Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будівлі Сімейної амбулаторії по вулиці Соборна, 8 в с. Ревне. (Коригування 2)
Очікувана вартість
5 053 000,00 UAH
UA-2023-03-31-007713-a ● 66597c65039d4447a2be6666ce226c5a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 44094449 |
Вебсайт: | https://gora-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 08324, Україна , Київська обл., с. Гора, вул. Центральна, 5 |
Контактна особа: |
Нерубайська Ірина +30976600185 ukb.gora@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2023 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 053 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 530,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору у вигляді перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника у сумі 5% відсотків вартості договору про закупівлю. Платіжні реквізити: назва: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 44094449; юридична адреса: 08324, с. Гора, вул. Центральна, 5 IBAN UA738201720355179011000112682в Державній казначейській службі України, м. Київ. МФО 820172 Призначення платежу: забезпечення виконання договору по відкритим торгам на закупівлю ««Капітальний ремонт будівлі Сімейної амбулаторії по вулиці Соборна, 8 в с. Ревне». (Коригування 2) (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2023-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Х (де Х – номер оголошення в системі Прозоро)) або забезпечення виконання договору по відкритим торгам згідно номеру оголошення UA-2023-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Х (де Х – номер оголошення в системі Прозоро); Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Надана тендерна пропозиція повинна містити підтвердження від Учасника щодо розуміння Учасником факту, що у разі зменшення обсягів фінансування робіт та укладення відповідних змін до договору, сума забезпечення виконання договору не зміниться, оскільки формується на підставі суми наданої тендерної пропозиції. Учасники-нерезиденти, у разі якщо будуть визнані переможцями торгів, можуть надавати забезпечення виконання договору в іноземній валюті в розмірі 5 % від ціни договору, що перераховується Учасником-нерезидентом за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Капітальний ремонт будівлі Сімейної амбулаторії по вулиці Соборна, 8 в с. Ревне». (Коригування 2) (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5; 44094449; юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Капітальний ремонт будівлі Сімейної амбулаторії по вулиці Соборна, 8 в с. Ревне». (Коригування 2) (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість (обсяг): 1 роботи.
Місце виконання послуг: вулиця Соборна 8 в с. Ревне, Бориспільського району Київської області
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 5 053 000,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Чотири місяці з моменту підписання договору
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 10.04.2023 00:00
7) умови оплати: Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 30 (тридцяти) календарних днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): відсутній.
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
13. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Розгорнути
Згорнути
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Капітальний ремонт будівлі Сімейної амбулаторії по вулиці Соборна, 8 в с. Ревне». (Коригування 2) (Код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Кількість (обсяг): 1 роботи.
Місце виконання послуг: вулиця Соборна 8 в с. Ревне, Бориспільського району Київської області
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 5 053 000,00 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Чотири місяці з моменту підписання договору
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 10.04.2023 00:00
7) умови оплати: Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 30 (тридцяти) календарних днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): відсутній.
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
13. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі Сімейної амбулаторії по вулиці Соборна, 8 в с. Ревне. (Коригування 2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 30 (тридцяти) календарних днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 березня 2023 16:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 березня 2023 16:53 |
Оголошення про проведення ВТО.docx | |
31 березня 2023 16:53 |
Оголошення про проведення ВТО.docx | |
31 березня 2023 16:53 |
ТД_31032023.docx | |
31 березня 2023 16:53 |
ТД_31032023.docx | |
31 березня 2023 16:53 |
Додаток 8_Проект договору.docx | |
31 березня 2023 16:53 |
Додаток 8_Проект договору.docx | |
31 березня 2023 16:53 |
Додаток 3_ТЗ.docx | |
31 березня 2023 16:53 |
Додаток 3_ТЗ.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Скиба В. В. |
5 018 340,49
UAH з ПДВ
|
5 018 340,49
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Скиба В. В. #2679006471 |
Переможець |
5 018 340,49
UAH з ПДВ
|
20 квітня 2023 14:43
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2023 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 14:37
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2023 17:03
|
Д_5018340,49.pdf | укладений |
01 травня 2023 17:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №91/05/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |