Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану (Сітка рабиця)
Очікувана вартість
690 000,00 UAH
UA-2023-03-31-008368-a ● 6111b7bd4fcb4bafa21d4110709721ba
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36443329 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вулиця Академічна, 11 |
Контактна особа: |
Алексеєв Остап Володимирович +380990215238 tenderdcz@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2023 23:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2023 08:30 |
Очікувана вартість: | 690 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 900,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 рулон
Сітка рабиця (комірка 50*50 мм, довжина 10 метрів, висота 1,5 метри)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84333, Україна, Донецька область, місто, вулиця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2023
ДК 021:2015: 44313200-9 — Плетені металеві сітки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та після перевірки відповідності Товару заявленим параметрам. У разі затримки фінансування Замовника, зокрема, з урахуванням підпункту 2 пункту 14 Прикінцевих та Перехідних положень Бюджетного кодексу України, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2023 18:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2023 17:39 |
Перелік змін до ТД.docx | |
06 квітня 2023 17:39 |
Тендерна документація Сітка рабиця.docx | |
06 квітня 2023 17:39 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
06 квітня 2023 17:39 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
06 квітня 2023 17:39 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
06 квітня 2023 17:39 |
Додаток 1 до ТД.docx |
06 квітня 2023 18:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 квітня 2023 17:39 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
06 квітня 2023 17:39 |
Тендерна документація Сітка рабиця.docx
|
|||
06 квітня 2023 17:39 |
Додаток 4 до ТД.docx
|
|||
06 квітня 2023 17:39 |
Додаток 3 до ТД.docx
|
|||
06 квітня 2023 17:39 |
Додаток 2 до ТД.docx
|
|||
06 квітня 2023 17:39 |
Додаток 1 до ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні уточнення
Дата подання: 03 квітня 2023 11:54
Дата відповіді: 05 квітня 2023 22:54
Шановний Замовнику! Маємо намір брати участь у данній закупівлі. Зробіть, бедь ласка уточнення щодо матеріалу, з якого повинена бути вироблена сітка, та яког діаметру повинен бути переріз дроту. Дякуємо на перед.
Відповідь: Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до тендерної документації, яка в свою чергу розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель
Умови поставки
Дата подання: 03 квітня 2023 12:17
Дата відповіді: 05 квітня 2023 23:03
Шановний замовнику уточніть яку кількість поставок ви очикуєте?
Відповідь: Постачальник здійснює поставку Товару Замовнику з моменту підписання договору, але не пізніше ___________ 2023 року, за адресою: ______________________________, Донецька область, ___________, (далі – місце постачання Товару) та несе всі витрати та ризики, пов'язані з його доставкою до вказаного місця призначення, включаючи оплату за транспортування, навантаження та розвантаження, сплату відповідних податків і інших зборів.
Замовник має право змінити місце постачання Товару (в межах Донецької області, зокрема й в населені пункти вздовж лінії розмежування), письмово повідомивши про це Постачальника за три календарних дні до моменту постачання.
Поставка Товару здійснюється узгодженими партіями (частинами), у відповідності до заявок Замовника, протягом трьох календарних днів, з дня отримання заявки.
Кожна поставка (передача) партії Товару узгоджується шляхом виписки рахунків – фактур та/або інших документів, в яких Сторони обумовлюють найменування, кількість, ціну товару, інші необхідні дані.» Враховуючи зазначене та беручи до уваги важливість скорішого отримання матеріалів, кількість поставок буде визначатись з урахуванням оперативної обстановки в Донецькій області на дату підписання договору
Замовник має право змінити місце постачання Товару (в межах Донецької області, зокрема й в населені пункти вздовж лінії розмежування), письмово повідомивши про це Постачальника за три календарних дні до моменту постачання.
Поставка Товару здійснюється узгодженими партіями (частинами), у відповідності до заявок Замовника, протягом трьох календарних днів, з дня отримання заявки.
Кожна поставка (передача) партії Товару узгоджується шляхом виписки рахунків – фактур та/або інших документів, в яких Сторони обумовлюють найменування, кількість, ціну товару, інші необхідні дані.» Враховуючи зазначене та беручи до уваги важливість скорішого отримання матеріалів, кількість поставок буде визначатись з урахуванням оперативної обстановки в Донецькій області на дату підписання договору
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-31-008368-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Сітка Захід Україна", Код ЄДРПОУ:42756975
Дата подання: 03 квітня 2023 08:45
Товщина дроту?
Шановний Замовнику! Просимо в тех. характеристиках вказати товщину дроту сітки.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 квітня 2023 17:24
Ваша вимога розглянута та задовольняється в повному об’ємі. Замовником внесено зміни до Тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2023 08:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДІНВЕСТ-ТОРГ" |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
480 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУДІНВЕСТ-ТОРГ" #43445183 |
Переможець |
480 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2023 18:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2023 10:35
|
1 | укладений |
19 квітня 2023 10:26
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Сітка рабиця (комірка 50*50 мм, довжина 10 метрів, висота 1,5 метри) | 1000 | рулон |
480,00
UAH з ПДВ
|