Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бухгалтерські та аудиторські послуги, код за ДК 021:2015 – 79210000-9: підтвердження річної фінансової звітності за 2021 рік та 2022 рік з наданням аудиторських звітів
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2023-04-03-006746-a ● 72f67e4332124b739e721044c8f73780
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна іпотечна установа |
Код ЄДРПОУ: | 33304730 |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Лесі Українки, 34 |
Контактна особа: |
Юр'єв Вадим Павлович 380442071414 v.yuryev@ipoteka.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2023 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2023 00:04 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами та доповненнями), (далі - Вимоги) і Закону. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3%. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Терміни, зазначені у Вимогах, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 16.07.2020 р.). Банківські реквізити Замовника (Бенефіціара): Код ЄДРПОУ (отримувача): 33304730 Поточний рахунок: UA613204780000000002650180354 Банк отримувача: АБ «УКРГАЗБАНК» м. Київ Код банку: 320478 Реквізити Гарантії, які є обов'язковими для складання гарантії та має містити: 1) назву документа; 2) номер, місце складання, дату видачі; 3) повне найменування принципала (Учасника) - юридичної особи, для принципала - фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності); 4) код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 5) назву валюти, у якій надається гарантія; 6) суму гарантії цифрами та словами; 7) назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; 8) дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; 9) найменування бенефіціара (Замовника) - юридичної особи, для бенефіціара - фізичної особи - прізвище, ім'я, по батькові (за наявності); 10) код згідно з ЄДРПОУ - для бенефіціара - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для бенефіціара - фізичної особи-резидента або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків); 11) найменування банку-гаранта; 12) дату закінчення дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії є закінченим; 13) умови, за яких надається право вимагати платіж; 14) умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії (у разі потреби); 15) підпис(и) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта; 16) інші умови (за потреби). Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Гарантія та договір, який укладається між банком - гарантом та Принципалом (Учасником), не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання Принципалом (Учасником) листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Гарантії вважається закінченим; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми Гарантії. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) банку-гаранта та його печатки відповідно. Термін дії Гарантії, наданої, як забезпечення тендерної пропозиції Учасника, має відповідати строку дії тендерної пропозиції. Зміни до Гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї Гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 90000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається надання учасниками забезпечення виконання договорів про закупівлю. Учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про погодження щодо надання Замовнику забезпечення виконання договору про закупівлю за процедурою відкритих торгів за лотами (зазначити назву процедури) у вигляді банківської гарантії в розмірі 3% від ціни Договору про закупівлю у разі визначення його переможцем за результатами проведених торгів. Переможець процедури закупівлі не раніше 5 та не пізніше 15 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надає забезпечення виконання Договору про закупівлю. Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення Замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Учасник-переможець надає до моменту укладання Договору про закупівлю, але не пізніше дати укладення Договору про закупівлю, забезпечення виконання договору. Вид забезпечення виконання Договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% від ціни Договору про закупівлю. Забезпечення виконання Договору про закупівлю надається Учасником-переможцем торгів у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання Договору про закупівлю, гарантом за якою виступає банківська установа. Банківська гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії Договору про закупівлю. 1. Забезпечення виконання Договору про закупівлю надається Учасником-переможцем не пізніше дати укладення Договору про закупівлю та має термін дії на весь строк дії Договору про закупівлю, до повного виконання Договору про закупівлю в частині виконання зобов’язань. 12. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ, повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. 23. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути документально підтверджені (установчими документами Банку, ліцензіями, протоколом правління, довіреністю, тощо); 34. Забезпечення виконання Договору про закупівлю повинно містити такі суттєві умови: • Назву документа – «Гарантія»; • Номер, дату та місце складання; • Термін дії банківської гарантії повинен бути на весь строк дії Договору про закупівлю (з дати підписання), до повного виконання Договору про закупівлю в частині виконання зобов’язань; • Повну або скорочену назву Банка-Гаранта; • Повну або скорочену назву Учасника (Принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; • Повну або скорочену назву Бенефіціара; Платіжні реквізити Бенефіціара: назва: Державна іпотечна установа, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 33304730; юридична адреса: 01133, м. Київ, б-р Л. Українки, 34, оф. 201, банківські реквізити, р/р UA613204780000000002650180354 в АБ «УКРГАЗБАНК» , м. Київ, МФО 320478 • Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі; • Суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; • Умови, за яких можна вносити зміни до тексту Гарантії Учасником (Принципалом), Замовником (Бенефіціаром), Банком-Гарантом: за письмовою згодою із Замовником (Бенефіціаром). • Обов’язок Банка сплатити повну суму договірного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (Бенефіціара), в якій буде посилання на невиконання або неналежне виконання Учасником (Принципалом) взятих на себе зобов’язань за Договором про закупівлю. • Термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом: протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання письмової вимоги від Замовника (Бенефіціара); 5. Текст банківської гарантії не може містити: • умов про зменшення відповідальності Гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги); • умов про обов’язкове надання Учасником (Принципалом) письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю: 1) після виконання Учасником-переможцем процедури закупівлі Договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення Договору про закупівлю у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або Договору про закупівлю нікчемним у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 3) згідно з умовами, зазначеними в Договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання Договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника-переможця. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання Договору про закупівлю в іноземній валюті в розмірі 3% від ціни Договору про закупівлю, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого Гарантією, Замовник (Бенефіціар) має право протягом строку дії Гарантії звернутися з вимогою до Гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до Гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення Учасником (Принципалом) зобов'язання, забезпеченого Гарантією. Вимога Кредитора (Замовника) до Гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним Гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в Гарантії. У вимозі до Гаранта або у доданих до неї документах Кредитор (Замовник) зазначає, у чому полягає порушення Боржником (Учасником) основного зобов'язання, забезпеченого Гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Бухгалтерські та аудиторські послуги, код за ДК 021:2015 – 79210000-9: підтвердження річної фінансової звітності за 2021 рік та 2022 рік з наданням аудиторських звітів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01133, Україна, м. Київ, бульвар Лесі Українки, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2023
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата здійснюється Замовником у безготівковій формі протягом 5 (п’яти) робочих днів після отримання результатів наданих Послуг на підставі оригіналу рахунку-фактури та підписаного Акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 квітня 2023 10:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 квітня 2023 10:54 |
Таблиця розбіжностей.docx | |
07 квітня 2023 10:54 |
ТЕНДЕР Аудит за 2021 2022 рік із змінами.doc | |
03 квітня 2023 14:18 |
ТЕНДЕР Аудит за 2021 2022 рік з правками юр.депа.doc |
07 квітня 2023 10:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 квітня 2023 10:54 |
Таблиця розбіжностей.docx
|
|||
07 квітня 2023 10:54 |
ТЕНДЕР Аудит за 2021 2022 рік із змінами.doc
|
|||
03 квітня 2023 14:18 |
ТЕНДЕР Аудит за 2021 2022 рік з правками юр.депа.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-03-006746-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:30373906
Дата подання: 04 квітня 2023 16:38
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Шановний Замовнику!
Ми ознайомились з умовами тендерної документації та просимо Вас оновити перелік документів, що вимагаються від Учасників на підтвердження кваліфікаційних вимог. А саме, відповідно до чинного законодавства України, що регулює аудиторську діяльність, просимо актуалізувати наступне:
1. Вимога абзацу 7 п.2 Додатку 3 передбачає "суб’єкт аудиторської діяльності може забезпечити достатній рівень кваліфікації та досвіду аудиторів і персоналу, який залучається до надання послуг відповідно до міжнародних стандартів аудиту. В суб'єкті аудиторської діяльності за основним місцем роботи має працювати не менше п'яти аудиторів із загальною чисельністю штатних кваліфікованих працівників, які залучаються до виконання завдань, не менше 10 осіб, з яких щонайменше дві особи повинні підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 Закону або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності;". На підтвердження зазначеної вимоги Замвоник запитує: "В підтвердження виконання зазначеної вимоги вказати ПІБ сертифікованих аудиторів та надати копії відповідних сертифікатів, надати копію штатного розпису або витяг з нього, який підтверджує наявність за основним місцем роботи відповідної кількості працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг, і працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір." Відповідно до статті 4 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» аудитор набуває права на провадження аудиторської діяльності після підтвердження кваліфікаційної придатності та набуття практичного досвіду в порядку, визначеному цим Законом (ст.19 Закону). Аудитор, який набув права на провадження аудиторської діяльності, включається до Реєстру аудиторів та суб'єктів аудиторської діяльності. 01 січня 2023 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення правових засад провадження аудиторської діяльності в Україні» від 20 вересня 2022 року № 2597-IX, яким внесені зміни до Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (далі – Закон).
Відповідно до Закону, держателем та адміністратором Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності (далі – Реєстр) з 01 січня 2023 року є Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, який забезпечує створення, функціонування та ведення Реєстру, а також здійснює його адміністрування.
У зв’язку з тимчасовим обмеженням доступу до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності для підтверження вищезначеної вимоги Замовник може запросити від Учасника копію довідки від Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, яка підтверджує включення аудиторів до Реєстру аудиторів та суб'єктів аудиторської діяльності.
2. В абзаці 8 п.2 Додатку 3 передбачено наступну вимогу: "суб’єкт аудиторської діяльності пройшов перевірку контролю якості аудиторських послуг, здійснену у відповідності до вимог чинного законодавства". На підтвердження Учасників просять надати: "В підтвердження цих вимог мають бути надані відповідні Свідоцтва про складання іспитів (пункт 13 ст. 19 Закону) або чинні відповідні сертифікати (дипломи ), довідки про перевірку системи контролю якості аудиторських послуг"
Відповідно до чинного законодавства, на підтвердження проходження перевірки контролю якості необхідно вимагати копію рішення/наказу про проходження перевірки з контролю якості, виданого Державною установою «Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю» (ОСНАД).
Розгорнути
Згорнути
Ми ознайомились з умовами тендерної документації та просимо Вас оновити перелік документів, що вимагаються від Учасників на підтвердження кваліфікаційних вимог. А саме, відповідно до чинного законодавства України, що регулює аудиторську діяльність, просимо актуалізувати наступне:
1. Вимога абзацу 7 п.2 Додатку 3 передбачає "суб’єкт аудиторської діяльності може забезпечити достатній рівень кваліфікації та досвіду аудиторів і персоналу, який залучається до надання послуг відповідно до міжнародних стандартів аудиту. В суб'єкті аудиторської діяльності за основним місцем роботи має працювати не менше п'яти аудиторів із загальною чисельністю штатних кваліфікованих працівників, які залучаються до виконання завдань, не менше 10 осіб, з яких щонайменше дві особи повинні підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 Закону або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності;". На підтвердження зазначеної вимоги Замвоник запитує: "В підтвердження виконання зазначеної вимоги вказати ПІБ сертифікованих аудиторів та надати копії відповідних сертифікатів, надати копію штатного розпису або витяг з нього, який підтверджує наявність за основним місцем роботи відповідної кількості працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг, і працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір." Відповідно до статті 4 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» аудитор набуває права на провадження аудиторської діяльності після підтвердження кваліфікаційної придатності та набуття практичного досвіду в порядку, визначеному цим Законом (ст.19 Закону). Аудитор, який набув права на провадження аудиторської діяльності, включається до Реєстру аудиторів та суб'єктів аудиторської діяльності. 01 січня 2023 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення правових засад провадження аудиторської діяльності в Україні» від 20 вересня 2022 року № 2597-IX, яким внесені зміни до Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (далі – Закон).
Відповідно до Закону, держателем та адміністратором Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності (далі – Реєстр) з 01 січня 2023 року є Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, який забезпечує створення, функціонування та ведення Реєстру, а також здійснює його адміністрування.
У зв’язку з тимчасовим обмеженням доступу до Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності для підтверження вищезначеної вимоги Замовник може запросити від Учасника копію довідки від Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, яка підтверджує включення аудиторів до Реєстру аудиторів та суб'єктів аудиторської діяльності.
2. В абзаці 8 п.2 Додатку 3 передбачено наступну вимогу: "суб’єкт аудиторської діяльності пройшов перевірку контролю якості аудиторських послуг, здійснену у відповідності до вимог чинного законодавства". На підтвердження Учасників просять надати: "В підтвердження цих вимог мають бути надані відповідні Свідоцтва про складання іспитів (пункт 13 ст. 19 Закону) або чинні відповідні сертифікати (дипломи ), довідки про перевірку системи контролю якості аудиторських послуг"
Відповідно до чинного законодавства, на підтвердження проходження перевірки контролю якості необхідно вимагати копію рішення/наказу про проходження перевірки з контролю якості, виданого Державною установою «Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю» (ОСНАД).
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 квітня 2023 10:51
1. Вимога абзацу 7 п.2 Додатку 3 передбачає "суб’єкт аудиторської діяльності може забезпечити достатній рівень кваліфікації та досвіду аудиторів і персоналу, який залучається до надання послуг відповідно до міжнародних стандартів аудиту. В суб'єкті аудиторської діяльності за основним місцем роботи має працювати не менше п'яти аудиторів із загальною чисельністю штатних кваліфікованих працівників, які залучаються до виконання завдань, не менше 10 осіб, з яких щонайменше дві особи повинні підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 Закону або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності". На підтвердження зазначеної вимоги Замовника запитує: "В підтвердження виконання зазначеної вимоги вказати ПІБ сертифікованих аудиторів та надати копії відповідних сертифікатів, надати копію штатного розпису або витяг з нього, який підтверджує наявність за основним місцем роботи відповідної кількості працівників, які безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг, і працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір." Відповідно до статті 4 Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» аудитор набуває права на провадження аудиторської діяльності після підтвердження кваліфікаційної придатності та набуття практичного досвіду в порядку, визначеному цим Законом (ст.19 Закону). Аудитор, який набув права на провадження аудиторської діяльності, включається до Реєстру аудиторів та суб'єктів аудиторської діяльності. 01 січня 2023 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення правових засад провадження аудиторської діяльності в Україні» від 20 вересня 2022 року № 2597-IX, яким внесені зміни до Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (далі– Закон).
Відповідь: Стосовно зазначеного підпункту кваліфікаційних критеріїв ДІУ (далі – Замовник) відмовляє Учаснику ТОВ «БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА» у зміні вимог тендерної документації, наголошуючи на те, що Замовнику необхідно підтвердження працевлаштування, а саме за основним місцем роботи, не менше п'яти аудиторів із загальною чисельністю штатних кваліфікованих працівників, які залучаються до виконання завдання, не менше 10 осіб, з яких щонайменше дві особи повинні підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 Закону або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. Тому, Замовник просить надати копію штатного розпису або витяг з нього, який підтверджує наявність за основним місцем роботи відповідної кількості працівників, які безпосередньо будуть залучені до надання аудиторських послуг, і працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір, а також копії їх сертифікатів.
2. В абзаці 8 п.2 Додатку 3 передбачено наступну вимогу: "суб’єкт аудиторської діяльності пройшов перевірку контролю якості аудиторських послуг, здійснену у відповідності до вимог чинного законодавства". На підтвердження Учасників просять надати: "В підтвердження цих вимог мають бути надані відповідні Свідоцтва про складання іспитів (пункт 13 ст. 19 Закону) або чинні відповідні сертифікати (дипломи ), довідки про перевірку системи контролю якості аудиторських послуг"
Відповідно до чинного законодавства, на підтвердження проходження перевірки контролю якості необхідно вимагати копію рішення/наказу про проходження перевірки з контролю якості, виданого Державною установою «Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю» (ОСНАД).
Відповідь: Замовник не заперечує щодо зміни підтвердження проходження перевірки контролю якості аудиторських послуг суб’єктом аудиторської діяльності, а саме викладення в наступній редакції «В підтвердження цих вимог необхідно надати копію рішення/наказу про проходження перевірки з контролю якості, виданого Державною установою «Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю» (ОСНАД)».
Відповідь: Стосовно зазначеного підпункту кваліфікаційних критеріїв ДІУ (далі – Замовник) відмовляє Учаснику ТОВ «БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА» у зміні вимог тендерної документації, наголошуючи на те, що Замовнику необхідно підтвердження працевлаштування, а саме за основним місцем роботи, не менше п'яти аудиторів із загальною чисельністю штатних кваліфікованих працівників, які залучаються до виконання завдання, не менше 10 осіб, з яких щонайменше дві особи повинні підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 Закону або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. Тому, Замовник просить надати копію штатного розпису або витяг з нього, який підтверджує наявність за основним місцем роботи відповідної кількості працівників, які безпосередньо будуть залучені до надання аудиторських послуг, і працюють на умовах повної зайнятості та з якими укладений трудовий договір, а також копії їх сертифікатів.
2. В абзаці 8 п.2 Додатку 3 передбачено наступну вимогу: "суб’єкт аудиторської діяльності пройшов перевірку контролю якості аудиторських послуг, здійснену у відповідності до вимог чинного законодавства". На підтвердження Учасників просять надати: "В підтвердження цих вимог мають бути надані відповідні Свідоцтва про складання іспитів (пункт 13 ст. 19 Закону) або чинні відповідні сертифікати (дипломи ), довідки про перевірку системи контролю якості аудиторських послуг"
Відповідно до чинного законодавства, на підтвердження проходження перевірки контролю якості необхідно вимагати копію рішення/наказу про проходження перевірки з контролю якості, виданого Державною установою «Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю» (ОСНАД).
Відповідь: Замовник не заперечує щодо зміни підтвердження проходження перевірки контролю якості аудиторських послуг суб’єктом аудиторської діяльності, а саме викладення в наступній редакції «В підтвердження цих вимог необхідно надати копію рішення/наказу про проходження перевірки з контролю якості, виданого Державною установою «Орган суспільного нагляду за аудиторською діяльністю» (ОСНАД)».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лукас Аудит" |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Аудиторська фірма "Актив-аудит" |
1 810 000,00
UAH з ПДВ
|
1 810 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН" |
1 877 777,00
UAH з ПДВ
|
1 877 777,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" |
1 896 000,00
UAH з ПДВ
|
1 896 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА" |
1 920 000,00
UAH з ПДВ
|
1 920 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лукас Аудит" #19029087 |
Відхилено |
999 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2023 14:12
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 квітня 2023 00:00
|
ТОВ "Аудиторська фірма "Актив-аудит" #30785437 |
Переможець |
1 810 000,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2023 10:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2023 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2023 13:50
|
Акт виконанх робіт до Договору №1138 від 30.05.2023 про закупівлю аудиторстких послуг (003).pdf | укладений |
01 серпня 2023 13:44
|
Акт виконанх робіт до Договору №1138 від 30.05.2023 про закупівлю аудиторстких послуг.pdf | укладений |
28 липня 2023 12:15
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2023 12:26
|
ДОГОВІР АУДИТ.pdf | укладений |
02 червня 2023 12:17
|
ДОГОВІР АУДИТ.pdf | укладений |
02 червня 2023 11:06
|
03.05 аудит уо продовження терміну.pdf | укладений |
04 травня 2023 14:08
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бухгалтерські та аудиторські послуги, код за ДК 021:2015 – 79210000-9: підтвердження річної фінансової звітності за 2021 рік та 2022 рік з наданням аудиторських звітів | 2 | послуга |
905 000,00
UAH з ПДВ
|