Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ІНСТИТУТ СВИНАРСТВА І АГРОПРОМИСЛОВОГО ВИРОБНИЦТВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 00497006 |
Місцезнаходження: | 36013, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шведська могила, 1 |
Контактна особа: |
Оксана Кудріна +380504300450 ksana.ko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2023 13:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2023 12:58 |
Очікувана вартість: | 960 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15710000-8: Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2023 13:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2023 12:59 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-31-000041 ● 1c7834d2b2c04d09b394cd857db016e7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 липня 2023 17:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.07.2023 № 69-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
31.07.2023 № 69-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2023-04-04-005836-a, 04.04.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-04 10:19:23
Запит про надання пояснення
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 960000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-04-04-005836-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель № UA-2023-04-04-005836-a оприлюдненої 04.04.2023?
- з яких причин у річному плані UA-Р-2023-04-04-002138-a не вказано код економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ), як це передбачено пунктом 4 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-09 15:04:20
Відповідь на звернення
На Ваше запитання по моніторингу UA-M-2023-07-31-000041 надаємо пояснення.
В зв’язку з недостатнім фінансуванням Національною академією аграрних наук України та згідно штатного розпису Інституту свинарства і АПВ НААН, не передбачено уповноважену особу тендерних закупівель. Тому обов’язки уповноваженої особи покладені на заступника головного бухгалтера.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено:
1. Протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель за номером UA-2023-04-04-005836-a не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, чим порушено вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова №710),
згідно пункту 4-1 Головними розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів оприлюднюють обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, однак фінансування по даній закупівлі проводиться за кошти спеціального фонду.
Окрім того, пункт 4 Постанови №710 чітко передбачено, що її норми носять рекомендаційний, а не обов`язковий характер. А так як об’єм проведення закупівель великий, то уповноважена особа з тендерних закупівель не має фізичної змоги розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення власному веб-сайті.
2.З яких причин у річному плані UA-Р-2023-04-04-002138-a не вказано код економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ), як це передбачено пунктом 4 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII
При оприлюдненні на сайті Уповноваженого органу річного плану закупівель на 2023 рік (Ідентифікатор плану закупівлі UA-P-2023-04-04-002138-a) за предметом закупівлі Кормові добавки для свиней код ДК 021:2015 15710000-8 Готові корми для сільськогосподарських тварин очікуваною вартістю 960000,00 грн, було допущено технічну помилку в коді економічної класифікації видатків(КЕКВ), а саме:
не вказано код. Всі закупівлі Інституту свинарства і АПВ НААН проводяться згідно затвердженого кошторису та за єдиним КЕКВ 2281 Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм
У зв’язку з тим, що технічні можливості майданчика https://my.zakupki.prom.ua/ не дозволяють виправлення інформації та додавання документів після початку закупівлі, необхідна публікація відповідного протоколу щодо виправлення технічної помилки на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. Що було зроблено шляхом оприлюднення протоколу уповноваженої особи шляхом оприлюднення протоколу у закупівлі UA-2023-08-08-011218-a.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно з висновком Північно-східний офіс Держаудитслужби повідомляємо наступне: Пункт 4 Постанови №710 чітко передбачено, що її норми носять рекомендаційний, а не обов`язковий характер. Пункт 4-1 являється підпунктом пункту 4 Постанови №710. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. 15710000-8: Готові корми для сільськогосподарських та інших тварин 15712000-2 – Сухий корм для худоби Четверта цифра в обох назвах однакова. В тендерній документації передбачене подання документів українською мовою. Офіці́йна мо́ва — це мова, яка спеціально визначена як така в конституціях або законах держав, штатів чи інших територій. Вживання такої мови обов'язкове в офіційних документах, в органах законодавства, державного управління, судочинства, у закладах освіти, науки, культури тощо. Згідно з нормами абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 21 КЗпП України трудовий договір є угода між працівником і роботодавцем (роботодавцем - фізичною особою), за якою працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену цією угодою, а роботодавець (роботодавець - фізична особа) зобов’язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін. Так як штатним розписом не передбачено уповноважену особу з публічних закупівель, то виконання обов’язків покладено за заступника головного бухгалтера Кудріну О.В. Працівника не можна визнати винним, якщо він неналежно виконує свою роботу внаслідок недостатньої кваліфікації, захворювання або відсутності відповідних умов для її виконання. Так як трудовий договір не заключений з працівником, застосовуватися дисциплінарні стягнення не можуть застосовуватися. В зв’язку з недостатнім фінансуванням Інституту свинарства і АПВ НААН крім доплати за виконання обов’язків уповноваженої особи ніяких доплат чи винагород даний працівник не отримує. Ця доплата є обов’язковою . Тому з уповноваженою особою проведено бесіду для подальшого уникнення помилок при проведенні процедур закупівель.
2023-08-29 16:08:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання вимог Постанови № 710 встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2023 12:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНА ФІРМА "ВІТА" |
739 200,00
UAH з ПДВ
|
739 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНА ФІРМА "ВІТА" #20575062 |
Переможець |
739 200,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2023 09:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:27
|
Додаткова угода 621600.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2023 11:59
|
договір 244.pdf | укладений |
24 квітня 2023 11:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі на 621600,00грн, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 24/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |