Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СВКП "Київводфонд" |
Код ЄДРПОУ: | 37292855 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , м. Київ обл., Подільський район, вул. Дмитрівська, 16-Б |
Контактна особа: |
Ковалько Вікторія Валеріївна +380443338140 kovalkovictoriia@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2023 10:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2023 10:42 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2023 10:43 |
Очікувана вартість: | 3 053 333,30 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 266,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:76530000-7: Послуги з проведення внутрішньосвердловинних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2023 10:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2023 10:38 |
ТД Послуги гідродинамічного очищення свердловин в режимі рецензування редакція 03.04.docx | |
04 квітня 2023 10:38 |
ТД Послуги гідродинамічного очищення свердловин редакція 03.04.docx | |
04 квітня 2023 10:38 |
Перелік змін ТД 03.04.docx | |
04 квітня 2023 10:38 |
ТД Послуги гідродинамічного очищення свердловин редакція 10.03.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
(Код ІПН: 2719104637)
Північний офіс Держаудитслужби
вул. Січових Стрільців, 18,
м. Київ, 04053
262600@dasu.gov.ua
Пояснення по суті скарги
від 30.04.2023, 21:07 № UA-2023-04-04-002644-a.a1
На порталі уповноваженого органу 30.04.2023, 21:07 була опублікована Вимога (Скарга) з ID: UA-2023-04-04-002644-a.a1 (далі - Скарга) від ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" (далі – Скаржник) щодо закупівлі з кодом національного класифікатора України ДК 021-2015: 76530000-7 Послуги з проведення внутрішньосвердловинних робіт (Послуги гідродинамічного очищення артезіанських свердловин) з ідентифікатором № UA-2023-04-04-002644-a (далі – Закупівля).
З обставинами, викладеними у Скарзі, Замовник не згоден повністю, вважає її необґрунтованою та заперечує проти її задоволення з наступних підстав.
По-перше, відповідно до п. 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 зі змінами (далі – «Особливості»), моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Так, згідно зі ст. 8 Закону моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю).
Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону.
По-друге, ст. 18 Закону, якою керується Скаржник у Скарзі, регулює порядок оскарження процедур закупівлі до Органу оскарження. Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені Законом та Законом України "Про Антимонопольний комітет України". Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Однак у порядку ст. 18 Закону Скаржник до Органу оскарження у вказаній процедурі закупівлі не звертався.
По-третє, з приводу обставин, що викладені у Скарзі, а саме: Скаржник зазначає, що вимоги тендерної документації є дискримінаційними, Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», зазначаю наступне.
Відповідно до п. 51 Особливостей, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Скаржник не скористався свої правом та не звернувся через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або не звернувся до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Крім того, Скаржник не скористався свої правом та не подавав скаргу до Органу оскарження щодо умови тендерної документації та/або скаргу, що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій у порядку визначеному ст. 18 Закону у строки, що визначені пунктом 56 Особливостей. Таким чином, Скаржник, приймаючи участь у закупівлі та не оскаржуючи рішення Замовника, погодився з умовами тендерної документації.
Відповідно до частини 1 ст.8 Закону, моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 Закону. Таким чином, в цій частині підстав для проведення моніторингу Закупівлі немає.
По-четверте, з приводу обставин, що викладені у Скарзі, а саме: Скаржник зазначає, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені ч.1 ст.3 Закону та тендерна пропозиція Скаржника відхилена безпідставно зазначаємо наступне.
Вичерпна інформація щодо підстав для відхилення тендерної пропозиції Скаржника щодо закупівлі з кодом національного класифікатора України ДК 021-2015: 76530000-7 Послуги з проведення внутрішньосвердловинних робіт (Послуги гідродинамічного очищення артезіанських свердловин) з ідентифікатором № UA-2023-04-04-002644-a викладена в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції від 19.04.2023 року №1904/7.
Відповідно до п. 43 Особливостей, учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
В результаті розгляду Скарги встановлено, що Скаржник не порушує питання надання замовником додаткової інформації про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Скаржником лише описуються у скарзі ті ж обставини, що були описані у поясненнях, наданих на усунення невідповідностей. Таким чином, підстави для надання замовником додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції Скаржника умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям відсутні.
По-п’яте, Скаржник не скористався свої правом та не подав скаргу що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників у порядку визначеному ст. 18 Законом у строки, що визначені пунктом 56 Особливостей. Таким чином, не оскаржуючи рішення Замовника, Скаржник з ними погодився.
По-шосте, як вбачається зі змісту скарги, її адресатом є замовник, однак прохальна частина щодо початку моніторингу, проведення перевірки процедури закупівлі, притягнення винних осіб до відповідальності не стосується повноважень СВКП «Київводфонд» як замовника, а тому не може бути задоволена.
Враховуючи викладене вище та той факт, що підстави для проведення моніторингу, зазначені в ч.2 ст.8 Закону відсутні, прошу Північний офіс Держаудитслужби відмовити ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" (Код ІПН: 2719104637) у задоволенні скарги від 30.04.2023, 21:07 № UA-2023-04-04-002644-a.a1 у повному обсязі, у разі її розгляду.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-19-000037 ● 0739110fedef49dab4f65092a00e2142
- Статус: завершено ● Дата: 19 червня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 травня 2023 13:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.05.2023 № 137
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-04-04-002644-a 04.04.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-29 14:51:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг гідродинамічного очищення артезіанських свердловин (ДК 021:2015:76530000-7: Послуги з проведення внутрішньосвердловинних робіт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-04-04-002644-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-01 11:03:15
ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетних призначень
Відповідно до пункту 2.1 Статуту спеціалізованого водогосподарського комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київводфонд», затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.02.2010 № 86 у редакції від 01.10.2019 року № 1739 (далі - Статут), підприємство створено з метою використання і охорони підземних вод, охорони, утримання, експлуатації земель водного фонду, охорони, утримання та експлуатації мережі фонтанів, бюветних комплексів та громадських вбиралень на території міста Києва, утримання та експлуатації технологічних електричних мереж та електроенергетичного обладнання, а також отримання прибутку за рахунок іншої господарської діяльності, передбаченої законодавством України.
Згідно із Законом України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» система питного водопостачання – це сукупність технічних засобів, включаючи мережі, споруди, устаткування (пристрої), для централізованого та нецентралізованого питного водопостачання. Централізоване питне водопостачання - господарська діяльність із забезпечення споживачів питною водою за допомогою комплексу об'єктів, споруд, розподільних водопровідних мереж, пов'язаних єдиним технологічним процесом виробництва та транспортування питної води.
Водночас нецентралізоване питне водопостачання - забезпечення індивідуальних споживачів питною водою з джерел питного водопостачання, за допомогою пунктів розливу води (в тому числі пересувних), застосування установок (пристроїв) підготовки питної води та постачання фасованої питної води.
Згідно з Порядком будівництва та експлуатації бюветів, які входять до складу нецентралізованих систем постачання води, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 24.02.2013 року № 167, зареєстрованого в Мінюсті 18.05.2013 року за № 733/23305, бювет - інженерна водозабірна споруда для забезпечення споживачів необробленими (крім знезараження води методом ультрафіолетового опромінення) міжшаровими напірними (артезіанськими) або безнапірними підземними водами, до складу якої входять свердловина, розподільна колонка та спеціальне приміщення або павільйон.
Таким чином, бюветні комплекси, утримання та обслуговування яких здійснює СВКП «Київводфонд», належать до системи нецентралізованого питного водопостачання м. Києва.
Відповідно до розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.09.2011 № 1630 «Про закріплення основних засобів» (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21.12.2017 № 1656), від 07.02.2013 № 158 «Про закріплення бюветного комплексу на вул. Авіаконструктора Антонова, 2/32 за СВКП «Київводфонд», від 07.12.2017 № 1582 «Про зарахування майна до комунальної власності територіальної громади міста Києва», від 25.04.2019 № 768 «Про зарахування до комунальної власності територіальної громади міста Києва бюветного комплексу», наказів Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.08.2018 року № 374 «Про закріплення бюветного комплексу артезіанського водопостачання за адресою: вул. Михайла Грушевського, 1-В у м. Києві за Спеціалізованим водогосподарським комунальним підприємством виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київводфонд», від 14.06.2017 № 261 «Про закріплення основних засобів», від 30.06.2022 року № 243 «Про закріплення майна комунальної власності територіальної громади міста Києва за Спеціалізованим водогосподарським комунальним підприємством «Київводфонд», від 06.07.2022 року № 253 «Про закріплення майна комунальної власності територіальної громади міста Києва за Спеціалізованим водогосподарським комунальним підприємством «Київводфонд», за СВКП «Київводфонд» на праві господарського відання закріплено близько 200 бюветних комплексів та артезіанських свердловин.
Згідно зі ст. 58 Водного кодексу України для задоволення питних і господарсько-побутових потреб населення використовуються води, якісні характеристики яких відповідають встановленим нормативам екологічної безпеки водокористування і санітарним нормам.
Відповідно до ст. 28 Закону України "Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» затвердження показників безпечності та окремих показників якості питної води здійснює центральний орган виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони здоров’я, який також затверджує перелік референс-методик вимірювання вмісту (рівнів) забруднюючих речовин, залишків пестицидів питної води.
Затвердження показників безпечності та окремих показників якості питної води здійснюється відповідно до міжнародних, державних санітарних норм і правил, інструкцій чи рекомендацій та інших документів відповідних міжнародних організацій або вимог законодавства Європейського Союзу щодо питної води у разі відсутності вимог, встановлених у зазначених документах.
Водночас Державні санітарні норми та правила «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною», затверджені наказом Міністерства охорони здоров’я України від 12.05.2010 року № 400 (далі - ДСанПіН 2.2.4-171-10), встановлюють вимоги до безпечності та якості питної води, призначеної для споживання людиною, а також правила виробничого контролю та державного санітарно-епідеміологічного нагляду у сфері питного водопостачання населення та є обов'язковими для виконання органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності та підпорядкування, діяльність яких пов'язана з проектуванням, будівництвом та експлуатацією систем питного водопостачання, виробництвом та обігом питних вод, наглядом і контролем у сфері питного водопостачання населення, та громадянами.
На виконання вимог Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», статей 58, 59, 60 Водного кодексу України, статей 28, 43, 44 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», ДСанПіН 2.2.4-171-10 з метою належного утримання та обслуговування бюветних комплексів, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва та обліковуються на балансі підприємства, виникла необхідність здійснити закупівлю послуг з очищення артезіанських свердловин бюветних комплексів.
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі зазначаю наступне.
Очищення артезіанських свердловин бюветних комплексів дозволить покращити якість питного водопостачання, попередити зменшення дебіту свердловин, забезпечити дотримання санітарно-гігієнічних вимог та нормативних показників безпечності та якості питної води, поліпшення показників безпечності та якості методами дезінфекції свердловин та знезараження питної води, дотримання пункту 5.8 ДСанПіН 2.2.4-171-10, а також продовжити ресурс експлуатації свердловин, що забезпечить стабільне постачання населення міста Києва питною водою для забезпечення його фізіологічних, санітарно-гігієнічних, побутових та господарських потреб за адресами: вул. Ревуцького, 32; вул. Євгенія Харченка, 29 (Бортничі); вул. Петра Григоренка, 41; бульв. Ярослава Гашека, 17/1; вул. Академіка Єфремова, 24; просп. Правди, 4; вул. Лондонська (Пітерська), 3/2 ; просп. Гагаріна, 7.
Для очищення артезіанських свердловин бюветних комплексів було обрано метод гідродинамічного очищення, оскільки використання методу з залученням гідроочисної техніки безпечно для будь-яких фільтрів, особливо сітчастих, що найчастіше виходять з ладу при розкальматації свердловин іншими методами, наприклад, ЕГУ (електрогідравлічним ударом) та пневмовибухом; та на відміну від інших: хімічного, ультразвукового, електрогідравлічного, вибухового, пневмоімпульсного, електроакустичного і тому подібних, неможливо зіпсувати обладнання свердловин: труби, фільтри і з'єднання.
Основним керівним документом для обслуговування свердловин, який керувався замовник при визначенні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, є Правила технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України, затверджені наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству 05.07.1995 року №30, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21.07.1995 року за № 231/767. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначались також відповідно до технічних характеристик артезіанських свердловин бюветних комплексів, які потребують гідродинамічного очищення, враховуючи досвід та ефективність надання аналогічних послуг, а також економічний ефект після проведення робіт, беручи до уваги рекомендації положень «Експлуатації водозаборів підземних вод» в редакції С.Я. Суреньянц, А.П. Іванов.
Перелік необхідного обсягу робіт визначався технологією виконання робіт на основі «Ресурсні елементні кошторисні норми», що розроблені ТОВ «Виробнича фірма «Інпроект» та погоджені Технічним комітетом стандартизації ТК 311 та враховують вимоги і умови виконання робіт, що передбачені чинним в Україні будівельними нормами: СОУ Д.2.4-38776629-001:2016.
До складу послуг з гідродинамічного очищення артезіанських свердловин об’єктів також включається телеінспекційне обстеження «до» та «після» проведення очищення для відеообстеження фільтрової зони та трубопроводів водозабору з метою визначення технічного стану свердловини, виявлення втопленого обладнання та встановлення необхідності його підняття.
2. Щодо розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості закупівлі зазначаю наступне.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
З метою визначення очікуваної вартості предмету закупівлі було отримано наступні цінові пропозиції: ТОВ «Рона Інжиніринг» від 20.02.2023 року № 73, ТОВ «Компанія Крона плюс» від 22.02.2023 року №21/1, ТОВ «Енергія XXI» від 21.02.2023 року №48, що додаються.
Середня очікувана вартість послуг за адресою м. Київ, вул. Ревуцького, 32 становить: (250000+ 240000+285000)/3=258 333.33 грн. з ПДВ
Середня очікувана вартість послуг за адресою м. Київ, вул. Євгена Харченка, 29 (Бортничі) становить: (580000+580000+600000)/3=586 666.66 грн. з ПДВ
Середня очікувана вартість послуг за адресою м. Київ, вул. Петра Григоренка, 41 становить: (250000+240000+285000)/3=258 333.33 грн. з ПДВ
Середня очікувана вартість послуг за адресою м. Київ, бульв. Ярослава Гашека, 17/1 становить: (280000+280000+300000)/3=286 666.66 грн з ПДВ
Середня очікувана вартість послуг за адресою м. Київ, вул. Академіка Єфремова, 24 становить:(420000+420000+435000)/3=425 000.00 грн з ПДВ
Середня очікувана вартість послуг за адресою м. Київ, просп. Правди, 4 становить: (420000+420000+435000)/3=425 000.00 грн з ПДВ
Середня очікувана вартість послуг за адресою м. Київ, вул. Лондонська, 3/2 становить: (500000+510000+525000)/3=511 666.66 грн. з ПДВ
Середня очікувана вартість послуг за адресою м. Київ, просп. Гагаріна, 7 становить: (300000+270000+335000)/3=301 666.66 грн з ПДВ
Таким чином, очікувана вартість закупівлі становить: 258 333.33 + 586 666.66+ 258 333.33 +286 666.66 + 425 000.00 + 425 000.00 + 511 666.66 + 301 666.66 =3 053 333.30 грн з ПДВ
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-06-01 09:42:29
Пояснення з власної ініціативи
ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетних призначень
Відповідно до пункту 2.1 Статуту спеціалізованого водогосподарського комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київводфонд», затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.02.2010 № 86 у редакції від 01.10.2019 року № 1739 (далі - Статут), підприємство створено з метою використання і охорони підземних вод, охорони, утримання, експлуатації земель водного фонду, охорони, утримання та експлуатації мережі фонтанів, бюветних комплексів та громадських вбиралень на території міста Києва, утримання та експлуатації технологічних електричних мереж та електроенергетичного обладнання, а також отримання прибутку за рахунок іншої господарської діяльності, передбаченої законодавством України.
Згідно із Законом України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» система питного водопостачання – це сукупність технічних засобів, включаючи мережі, споруди, устаткування (пристрої), для централізованого та нецентралізованого питного водопостачання. Централізоване питне водопостачання - господарська діяльність із забезпечення споживачів питною водою за допомогою комплексу об'єктів, споруд, розподільних водопровідних мереж, пов'язаних єдиним технологічним процесом виробництва та транспортування питної води.
Водночас нецентралізоване питне водопостачання - забезпечення індивідуальних споживачів питною водою з джерел питного водопостачання, за допомогою пунктів розливу води (в тому числі пересувних), застосування установок (пристроїв) підготовки питної води та постачання фасованої питної води.
Згідно з Порядком будівництва та експлуатації бюветів, які входять до складу нецентралізованих систем постачання води, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 24.02.2013 року № 167, зареєстрованого в Мінюсті 18.05.2013 року за № 733/23305, бювет - інженерна водозабірна споруда для забезпечення споживачів необробленими (крім знезараження води методом ультрафіолетового опромінення) міжшаровими напірними (артезіанськими) або безнапірними підземними водами, до складу якої входять свердловина, розподільна колонка та спеціальне приміщення або павільйон.
Таким чином, бюветні комплекси, утримання та обслуговування яких здійснює СВКП «Київводфонд», належать до системи нецентралізованого питного водопостачання м. Києва.
Відповідно до розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.09.2011 № 1630 «Про закріплення основних засобів» (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 21.12.2017 № 1656), від 07.02.2013 № 158 «Про закріплення бюветного комплексу на вул. Авіаконструктора Антонова, 2/32 за СВКП «Київводфонд», від 07.12.2017 № 1582 «Про зарахування майна до комунальної власності територіальної громади міста Києва», від 25.04.2019 № 768 «Про зарахування до комунальної власності територіальної громади міста Києва бюветного комплексу», наказів Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.08.2018 року № 374 «Про закріплення бюветного комплексу артезіанського водопостачання за адресою: вул. Михайла Грушевського, 1-В у м. Києві за Спеціалізованим водогосподарським комунальним підприємством виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Київводфонд», від 14.06.2017 № 261 «Про закріплення основних засобів», від 30.06.2022 року № 243 «Про закріплення майна комунальної власності територіальної громади міста Києва за Спеціалізованим водогосподарським комунальним підприємством «Київводфонд», від 06.07.2022 року № 253 «Про закріплення майна комунальної власності територіальної громади міста Києва за Спеціалізованим водогосподарським комунальним підприємством «Київводфонд», за СВКП «Київводфонд» на праві господарського відання закріплено близько 200 бюветних комплексів та артезіанських свердловин.
Згідно зі ст. 58 Водного кодексу України для задоволення питних і господарсько-побутових потреб населення використовуються води, якісні характеристики яких відповідають встановленим нормативам екологічної безпеки водокористування і санітарним нормам.
Відповідно до ст. 28 Закону України "Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» затвердження показників безпечності та окремих показників якості питної води здійснює центральний орган виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони здоров’я, який також затверджує перелік референс-методик вимірювання вмісту (рівнів) забруднюючих речовин, залишків пестицидів питної води.
Затвердження показників безпечності та окремих показників якості питної води здійснюється відповідно до міжнародних, державних санітарних норм і правил, інструкцій чи рекомендацій та інших документів відповідних міжнародних організацій або вимог законодавства Європейського Союзу щодо питної води у разі відсутності вимог, встановлених у зазначених документах.
Водночас Державні санітарні норми та правила «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною», затверджені наказом Міністерства охорони здоров’я України від 12.05.2010 року № 400 (далі - ДСанПіН 2.2.4-171-10), встановлюють вимоги до безпечності та якості питної води, призначеної для споживання людиною, а також правила виробничого контролю та державного санітарно-епідеміологічного нагляду у сфері питного водопостачання населення та є обов'язковими для виконання органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями незалежно від форми власності та підпорядкування, діяльність яких пов'язана з проектуванням, будівництвом та експлуатацією систем питного водопостачання, виробництвом та обігом питних вод, наглядом і контролем у сфері питного водопостачання населення, та громадянами.
На виконання вимог Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», статей 58, 59, 60 Водного кодексу України, статей 28, 43, 44 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», ДСанПіН 2.2.4-171-10 з метою належного утримання та обслуговування бюветних комплексів, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва та обліковуються на балансі підприємства, виникла необхідність здійснити закупівлю послуг з очищення артезіанських свердловин бюветних комплексів.
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі зазначаю наступне.
Очищення артезіанських свердловин бюветних комплексів дозволить покращити якість питного водопостачання, попередити зменшення дебіту свердловин, забезпечити дотримання санітарно-гігієнічних вимог та нормативних показників безпечності та якості питної води, поліпшення показників безпечності та якості методами дезінфекції свердловин та знезараження питної води, дотримання пункту 5.8 ДСанПіН 2.2.4-171-10, а також продовжити ресурс експлуатації свердловин, що забезпечить стабільне постачання населення міста Києва питною водою для забезпечення його фізіологічних, санітарно-гігієнічних, побутових та господарських потреб за адресами: вул. Ревуцького, 32; вул. Євгенія Харченка, 29 (Бортничі); вул. Петра Григоренка, 41; бульв. Ярослава Гашека, 17/1; вул. Академіка Єфремова, 24; просп. Правди, 4; вул. Лондонська (Пітерська), 3/2 ; просп. Гагаріна, 7.
Для очищення артезіанських свердловин бюветних комплексів було обрано метод гідродинамічного очищення, оскільки використання методу з залученням гідроочисної техніки безпечно для будь-яких фільтрів, особливо сітчастих, що найчастіше виходять з ладу при розкальматації свердловин іншими методами, наприклад, ЕГУ (електрогідравлічним ударом) та пневмовибухом; та на відміну від інших: хімічного, ультразвукового, електрогідравлічного, вибухового, пневмоімпульсного, електроакустичного і тому подібних, неможливо зіпсувати обладнання свердловин: труби, фільтри і з'єднання.
Основним керівним документом для обслуговування свердловин, який керувався замовник при визначенні технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, є Правила технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України, затверджені наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству 05.07.1995 року №30, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21.07.1995 року за № 231/767. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначались також відповідно до технічних характеристик артезіанських свердловин бюветних комплексів, які потребують гідродинамічного очищення, враховуючи досвід та ефективність надання аналогічних послуг, а також економічний ефект після проведення робіт, беручи до уваги рекомендації положень «Експлуатації водозаборів підземних вод» в редакції С.Я. Суреньянц, А.П. Іванов.
Перелік необхідного обсягу робіт визначався технологією виконання робіт на основі «Ресурсні елементні кошторисні норми», що розроблені ТОВ «Виробнича фірма «Інпроект» та погоджені Технічним комітетом стандартизації ТК 311 та враховують вимоги і умови виконання робіт, що передбачені чинним в Україні будівельними нормами: СОУ Д.2.4-38776629-001:2016.
До складу послуг з гідродинамічного очищення артезіанських свердловин об’єктів також включається телеінспекційне обстеження «до» та «після» проведення очищення для відеообстеження фільтрової зони та трубопроводів водозабору з метою визначення технічного стану свердловини, виявлення втопленого обладнання та встановлення необхідності його підняття.
2. Щодо розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості закупівлі зазначаю наступне.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
З метою визначення очікуваної вартості предмету закупівлі було отримано наступні цінові пропозиції: ТОВ «Рона Інжиніринг» від 20.02.2023 року № 73, ТОВ «Компанія Крона плюс» від 22.02.2023 року №21/1, ТОВ «Енергія XXI» від 21.02.2023 року №48, що додаються.
Середня очікувана вартість послуг за адресою м. Київ, вул. Ревуцького, 32 становить: (250000+ 240000+285000)/3=258 333.33 грн. з ПДВ
Середня очікувана вартість послуг за адресою м. Київ, вул. Євгена Харченка, 29 (Бортничі) становить: (580000+580000+600000)/3=586 666.66 грн. з ПДВ
Середня очікувана вартість послуг за адресою м. Київ, вул. Петра Григоренка, 41 становить: (250000+240000+285000)/3=258 333.33 грн. з ПДВ
Середня очікувана вартість послуг за адресою м. Київ, бульв. Ярослава Гашека, 17/1 становить: (280000+280000+300000)/3=286 666.66 грн з ПДВ
Середня очікувана вартість послуг за адресою м. Київ, вул. Академіка Єфремова, 24 становить:(420000+420000+435000)/3=425 000.00 грн з ПДВ
Середня очікувана вартість послуг за адресою м. Київ, просп. Правди, 4 становить: (420000+420000+435000)/3=425 000.00 грн з ПДВ
Середня очікувана вартість послуг за адресою м. Київ, вул. Лондонська, 3/2 становить: (500000+510000+525000)/3=511 666.66 грн. з ПДВ
Середня очікувана вартість послуг за адресою м. Київ, просп. Гагаріна, 7 становить: (300000+270000+335000)/3=301 666.66 грн з ПДВ
Таким чином, очікувана вартість закупівлі становить: 258 333.33 + 586 666.66+ 258 333.33 +286 666.66 + 425 000.00 + 425 000.00 + 511 666.66 + 301 666.66 =3 053 333.30 грн з ПДВ
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 червня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2023 10:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
2 780 000,00
UAH з ПДВ
|
2 780 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР" |
3 049 044,82
UAH з ПДВ
|
3 049 044,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "МАЗУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2719104637 |
Відхилено |
2 780 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2023 18:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2023 15:27
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПЛАМБЕР" #40413845 |
Переможець |
3 049 044,82
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2023 14:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 14:19
|
ДУ _ 2 про внесення змін до договору про закупівлю послуг за бюджетні кошти від 10 травня 2023 року _ 46-К.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2023 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
11 травня 2023 12:29
|
Договір | укладений |
11 травня 2023 12:14
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги гідродинамічного очищення артезіанських свердловин | 1 | послуга |
3 049 044,82
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі відповідно до пп.1 п.19 особливостей |
Номер договору про закупівлю: | 46-К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги гідродинамічного очищення артезіанських свердловин | 1 |
2 997 856,24
UAH з ПДВ
|