Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИЙ ВІДДІЛ ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42887958 |
Вебсайт: | http://opishnya.gromada.org.ua |
Місцезнаходження: | 38164, Україна , Полтавська обл., смт Опішня, вул. Перемоги, буд. 3 |
Контактна особа: |
Світлана Кушнір +380668405979 svit_lana2011@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2023 19:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2023 19:19 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2023 19:19 |
Очікувана вартість: | 544 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 445,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2023 10:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2023 10:55 |
Перелік змін що вносяться ноутбуки.docx | |
03 квітня 2023 10:55 |
ТД ноутбуки, планшети.doc | |
31 березня 2023 19:21 |
ТД ноутбуки.doc |
03 квітня 2023 10:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 квітня 2023 10:55 |
Перелік змін що вносяться ноутбуки.docx
|
|||
03 квітня 2023 10:55 |
ТД ноутбуки, планшети.doc
|
|||
31 березня 2023 19:21 |
ТД ноутбуки.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-25-000099 ● 8af4e30ef3a64b9eab6b03ade10cd68b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 квітня 2023 16:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
25.04.2023 № 39-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
25.04.2023 № 39-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5. UA-2023-03-31-008133-a, 31.03.2023, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-02 16:14:49
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки,планшети).», очікуваною вартістю 544 500,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-03-31-008133-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із такого питання:
- в Додатку 2 до тендерної документації зазначено: «Обладнання повинно ввозитися на територію України через офіційні канали поставки, та з відповідним гарантійним сервісом виробника (учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист)».
В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Лисак Богдан Олексійович вищевказаний гарантійний лист не завантажено, чим порушено вказані вимоги тендерної документації.
Чому вказаний документ не було зазначено в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель?
- в електронній системі закупівель було надано вимогу про усунення невідповідностей, де зазначена вимога про приведення у відповідність Додатку 2 (висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, декларація про відповідність), та документів відповідно до Розділу 3 пункту 5.3. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 44 Особливостей».
Уточніть, які саме невідповідності замовник вбачав при розгляді тендерної пропозиції та вимагав усунути надаючи повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-04 16:11:42
Відповідь на запитання
Відповідь на запитання:
1) На виконання вищезазначеної вимоги учасником ФОП Лисак Б.О. надано у складі пропозиції документ "довідки_ гарантії та листи.pdf" (стор.14, Вих № 2243/27 від 05.04.2023 р.) у якому учасник у формі гарантійного листа (у абзацах 5 та 7 ) гарантує наступне:
"Фізична особа-підприємець Лисак Богдан Олексійович гарантує, що товар обов’язково забезпечується гарантійним ремонтом. Постачальник зобов’язаний виконувати гарантійне обслуговування, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування із виїздом фахівця до місця розташування обладнання у Замовника."
"Фізична особа-підприємець Лисак Богдан Олексійович гарантує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації."
Отже, учасник гарантує дотримання повного спектру гарантійного сервісу включаючи - гарантійний ремонт, обслуговування, заміна несправного обладнання та виїзд фахівця. Враховуючи те, що учасник не є виробником товару - тендерна документація та проєкт договору замовника (п.7.9) не передбачають перекладання гарантійних зобов’язань на третіх осіб.
Тендерною документацією замовника не встановлено будь-яких вимог до способу оформлення такого гарантійного листа або форми зазначення даної інформації у листі ("надати гарантійний лист").
Таким чином із змісту наданих документів наявне гарантування учасником відповідності усім вимогам, що встановлені замовником в Додатку 2 технічних та якісних вимог тендерної документації та подання такого підтвердження у вигляді гарантійного листа, чим виконано вимогу замовника в цій частині.
Підставою для відхилення учасника, в такому випадку, мала б бути - відсутність такого гарантійного листа у складі пропозиції учасника.
Також варто зазначити, що учасником надано у складі пропозиції підтверджуючі документи, щодо сфери застосування, безпеченості та походження товару ("сертифікати.pdf"), які містять на сторінці 1 та 7 відповідні висновки (від 23.05.2018р. та від 29.09.2020р.), що видані Уповноваженим в Україні органом про проведення експертизи запропонованих ноутбуків/планшетів із сферою застосування та реалізації - "для ввезення" та "оптово-роздрібної торгівлі". Документ містить код УКТЗЕД запропонованих товарів (класифікатор товарів, який використовується митницею України) та дані про контракт на постачання об'єкта в Україну.
Документ складений українською мовою, виданий уповноваженим органом в Україні та є чинним. Товари не призначені для реалізації в Україні, або ввезені не офіційними каналами, не можуть мати супровідний комплект документації про проходження експертизи, інформації про ввезення та відповідності на території України.
Також обидва дані документи містять інформацію про гарантійні зобов язання виробника на 2й сторінці- "термін придатності гарантується виробником".
Таким чином учасником надано гарантійний лист та інші документи, які додатково підтверджують інформацію що вимагалась.
2) Щодо вимоги, що була направлена учаснику для виправлення помилок протягом 24 години вбачалось виправлення інформації у документі щодо відсутності підстав для відмови учасником визначених в Додатку 5 тендерної документації, проте у наданій довідці учасник посилався лише на ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" без згадуванн про п.44 Особливостей. Крім того, відсутні вказані у вимозі документи, які мають бути поставлені разом із товаром, проте зазначені у додатку 2 Документації (декларація відповідності та висновок СЕЕ).
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-05-04 16:51:08
Відповідь на запитання
Відповідь на запитання:
1) На виконання вищезазначеної вимоги учасником ФОП Лисак Б.О. надано у складі пропозиції документ "довідки_ гарантії та листи.pdf" (стор.14, Вих № 2243/27 від 05.04.2023 р.) у якому учасник у формі гарантійного листа (у абзацах 5 та 7 ) гарантує наступне:
"Фізична особа-підприємець Лисак Богдан Олексійович гарантує, що товар обов’язково забезпечується гарантійним ремонтом. Постачальник зобов’язаний виконувати гарантійне обслуговування, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування із виїздом фахівця до місця розташування обладнання у Замовника."
"Фізична особа-підприємець Лисак Богдан Олексійович гарантує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації."
Отже, учасник гарантує дотримання повного спектру гарантійного сервісу включаючи - гарантійний ремонт, обслуговування, заміна несправного обладнання та виїзд фахівця. Враховуючи те, що учасник не є виробником товару - тендерна документація та проєкт договору замовника (п.7.9) не передбачають перекладання гарантійних зобов’язань на третіх осіб.
Тендерною документацією замовника не встановлено будь-яких вимог до способу оформлення такого гарантійного листа або форми зазначення даної інформації у листі ("надати гарантійний лист").
Таким чином із змісту наданих документів наявне гарантування учасником відповідності усім вимогам, що встановлені замовником в Додатку 2 технічних та якісних вимог тендерної документації та подання такого підтвердження у вигляді гарантійного листа, чим виконано вимогу замовника в цій частині.
Підставою для відхилення учасника, в такому випадку, мала б бути - відсутність такого гарантійного листа у складі пропозиції учасника.
Також варто зазначити, що учасником надано у складі пропозиції підтверджуючі документи, щодо сфери застосування, безпеченості та походження товару ("сертифікати.pdf"), які містять на сторінці 1 та 7 відповідні висновки (від 23.05.2018р. та від 29.09.2020р.), що видані Уповноваженим в Україні органом про проведення експертизи запропонованих ноутбуків/планшетів із сферою застосування та реалізації - "для ввезення" та "оптово-роздрібної торгівлі". Документ містить код УКТЗЕД запропонованих товарів (класифікатор товарів, який використовується митницею України) та дані про контракт на постачання об'єкта в Україну.
Документ складений українською мовою, виданий уповноваженим органом в Україні та є чинним. Товари не призначені для реалізації в Україні, або ввезені не офіційними каналами, не можуть мати супровідний комплект документації про проходження експертизи, інформації про ввезення та відповідності на території України.
Також обидва дані документи містять інформацію про гарантійні зобов язання виробника на 2й сторінці- "термін придатності гарантується виробником".
Таким чином учасником надано гарантійний лист та інші документи, які додатково підтверджують інформацію що вимагалась.
2) Щодо вимоги, що була направлена учаснику для виправлення помилок протягом 24 години вбачалось виправлення інформації у документі, щодо відсутності підстав для відмови учасником визначених в Додатку 5 тендерної документації та в розділі 3 пункту 5.3. тендерної документації, проте у наданих довідках учасник посилався лише на ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" без згадування про п.44 Особливостей. Крім того, відсутні вказані у вимозі документи, які мають бути поставлені разом із товаром, проте зазначені у додатку 2 Документації (декларація відповідності та висновок СЕЕ). (декларація відповідності та висновок СЕЕ).
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Наказ на проходження підвищення кваліфікації уповноваженою особою
2023-05-17 10:25:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2023 19:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Лисак Богдан Олексійович |
435 977,00
UAH з ПДВ
|
435 977,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАНАРА" |
515 324,25
UAH з ПДВ
|
515 324,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Лисак Богдан Олексійович #3712501975 |
Переможець |
435 977,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2023 13:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 квітня 2023 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2024 20:29
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2023 15:46
|
2023-04-24-0001.pdf | укладений |
24 квітня 2023 15:45
|