Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Яворівська міська рада Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 33213539 |
Місцезнаходження: | 81000, Україна , Львівська обл., Яворів, Львівська, 15 |
Контактна особа: |
Цидуляк Іванна 380680542178 ivanna_ts@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2023 15:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 931 248,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 656,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020 на суму 27 000,00 грн. з грошовим покриттям. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 27000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється при наявності фактичного фінансування видатків у 2023 році, за рахунок коштів місцевого бюджету, в термін протягом 15 (п'ятнадцять) календарних днів та у відповідності до ст. 23 Бюджетного кодексу України. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2023 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2023 15:26 |
Додаток 3 (Проєкт договору).docx | |
03 квітня 2023 15:26 |
додаток 2. технічне завдання.doc | |
03 квітня 2023 15:25 |
Додаток 1 (Кваліфікація).docx | |
03 квітня 2023 15:25 |
Тендерна документація Юрія Липи.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-18-000009 ● 9df74f0cf2434ada95f20f5c0ac837dc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 квітня 2023 18:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.04.2023 № 125
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 18.04.2023 № 125.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-04-03-008421-a, 03.04.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-19 10:58:06
Запит про надання пояснення Замовнику – Яворівській міській раді Львівської області
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD:UA-2023-04-03-008421-a, яка проводилась Яворівською міською радою Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Відповідно до норм пункту 2 частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
Аналогічна умова міститься у частині 3 «Проєкт договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 2 частини другої статті 41 Закону та тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-21 11:59:33
Пояснення на запит
На ваш запит, опублікований в рамках моніторингу закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Юрія Липи в м. Яворів Львівської області» (Код ДК 021:2015-45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; Код ДК 021:2015-45233142-6 - Ремонт доріг) UA-2023-04-03-008421-a, надаємо наступні пояснення.
1. Щодо інформації про обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі враховують потреби та інтереси Яворівської міської ради, зокрема мешканців вулиці Юрія Липи в м. Яворів.
Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої кошторисної документації. Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовник на виконання зазначеної норми надав дефектний акт (з урахуванням локального кошторису).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» за об’єктом: «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Юрія Липи в м. Яворів Львівської області», яка затверджена рішенням виконавчого комітету Яворівської міської ради № 65 від 16.03.2023 року.
Обґрунтування розміру витрат: відповідно до річного плану по закупівлі зазначено, що джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету. Конкретні суми фінансування узгоджуються у графіку фінансування, залежно від надходження коштів на рахунок замовника.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) уповноважена особа Яворівської міської ради Львівської області, підготувала обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке розміщене на власному веб-сайті (https://yavoriv-rada.gov.ua/).
3. Щодо виконання учасником-переможцем вимог ч.2 статті 41 Закону та вимог ч.3 розділу 6 тендерної документації
При підписанні договору про закупівлю учасник-переможець ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" виконав зазначені вимоги Закону і тендерної документації та надав:
1) Копію Протоколу загальних зборів ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" №4 від 04.01.2017 р., копію наказу №34 від 05.01.2017 р., довідку учасника ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" щодо осіб, які мають право укладати договори (угоди), пов’язані з господарською діяльністю учасника;
2) Ліцензію №79-Л від 27.12.2018 р., яка видана ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ".
З повагою,
Уповноважена особа Іванна ЦИДУЛЯК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок про результати моніторингу UA-M-2023-04-18-000009 процедури закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Юрія Липи в м. Яворів Львівської області» (Код ДК 021:2015-45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь; Код ДК 021:2015-45233142-6 - Ремонт доріг) за ідентифікатором № UA-2023-04-03-008421-a, повідомляємо наступне: Відповідно до пункту 26 Особливостей №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону. Так, згідно з пунктом 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). В опублікованому Замовником оголошенні про проведення відкритих торгів за ID: UA-2023-04-03-008421-a зазначено, що замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа (ВИД ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ), скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020 на суму 27 000,00 грн. з грошовим покриттям (УМОВА – ГРОШОВЕ ПОКРИТТЯ). Відповідно оголошення містить інформацію щодо розміру, виду забезпечення та надано посилання на нормативно-правові акти якими регулюється питання щодо затвердження форми і вимог до надання забезпечення тендерної пропозиції та щодо порядку здійснення банками операцій за гарантіями. Відповідно до положень частини першої статті 25 Закону у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У частині 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» та частині 3 «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено усі вищезазначені вимоги. Враховуючи висновок Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі, інформуємо, що було здійснено заходи щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом проведення роз’яснювальної роботи щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей №1178 при заповненні і оприлюдненні оголошень про проведення відкритих торгів. Повідомляємо, що уповноваженою особою Яворівської міської ради Львівської області будуть враховані вказані зауваження в подальшій роботі.
2023-05-02 16:52:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" |
908 403,35
UAH з ПДВ
|
908 403,35
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" #40266233 |
Переможець |
908 403,35
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2023 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 10:29
|
ДУ №1 до №36.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2023 17:48
|
Договір №36 від 13.04.23.pdf | укладений |
18 квітня 2023 17:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 36 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |