помилок тендерна пропозиція не відхиляється.
Враховуючи вищевикладене, ФГ «ДЖИВАН-ДАРВІН» підтвердив свою відповідність учасника «Кваліфікаційним критеріям» тендерної документації.
учасником ФГ «ДЖИВАН-ДАРВІН» у складі тендерної пропозиції не надано довіреність або доручення, оформлені у відповідності до вимог чинного законодавства на представника учасника, який підписав тендерну пропозицію – Дживані Тартикян, що не відповідає вимогам підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», додатком 4 «Інші вимоги до учасника» тендерної документації
Учасник ФГ «ДЖИВАН-ДАРВІН» у складі тендерної пропозиції надав Довідку про уповноважену особу учасника, в якій зазначено, що Тартикян Дживані Айкарамович є посадовою особою учасника та виконує обов’язки голови ФГ «Дживан-Дарвін» з правом підписання тендерної пропозиції та підписання договору за результатами закупівлі.
Повноваження Тартикяна Дживані Айкарамовича підтверджуються копією Наказу № 1/К від 16.02.2023 р., в якому на Тартикяна Дживані Айкарамовича покладено обов’язки керівника підприємства та надано право підпису документів. Копію Наказу надано у складі тендерної пропозиції.
Зауважимо, що довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження особи на право підпису документів тендерної пропозиції надається у разі підписання тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю іншою уповноваженою особою від Учасника, якщо така особа, не є посадовою особою Учасника.
4. В яких файлах (документах), що завантажені в електронній системі закупівель, у тендерній пропозиції учасника ФГ «ДЖИВАН-ДАРВІН» містяться копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої в повному обсязі продукції, що є предметом закупівлі, наявність яких передбачена чинним законодавством, згідно вимоги додатком 4 «Інші вимоги до учасника» тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Учасник ФГ «ДЖИВАН-ДАРВІН» в електронній системі закупівель у своїй тендерній пропозиції завантажив файл “10. Сертифікат насіння”, що засвідчують якість та безпеку запропонованої в повному обсязі продукції, згідно вимоги додатка 4 «Інші вимоги до учасника» тендерної документації.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-06-23 12:38:02
Щодо обгрунутвання вартості предмета закупівлі
Надаючи пояснення на третій запит нами було надато неточну інформацію щодо розміщення обгрунтування предмету закупівлі. Так зазначене обгрунутвання було розміщено на офіційному веб-сайті ПТУ №5 м. Світловоськ.
https://ptu5.kirovedu.com/uk/site/derzhavni-zakupivli.html
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-07-04 13:59:01
Про надання розяснень щодо застосуваннґ процедури нікчемності
Договір закупівлі з переможцем торгів ТОВ «ДЖИВАН-ДАРВІН» було укладено 06.06.2023. При цьому тендерна документація переможця містила обовязок поставки товару не пізніше 15.05.2023 року. Отже не зрозуміло яким чином можна було включити в договір закупівлі строк поставки на дату, яка передувала даті укладення договору.
Окрім того у випадку встановленя нікчемності договіру до сторін зстосовується двостороння реституція. Тобто Замовник має повернути постачальнику насіння соняшика. Проте дане насіння вже посіяне. Отже як діяти ПТУ №5 м. Світловодськ в такому випадку? Як документально оформити компенсацію за отриманий посівний матеріал, щоб уникнути в подальшому порушень бюджетного законодавства?
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно рішення уповноваженої особи від 10.07.2023 №25 було внесено відомості по розірвання договору закупівлі соняшнику на підставі встановлених фактів порушень процедури закупівлі. Згідно нказу в.о директора ПТУ №5 м. Світловодськ від 07.07.2023 було призначено службове розслідування з питань дотримання законодавства про закупівлі уповноваженою особою ПТУ№5 м. Світловодськ Пахомовою А. І.
2023-07-10 16:56:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 липня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інше порушення.)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інше порушення.) • усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.rejectionOfBidsNotByLaw • усунуто
-
2023-07-25 10:52:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЛСАР ГРУП" |
169 860,00
UAH
|
169 860,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОВІО УКРАЇНА" |
213 924,18
UAH
|
213 924,18
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСАГРОХІМ" |
224 554,92
UAH
|
224 554,92
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ДЖИВАН - ДАРВІН" |
238 400,00
UAH
|
238 400,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЛСАР ГРУП" #43366276 |
Відхилено |
169 860,00
UAH
|
12 травня 2023 21:25
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОВІО УКРАЇНА" #41139447 |
Відхилено |
213 924,18
UAH
|
14 травня 2023 23:32
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСАГРОХІМ" #44117319 |
Рішення скасоване |
224 554,92
UAH
|
30 травня 2023 12:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСАГРОХІМ" #44117319 |
Відхилено |
224 554,92
UAH
|
31 травня 2023 22:05
|
ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ДЖИВАН - ДАРВІН" #34141350 |
Переможець |
238 400,00
UAH
|
31 травня 2023 22:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Рішення соняшник недійсність.doc | укладений |
10 липня 2023 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2023 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2023 16:03
|
Договір на посів. матер.(соняшник).pdf | укладений |
07 червня 2023 15:58
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Насіння соняшнику (посівий матеріал) "Сузука" або еквівалент | 298 | кілограм |
800,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 06 червня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
238 400,00
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення встановлених порушень вимог пунктів 18, 19, 21, пункту 40, підпункту 2 пункту 41, підпункту 1 пункту 48 Особливостей, статті 5 Закону, шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності договору. |