Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарби
Очікувана вартість
51 321,00 UAH
UA-2023-03-31-007371-a ● b1014365e69b4e77b25710be81ac9416
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03332033 |
Місцезнаходження: | 39617, Україна , Полтавська обл., Кременчук, ВУЛИЦЯ МАХОРКОВА, будинок 35 |
Контактна особа: |
Гречушенко Марина Миколаївна 380536742792 maringrej@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 березня 2023 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 51 321,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 256,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Емаль алкідна ПФ-115П біла ТМ «ДекАрт» 50 кг (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, ВУЛИЦЯ МАХОРКОВА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
3 штуки
Емаль алкідна ПФ-115П сіра ТМ «ДекАрт» 50 кг (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, ВУЛИЦЯ МАХОРКОВА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
1 штуки
Емаль алкідна ПФ-115П чорна ТМ «ДекАрт» 50 кг (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, ВУЛИЦЯ МАХОРКОВА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
20 штуки
Polifarb ЕкоМаль ПФ-115 (або еквівалент) помаранчевий 2,7 кг (еквівалент у фасуванні 2,8 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, ВУЛИЦЯ МАХОРКОВА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
4 штуки
Polifarb ЕкоМаль ПФ-115 (або еквівалент) коричнево-шоколадна / шоколадна/темно-коричнева 2,7 кг (еквівалент у фасуванні 2,8 кг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, ВУЛИЦЯ МАХОРКОВА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
5 штуки
Sniezka Еко сніжно-білий 14 кг (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39617, Україна, Полтавська область, Кременчук, ВУЛИЦЯ МАХОРКОВА, будинок 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44812100-6 — Емалі та глазурі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлені товари здійснюється по мірі надходження коштів з бюджету, з відтермінуванням платежу до 90 (дев’яносто) банківських днів з моменту фактичного отримання фінансування видатків на дану закупівлю із бюджету. | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2023 14:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2023 14:45 |
Перелік змін.docx | |
03 квітня 2023 14:45 |
Проект договору зі змінами.docx | |
03 квітня 2023 14:45 |
ТД зізмінами_за_Особливостями_Фарби 03.04.docx |
03 квітня 2023 14:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 квітня 2023 14:45 |
Перелік змін.docx
|
|||
03 квітня 2023 14:45 |
Проект договору зі змінами.docx
|
|||
03 квітня 2023 14:45 |
ТД зізмінами_за_Особливостями_Фарби 03.04.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо фасування
Дата подання: 31 березня 2023 21:19
Дата відповіді: 03 квітня 2023 14:27
Шановний Замовнику! Процедура відкритих торгів не дозволяє прописувати технічні характеристики товару, якщо на ринку не існує еквівалентного товару. Відкриті торги передбачають подання еквівалентів та/або аналогів. На ринку ЛФМ існує у фасуванні емаль 2,7 кг лише ТМ Polifarb , яку власне і виготовляє лише Поліфарб. То ж дана вимога є дискримінаційною та суперечить принципам здійснення публічних закупівель Адже таким чином у закупівлі не зможуть брати участь учасники з товаром інших виробників іншої торгової марки. Окрім цього, повідомляємо, що стандарне фасування для даної фарби у всіх виробників 2,8 кг. То ж просимо внести відповідні зміни та відкоригувати вимоги до фасування фарби з 2,7 кг на 2,8 кг або прописати вимогу так: 2,7 кг або еквівалент у фасуванні 2.8 кг.
Завчасно вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за повідомлення! На Ваш запит буде внесено зміни до тендерної документації! Дякуємо за питання!
щодо кольору емалі
Дата подання: 31 березня 2023 21:25
Дата відповіді: 03 квітня 2023 14:29
Шаноdний Замовнику! Емаль кольору коричнево-шоколадна є лише у асортименті ТМ Polifarb , у інших виробників вона має назву або шоколадна, або темно коричнева. У зв'язку з заpначеним, просимо відкоригувати технічні вимоги та надати можливість пропонувати учасникам емаль з аналогічним кольором з назвою: шоколадна/ темно-коричнева.
Сподіваємось на розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Для розширення кола постачальників буде внесено відповідні зміни до тендерної документації та проекту договору. Дякуємо за звернення!
щодо строку оплати
Дата подання: 31 березня 2023 21:27
Дата відповіді: 03 квітня 2023 10:40
Шановний Замовнику! Умовами закупівлі та проєкту договору передбачена оплата 90 банківських днів. Навіть для довоєнного періоду наведені умови оплати були досить непартнерськими та такими, що призводили до збільшення ціни пропозиції та зменшення кількості учасників. В умовах воєнного часу, коли більшість постачальників працюють у мовах невизначеності, постійного підвищення цін та дефіциту обігових коштів подібні умови оплати є дискримінаційними відносно Учасників. Просимо внести зміни до умов оплати визначивши відстрочку платежу не більше 30 календарних днів.
Сподіваємось на розуміння!
Завчасно вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Умовами закупівлі передбачені більш реальні терміни оплати. Ми не можемо їх змінити. Так як наразі фінансуються закупівлі з бюджету-аби надалі не були строки відтермінування ще більшими. Ми прописуємо ті терміни, які тепер є актуальними.Ми не можемо прописати те, чого не зможемо виконати. Дякуємо за розуміння!
щодо строку поставки
Дата подання: 03 квітня 2023 16:22
Дата відповіді: 04 квітня 2023 16:56
Шановний Замовнику! Вами вказано фасування емалей білої, сірої та чорної у тарі 50 кг. Проте дане фасування є промтарою та виготовляється під замовлення, разом з тим, строк поставки у 3 робочих днів є недостатнім для виготовлення фарби у фасуванні 50 кг, адже це не стандартне фасування (2,8 кг стандартне). E зв'язку з вище зазначеним, просимо збільшити строк поставки мінімум до 7 (семи) днів від заявки.
Сподіваємось на розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Розглянувши Ваше питання повідомляюємо наступне. Закупівлі фарби здійснюються з метою забезпечення процесу виробництва необхідними матеріалами. Наше підприємство також працює в умовах війни, ми повинні виконувати обов’язки по укладеним договорам у встановлені терміни. Фінансові можливості підприємства наразі дуже обмежені й придбання фарби у «про запас» зараз навіть не розглядається (це щодо запропонованого Вами терміну поставки 7 днів). Підставою для здійснення закупівельної діяльності є заявка виробничого підрозділу, яка містять відповідні якісні і кількісні характеристики з врахуванням виробничої необхідності Замовника. Керуючись своєю виробничою необхідністю Замовник складає проєкт Договору (Додаток 4 до тендерної документації) у відповідності до своїх вимог і керуючись потребами. Слід додати, що учасники процедури закупівлі є суб’єктами господарювання, які здійснюють свою діяльність з метою отримання прибутку. У відповідності до статті 1 Закону України «Про підприємництво» - підприємництво - це безпосередня самостійна, систематична, на власний ризик діяльність по виробництву продукції, виконанню робіт, наданню послуг з метою отримання прибутку, яка здійснюється фізичними та юридичними особами, зареєстрованими як суб'єкти підприємницької діяльності у порядку, встановленому законодавством. Тому визначальним є систематичність діяльності, та в будь-якому виді господарської діяльності присутній елемент ризику. Поряд з цим, суб’єкт господарювання (переможець процедури закупівлі), укладаючи договір має забезпечити його виконання протягом строку дії. Яким чином це буде забезпечено (наявність товару на складі, організація процесу виробництва, запас певного кольору тощо) не контролює Замовник. Але зазначена вимога щодо строку поставки товару протягом 3(трьох) днів також сформована з метою вчасної поставки якісного товару Постачальника, та у випадку товарного складування, можливості поставки фарби за цінами, що не перевищують ціну тендерної пропозиції, а не за підвищеними цінами (в разі їх підняття), що забезпечить принцип економії в закупівлях. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація Замовника може містити інформацію та вимоги, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дякуємо за розуміння!
мораторій
Дата подання: 04 квітня 2023 23:50
Дата відповіді: 05 квітня 2023 08:38
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Ваші пропозиції щодо змін умов договору відхилено!
війсокова агресія
Дата подання: 04 квітня 2023 23:50
Дата відповіді: 05 квітня 2023 10:51
• Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Просимо включити до договору п. Сторони підтверджують та визнають обставинами непереборної сили (форс-мажором) збройну агресію рф проти України та (або) її наслідки, що настали після укладання договору та безпосередньо впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором. Загальновідомі обставини (ракетні, артилерійські обстріли, бомбардування, пошкодження логістичних шляхів, критичної інфраструктури, тощо) можуть підтверджуватися з офіційних джерел та не підлягають в такому разі додатковому підтвердженню компетентним органом. Доведення причинно-наслідкового зв'язку між обставинами непереборної сили наведеними в цьому пункті та неможливістю виконання /вчасного чи належного виконання зобов'язань за договором покладається на ту сторону, яка посилається на такі обставини.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Діюче законодавство України передбачає у договорі форс-мажорні обставини. Вважаємо внесення вищезазначеного пункту договору недоцільним.
санкція
Дата подання: 04 квітня 2023 23:55
Дата відповіді: 05 квітня 2023 10:46
Прошу привести умови договору в частині порушення зобов’язань з поставки товару у відповідність до ст. 231 ГК та принципам розумності, справедливості та рівності сторін, виклавши п. 7.2.. у наступній редакції:
7.2. У разі несвоєчасного виконання зобов’язань по поставці товару Постачальник сплачує Покупцю пеню в розмірі 0.1 % від вартості несвоєчасно поставленого Товару а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.. У разі здійснення попередньої оплати Постачальником, крім сплати зазначеного штрафу, Постачальник повертає Покупцю кошти з урахуванням 3% річних та індексу інфляції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Звертаємо увагу, що вимоги частини другої статті 231 Господарського кодексу України стосуються юридичних осіб бюджетного сектору економіки. Звертаємо увагу, що Замовник є комунальним підприємством і фінансування його здійснюється в тому числі з місцевого бюджету. Тому вимоги статті 231 Господарського кодексу України не можуть бути застосовані.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" |
34 875,60
UAH з ПДВ
|
34 875,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" #32318370 |
Переможець |
34 875,60
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2023 11:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2023 08:57
|
Д.у.№2від05.12.2023доДог.№211від25.04.2023р. (зм під факт).pdf | зміни до договору |
07 грудня 2023 08:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2023 15:20
|
Д.у.№1від27.11.2023доДог.№211від25.04.2023р. (перерозп).pdf | зміни до договору |
27 листопада 2023 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2023 08:05
|
Договор 211.pdf | укладений |
25 квітня 2023 08:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з необхідністю Покупця здійснити перерозподіл коштів по Договору, на підставі пунктів 5.2, 5.3, 5.4 Договору, Сторони дійшли до згоди: Зменшити розрахунки за бюджетні кошти на 12687,60 (Дванадцять тисяч шістсот вісімдесят сім грн., 60 коп.) гривень з ПДВ, та збільшити розрахунки за власні кошти підприємства Покупця на 12687,60 (Дванадцять тисяч шістсот вісімдесят сім грн., 60 коп.) гривень з ПДВ, та внести зміни в пункт 5.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюється за бюджетні кошти підприємства в сумі 17312,40 (Сімнадцять тисяч триста дванадцять грн., 40 коп.) гривень та за кошти підприємства в сумі 17563,20 (Сімнадцять тисяч п’ятсот шістдесят три грн., 20 коп.) гривень з ПДВ». Загальна сума Договору не змінюється. |
Номер договору про закупівлю: | 211 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи фактично поставлений Товар за Договором, Сторони, керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктом 5 пункту 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р., та пунктом 1.5. Договору, підпунктом 1 пункту 4.4. Договору, за взаємною домовленістю та згодою вирішили: 1.1 Зменшити обсяг закупівлі та затвердити специфікацію (Додаток №1 до Договору) в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 1.2. Зменшити ціну цього Договору на 17563,20 (Сімнадцять тисяч п`ятсот шістдесят три грн., 20 коп.) гривень з ПДВ, та відповідно викласти пункт 4.1. цього Договору в наступній редакції: «4.1. Ціна цього договору становить 17312,40 (Сімнадцять тисяч триста дванадцять грн.,40 коп.) гривень, в т. ч. ПДВ 2885,40 (Дві тисячі вісімсот вісімдесят п`ять грн., 40 коп.) гривень». 1.3 Зменшити розрахунки за власні кошти підприємства Покупця в сумі 17563,20 (Сімнадцять тисяч п`ятсот шістдесят три грн., 20 коп.) гривень з ПДВ, та викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюється за бюджетні кошти в сумі 17312,40 (Сімнадцять тисяч триста дванадцять грн.,40 коп.) гривень з ПДВ та за власні кошти підприємства Покупця в сумі 0,00 (нуль грн., 00 коп.) гривень». |
Номер договору про закупівлю: | 211 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |