Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукти харчування - код ДК 021:2015: 15840000-8 «Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби» (какао – код ДК 021:2015:15841000-5 «Какао», цукерки в асортименті – код ДК 021:2015:15842000-2 «Шоколад та цукрові кондитерські вироби»)
Очікувана вартість
124 000,00 UAH
UA-2023-03-31-008362-a ● 84511d25cd0c49d79e5b496f80c8b13c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188458 |
Місцезнаходження: | 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, пров. Перемоги, 4 |
Контактна особа: |
Пудрій Юлія Михайлівна 380977259444 inblur20@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2023 23:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 124 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 620,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 кілограм
Какао – код ДК 021:2015:15841000-5 «Какао»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
250 кілограм
Цукерки желейні – код ДК 021:2015:15842000-2 «Шоколад та цукрові кондитерські вироби»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
250 кілограм
Цукерки Корівка – код ДК 021:2015:15842000-2 «Шоколад та цукрові кондитерські вироби»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
150 кілограм
Цукерки Ромашка – код ДК 021:2015:15842000-2 «Шоколад та цукрові кондитерські вироби»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно з постановою КМУ №1495 від 30 грудня 2022 року відкриті торги з особливостями проводяться без застосування електронного аукціону. | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2023 23:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2023 23:09 |
ТД Какао, цукерки 2023.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-03-31-008362-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", Код ЄДРПОУ:20423276
Дата подання: 24 квітня 2023 10:57
Причина відхилення.
Шановний Замовник.Спочатку Ви ,на передодні Пасхи ,виставляєте вимогу ,про усунення невідповідностей ,потім тиждень розглядаєте пропозицію, а потім в п"ятницю відхиляєте ,по причині досить дивній. Шановна пані ,Юлія, Ви ,як Уповноважена Особа, як РОЗПОРЯДНИК БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ, ЧІТКО ВІДДАЄТЕ ЗВІТ СВОЇМ ДІЯМ? Ви дійсно відхилили мою пропозицію,по причині того,ЩО Я НЕ НАДАВ РЕЕСТРАЦІЮ ПОТУЖНОСТЕЙ НА СКЛАДИ,А НАДАВ НА ВИРОБНИЦТВО ? Можливо Ви помилилися,або виникла незрозуміла ситуація ? Уточніть
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2023 15:54
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель необхідно надати додаткову інформацію на Вимогу наступного змісту:
Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Згідно вимоги Додатку №1 до тендерної документації, учасники повинні надати у складі пропозиції наступний документ: «Для підтвердження права здійснення діяльності учасник у складі тендерної пропозиції надає копію документу компетентного органу про реєстрацію потужностей (складського приміщення, автомобіл(-ю)(-ів)), виданий на ім’я учасника органами Держспоживслужби України, відповідно до ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 – ВР від 23.12.1997 року».
Відповідно до Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам, Міністерства аграрної політики та продовольства України 10.02.2016 року № 39 ( зі змінами № 142-22 від 21.01.2022 року) передбачено, що Державній
реєстрації підлягає кожна окрема потужність оператора ринку, в тому числі транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам.
Отже, Учасник не виконав вимоги тендерної документації, а саме не надав копію документу компетентного органу про реєстрацію потужностей (складського приміщення, автомобіл(-ю)(-ів)), виданий на ім’я учасника органами Держспоживслужби України.
Згідно вимоги Додатку №1 до тендерної документації, учасники повинні надати у складі пропозиції наступний документ: «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку Учасника»
Отже, Учасник не виконав вимоги тендерної документації, а саме не надав лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних у наведеному в тендерній документації вигляді (зразку).
Відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Згідно вимоги Додатку №1 до тендерної документації, учасники повинні надати у складі пропозиції наступний документ: «Для підтвердження права здійснення діяльності учасник у складі тендерної пропозиції надає копію документу компетентного органу про реєстрацію потужностей (складського приміщення, автомобіл(-ю)(-ів)), виданий на ім’я учасника органами Держспоживслужби України, відповідно до ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97 – ВР від 23.12.1997 року».
Відповідно до Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам, Міністерства аграрної політики та продовольства України 10.02.2016 року № 39 ( зі змінами № 142-22 від 21.01.2022 року) передбачено, що Державній
реєстрації підлягає кожна окрема потужність оператора ринку, в тому числі транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам.
Отже, Учасник не виконав вимоги тендерної документації, а саме не надав копію документу компетентного органу про реєстрацію потужностей (складського приміщення, автомобіл(-ю)(-ів)), виданий на ім’я учасника органами Держспоживслужби України.
Згідно вимоги Додатку №1 до тендерної документації, учасники повинні надати у складі пропозиції наступний документ: «Лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Подається у наведеному нижче вигляді на фірмовому бланку Учасника»
Отже, Учасник не виконав вимоги тендерної документації, а саме не надав лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних у наведеному в тендерній документації вигляді (зразку).
Номер вимоги: UA-2023-03-31-008362-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", Код ЄДРПОУ:20423276
Дата подання: 27 квітня 2023 09:38
відсутність документів.
Шановний Замовник,з яких правових підстав Ви визнали переможцем учасника,який не надав в складі своєї пропозиції ЖОДНОГО СЕРТИФІКАТУ ISO на ім"я учасника,як вимагалось?Наявність довідки в довільній формі не замінює сертифікати. Тим паче,що пропозиція визнаного учасника було САМОЮ НАЙДОРОЖЧОЮ.Тобто,як що фірма надала довідку не по формі,то це послужило причиною відхилення,а неподача сертифікатів -ні. Не вбачаєте ви В СОЇХ ДІЯХ КОРУПЦІЙНУ СКЛАДОВУ ?
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 травня 2023 15:49
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель необхідно надати додаткову інформацію на Вимогу наступного змісту:
Визнаний переможцем учасник надав документи згідно тендерної документації, також відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Учаснику пропозиція якого була відхилена, також відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей було надано 24 години для виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, але учасник цього не зробив, тому згідно підпункту 1 пункту 41 Особливостей його пропозиція була відхилена.
Визнаний переможцем учасник надав документи згідно тендерної документації, також відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику.
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасник виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Учаснику пропозиція якого була відхилена, також відповідно до абзацу 1 пункту 40 Особливостей було надано 24 години для виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, але учасник цього не зробив, тому згідно підпункту 1 пункту 41 Особливостей його пропозиція була відхилена.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-03-31-008362-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", Код ЄДРПОУ:20423276
Дата подання: 26 квітня 2023 15:51
Дата подання: 26 квітня 2023 15:51
Скарга про неправомірні дії замовника щодо відхилення пропозиції переможця
Бердичівським геріатричним пансіонатом було розпочато тендерну процедуру (Відкриті торги з особливостями), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-31-008362-a. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «ВІКОНТ» (надалі за текстом- Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (ТД) подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було – Код ДК ДК 021:2015:15841000-5 «Какао», Код ДК 021:2015:15842000-2 «Шоколад та цукрові кондитерські вироби», Код ДК 021:2015:15842000-2 «Шоколад та цукрові кондитерські вироби», Код ДК 021:2015:15842000-2 «Шоколад та цукрові кондитерські вироби».
За результатами розгляду пропозиції Скаржника вона була відхилена. Підставою для відхилення зазначено наступне.
Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне:
У складі тендерної пропозиції подані усі необхідні документи, які вимагалися тендерною документацією Замовника, а саме: Лист-згода на обробку персональних даних та Витяг з наказу №307-од від 14.07.2017р. Держпродспоживслужби щодо державної реєстрації потужності оператора ринку.
1. Щодо не надання документу (копії документу компетентного органу про реєстрацію потужностей (складського приміщення, автомобілів), виданого на ім’я Учасника
Відповідно до Протокольного рішення (Протокол відхілення №96 від 20 квітня 2023р.) Уповноважена особа зазначає, що Скаржник не виправив невідповідності протягом 24 годин, а саме - не надав документ про реєстрацію потужностей (складського приміщення, автомобілів)
Скаржник категорично не погоджується з даним рішенням, оскільки в складі тендерної документації було подано документ Витяг з наказу №307-од від 14.07.2017р. Держпродспоживслужби щодо державної реєстрації потужності оператора ринку (файл «РеєстраціяПотужностей.pdf») на ім'я ТОВ НВФ «Віконт». Даний документ засвідчує реєстрацію потужностей, а саме: ВИРОБНИЦТВО ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ .
Згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»№771/97 -ВР від 23.12.1997 року відповідно до п.1 ст.25 державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої НАЛЕЖНОЇ ЙОМУ ЗАРЕЄСТРОВАНОЇ ПОТУЖНОСТІ
Зазначаємо, що згідно даного Закону Законодавець не передбачає окрему реєстрацію потужностей складських приміщень та транспортних засобів.
Транспортні засоби реєструються як окремі потужності тільки у випадку, якщо вони використовуються як окремі потужності для реалізації продуктів харчування КІНЦЕВИМ СПОЖИВАЧАМ (наприклад, вулична торгівля з транспортних засобів).
Транспортні засоби, що використовуються виключно для перевезення харчових продуктів, підлягають КУМУЛЯТИВНІЙ ДЕРЖАВНІЙ РЕЄСТРАЦІЇ, для якої подається одна заявка (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один реєстраційний особистий номер (п.1 ст.25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»№771/97 -ВР від 23.12.1997 року)
Звертаємо увагу, що Скаржник є ВИРОБНИКОМ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ, не має окремо складських приміщень, а має у власності виробничо-складські приміщення та автотранспорт, який використовується виключно для перевезення харчових продуктів. Саме тому, згідно чинного законодавства, подавши одну заяву на кумулятивну державну реєстрацію (виробничо-складські приміщення, транспорт та обладнання) отримано реєстрацію потужностей на виробництво харчових продуктів.
Таким чином, оприлюднений Витяг з наказу №307-од від 14.07.2017р. Держпродспоживслужби щодо державної реєстрації потужності оператора ринку повністю відповідає чинному законодавству та вимогам Замовника.
Дана причина відхілення, на думку Скаржника, є абсолютно безпідставною та підлягає скасуванню.
2. Щодо ненадання документу «Лист-згода про обробку персональних даних».
Інформуємо Орган Оскарження про те, що Скаржник в складі своєї Тендерній пропозиції надав файл: «обробка перс даних.pdf». Даний документ повністю відповідає вимогам замовника та містить всю необхідну інформацію, яку вимагав Замовник.
Не зважаючи на це, Замовник не повинен був звертатися до Скаржника з вимогою, про усунення невідповідностей, надаючи 24 години, так як у складі тендерної пропозиції Учасника міститься документ, який вимагався.
Разом з тим, Замовником було проігноровано файл: «обробка перс даних.pdf», який було надано Скаржником у складі тендерної пропозиції та надано 24 години на усунення невідповідностей. Скаржник виправив даний пункт невідповідностей та повторно оприлюднив Лист-згоду на обробку персональних даних виданий на фірмовому бланку за підписом директора та скріплений печаткою файл «обробка перс даних.pdf» (розміщено 15.04.2023р. 11:41)
Таким чином, дана причина відхилення є абсолютно безпідставною, оскільки зміст НАДАНОГО ДОКУМЕНТУ в складі тендерної документації, а саме: ЛИСТ-ЗГОДА на обробку персональних даних, повністю відповідає змісту документу , який вимагав Замовник.
ВИСЛОВЛЮЄМО СВОЄ БАЖАННЯ БУТИ ПРИСУТНІМИ НА ЗАСІДАННІ З РОЗГЛЯДУ СКАРГИ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ДЛЯ НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОЯСНЕНЬ
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійсненя закупівель встановлених ч.1. ст. 5 ЗУ «Про публічні Закупівлі»
1. Добросовісна конкуренція серед учасників;
2. Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України Враховуючи вищезазначене вважаємо що пропозиція скаржника була неправомірно відхилена.
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА «ВІКОНТ» та всі наступні рішення.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 квітня 2023 14:13
рішення від 28.04.2023 № 5603.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2023 14:12
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.05.2023 № 6098.pdf
Дата публікації: 09 травня 2023 12:37
рішення від 08.05.2023 № 6098.pdf
Дата публікації: 11 травня 2023 14:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Сабіщенко Ірина Віталіївна |
108 400,00
UAH з ПДВ
|
108 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" |
119 950,00
UAH з ПДВ
|
119 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Чересельський Максим Сергійович |
123 950,00
UAH з ПДВ
|
123 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Сабіщенко Ірина Віталіївна #2638515747 |
Відхилено |
108 400,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2023 15:30
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2023 17:44
|
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" #20423276 |
Відхилено |
119 950,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2023 15:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 квітня 2023 15:56
|
ФОП Чересельський Максим Сергійович #3379410097 |
Переможець |
123 950,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2023 19:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 квітня 2023 15:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2023 23:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2023 23:54
|
Дод угода №1 до дог №80.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2023 23:54
|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2023 16:12
|
Договір №80.pdf | укладений |
17 травня 2023 16:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та відповідно суму договору. |
Номер договору про закупівлю: | 80 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |