Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів
Очікувана вартість
1 645 000,00 UAH
UA-2023-04-02-000369-a ● a0ce5d5d80f44eee91adda26d269f3f9
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "МУНІЦИПАЛЬНА ОХОРОНА" |
Код ЄДРПОУ: | 41680696 |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 36 |
Контактна особа: |
Леся Снігур +380688385659 munitcipalvarta@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2023 23:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2023 08:01 |
Очікувана вартість: | 1 645 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 225,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 47 000,00 (сорок сім тися гривень 00 копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Особливостей, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Гарантія обов'язково повинна свідчити про обов'язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу III цієї тендерної документації. Гарантія має бути видана банком – гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов’язань за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком – гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку – гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування Принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіна-лом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 47000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю - застава у вигляді майнових прав на грошові кошти. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3% з ПДВ (далі - забезпечення договору) від вартості договору. Учасник зобов'язується перерахувати грошові кошти, в повному обсязі на рахунок Замовника не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Належним виконанням зобов'язання Учасника щодо передачі в забезпечення грошових коштів вважається зарахування на поточний рахунок Замовника. Учасник втрачає право розпорядження грошовими коштами, які перебувають у забезпеченні, на час їх перебування на рахунку Замовника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, м. Київ, за адресою Учасника - переможця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2023
ДК 021:2015: 50112000-3 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2023 23:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2023 23:48 |
Тендерна документація.docx | |
02 квітня 2023 23:48 |
Додаток 1.docx | |
02 квітня 2023 23:48 |
додаток 2.doc | |
02 квітня 2023 23:48 |
Додаток 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-04-02-000369-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КУРАТОР.ЮА", Код ЄДРПОУ:43438815
Дата подання: 04 квітня 2023 10:19
Дискримінаційні вимоги
"Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації( СТО) повинна бути розміщена у м. Києві не більше 17 км по дорогах загального користування від місця дислокації транспортних засобів та мати зручні під’їзди з вулиці. Транспортні засоби Замовника розміщуються за адресою: м. Київ, пр-т Перемоги, 38а.) як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замовник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 17-ти кілометрів
Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимагаємо взагалі прибрати вимогу стосовно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Є приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника."
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимагаємо взагалі прибрати вимогу стосовно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Є приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника."
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2023 22:42
Вимогу щодо розташування станції технічного обслуговування на відстані не більше 17-ти кілометрів від місця розташування Замовника не вважаємо дискримінаційною, оскільки вона була встановлена з метою економії витрат на доставку автомобіля до СТО, а також зручності та економії часу.
Ми, як Замовник, наділені правом встановлювати вимоги, які є найбільш прийнятними для функціонування нашої організації. У своїй роботі керуємося принципами економічної вигоди та територіальної зручності. Окрім цього, Учаснику відомо, що станцій техобслуговування, котрі розташовані не далі ніж 17 км шляху від фактичного місцезнаходження автомобілів замовника є більше п’яти за кількістю.
Додатково до вищевказаного зазначаємо, що автомобілі КО «Муніципальна Охорона» є автомобілями не господарського призначення, а групи швидкого реагування. Тобто для виконання статутних умов, завдань та розпоряджень Департаменту Муніципальної Безпеки Виконавчого Органу Київської Міської Ради (Київської Міської Державної Адміністрації), на КО «Муніципальна охорона», покладено завдання забезпечення виїзду оперативних авто на лінію 24/7. Авто мають бути у технічно справному стані, згідно рекомендацій від виробника автомобілів, які зазначені в сервісних книжках. А так як інтенсивність експлуатації висока, то поломки трапляються часто і поточного ремонту можуть потребувати до п’яти автомобілів на день. Якщо доставляти авто на евакуаторах до СТО, що розташована віддалено від місць патрулювання, то це буде займати більше часу, нести додаткові витрати на пальне та амортизацію.
Також дуже важливим моментом є те, що в умовах воєнного стану, під час повітряних тривог, мости «Південний» та «Дарницький» зачинені для проїзду. Очікування призводить до неефективного використання робочого часу.
Саме ці основні фактори унеможливлюють обслуговування автомобілів на віддалених локаціях.
Ми, як Замовник, наділені правом встановлювати вимоги, які є найбільш прийнятними для функціонування нашої організації. У своїй роботі керуємося принципами економічної вигоди та територіальної зручності. Окрім цього, Учаснику відомо, що станцій техобслуговування, котрі розташовані не далі ніж 17 км шляху від фактичного місцезнаходження автомобілів замовника є більше п’яти за кількістю.
Додатково до вищевказаного зазначаємо, що автомобілі КО «Муніципальна Охорона» є автомобілями не господарського призначення, а групи швидкого реагування. Тобто для виконання статутних умов, завдань та розпоряджень Департаменту Муніципальної Безпеки Виконавчого Органу Київської Міської Ради (Київської Міської Державної Адміністрації), на КО «Муніципальна охорона», покладено завдання забезпечення виїзду оперативних авто на лінію 24/7. Авто мають бути у технічно справному стані, згідно рекомендацій від виробника автомобілів, які зазначені в сервісних книжках. А так як інтенсивність експлуатації висока, то поломки трапляються часто і поточного ремонту можуть потребувати до п’яти автомобілів на день. Якщо доставляти авто на евакуаторах до СТО, що розташована віддалено від місць патрулювання, то це буде займати більше часу, нести додаткові витрати на пальне та амортизацію.
Також дуже важливим моментом є те, що в умовах воєнного стану, під час повітряних тривог, мости «Південний» та «Дарницький» зачинені для проїзду. Очікування призводить до неефективного використання робочого часу.
Саме ці основні фактори унеможливлюють обслуговування автомобілів на віддалених локаціях.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-04-02-000369-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ, Код ЄДРПОУ:43269090
Дата подання: 14 квітня 2023 15:10
Дата подання: 14 квітня 2023 15:10
Неправомірне визначення переможця
Визначення переможцем всупереч вимогам тендерной документації
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 квітня 2023 15:17
рішення від 18.04.2023 № 4914.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2023 15:17
інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2023 № 5391.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2023 13:02
рішення від 25.04.2023 № 5391.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2023 14:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: на виконання рішення №5391-р/пк-пз від 25.04.2023 Замовником було скасовано рішення про визначення переможця
Дата виконання рішення замовником: 28 квітня 2023 18:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2023 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ |
1 348 949,40
UAH з ПДВ
|
1 348 949,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІС ДНІПРОВСЬКИЙ" |
1 643 999,62
UAH з ПДВ
|
1 643 999,62
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ #43269090 |
Рішення скасоване |
1 348 949,40
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2023 17:55
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІС ДНІПРОВСЬКИЙ" #39145124 |
Рішення скасоване |
1 643 999,62
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2023 17:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2023 13:10
|
ТОВ АВТОСЕРВІС НА ВОЛИНСЬКІЙ #43269090 |
Відхилено |
1 348 949,40
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2023 18:44
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АІС ДНІПРОВСЬКИЙ" #39145124 |
Переможець |
1 643 999,62
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2023 21:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 квітня 2023 19:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2024 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 січня 2024 14:02
|
ДУ_№3_від_15_01_2024_до_дог_№_40_від_09_05_2023_про_надання_послуг.pdf | зміни до договору |
15 січня 2024 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2024 15:54
|
ДУ_2_від_29_12_2023_до_Договору_40_про_надання_послуг_з_технічного.pdf | зміни до договору |
02 січня 2024 15:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 серпня 2023 10:47
|
ДУ №1 до Договору №40 від 09.05.23 Аіс Дніпровський.pdf | зміни до договору |
24 серпня 2023 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2023 09:09
|
№40 від 09.05.2023 Аіс Дніпровський - ТО автомобілів -1643999,62.pdf | укладений |
10 травня 2023 09:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначення 20% додаткової угоди в грошовому еквіваленті відповідно до виділених бюджетних асигнувань |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |