Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Юлія Рогатюк +380687293692 masha20222i@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2023 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2023 10:02 |
Очікувана вартість: | 59 217 920,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 592 179,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами), згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (із змінами) Замовник може перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2023 15:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2023 15:12 |
Додаток 4 - Кваліфікаційні критерії та інші вимоги від 06.04.2023.pdf | |
06 квітня 2023 15:12 |
1_Тендерна документація у новій редакції 06.04.2023.pdf | |
06 квітня 2023 15:12 |
Перелік змін до тендерної документації 3.pdf | |
31 березня 2023 16:21 |
ДОдаток 6 - Лист - згода Персональні дані.pdf | |
31 березня 2023 16:21 |
Додаток 2 - Технічне завдання.pdf | |
31 березня 2023 16:21 |
Додаток 1 - Форма Тендерна пропозиція.pdf | |
31 березня 2023 16:21 |
Додаток 3 - Проект Договору.pdf | |
31 березня 2023 16:21 |
Додаток 5 - стаття 17 та інші вимоги.pdf |
06 квітня 2023 15:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 квітня 2023 15:12 |
Додаток 4 - Кваліфікаційні критерії та інші вимоги від 06.04.2023.pdf
|
|||
06 квітня 2023 15:12 |
1_Тендерна документація у новій редакції 06.04.2023.pdf
|
|||
06 квітня 2023 15:12 |
Перелік змін до тендерної документації 3.pdf
|
|||
31 березня 2023 16:21 |
ДОдаток 6 - Лист - згода Персональні дані.pdf
|
|||
31 березня 2023 16:21 |
Додаток 2 - Технічне завдання.pdf
|
|||
31 березня 2023 16:21 |
Додаток 1 - Форма Тендерна пропозиція.pdf
|
|||
31 березня 2023 16:21 |
Додаток 3 - Проект Договору.pdf
|
|||
31 березня 2023 16:21 |
Додаток 5 - стаття 17 та інші вимоги.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строк подання тендерних пропозицій визначено замовником відповідно до норм діючого законодавства та з урахуванням нагальності завдань, покладених на замовника відповідно до мети його створення і діяльності.
Пунктом 51 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Разом з тим, чинним законодавством не заборонено оприлюднення тендерної документації та додатків до неї в форматі PDF.
Пунктом 51 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Разом з тим, чинним законодавством не заборонено оприлюднення тендерної документації та додатків до неї в форматі PDF.
На підтвердження в Учасника наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник для виконання робіт, що є предметом закупівлі, відповідно до вимог цієї документації, повинен мати склад мінімально-необхідних працівників, перелік яких наведено у Таблиці Б. Згідно Таблиці Б працівників відповідної кваліфікації має бути не менше ніж 14 осіб, з посадами, які зазначені у Таблиці Б. Разом з тим, документацією не передбачено займання декількох посад одним і тим самим працівником, вказаних у Таблиці Б. Тендерною документацією допускається суміщення працівниками певних спеціальностей споріднених функціональних обов’язків. У разі залучення працівників, які працюють за суміщенням, у складі тендерної пропозиції Учасника мають бути надані підтверджуючі документи. Але при цьому, зверніть увагу, що чисельність працівників визначено Таблицею Б у кількості 14 осіб.
Вимоги про усунення порушення
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-06-13-000062 ● 6f80917f45204258b949177b0f8f3538
- Статус: завершено ● Дата: 20 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 червня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2023 12:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.06.2023 № 172
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, зважаючи на наказ Держаудитслужби від 19 травня 2023 року № 110-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-03-31-007453-a 31.03.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-06-19 15:57:14
Про надання почснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт в житловому будинку за адресою: вулиця Проскурівська, будинок 11, селище Гостомель Бучанського району Київської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-03-31-007453-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо:
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Пояснення стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповід¬альністю «Ягуар» (далі – учасник) вимогам тендерної документації, визначеними підпунктом а) пункту 1.2 розділу 1 таблиці 1 додатку 4 тендерної документації щодо надання дозвільних документів (декларації та/або дозволи, та/або сертифікати, та/або ліцензії тощо) стосовно автокрану, екскаваторів-навантажувачів, автогідропідіймача, які зазначені учасником у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл «4. Довідка обладнання, МТБ, сальдова відомість, довідка не подавання сертифікатів»).
4. Інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 2) частини 3 розділу 6 тендерної документації Замовника в частині надання достовірної інформації про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності.
Крім того, вами були відхилені пропозиції ТОВ "Спец Буд Девелопмент", ТОВ "Українська Будівнича Компанія", ТОВ Нові теплотехнології та ТОВ "Будівельно-інвестиційна група "Атлант" на підставі невідповідності тендерних пропозицій учасників умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, у зв’язку з чим просимо надати пояснення, які технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначає коефіцієнт інфляції та його розмір, а також аналіз ринку цін на основні матеріали, відповідно до Настанови.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(их) питання(нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-06-22 16:20:58
відповідь на запит
1. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з капітального в житловому будинку за адресою: вулиця Проскурівська, будинок 11, селище Гостомель Бучанського району Київської області, відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза» від 22.03.2023 р. № 02054-23. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 10 січня 2023 р. № 20-р "Про розподіл коштів з рахунка “Фонд відновлення зруйнованого майна та інфраструктури” для відновлення у 2023 році пошкоджених багатоквартирних житлових будинків у Київській області"). Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
2. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://koda.gov.ua/wp-content/uploads/2023/05/obgruntuvannya-roboty-po-zdijsnennyu-tehnichnogo-naglyadu-za-budivnycztvom-obyektu-kapitalnyj-remont-za-adresoyu-vulyczya-proskurivska-budynok-11-selyshhe-gostomel.pdf
3. Товариство з обмеженою відповід¬альністю «Ягуар» - не приймали участь у даній закупівлі
4. ТОВ "Спец Буд Девелопмент", ТОВ "Українська Будівнича Компанія", - не приймали участь у даній закупівлі
5. ТОВ Нові теплотехнології та ТОВ "Будівельно-інвестиційна група "Атлант"- не розглядалися.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-06-22 17:51:33
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ
У зв'язку з великим обсягом закупівель 22.06.2023 о 16-20 ПОМИЛКОВО була надано відповідь на запит, стостовно іншої процедури закупівлі. Відповідь на запит стосовно процедури закупівлі "Капітальний ремонт в житловому будинку за адресою: вулиця Проскурівська, будинок 11, селище Гостомель Бучанського району Київської області" (UA-2023-03-31-007453-a) у вкладенні.
- Відповідь-ДАСУ-Проскурівська-11.docx
- ЕЗ_Проскурівська 11.pdf
- Скани дозвільних документів.pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 червня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
42 997 607,23
UAH з ПДВ
|
42 997 607,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" |
45 095 089,41
UAH з ПДВ
|
45 095 089,41
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВНИЧА КОМПАНІЯ " |
49 698 399,25
UAH з ПДВ
|
49 698 399,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Нові теплотехнології |
52 200 294,37
UAH з ПДВ
|
52 200 294,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР" |
59 177 833,26
UAH з ПДВ
|
59 177 833,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АНАБУД" |
59 215 200,00
UAH з ПДВ
|
59 215 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦ БУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" #42561447 |
Відхилено |
42 997 607,23
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2023 19:41
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА ГРУПА "АТЛАНТ" #42647953 |
Відхилено |
45 095 089,41
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2023 19:43
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКА БУДІВНИЧА КОМПАНІЯ " #32764157 |
Відхилено |
49 698 399,25
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2023 19:45
|
|
ТОВ Нові теплотехнології #34027947 |
Відхилено |
52 200 294,37
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2023 19:46
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯГУАР" #31571594 |
Переможець |
59 177 833,26
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2023 19:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2023 19:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2024 12:15
|
ДУ №4 до Договору № 3-23.pdf | зміни до договору |
17 липня 2024 12:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 липня 2024 15:01
|
ДУ №3 до Договору № 3-23.pdf | зміни до договору |
11 липня 2024 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2023 15:10
|
Додаткова угода №2 до договору 3-23 від 26.04.2023.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2023 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2023 18:36
|
Протокольне рішення 188 від 17_07_23.pdf | зміни до договору |
17 липня 2023 18:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2023 15:56
|
Протокол 187 від 17_07_23.pdf | зміни до договору |
17 липня 2023 15:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2023 15:43
|
Додаткова угода №1 до Договору N 3-23 будівельного підряду по обʼєкту (1).pdf | зміни до договору |
17 липня 2023 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2023 12:12
|
Договір №3-23 від 26.04.2023.PDF | укладений |
28 квітня 2023 12:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі та продовження строку дії Договору до 31.12. 2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | № 3-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки в частині зазначення КЕКВ, а саме: замість КЕКВ «3131 Капітальний ремонт житлового фонду (приміщень)» помилково вказано КЕКВ «3132 - Капітальний ремонт інших об’єктів». |
Номер договору про закупівлю: | № 3-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виправлення технічної помилки в частині зазначення КЕКВ, а саме: замість КЕКВ «3131 Капітальний ремонт житлового фонду (приміщень)» помилково вказано КЕКВ «3132 - Капітальний ремонт інших об’єктів». |
Номер договору про закупівлю: | № 3-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 3-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 3-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | № 3-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |