Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДКОМПЛЕКТ" |
Код ЄДРПОУ: | 32702090 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр.Поля Олександра, будинок 2 |
Контактна особа: |
Віктор Тищенко +380675337516 okp.budkomplekt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2023 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2023 12:02 |
Очікувана вартість: | 120 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (далі-банківська гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. - розмір забезпечення тендерної пропозиції 3 600 000,00 грн. (Три мільйони шістсот тисяч); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати, або перевищувати 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року за № 2628 та вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 за № 639. Гарантія має набувати чинності з дня її надання та має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття (або платіжне доручення), яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком - гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта (за наявності) та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Крім того, разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. У випадку надання банківської гарантії банком-нерезидентом, документи зазначені в даному абзаці надаються авізуючим банком-резидентом. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. У разі продовження строку дії пропозиції, строк дії забезпечення пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк (про що надаються відповідні гарантійні листи від банку та від учасника у складі тендерної пропозиції). Пропозиція, у складі якої не буде надано наведеного забезпечення пропозиції, та/або забезпечення пропозиції не відповідатиме зазначеним умовам до такого забезпечення, буде відхилена Замовником |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3600000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (далі-банківська гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. - розмір забезпечення тендерної пропозиції 3 600 000,00 грн. (Три мільйони шістсот тисяч); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати, або перевищувати 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Детальна інформація зазначена в ч.2 розділу 3 тендерної документації
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія (далі-банківська гарантія) з накладеним кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
- розмір забезпечення тендерної пропозиції 3 600 000,00 грн. (Три мільйони шістсот тисяч);
- строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати, або перевищувати 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Детальна інформація зазначена в ч.2 розділу 3 тендерної документації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | не більше 30% від вартості Товару в якості попередньої оплати на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Постачальника в органах Державної казначейської служби на підставі рахунку Постачальника | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Поставка товару | остаточний розрахунок за Товар здійснюється на підставі рахунку Постачальника та видаткової накладної, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки товару та підписання Сторонами видаткової накладної | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2023 11:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2023 11:26 |
Тендерна_документація (зі змінами).docx | |
05 квітня 2023 11:26 |
Тендерна_документація (зі змінами).docx | |
05 квітня 2023 11:26 |
Перелік змін до ТД (1).docx | |
05 квітня 2023 11:26 |
Перелік змін до ТД (1).docx |
05 квітня 2023 11:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 квітня 2023 11:26 |
Тендерна_документація (зі змінами).docx
|
|||
05 квітня 2023 11:26 |
Тендерна_документація (зі змінами).docx
|
|||
05 квітня 2023 11:26 |
Перелік змін до ТД (1).docx
|
|||
05 квітня 2023 11:26 |
Перелік змін до ТД (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
==============================
Спочатку ви оформили цей тендер на тиждень. Ми навіть не почали над цим працювати, оскільки це було нереально. Потім ви продовжили ще на 5 днів. Почати роботу над цим зараз поки нереально. Якщо ви хочете, щоб серйозний завод працював на вашому тендері - оформіть його ОДИН РАЗ мінімум на 15 днів, як вимагає закон 922. Плювати на КМУ 1178. Це диверсія ворогів. Компетентні органи зараз перевіряють ініціаторів.
Разом із тим, згідно пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону регулює, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Звертаємо Вашу увагу, що згідно п.25 Особливостей, положення частини третьої статті 10 Закону до відкритих торгів, оголошених замовником згідно з цими особливостями, не застосовується. Також п.34 Особливостей встановлено, що строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.
Таким чином, строки визначені замовником на подання тендерних пропозицій є такими, що повністю відповідають вимогам чинного законодавства України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-21-000006 ● 5f14c345483f465789ff224b284c20e3
- Статус: завершено ● Дата: 05 червня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2023 12:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2023 № 109
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-03-31-007854-a 31.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-01 09:58:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі придбання спеціалізованої техніки та обладнання, а саме: вантажний бортовий автомобіль з краном маніпулятором, самоскид, телескопічний навантажувач зі спеціальним навісним обладнанням для аварійно-ремонтних робіт, автокран, для усунення аварій внаслідок надзвичайних ситуацій, у тому числі пов’язаних зі збройною агресією Російської Федерації в житловому фонді, бюджетних установах, закладах незалежно від форми власності (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-31-007854-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-03 16:42:01
Відповідь на запит
Обласне комунальне підприємство "БУДКОМПЛЕКТ" у відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі «Придбання спеціалізованої техніки та обладнання, а саме: вантажний бортовий автомобіль з краном маніпулятором, самоскид, телескопічний навантажувач зі спеціальним навісним обладнанням для аварійно-ремонтних робіт, автокран, для усунення аварій внаслідок надзвичайних ситуацій, у тому числі пов’язаних зі збройною агресією Російської Федерації в житловому фонді, бюджетних установах, закладах незалежно від форми власності» UA-2023-03-31-007854-a повідомляє наступне.
Очікувана вартість закупівлі розрахована за результатами моніторингу цін та аналізу комерційних пропозицій учасників ринку була встановлена вартість з урахуванням різних технічних характеристик, вартість необхідної техніки орієнтовно становить 120 000 000,00 грн. з ПДВ, що відповідає розміру бюджетного призначення.
Зазначений розмір бюджетного призначення встановлений Додатком до Розпорядженням голови обласної державної адміністрації № Р-78/С/3-23 від 16.03.2023 року «Про реалізацію заходів Регіональної цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, забезпечення пожежної безпеки Дніпропетровської області на 2021-2025 роки».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені з урахуванням потреби територій, для усунення аварій внаслідок надзвичайних ситуацій, у тому числі пов’язаних зі збройною агресією Російської Федерації, з дотриманням державних стандартів та вимог чинного законодавства України.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦТЕХІНВЕСТ" |
116 365 200,00
UAH з ПДВ
|
116 365 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Торговий Дім Будшляхмаш" |
118 420 000,00
UAH з ПДВ
|
118 420 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦТЕХІНВЕСТ" #38732010 |
Переможець |
116 365 200,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2023 15:25
|