Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт палат 2-го поверху у відділенні сумісного перебування матері та дитини Комунального некомерційного підприємства "Обласний перинатальний центр" Житомирської обласної ради, за адресою: м. Житомир, вул. Романа Шухевича 2-А (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2023-04-03-002725-a ● 28b27fcfab85451aaedf23e93a1b7c22
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 26479164 |
Місцезнаходження: | 10004, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Романа Шухевича, буд. 2-А |
Контактна особа: |
Наталія Нижник +380412416727 nyzhnyknatalia530@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2023 11:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт палат 2-го поверху у відділенні сумісного перебування матері та дитини Комунального некомерційного підприємства "Обласний перинатальний центр" Житомирської обласної ради, за адресою: м. Житомир, вул. Романа Шухевича 2-А (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10004, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Романа Шухевича, 2-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за фактично надані та прийняті Послуги з поточного ремонту здійснюються щомісячно згідно акту виконаних робіт Замовником в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Аванс в розмірі 30 % від загальної суми договору для придбання необхідних матеріалів перерахунок здійснюється з моменту укладання договору. Кінцевий розрахунок проводиться Замовником після надання послуг протягом 20 банківських днів з дня підписання уповноваженими представниками Акту. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2023 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2023 16:30 |
ДОДАТОК 1 до тендерної документації Нова редакція.docx | |
05 квітня 2023 16:30 |
Тендерна документація Нова редакція.docx | |
05 квітня 2023 16:30 |
Порівняльна таблиця змін.docx | |
05 квітня 2023 16:30 |
Протокол № 26.pdf | |
03 квітня 2023 11:01 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
03 квітня 2023 11:01 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
03 квітня 2023 11:01 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx |
05 квітня 2023 16:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 квітня 2023 16:30 |
ДОДАТОК 1 до тендерної документації Нова редакція.docx
|
||||||
05 квітня 2023 16:30 |
Тендерна документація Нова редакція.docx
|
||||||
05 квітня 2023 16:30 |
Порівняльна таблиця змін.docx
|
||||||
05 квітня 2023 16:30 |
Протокол № 26.pdf
|
||||||
03 квітня 2023 11:01 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx
|
||||||
03 квітня 2023 11:01 |
Додаток 4 проект договору.docx
|
||||||
03 квітня 2023 11:01 |
Додаток 3 до тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо надати роз’яснення
Дата подання: 05 квітня 2023 14:21
Дата відповіді: 05 квітня 2023 16:14
Додатком 1 до тендерної документації передбачено, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору )
1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі,
1.1.3. лист відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно аналогічного договору, який зазначено у довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Так як тендерною документацією не визначено поняття «Аналогічний договір», Просимо Вас роз’яснити наступне:
1) Чи вважає Замовник аналогічним будь-який договір на поточний ремонт?
2) Чи вважає Замовник аналогічним будь-який договір (в тому числі і на роботи з реконструкції), предмет якого відповідає ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи?
3) Чи вважає Замовник аналогічним будь-який договір, предмет якого відповідає ДК 021:2015:- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Ваше запитання взято до уваги та буде внесено уточнення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-03-002725-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕПРЕМБУДМОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:37972124
Дата подання: 14 квітня 2023 12:14
Оскарження рішення визнання переможцем
Згідно п. 6 Розділу 3 Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком № 3).
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №3 наступні документи:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторис ;
- Локальний кошторис
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Дефектний акт
Згідно додатку №3 до тендерної документації: ціна тендерної пропозиції кошторисна документація повинна бути складена відповідно до Кошторисних норм України
Згідно пункту 3.2. Проекту Договору, що є невід’ємною частиною Тендерної документації, договірна ціна робіт ТВЕРДА та розраховується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281.
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова № 281)
визначено, що у ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни —не враховується.
До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
При складанні своєї цінової пропозиції Учасник зобов’язаний передбачити у договірній ціні кошти на покриття ризиків, оскільки договірна ціна є твердою (п.3.2 Додатку №4 до тендерної документації (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ)).
Учасником ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович в складі тендерної пропозиції надано файл Договірна ціна. У складі даного файлу відсутні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та кошти на покриття ризиків, які мали би бути включені обов’язково у Договірну ціну, оскільки це чітко передбачено Настановою 281, а отже цінова пропозиція даного учасника підлягає відхиленню. Одночасно звертаємо, Вашу увагу, що з розгляду даного питання існує практика АМКУ - рішення №25833-р/пк-пз від 17.11.2021, процедура закупівлі UA-2021-09-22-004439-b та практика державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель (закупівля UA-2022-05-11-005050-a, закупівля UA-2020-04-28-001575-a).
Одночасно звертаємо увагу, Замовника , ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених статтею 22 Закону. Зважаючи викладене, замовник в тендерній документації встановлює вимоги з урахуванням частини третьої статті 22 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Крім того, оскільки Замовник формує технічне завдання згідно проектно-кошторисної документації, а кошторис відображає технологію виконання будівельних робіт з дотриманням відповідних стандартів та чинного законодавства, врахованих проектом,то виконання робіт в повному обсязі відповідно до тех.завдання є особливо важливим критерієм для оцінки претендента.
Вимагаємо самостійно скасувати незаконно прийняте рішення про визначення переможця ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович (Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №29 від 14 квітня 2023 року) та продовжити розгляд наступних учасників.
Розгорнути
Згорнути
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №3 наступні документи:
- Договірна ціна;
- Зведений кошторис ;
- Локальний кошторис
- Підсумкова відомість ресурсів;
- Дефектний акт
Згідно додатку №3 до тендерної документації: ціна тендерної пропозиції кошторисна документація повинна бути складена відповідно до Кошторисних норм України
Згідно пункту 3.2. Проекту Договору, що є невід’ємною частиною Тендерної документації, договірна ціна робіт ТВЕРДА та розраховується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281.
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова № 281)
визначено, що у ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни —не враховується.
До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
При складанні своєї цінової пропозиції Учасник зобов’язаний передбачити у договірній ціні кошти на покриття ризиків, оскільки договірна ціна є твердою (п.3.2 Додатку №4 до тендерної документації (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ)).
Учасником ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович в складі тендерної пропозиції надано файл Договірна ціна. У складі даного файлу відсутні кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та кошти на покриття ризиків, які мали би бути включені обов’язково у Договірну ціну, оскільки це чітко передбачено Настановою 281, а отже цінова пропозиція даного учасника підлягає відхиленню. Одночасно звертаємо, Вашу увагу, що з розгляду даного питання існує практика АМКУ - рішення №25833-р/пк-пз від 17.11.2021, процедура закупівлі UA-2021-09-22-004439-b та практика державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель (закупівля UA-2022-05-11-005050-a, закупівля UA-2020-04-28-001575-a).
Одночасно звертаємо увагу, Замовника , ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених статтею 22 Закону. Зважаючи викладене, замовник в тендерній документації встановлює вимоги з урахуванням частини третьої статті 22 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Крім того, оскільки Замовник формує технічне завдання згідно проектно-кошторисної документації, а кошторис відображає технологію виконання будівельних робіт з дотриманням відповідних стандартів та чинного законодавства, врахованих проектом,то виконання робіт в повному обсязі відповідно до тех.завдання є особливо важливим критерієм для оцінки претендента.
Вимагаємо самостійно скасувати незаконно прийняте рішення про визначення переможця ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович (Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №29 від 14 квітня 2023 року) та продовжити розгляд наступних учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2023 12:11
Розглянувши вашу вимогу про скасування рішення про визначення переможця ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович (Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №29 від 14 квітня 2023 року), повідомляємо наступне. Замовником тендерну документацію було розроблено відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами, далі – Закон) та інших нормативних документів чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Враховуючи вимоги У тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових частиною другою статті 22 Закону, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та Особливостей. Відповідно до п.18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Отже, замовник укладає договір про закупівлю з учасником-переможцем відповідно до вимог, встановлених у тендерній документації та пропозиції учасника-переможця. Тендерною документацією та проектом договору (Додаток 4 до тендерної документації) Замовник не вимагає включення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та кошти на покриття ризиків, які мали би бути включені обов’язково у Договірну ціну і повинна бути передбачена проектом договору та тендерною документацією, оскільки п.5.33 Настанови № 281 від 01.11.2021 року зазначено, що до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Звертаємо Вашу увагу, що ці вимоги Настанови № 281 від 01.11.2021 року не стосуються такого виду послуг ,як поточний ремонт, а мають обов’язкове значення для робіт будівництва, капітального ремонту, реконструкції тощо. Оскільки послуги на поточний ремонт палат 2-го поверху у відділенні сумісного перебування матері та дитини Комунального некомерційного підприємства "Обласний перинатальний центр" Житомирської обласної ради, за адресою: м. Житомир, вул. Романа Шухевича 2-А (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) не являються роботами в розумінні закону, та не є довготривалими для їх виконання, і оскільки такі послуги є короткостроковим, а саме до 30 червня 2023, тому включення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та кошти на покриття ризиків, які мали би бути включені обов’язково у Договірну ціну і повинна бути передбачена проектом договору та тендерною документацією не є доречними і застосовуються лише при виконанні робіт будівництва, капітального ремонту, реконструкції тощо.
А також ПП «ЧЕПРЕМБУДМОНТАЖ» у своїй вимозі зазначає, що Замовник формує технічне завдання згідно проектно-кошторисної документації, а кошторис відображає технологію виконання будівельних робіт з дотриманням відповідних стандартів, звертаємо Вашу увагу, що Замовником не розроблено проектно-кошторисну документацію, а лише розроблено дефектний акт, оскільки вид закупівлі- послуги (поточний ремонт).
Одночасно, ПП «ЧЕПРЕМБУДМОНТАЖ» посилається на практику АМКУ –рішення №25833-р/пк-пз від 17.11.2021 рішення якого стосується виконання Капітального ремонту та встановлення пожежної сигналізації за адресою пр. Будівельників, 54, в м. Маріуполі" у відповідності здійснення робіт з ДСТУ Б.Д.1.1-1: 2013, тобто ця вимога стосується виконання робіт , а не послуг. Також слід зауважити, що втратили чинність ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.11.2021 року.
Враховуючи вищевикладене та обґрунтувавши відповіді на ваші вимоги, Замовник не має наміру скасовувати рішення про визначення переможця ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович - Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №29 від 14 квітня 2023 року.
Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та Особливостей. Відповідно до п.18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Отже, замовник укладає договір про закупівлю з учасником-переможцем відповідно до вимог, встановлених у тендерній документації та пропозиції учасника-переможця. Тендерною документацією та проектом договору (Додаток 4 до тендерної документації) Замовник не вимагає включення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та кошти на покриття ризиків, які мали би бути включені обов’язково у Договірну ціну і повинна бути передбачена проектом договору та тендерною документацією, оскільки п.5.33 Настанови № 281 від 01.11.2021 року зазначено, що до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України. Звертаємо Вашу увагу, що ці вимоги Настанови № 281 від 01.11.2021 року не стосуються такого виду послуг ,як поточний ремонт, а мають обов’язкове значення для робіт будівництва, капітального ремонту, реконструкції тощо. Оскільки послуги на поточний ремонт палат 2-го поверху у відділенні сумісного перебування матері та дитини Комунального некомерційного підприємства "Обласний перинатальний центр" Житомирської обласної ради, за адресою: м. Житомир, вул. Романа Шухевича 2-А (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) не являються роботами в розумінні закону, та не є довготривалими для їх виконання, і оскільки такі послуги є короткостроковим, а саме до 30 червня 2023, тому включення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та кошти на покриття ризиків, які мали би бути включені обов’язково у Договірну ціну і повинна бути передбачена проектом договору та тендерною документацією не є доречними і застосовуються лише при виконанні робіт будівництва, капітального ремонту, реконструкції тощо.
А також ПП «ЧЕПРЕМБУДМОНТАЖ» у своїй вимозі зазначає, що Замовник формує технічне завдання згідно проектно-кошторисної документації, а кошторис відображає технологію виконання будівельних робіт з дотриманням відповідних стандартів, звертаємо Вашу увагу, що Замовником не розроблено проектно-кошторисну документацію, а лише розроблено дефектний акт, оскільки вид закупівлі- послуги (поточний ремонт).
Одночасно, ПП «ЧЕПРЕМБУДМОНТАЖ» посилається на практику АМКУ –рішення №25833-р/пк-пз від 17.11.2021 рішення якого стосується виконання Капітального ремонту та встановлення пожежної сигналізації за адресою пр. Будівельників, 54, в м. Маріуполі" у відповідності здійснення робіт з ДСТУ Б.Д.1.1-1: 2013, тобто ця вимога стосується виконання робіт , а не послуг. Також слід зауважити, що втратили чинність ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.11.2021 року.
Враховуючи вищевикладене та обґрунтувавши відповіді на ваші вимоги, Замовник не має наміру скасовувати рішення про визначення переможця ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович - Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №29 від 14 квітня 2023 року.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович |
840 675,00
UAH з ПДВ
|
840 675,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товаристово з обмеженою відповідальністю "Стелс 17" |
887 997,00
UAH з ПДВ
|
887 997,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ФІРМА "БУДІВНИЦТВО ТА БУДІВЕЛЬНА КОМПЛЕКТАЦІЯ" |
890 027,00
UAH з ПДВ
|
890 027,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІАТОМ-А" |
902 573,00
UAH з ПДВ
|
902 573,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕПРЕМБУДМОНТАЖ" |
910 715,55
UAH з ПДВ
|
910 715,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" |
945 862,06
UAH з ПДВ
|
945 862,06
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" |
983 013,11
UAH з ПДВ
|
983 013,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Фірма "Агросировина" |
1 007 202,58
UAH з ПДВ
|
1 007 202,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" |
1 009 692,00
UAH з ПДВ
|
1 009 692,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО |
1 031 181,60
UAH з ПДВ
|
1 031 181,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Овсійчук Ярослав Володимирович #3075709030 |
Переможець |
840 675,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2023 10:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2023 12:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2023 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2023 14:14
|
Додаткова угода № 2 до договору №105.pdf | зміни до договору |
13 липня 2023 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2023 13:37
|
Додаткова угода № 1 до договору № 105.pdf | зміни до договору |
29 червня 2023 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2023 12:02
|
Договір № 105.pdf | укладений |
21 квітня 2023 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ст. 651, 654 ЦКУ, пп.4 п.19 Особливостей, п.10.2 та 10.3 Договору № 105 від 21.04.2023 року , а також листом Виконавця від 29.06.2023 року № 83 про те, щоб продовжити строк дії договору та термін виконання наданих послуг, оскільки під час виконання наданих послуг з Поточного ремонту палат 2-го поверху у відділенні сумісного перебування матері та дитини Комунального некомерційного підприємства "Обласний перинатальний центр" Житомирської обласної ради, за адресою: м. Житомир, вул. Романа Шухевича 2-А (код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) було зафіксовано актом обстеження додатковий об´єм робіт, що не були передбачені технічним завданням Замовника.Враховуючи викладене за взаємною згодою Сторони домовились: 1. Продовжити термін виконання наданих послуг і викласти п. 5.1 в наступній редакції:«п. 5.1. Строк надання Послуг: до 14.07.2023 року. Кількість послуг: 1 послуга.» 2.Інші умови Договору, не порушені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, п.10.2 Договору № 105 від 21.04.2023 року, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 9142,00 грн (Дев’ять тисяч стосорок дві гривні 00 коп.) без ПДВ та викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить : 831 533,00 грн ( Вісімсот тридцять одна тисяча п’ятсот тридцять три гривні 00 коп .) без ПДВ згідно з Договірною ціною (Додаток № 1 до Договору) що є невід’ємною частиною цього Договору » 2.Викласти в новій редакції Додатки до Договору: Договірна ціна, зведений кошторис, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, дефектний акт. 3.Дана Додаткова угода складена у 2-х примірниках для кожної із сторін, що мають однакову юридичну силу та є невідємною частиною Договору та набуває чинності з моменту її підписання та скріплення печатками сторін і діє до 31 грудня 2023 року 4.Всі інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |